Zobacz pełną wersję : Instrukcja dla Windows - dyskusja
DAJE W TYM MIEJSCU, bo zauważam, ze ludzie nie sprawdzają innych tematów na forum:
LUDZIE, czy w w ogóle czytacie cały temat, czy tylko zamieszczacie swój post, a przecież tyle razy było , co zrobić, jeśli pisze :
"Your client could not be updated please make sure to start the game via the website.
Also make sure that you are still logged in.If the problem persists please contact support "
1. Logujesz się.
2. Klikasz graj i pobierasz klienta.
3. Instalujesz klienta. (bez zmiany lokalizacji instalacji)
4. Pobierasz plik z https://thinfi.com//y757
5. Wchodzisz w c:\Users\TWOJA-NAZWA-KOMPA\AppData\Local\Ubisoft\The Settlers Online\
6. Tworzysz nowy folder o nazwie Client
http://z3nfist.cba.pl/images/client+.jpg tak to wyglada
7. Wklejasz pobrany plik. http://z3nfist.cba.pl/images/2020-12-18_234553.jpg
8. Odświeżasz przeglądarkę, klikasz graj i czekasz aż się klient uruchomi. Może to długo potrwać, nawet kilkanaście minut. Może wyskakiwać problem że program nie odpowiada - ignorujemy to i czekamy. Kolejne uruchomienia będą już trwały chwilę.
Jak trzeba, to czasem kolejne logowanie i jest ten sam błąd to trzeba te instrukcje zrobić od nowa, odinstalowując poprzednia instalacje klienta.
tu instrukcja zrobiona przez uzytkownika niemieckiego forum, wersja po pl:
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47562-Nowy-klient-do-pobrania-Dyskusja?p=292480&viewfull=1#post292480
tu inne rady by moc , w koncu wykonac instrukcję z gory tematu:
Uwaga #1: Jeśli ktoś nie może odnaleźć ścieżki: c:\Users\TWOJA-NAZWA-KOMPA\AppData\Local\Ubisoft\The Settlers Online\Client\ bo nie może odnaleźć folderu AppData
to dla Windows 10:
1. Wchodzimy do folderu c:\Users\TWOJA-NAZWA-KOMPA\ .
2. Przechodzimy do paska na górze - narzędzia główne, udostępnianie, widok.
3. Wybieramy WIDOK.
4. Zaznaczamy "Ukryte elementy".
5. Dalej według poradnika z góry posta.
Dla Windows 7:
1. Górny lewy róg kliknij "Organizuj"
2. Opcje folderów i wyszukiwania
3. Przejdź do zakładki Widok
4. Przejdź do "Ukryte pliki i foldery" i zaznacz "Pokaż ukryte" i zapisz zmiany.
Uwaga #2: Jeśli po kliknięciu "Graj" i odczekaniu 1min nie ładuje się klient to kliknij "Graj" ponownie.
Uwaga #3: Jeśli nadal nic się nie dzieje to spróbuj wyłączyć antywirusy.
Uwaga #4: Włącz obsługę ciasteczek na stronie głównej.
1. Obok adresu strony głównej kliknij "kłódkę"
2. Kliknij "Pliki cookie"
3. Dopuść pliki cookie z settlersów i kliknij gotowe.
Uwaga #5:Nie można uruchomić programu - na komputerze nie znaleziono api-ms-win-core-localization-l1-2-0.dll
1. Należy wejść na stronę helpx adobe i zainstalować "Aktualizację dla programu uniwersalnej obsługi C w systemie Windows firmy Microsoft". Rozwiązanie tutaj: https://helpx.adobe.com/pl/download-install/kb/error_on_launch.html
Uwaga #6: Do użytkowników MAC - wersja na ten system ma być wypuszczona na początku stycznia(źródło)
Uwaga #7: Sprawdzenie systemu 32 czy 64 bit.
1. Wchodzimy w "Mój komputer"
2. Klikamy w wolne pole prawym przyciskiem myszy
3. Klikamy właściwości.
4. Odczytujemy typ systemu (32/64)
Poradnik dla graczy z systemem 64bit WIN7, WIN8, WIN10 (nie będzie działać na 32 bitach)
pozdro
paczka świąteczna dl Z3 za poradnik sie należy :)
Do z3nfist
Myślisz że jesteś taki MUNDRY bo u ciebie działa?
Mam wszystko zrobione i żeby było zabawniej gra zadziałała 2 razy a za trzecim się już nie uruchamia.
Lepiej: Process Explorer (firmy Sysinternals) pokazuje działający w Chromie proces 'The Settlers Online', ale jedyne co można z nim zrobić to go ubić.
Też mi zadasz pytanie o "czytaniu ...."
A tak na marginesie
to porada w stylu:
"Jak trzeba, to czasem kolejne logowanie i jest ten sam błąd to trzeba te instrukcje zrobić od nowa, odinstalowując poprzednia instalacje klienta."
Bez komentarza
Pozdrawiam
pretor29
20.12.2020, 16:00
chlopie nie wyszlo ci i tyle a zenfist zrobil kawal dobrej roboty bo jednak sporej liczbie osob pomogl a TY co zrobiles?
wyplakuj sie do bb a nie do ludzi ktorzy cos sami od siebie robia
Do z3nfist
Myślisz że jesteś taki MUNDRY bo u ciebie działa?
Mam wszystko zrobione i żeby było zabawniej gra zadziałała 2 razy a za trzecim się już nie uruchamia.
Lepiej: Process Explorer (firmy Sysinternals) pokazuje działający w Chromie proces 'The Settlers Online', ale jedyne co można z nim zrobić to go ubić.
Też mi zadasz pytanie o "czytaniu ...."
A tak na marginesie
to porada w stylu:
"Jak trzeba, to czasem kolejne logowanie i jest ten sam błąd to trzeba te instrukcje zrobić od nowa, odinstalowując poprzednia instalacje klienta."
Bez komentarza
Pozdrawiam
jeśli ci 3 razem nie zaskoczyła, to czemu nie zrobisz odinstalować i zainstalować całość, to 2 minuty czasu, ale wolisz walnąć ze to beee, bb wroci w poniedzialek to zrobią konserwe, albo nie, uznaja ze wsio jest ok, jak zawsze.
Androm3da
20.12.2020, 16:25
Ja tylko dopiszę tyle, że być może problemem z plikiem który trzeba ściągnąć jest to, że jakiś program go usuwa (malware, spyware, antywir, itp), pewnie niektórzy mają wszystko na raz zainstalowane. Może trzeba go/je po prostu wyłączyć i nie będzie problemu z ponowną instrukcją instalacji od nowa.
In5an1aC
20.12.2020, 16:55
Do z3nfist
Myślisz że jesteś taki MUNDRY bo u ciebie działa?
Mam wszystko zrobione i żeby było zabawniej gra zadziałała 2 razy a za trzecim się już nie uruchamia.
Lepiej: Process Explorer (firmy Sysinternals) pokazuje działający w Chromie proces 'The Settlers Online', ale jedyne co można z nim zrobić to go ubić.
Też mi zadasz pytanie o "czytaniu ...."
A tak na marginesie
to porada w stylu:
"Jak trzeba, to czasem kolejne logowanie i jest ten sam błąd to trzeba te instrukcje zrobić od nowa, odinstalowując poprzednia instalacje klienta."
Bez komentarza
Pozdrawiam
Człowieku masz pretensje że masz nasrane w systemie. Z z3nfist siedzieliśmy można powiedzieć cały dzień i szukaliśmy różnych rozwiązań. W końcu się udało i wielu osobom pomogliśmy. Ładnie opisał wam to tutaj na forum. Czasami zaskoczy za pierwszym czasami za trzecim razem i nic z tym nie zrobisz.. Różne przyczyny mogą być tego że nie działa jak chociażby tak błacha jak system 32bit.. antywirus, nieaktualizowany system.. brak bibliotek pakietów programów i różne inne czynniki... A co do czytania to uwierz mi przeglądając temat to dużo pytań na których jest odpowiedź już na pierwszej stronie...
wojtasek1970
20.12.2020, 17:17
DAJE W TYM MIEJSCU, bo zauważam, ze ludzie nie sprawdzają innych tematów na forum:
LUDZIE, czy w w ogóle czytacie cały temat, czy tylko zamieszczacie swój post, a przecież tyle razy było , co zrobić, jeśli pisze :
"Your client could not be updated please make sure to start the game via the website.
Also make sure that you are still logged in.If the problem persists please contact support "
1. Logujesz się.
2. Klikasz graj i pobierasz klienta.
3. Instalujesz klienta. (bez zmiany lokalizacji instalacji)
4. Pobierasz plik z https://thinfi.com//y757
5. Wchodzisz w c:\Users\TWOJA-NAZWA-KOMPA\AppData\Local\Ubisoft\The Settlers Online\
6. Tworzysz nowy folder o nazwie Client
http://z3nfist.cba.pl/images/client+.jpg tak to wyglada
7. Wklejasz pobrany plik. http://z3nfist.cba.pl/images/2020-12-18_234553.jpg
8. Odświeżasz przeglądarkę, klikasz graj i czekasz aż się klient uruchomi. Może to długo potrwać, nawet kilkanaście minut. Może wyskakiwać problem że program nie odpowiada - ignorujemy to i czekamy. Kolejne uruchomienia będą już trwały chwilę.
Jak trzeba, to czasem kolejne logowanie i jest ten sam błąd to trzeba te instrukcje zrobić od nowa, odinstalowując poprzednia instalacje klienta.
tu instrukcja zrobiona przez uzytkownika niemieckiego forum, wersja po pl:
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47562-Nowy-klient-do-pobrania-Dyskusja?p=292480&viewfull=1#post292480
tu inne rady by moc , w koncu wykonac instrukcję z gory tematu:
Uwaga #1: Jeśli ktoś nie może odnaleźć ścieżki: c:\Users\TWOJA-NAZWA-KOMPA\AppData\Local\Ubisoft\The Settlers Online\Client\ bo nie może odnaleźć folderu AppData to dla Windows 10.
1. Wchodzimy do folderu c:\Users\TWOJA-NAZWA-KOMPA\ .
2. Przechodzimy do paska na górze - narzędzia główne, udostępnianie, widok.
3. Wybieramy WIDOK.
4. Zaznaczamy "Ukryte elementy".
5. Dalej według poradnika z góry posta.
Dla Windows 7:
1. Górny lewy róg kliknij "Organizuj"
2. Opcje folderów i wyszukiwania
3. Przejdź do zakładki Widok
4. Przejdź do "Ukryte pliki i foldery" i zaznacz "Pokaż ukryte" i zapisz zmiany.
Uwaga #2: Jeśli po kliknięciu "Graj" i odczekaniu 1min nie ładuje się klient to kliknij "Graj" ponownie.
Uwaga #3: Jeśli nadal nic się nie dzieje to spróbuj wyłączyć antywirusy.
Uwaga #4: Włącz obsługę ciasteczek na stronie głównej.
1. Obok adresu strony głównej kliknij "kłódkę"
2. Kliknij "Pliki cookie"
3. Dopuść pliki cookie z settlersów i kliknij gotowe.
Uwaga #5:Nie można uruchomić programu - na komputerze nie znaleziono api-ms-win-core-localization-l1-2-0.dll
1. Należy wejść na stronę helpx adobe i zainstalować "Aktualizację dla programu uniwersalnej obsługi C w systemie Windows firmy Microsoft". Rozwiązanie tutaj: https://helpx.adobe.com/pl/download-install/kb/error_on_launch.html
Uwaga #6: Do użytkowników MAC - wersja na ten system ma być wypuszczona na początku stycznia(źródło)
Uwaga #7: Sprawdzenie systemu 32 czy 64 bit.
1. Wchodzimy w "Mój komputer"
2. Klikamy w wolne pole prawym przyciskiem myszy
3. Klikamy właściwości.
4. Odczytujemy typ systemu (32/64)
Poradnik dla graczy z systemem 64bit WIN7, WIN8, WIN10 (nie będzie działać na 32 bitach)
======------------======
z innej beczki,
jest sposob na znajdki:
robimy max powiększenie wyspy ,
robimy print screen i wklejamy go na te stronę,
http://settlersonlinemaps.com/tsofinditems.php
poprzez kombinację klawiszy ctrl+v .
oto rezultat:
http://z3nfist.cba.pl/images/2020-12-20_152137.jpg
pozdro
Robię to setny raz i to samo morze ja mam starego kompa i stary system ale co ciekaw u syna na nowym lapku z win 10 64 jest to samo to co tu jest grane u innych chodzi u drugich nie morze to już tylko gra dla wybrańców kto więcej klejek kupuje pozdrawiam
krotos666
20.12.2020, 17:58
Niektórym doradzę cierpliwość.
Jak już myślę, że gra się zawiesiła to czekam, czekam, jakieś 5 min, może dłużej ... i rusza
o systemach w komputerach nie będę rozmawiał.
Benek1953
20.12.2020, 19:21
Moze jeszcze trzeba trzy razy zrobic kupe zrob to zrob tam to otworz zamkinij kopioj ludzie ja chce grac w gre anie budowac bombe co za bzdety zeby zagrac w tak molo trudna gre
pretor29
20.12.2020, 20:13
Moze jeszcze trzeba trzy razy zrobic kupe zrob to zrob tam to otworz zamkinij kopioj ludzie ja chce grac w gre anie budowac bombe co za bzdety zeby zagrac w tak molo trudna gre
nie dosc ze ktos sam o siebie cos robi i pomaga to jeszcze narzekania typowego cebulaka... napisz do bb jak jestes taki madry i czekaj az ci kaza czyscic cissteczka to zobaczysz efekt
Dariusz1960
21.12.2020, 10:35
Wszystko pięknie i niby pomocnie. Już nie będę rozpisywał się co muszę każdego dnia robić żeby sobie pograć, dodam tylko że tak być nie powinno. Żeby pograć w grę powinno być do wykonania jedno kliknięcie, a nie kombinowanie jak koń pod górę. Ukłony w stronę osób pomocnych w temacie, ale twórcy gry i odpowiedzialni za jej działąnie, to powinni chyba głęboko się zastanowić nad tym, jak potraktowali graczy. W każdym razie sprawa nadaje się do szerokiego nagłośnienia. Wstyd ekipo Ubisoftu, wielki wstyd.
Dariusz1960
21.12.2020, 10:48
U mnie to samo. System 64bit, na bieżąco aktualizowane sterowniki, itp. Dopiero kilkukrotne odinstalowanie i ponowne zainstalowanie klienta pomaga. Z tym że to już nie dla mnie taka zabawa.
Podziękuję chyba jednak za te kilkanaście lat. Czas na czytanie książek :)
hahaha, bidocek, zaskoczyl mu klient i rezygnuje, PORAZKA ,.
do poniżej:
nom . poważnie napisałem.
wychodzi, ze masz rozwiązany problem i tu widzisz problem..
a przecież o to chodzi , by gra zaskoczyła, to robi się to co trzeba. (nawet wielokrotnie).
Witek1965
21.12.2020, 11:10
z3nfist Ty tak na poważnie to napisałeś?
Ośmiopunktowa instrukcja jak uruchomić grę :confused::confused::confused:
Takie cuda tylko w BlueByte :D :D :D :D
Kiciusek
21.12.2020, 13:27
Czy istnieje jeszcze jakaś inna instrukcja uruchomiania gry? Pytam bo mam win7/64, a i tak te wszystkie podmiany plików nic nie pomagają. Mam żal do twórców, że postanowili uniemożliwić rozgrywkę na 3 dni przed eventem, zanim uda im się wszystko naprawić będzie już po evencie. Nie powinno się tak robić. Mogli rozpocząć event tak by kończył się 1 stycznia lub przełożyć zniszczenie gry na okres poeventowy.
Witek1965
21.12.2020, 15:57
pretor to naprawdę Ty? Gra spieprzona ( a dla użytkowników Os z założenia nieosiągalna jeszcze kilka miesięcy) a Ty bronisz potrzeby siedzenia przez godzinę przy logowaniu i wprowadzania zmian w ustawieniach swojego komputera?
pretor29
22.12.2020, 12:07
pretor to naprawdę Ty? Gra spieprzona ( a dla użytkowników Os z założenia nieosiągalna jeszcze kilka miesięcy) a Ty bronisz potrzeby siedzenia przez godzinę przy logowaniu i wprowadzania zmian w ustawieniach swojego komputera?
ja nie bronie bb pretensje macie do gosica ktory chce wam pomoc i cos robic a nie on jest od tego /... wszystkie zale problemy to do tych ktorzy to tworza czyli tlyko i wylacznie bb
A jak to zrobić , żeby działało też na w pełni profesjonalnie zabezpieczonych komputerach? W win 10 się nie da. Po raz kolejny mamy dowód że kradzione jednak tuczy :).
Swoją drogą pozdrowienia dla Ubisyfu za taki wynalazek.
Ale o dziwo jest też proste rozwiązanie dla osób którym się uruchomić gry nie dało. Trzeba to zrobić na win 7.
Spokojnie... nikt wam nie każe instalować win 7.
Wchodzicie sobie do tego katalogu c:\Users\TWOJA-NAZWA-KOMPA\AppData\Local\Ubisoft\The Settlers Online\ i tam macie pliki z rozszerzeniem .exe (dla jasności stworzyłem sobie wcześniej katalog "client" tak jak to jest w powyższej instrukcji i przegrałem do niego wszystkie pliki i katalogi z katalogu "The Settlers Online" )
Następnie w każdym pliku exe dokonałem następującej zmiany:
prawy przycisk myszy
wybieramy "właściwości"
z górnego menu wybieramy "zgodność"
wybieramy tryb zgodności "windows 7"
i na wszelki wypadek odhaczamy "uruchom ten program jako administrator"
U mnie i kilku znajomych śmiga aż miło. nawet antywirusy dodają grę do wyjątków automatycznie.
barnnaba
29.12.2020, 22:07
dodam że od momentu jak zainstalowałem przeglądarkę cent portable przy każdym uruchomieniu gry winda pyta się czy zezwolić na uruchomienie klienta i od tego czasu 0 problemów z odpaleniem , po wyjściu zamykam proces w menagerze.
szpic_pl
20.02.2021, 10:07
widać, że sie postarał w tej instrukcji. Szkoda, ze mimo wykonania tych kroków nadal nie moge sie zalogowac bo ciagle ten sam blad :>
3 komputery z w10 na 2 dziala na jednym nie...
SiMMek2020
24.02.2021, 01:46
widać, że sie postarał w tej instrukcji. Szkoda, ze mimo wykonania tych kroków nadal nie moge sie zalogowac bo ciagle ten sam blad :>
3 komputery z w10 na 2 dziala na jednym nie...
Ten jeden na szrot
Ta gra ma niby PEGI-7????? Czyli według "tfurcuw" z BB dziecko ma sobie poradzić z takimi zawiłościami, aby można było sobie pograć? Ktoś chyba musi koniecznie zmienić lekarza, bo obecny go oszukuje. To już nie jest kpina czy żenada. To już jest jawne robienie durni z graczy-klientów, śmianie się im w twarz i pokazanie czym jesteśmy dla firmy BB i UbiSoft
krotos666
24.02.2021, 05:52
Uwierz mi, że dziecko może sobie lepiej poradzić, niż dorosły człowiek.
Wczoraj instalowałem klienta u dorosłej osoby i wiem co piszę.
I zwalić winy na BB nie mogę, bo to tragedia, jak się takiego prostego klienta nie potrafi zainstalować.
Piszę o jednym konkretnym przypadku.
no jakie to proste, BB wgrywa nowego klienta i po całej "prostej" instrukcji powyżej radzcie albo nie radzcie sobie sami
żenada
mirusjakiś
26.02.2021, 19:17
dyskusja na marne. moim zdaniem jak coś się robi do tak żeby działało i nie wymagało od użytkownika wiedzy specjalistycznej , o tym że flasch siada wiedzieli od dawna , a klient jest taki że raz działa a dwa razy nie ;(( i trzeba kombinować . Typowe dla BB i Ubi
Slavetti
03.03.2021, 13:34
5. Wchodzisz w c:\Users\TWOJA-NAZWA-KOMPA\AppData\Local\Ubisoft\The Settlers Online\
Dlaczego prawie wszyscy w prawie wszystkich wątkach i poradnikach klonują ten błąd z TWOJA-NAZWA-KOMPA?
W systemach Windows 10 w folderze C:\Users\ znajdują się podkatalogi odpowiadające LOGINOM użytkowników, którzy logują się na tym komputerze i mają się nijak do NAZWY KOMPUTERA (NetBIOS)
TWOJA-NAZWA-KOMPA === to właśnie twój login , lub tez nazwa konta administratora
po prostu , trza umieć czytać , pomiędzy wierszami. ot
Benek1953
05.03.2021, 23:28
ale bzdety ze to nie mozna normalnie grac
czesc caly czas nie moge grac na win 10 a na 7 moge po formacie i po konserwie musze zrobic format dopiero wtedy gra odpala ktos pomoze co robie zle
Ano, źle tłumaczysz.
Napisz, w którym momencie jest problem, czy udaje się zainstalować klienta, czy masz jakiś komunikat, czy zmieniasz ścieżkę instalacji, jaką masz przeglądarkę, czy jest portable, czy nie, czy masz automatyczną piaskownicę.
Każda z tych rzeczy może mieć wpływ na działanie gry. Z Twojego posta wiem, że nie możesz grać na win10. I tyle.
zainstalowalem klienta wszystko zrobilem z instrukcji krok po kroku i dalej wyskakuje :Your client could not be updated please make sure to start the game via the website.
Also make sure that you are still logged in.If the problem persists please contact support " a wszystko dzialalo do konserwy po konserwacji taki komunikat wyskakuje
nie zmieniam sciezki instalacyjnej i mam google chrome przegladarke
dzis 15 razy instalowalem i odinstalowalem gre i dalej nic
bede wdzieczny za kazda podpowiedz co robie zle
Może spróbuj zainstalować wcześniejszego klienta?
Podobne objawy miałem próbując się zalogować przez przeglądarkę w wersji portable, klient nie wykrywał faktu zalogowania. U Ciebie są podobne objawy, jakby przeglądarka była w piaskownicy lub coś podobnego.
Czesc dzis nowy komunikat sie pojawił masakra :
File loading failed! Please check your network connection, clean your browser cache or try again later.
pomoże ktos ?
jarekwer8
21.04.2021, 12:37
Witam u mnie również wyskakuje i to dwa razy "File loading failed! Please check your network connection, clean your browser cache or try again later."
czyściłem cache przeglądarki i jak dns i nadal to samo client.swf mam z marca tegoż roku. Ponad tydz. męczę sie i kombinuje jak mogę i nic. Ma ktoś rozwiązanie ?
Udalo sie komus zwalczyc 'client could not be updated' po ostatniej konserwie? Bylo ok i tym razem mnie dopadlo ;) I nic nie pomaga. Reinstalki, podmianka swf czy nawet calego folderu :(
bigfrajer
24.06.2021, 21:37
ewent 2 dni działał dobrze a teraz nie mogę się do gry zalogować to jakieś jaja są
Sam_O_tnosc
28.06.2021, 18:22
Cześć,
Może ktoś udostępnić ponownie ten plik który zalecają aby ściągnąć i wkleić do nowego folderu ? link z pierwszego posta nie działa.
posiadam win 7 64 bit.
M0rdechaj
29.06.2021, 08:33
Cały katalog Client
https://mega.nz/file/au4hAIKI#kEC8YurQ52lenzfn8AXEBfmbFxGQkDVljysb2wd1T bs
Prosze
klulicek_pl
31.08.2021, 12:54
Nie działą po dzisiejszej konserwie
M0rdechaj
31.08.2021, 13:24
Nie działą po dzisiejszej konserwie
Podmienić plik: https://sirris.tsomaps.com/client.swf (https://sirris.tsomaps.com/client.swf)
kieniejka
02.09.2021, 20:56
A ma ktoś problemy na win 10? Mam nowy laptop, zalogowałam się do gry i wsio byłoby OK gdyby nie fakt, że nie wczytują mi się żadne budynki
kundo2015
02.09.2021, 21:56
A ma ktoś problemy na win 10? Mam nowy laptop, zalogowałam się do gry i wsio byłoby OK gdyby nie fakt, że nie wczytują mi się żadne budynki
grasz na kliencie czy unity?
Przypuszczam że na unity - jak długo Ci nie wczytuje budynków?
od razu nie wczyta - musisz chwilę poczekać. Ile czekałaś?
Pisz na pomocy na Złotej Górze - szybciej można podpowiedzieć czy pomóc
klulicek_pl
08.09.2021, 13:26
Teraz się zorientowałem, że klient nie pokazuje drzwi.... i na przeglądarce musiałem wydać klejnoty :/
In5an1aC
08.09.2021, 13:58
Teraz się zorientowałem, że klient nie pokazuje drzwi.... i na przeglądarce musiałem wydać klejnoty :/
Klient pokazuje normalnie drzwi. Ja zaktualizowałem plik client.swf i działa .. Zdjęcie poniżej :)
https://prnt.sc/1rkjh72
BB_Penelopa
08.09.2021, 16:26
Witam serdecznie!
Przypominam, że na osoby, które korzystają z Klienta, nie zostanie nałożona blokada. Jednak rozwiązanie, z którego korzystacie NIE jest przez nas wspierane, i korzystacie z niego na własne ryzyko. Nie bierzemy odpowiedzialności jeżeli jakiekolwiek złośliwe oprogramowanie dostanie się na Wasze komputery poprzez program, którego używacie.
Banów jednak nie będzie.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Androm3da
09.09.2021, 08:57
Witam serdecznie!
Przypominam, że na osoby, które korzystają z Klienta, nie zostanie nałożona blokada. Jednak rozwiązanie, z którego korzystacie NIE jest przez nas wspierane, i korzystacie z niego na własne ryzyko. Nie bierzemy odpowiedzialności jeżeli jakiekolwiek złośliwe oprogramowanie dostanie się na Wasze komputery poprzez program, którego używacie.
Banów jednak nie będzie.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Czemu nie ? łamią jakby regulamin, wszystkich poblokować :P
A czemu nie możecie jak biali ludzie dać możliwości grania zarówno na przeglądarkę jak i na wersji klienckiej? 80% graczy jest zdenerwowana wersją Unity i kombinuje na lewo i prawo bo lubi tą grę. Granie na Unity jest katorgą, co po atakach trzeba chociażby odświeżać stronę, tak samo aby cofnąć generała. Ikony się na siebie nakładają.
pretor29
09.09.2021, 17:04
a widziales zeby penelopa keidykolwiek napisala czemu nie ma powrotu do klienta? pytalem 8 razy i nic ... nawet teog nie potrafia napisac
Rutek_Marcin
12.09.2021, 12:19
client u mnie nie działa, pominę fakt, że okna kalendarza dalej nie było - po wymianie klienta
swf jest z dnia 06.09 i jego podmień- jakoś wszystkim działa kalendarz na tym swf
LordZurg
12.09.2021, 13:19
Witam serdecznie!
Przypominam, że na osoby, które korzystają z Klienta, nie zostanie nałożona blokada. Jednak rozwiązanie, z którego korzystacie NIE jest przez nas wspierane, i korzystacie z niego na własne ryzyko. Nie bierzemy odpowiedzialności jeżeli jakiekolwiek złośliwe oprogramowanie dostanie się na Wasze komputery poprzez program, którego używacie.
Banów jednak nie będzie.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
W takim razie proponuję wesprzeć graczy, zrobić coś raz porządnie ..... i naprawić "grywalność" na UNITY ?
klulicek_pl
20.10.2021, 12:05
Witam, czekam na aktualny plik client
pretor29
20.10.2021, 13:45
przy nowym swf . mnostwo rzeczy wiesza sie ... lub ni laduje, nawet mapa nie wskakuje
jimjimjimek
20.10.2021, 14:05
A jak portable?
pretor29
20.10.2021, 14:17
to samo wyskakuje okno naciskam zielony dziubek i zamiast wyspy mam niebieski ekran... ale jelsi gdziekolwiek klikne to raguje zalacza sie menu itp tlyko nic nie widac oprocz niebieskiego tła
jimjimjimek
20.10.2021, 14:18
U mnie to samo, chyba musimy poczekać, na jakaś poprawkę swf pewnie, macie gdzieś newsy na ten temat z pierwszej ręki?
Data: Środa, 20 października
Serwery: Wszystkie (1-7) będą niedostępne
Start: Około 14:30, czasu polskiego
Koniec: Około 17:30, czasu polskiego
Czas przygód i Premium: Zostanie przedłużony
Podczas tej konserwacji naprawimy ostatnio zidentyfikowany problem z zablokowaną strefą, a także problem ze specjalistami.
Pozdrawiam!
BB_Penelopa
klulicek_pl
21.10.2021, 08:37
czy jest już nowy client.swf ?
Abrams85
21.10.2021, 08:42
nie
dlatego gra nie pojdzie? bo pisze o czyszczeniu ciasteczek a i tak potem nie rusza
lump1963
21.10.2021, 10:35
witam
gra sie uruchamia,ale nie da rady wejsc do przygody i na wyspe znajomego
dlaczego nie poprawiaja dzialanie gry przeca multum ludzi ucieklo
Gra po prostu nie działa i tyle w temacie.
NekoKami93
25.10.2021, 16:28
Gra nie działa poprawnie!! zamiast dyń i cmentarza są piłki. Nie można wytworzyć wody, a dziś miał ruszyć event !!!!!!!!!!!!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.