Zobacz pełną wersję : Użytkownicy MacOS
Co z użytkownikami systemu Mac OS , instalator flasha jest na Windowsa.
jeden problem, to że .exe nie otwiera się na Macach
Niestety klient tylko pod windowsa. Czyli koniec z graniem, chyba, że wprowadzą klienta pod macOS :(
Loco8805
18.12.2020, 14:29
cóż 5% użytkowników pewnie, nie liczą sie z nami :P
BartTheGreat
18.12.2020, 14:34
a co niby maja zrobic ludzie na macOS ?
oj tam własnie wycieli ponad 50% użytkowników z windy a wami sie maja przejmować;D toz to nikomu nie działa prawie
DawidNieczytelny
18.12.2020, 15:08
No to widzę, że już pograne na Macu! Czy jednak jest szansa, że da radę grać na Macu?
Rozumiem że mając maca mam się walić na ryj? Lub spróbować w styczniu?
wawerkowo
18.12.2020, 16:43
A co z tymi co graja na Mac'ach - nie każdy musi mieć windowsa.
Zrezygnowano z nas - a z tego co wiem to nie tak mała grupa.
Gratulacje !!!
Jestem od prawie 8 lat w grze i koniec - super :)
ja nie moge zainstalowac gry na Imacu bo nie obsluguje windowsa i po graniu gratulacje
Dublinczyk
18.12.2020, 16:53
no to mam już pograne wyskakuje mi że system macOS nie obsługuje tego badziewia ....
Zakręcona30
18.12.2020, 16:57
Gram od początku gry i teraz nie mogę bo nie pomyśleliście od razu o graczach na Macu tak jak już pisałam kilka razy jak wprowadziliście na testowym. NIE DZIAŁA NA MACU. I co teraz event przejdzie mi koło nosa jeśli w ogóle zacznie działać bo jak zwykle niedopracowane wszystko?
Jak zainstalować tego klienta na Mac OS?
Loco8805
18.12.2020, 19:54
Coolfe - zainstaluj sobie wirutalna maszyne a na niej windowsa :D
KRAWAT1979
18.12.2020, 20:22
Na systemie mac Os nie dziala i co teraz mam czekac do stycznia ????
Hermiona1
18.12.2020, 21:05
Były wspominki że gotowiec na MAC OS będzie na początku stycznia.
Mówca_Umarłych
18.12.2020, 21:40
Niestety nie działa na Mac'u. Nie rozpakowuje pobranego archiwum-wyrzuca błędy.
Witek1965
18.12.2020, 22:16
super. gra nie działa na maku. gratulacje
Hugo256_
18.12.2020, 22:59
Porażka. Też jestem użytkownikiem MacOS. W grę gram od 2012.Jak mam teraz odpalić grę? Proszę szanowny support o wypowiedzenie się w tej kwestii.
Witek1965
18.12.2020, 23:02
alekin mam maka z chrome. też czysty. Mam ja oraz moich dwóch synów PŁATNE wersje gry. wydaliśmy dużo prawdziwych pieniążków na różne dodatki. i teraz mam wziąć informatyka żeby mi gra działała????
alekin mam maka z chrome. też czysty. Mam ja oraz moich dwóch synów PŁATNE wersje gry. wydaliśmy dużo prawdziwych pieniążków na różne dodatki. i teraz mam wziąć informatyka żeby mi gra działała????
maka - Macbooka?, ta gra nie ma płatnej wersji - wiec o czym piszesz? Wiem, że nie działa na maku i na Linuxie, akurat Linuxa też mam na innych komputerach
Witek1965
18.12.2020, 23:24
Alekin to nie My mamy się zastawianiać jak zainstalować grę tylko BB. Czy darmową czy płatną. Czy to na Windows czy na Safari. Szczgólnie przed eventem. Nie mam teraz czasu żeby testować różne wersje zalogowania.
Patrzę na staż ludzi, którzy tu piszą. Starzy wielbiciele Settlers. Szacunek. Nas trudno zniechęcić do tej gry. Damy radę.
Po pierwsze: do BB nim mnie zbanujecie albo inne kroki przwidziane w Regulaminie to sprawdżcie moje wpłaty na Wasze konto.
Po drugie: nie będę na evencie bo nie się nie zaloguję. Nie mam czasu na wprowadznie różnych zmian, żeby uczestniczyć w tej grze. Czyli liczę, że wszystkie nagrody zostaną przesłane na moje konto.
A co u użytkownikami grającymi na OSX? Na macu nie działa.
goldii222
19.12.2020, 14:21
Hej, gram na IOS i co mam teraz zrobić? Bo nowy klient jest tylko pod Windows.?
ALE pewnie te 5% generuj 30% zysków :)
Ja również (użytkownik Mac) chyba się pożegnam z grą; może spróbuję za jakiś czas jak klient na OSX się pojawi i instalacja i uruchomienie nie będzie wymagała karkołomnych operacji w systemie.
PS. Gdybym był użytkownikiem Windowsa to za Chiny bym nie kombinował jak co poniektórzy. Aż tak bardzo nie zależy mi na grze, aby tracić czas i nerwy, a przede wszystkim nie chciałbym robić sobie śmietnika na kompie i potencjalnej dziury w bezpieczeństwie systemu...
szkolman
19.12.2020, 23:33
Mam Mac i koniec gry? Rozszerzenie do pobrania tylko pod windows z exe.
Jenkowice
20.12.2020, 11:03
Szkoda mi eventu świątecznego.
MOD_Zeus1
20.12.2020, 21:00
Witam
Wydanie klienta gry na system Mac OS planowane jest na początek stycznia 2021.
Dopiero UNITY które zgodnie z planem będzie wydane przed ewentem wielkanocnym będzie miało natywne wsparcie dla MacOS.
Pozostaje korzystać jak to już było wspomniane powyżej z maszyny wirtualnej.
Pozdrawiam
Mod_Zeus
Loco8805
20.12.2020, 22:48
@MOD_Zeus1
Czyli co :)
Cały event świateczny uzytkownicy osx mają sobie odpuścić i wszystko co można zdobyć w poszanowanie sobie wsadzić :) ?
HenrykXXIII
21.12.2020, 00:20
na macu nie działa...
jackul70
21.12.2020, 00:53
no niestety prawda..nie bede instalowl windy tylko po to by pograc
maciekpikso
21.12.2020, 13:59
do z3nfist znowu (przepraszam). Czy przyszło Ci do głowy, że jest grupa ludzi, którzy grają na przykład na komputerach firmy Apple (przepraszam za kryptoreklamę)? Ja tak mam i dlatego przyznaję nie czytam wszystkich poradników jak uruchomić pod Windows. Dla mojego systemu gra dostępna będzie (według obietnic) za kilka miesięcy. Pomijam już fakt, że powinienem zablokować przynajmniej kilka blokad firewalla. Na kompach w firmie??? Może przestaniesz obrażać graczy ze starszymi wersjami Windowsa ("BIDOTA" Twoje słowa) i zobaczysz, że to nie my mamy spędzać godzin na instalowaniu, dezinstalowaniu, wklejaniu i ponownym uruchamianiu komputera? Pewnie tego nie zrozumiesz, ale naprawdę szkoda ludzi, którzy grają tu od wielu lat a pewnie przesiedli się z normalnych Settlersów. Ich właśnie pozdrawiam. Ciebie nie.
do z3nfist znowu (przepraszam). Czy przyszło Ci do głowy, że jest grupa ludzi, którzy grają na przykład na komputerach firmy Apple (przepraszam za kryptoreklamę)? Ja tak mam i dlatego przyznaję nie czytam wszystkich poradników jak uruchomić pod Windows. Dla mojego systemu gra dostępna będzie (według obietnic) za kilka miesięcy. Pomijam już fakt, że powinienem zablokować przynajmniej kilka blokad firewalla. Na kompach w firmie??? Może przestaniesz obrażać graczy ze starszymi wersjami Windowsa ("BIDOTA" Twoje słowa) i zobaczysz, że to nie my mamy spędzać godzin na instalowaniu, dezinstalowaniu, wklejaniu i ponownym uruchamianiu komputera? Pewnie tego nie zrozumiesz, ale naprawdę szkoda ludzi, którzy grają tu od wielu lat a pewnie przesiedli się z normalnych Settlersów. Ich właśnie pozdrawiam. Ciebie nie.
A CZY DOTARŁO DO CIEBIE, ZE BY MOC TERAZ GRAC W SETTLERS ONLINE TO POTRZEBNY JEST SYSTEM 64BIT. I NIKT Z TYM , NIE MOŻE NIC ZROBIĆ. TAKIE SĄ OBECNE WYMAGANIA, DLA TYCH CO MAJĄ SYSTEMY WINDOWS , PO INSTALOWANE.
Poza tym , był czas na przesiadkę, ja to zrobiłem, w 2013 roku,
instalując system Windows 7 w wersji HOME (oryginalna wersja BOX), wybrałem 64bit, bo owa wersja obsługuje aplikacje 32bit i te 64bit.
Witek1965
21.12.2020, 16:37
Nieprawdopodobne. Mod Zeus napisał, że klient na Maca będzie w styczniu. Bareja: Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi? Kupił Pan u nas samochód ale będzie jeździł w lutym. To jest nowa pralka ale proszę uruchomić w marcu bo wcześnie nie działa. Brawo dla wszystkich, którzy próbują innym pomóc z tym bałaganem, ale przecież to jest Matriks. I do tego spieprzony.
Żeby nie było, że się czepiam. Gram na komputerach apple z przeglądarkami Safari i Chrome. Proszę uprzejmie jakiegokolwiek znawcę o poradę co mam zrobić, żeby grać.
Jakoś cisza wśród "znawców" w sprawie grania na sytsemie macOS. Tu też macie jakieś mądre porady?
kundo2015
21.12.2020, 19:58
Jakoś cisza wśród "znawców" w sprawie grania na sytsemie macOS. Tu też macie jakieś mądre porady?
tylko przez "wirtualny windows" - client dla Maca jak i na windę 32bit dopiero w styczniu wg niemców
Stary_Niedźwiedź
21.12.2020, 20:06
Żeby nie było, że się czepiam. Gram na komputerach apple z przeglądarkami Safari i Chrome. Proszę uprzejmie jakiegokolwiek znawcę o poradę co mam zrobić, żeby grać.
Wirtualna maszyna i musisz windowsa na niej zainstalować. Druga opcja to poczekać 2-3 tygodnie do czasu pojawienia się klienta na MacOS (też czekam ale na szczęście też mam lapka i PC z Windą)
Witek1965
21.12.2020, 20:09
kundo2015 dzięki, ale pytanie było retoryczne. Nie ma żadnej możliwości grać na moich komputerach. Naprawdę doceniam wszystkich, którzy starają się pomóc użytkownikom Windowsa naprawić to, co BB spieprzyło (Ciebie też z3nfist i Stary Niedźwiedż). Szkoda, że na tym wątku (pewnie kilkaset wpisów) nie odzywają się MODy. Trwa event świąteczny, byłaby fajna zabawa a tu kicha. Może przenieśmy Boże Narodzenie na czas jak to naprawią?
Stary_Niedźwiedź
21.12.2020, 20:14
kundo2015 dzięki, ale pytanie było retoryczne. Nie ma żadnej możliwości grać na moich komputerach. Naprawdę doceniam wszystkich, którzy starają się pomóc użytkownikom Windowsa naprawić to, co BB spieprzyło (Ciebie też z3nfist i Stary Niedźwiedż). Szkoda, że na tym wątku (pewnie kilkaset wpisów) nie odzywają się MODy. Trwa event świąteczny, byłaby fajna zabawa a tu kicha. Może przenieśmy Boże Narodzenie na czas jak to naprawią?
z3nfist odwala o wiele większą robotę. Jemu dziękujcie. Ja na szczęście nie miałem żadnych problemów z nowym klientem i tyle mogę pokazać jak u mnie odbył się ten proces. Współczuję wszystkim którzy nie mogą wejść do gry.
MOD_Victoria
22.12.2020, 00:55
Posty użytkowników MacOS zostały przeniesione z tematu "Nowy klient do pobrania - Dyskusja" (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47561-Nowy-klient-do-pobrania-Dyskusja) i umieszczone tutaj.
Benek1953
01.01.2021, 21:00
Zagra to to kiedys na macu?
Stary_Niedźwiedź
02.01.2021, 01:59
Zagra to to kiedys na macu?
Na Big czy na Cheese?:confused:
Benek1953
06.01.2021, 03:47
Czy ta gra zagra kiedys na macu?
MOD_Zeus1
06.01.2021, 11:27
Witam
Prace nad klientem do systemu Mac OS trwają według informacji BB_Penelopa
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47556-Nowy-klient-do-pobrania
Zacytuję zdanie z tego wątku "Uprzejmie informuję, że chcemy wprowadzić dalsze optymalizacje i dopracować klienta Mac, zamierzamy uruchomić go na początku stycznia. Dziękuję za zrozumienie."
Pozdrawiam
Mod_Zeus
Witam
Wydanie klienta gry na system Mac OS planowane jest na początek stycznia 2021.
Pozdrawiam
Mod_Zeus
Halo, halo Modzie Zeusie! :)
Możesz podać definicję początku stycznia?
Mamy 8 stycznia, a klienta gry na system Mac OS wciąż brak...
HaniaAnia
09.01.2021, 21:36
Mamy już połowę stycznia prawie i gdzie te obiecane modyfikacje? Widać ile znaczymy dla firmy. Jesteśmy tylko jeleniami do kupowania klejnotów
Jenkowice
11.01.2021, 09:04
Witam
Wydanie klienta gry na system Mac OS planowane jest na początek stycznia 2021.
Dopiero UNITY które zgodnie z planem będzie wydane przed ewentem wielkanocnym będzie miało natywne wsparcie dla MacOS.
Pozostaje korzystać jak to już było wspomniane powyżej z maszyny wirtualnej.
Pozdrawiam
Mod_Zeus
... i? Mamy 11 stycznia.
Naprawdę nikt nawet nie ma czelności odpisać? Przepada mi ostatni dzień kalendarza do zaliczenia osiągnięcia, przepadł mi weekend na zdobywanie prezentów, przepadły mi premie, kryształy, straciłem mnóstwo czasu żeby grać przez wirtualną maszynę z Linuxem na którym musiałem uruchomić jakiś dziwaczny soft, straciłem mnóstwo czasu na ogarnięcie eventu na 15 letnim komputerze (który niestety padł, no cóż, kto by pomyślał, że kiedykolwiek będzie mi ten gruz potrzebny) i straciłem cały dzień na walkę z wirtualną maszyną Windowsa, na której za cholerę nie da się uruchomić tej abominacji, którą nazywacie tymczasowym klientem. Na serio mam iść do sklepu i wydać pieniądze na "normalny" komputer? Ja wiem, że modzi obok BB/Ubisoftu nawet nie stali i ja wiem, że nic z tego nie mają i ja wiem, że wasz chlebodawca ma was w p* jeszcze bardziej niż kogokolwiek innego, no ale do k* wypadałoby chociaż odpisać.
Od 2017 roku nie było czasu wprowadzić żadnego rozwiązania (mimo tego, że userzy zgłaszali głód na wiedzę w temacie kończenia wsparcia - wystarczy poczytać set stronicowe forum na ten temat), ale był czas uwalić jeden z dwóch najważniejszych eventów na godziny przed wyłączeniem wadliwego oprogramowania przez przeglądarki? Do tego robiąc workaround w postaci dostarczenia do systemu wadliwego i podatnego na ataki oprogramowania? Czy wyście się tam zadławili pieniędzmi i potracili zmysły? Bez informacji, bez planu, bez możliwości przygotowania?
Hehe, ale klejnoty to dalej sprzedajecie chciwe ch*.
P.S. Do tego wszystkiego zgraliście się w czasie kiedy dostawcy oprogramowania do wirtualizacji mają problem z Big Surem. Brawo! 10/10
drugie postscriptum A na MacOS i tak nie zrobią dziurawego obejścia bo MacOS jest mądrzejsze w bezpieczeństwie od baranów i w tym jest problem prawda? Działa na 10.12 ale od 10.13 już nie bardzo?
BB_Penelopa
12.01.2021, 13:51
Witam serdecznie!
Uprzejmie informuję, że wsparcie dla MacOS zostanie dodane podczas jednej z aktualizacji w styczniu 2021 roku.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Stary_Niedźwiedź
13.01.2021, 05:33
Witam serdecznie!
Uprzejmie informuję, że wsparcie dla MacOS zostanie dodane podczas jednej z aktualizacji w styczniu 2021 roku.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Jestem daleki od mieszania z błotem podejscia BB do graczy (czemu się nie dziwię skąd taka wielka fala niezadowolenia z ich strony). Jestem bardziej za konstruktywną krytyką, merytoryczną dyskują i co najważniejsze komunikacją. Droga Penelopo, jesteś Community Managerem i to w Twojej gestii jest przekazywanie informacji pomiedzy graczmi i tworcami gry, w obydwie strony (gracz-->studio, studio-->gracz). To twoim zadaniem jest wyciąganie jak największej informacji od developerów, a nie czekanie na maila od nich, który swoją drogą jest zapewne rozsyłany w tym samym czasie do wszystkich Community Manager'ów.
Palnęliście gafę wprowadzjąc niedopracowanego klienta, który wydaje się robiony na kolanie, przez 1 osobę w trakcie posiedzenia nr 2. Była dezinformacja odnośnie tego że będzie można dalej grać przez przeglądarkę (aczkolwiek nie było to zalecane). Nie było ani słowa o tym że klient to wyłączność dla systemu Windows w wersji 64bity. Jeszcze znalazło by się kilka, deikatnie to ujmując, wpadek.
Teraz dochodzi dezinformacja lub jej brak, odnośnie klineta dla systemu OSX. Była mowa o początku stycznia. Zbliża się połowa miesiąca i piszesz że klient dla OSX będzie dostępny kiedyś tam w styczniu. Proszę mi wybaczyć, ale tak się nie zachowuje profesjonalna firma która dba o swoich klientów. Jeśli nie znacie daty wprowadzenia klienta dla pozostałych systemów to napiszcie że stanie się to w pierwszym kwartale 2021 roku, czy coś w ten deseń. Nie zwodźcie graczy machając im przed nosem marchewką na kiju.
A teraz sprawdźmy Twoje umiejętności i komunikacji ze studiem BB. Kilka pytań:
Dlaczego zwlekano z wprowadzeniem klienta (bardzo niedopracowanego) do ostatniej chwili (nie akceptuję kłamstwa że prace były prowadzone od dawna)?
Dlaczego nie przesiedliście się na HTML5? Mogliście to spokojnie i bez pośpiechu zrobić 2-3 lata temu.
Jaką przewagę będzię miała wersja Unity nad HTML5 (czego możemy oczekiwać od wersji Unity, stabilniejsza praca, szybsze wczytywanie, szybsze wprowadznie nowości etc)?
Czy gracze którzy wciąż używają systemu Win 32bit będą mogli grać bezkonfliktowo i bezproblemowo?
Czy zamierzacie wprowadzać podobne niespodzianki, jak ten nieszczęsny klient, w niedalekiej przyszłości?
BB_Penelopa
13.01.2021, 14:32
Jestem daleki od mieszania z błotem podejscia BB do graczy (czemu się nie dziwię skąd taka wielka fala niezadowolenia z ich strony). Jestem bardziej za konstruktywną krytyką, merytoryczną dyskują i co najważniejsze komunikacją. Droga Penelopo, jesteś Community Managerem i to w Twojej gestii jest przekazywanie informacji pomiedzy graczmi i tworcami gry, w obydwie strony (gracz-->studio, studio-->gracz). To twoim zadaniem jest wyciąganie jak największej informacji od developerów, a nie czekanie na maila od nich, który swoją drogą jest zapewne rozsyłany w tym samym czasie do wszystkich Community Manager'ów.
Palnęliście gafę wprowadzjąc niedopracowanego klienta, który wydaje się robiony na kolanie, przez 1 osobę w trakcie posiedzenia nr 2. Była dezinformacja odnośnie tego że będzie można dalej grać przez przeglądarkę (aczkolwiek nie było to zalecane). Nie było ani słowa o tym że klient to wyłączność dla systemu Windows w wersji 64bity. Jeszcze znalazło by się kilka, deikatnie to ujmując, wpadek.
Teraz dochodzi dezinformacja lub jej brak, odnośnie klineta dla systemu OSX. Była mowa o początku stycznia. Zbliża się połowa miesiąca i piszesz że klient dla OSX będzie dostępny kiedyś tam w styczniu. Proszę mi wybaczyć, ale tak się nie zachowuje profesjonalna firma która dba o swoich klientów. Jeśli nie znacie daty wprowadzenia klienta dla pozostałych systemów to napiszcie że stanie się to w pierwszym kwartale 2021 roku, czy coś w ten deseń. Nie zwodźcie graczy machając im przed nosem marchewką na kiju.
A teraz sprawdźmy Twoje umiejętności i komunikacji ze studiem BB. Kilka pytań:
Dlaczego zwlekano z wprowadzeniem klienta (bardzo niedopracowanego) do ostatniej chwili (nie akceptuję kłamstwa że prace były prowadzone od dawna)?
Dlaczego nie przesiedliście się na HTML5? Mogliście to spokojnie i bez pośpiechu zrobić 2-3 lata temu.
Jaką przewagę będzię miała wersja Unity nad HTML5 (czego możemy oczekiwać od wersji Unity, stabilniejsza praca, szybsze wczytywanie, szybsze wprowadznie nowości etc)?
Czy gracze którzy wciąż używają systemu Win 32bit będą mogli grać bezkonfliktowo i bezproblemowo?
Czy zamierzacie wprowadzać podobne niespodzianki, jak ten nieszczęsny klient, w niedalekiej przyszłości?
Dzień dobry! :)
Dziękuję za ten post. Wyślę zapytanie i dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie,
BB_Penelopa
Zdobyłem licencję Windowsa 7, zainstalowałem Win 7 na VirtualBoxie (MacOS BigSur 11.1), pobrałem wymagane łatki (ręcznie - VirtualBox na moim maku posiada błąd który uniemożliwia działanie automatycznej Aktualizacji Windowsa). Na Chrome, Operze i IE gra się nie uruchamia. Czy istnieje log do którego strona pisze co próbuje uruchomić i dlaczego tego nie robi? Jest sposób na włączenie debugu albo podejrzenie gdziekolwiek co takiego się dzieje w momencie przekazywania argumentów do klienta? Sprawdziłem już wszystko, może brakuje mi jakiejś biblioteki?
Dodatkowo w takiej formie (Windows 7 na VB) certyfikat waszej strony wariuje i pokazuje się jako niezaufany przez co wszystko jest dodatkowo utrudnione bo wasza strona jest pokazywana jako niebezpieczna. Inne strony mają dobry certyfikat, jak to w ogóle możliwe?
KingMonkIV
14.01.2021, 18:10
Cześć,
Jeśli chodzi o MAC to udało mi się uruchomić grę pod CrossOver (https://www.codeweavers.com/crossover#mac).
Kasiula32
18.01.2021, 19:05
Szkoda ze mając Maca już nie pogram w settlersy :(
pretor29
18.01.2021, 19:23
bedzie klient na "początku" stycznia
to jest jakąś masakra co się dzieje, zero kontaktu, zero reakcji - ciekawe czy coś z tym rzeczywiście robią i jak ew. wynagrodzą nasz stracony czas...
Jenkowice
19.01.2021, 09:07
to jest jakąś masakra co się dzieje, zero kontaktu, zero reakcji - ciekawe czy coś z tym rzeczywiście robią i jak ew. wynagrodzą nasz stracony czas...
Również jestem rozczarowany ale to nie jest sprawa wynagrodzenia z Ich strony, bo nie mają obowiązku zapewnienia nam gry. To ich prywatny biznes. Jest to jednak sprawa uczciwości i profesjonalizizmu. Nie są ani uczciwi ani profesjonalni. To kompletna amatorszczyzna. Dochodzę do wniosku, że nie opłaca im się ten biznes i postanowili wygasić. Jeżeli jest inaczej niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu. Chyba, że są tak kompletnie nieprofesjonalni. Kiedyś, dawno gdy na pececie grałem w pierwsze części Settlers, wtedy logo UBISOFT kojarzyło mi się z wysokiem poziomem.
Dochodzę do wniosku, że nie opłaca im się ten biznes i postanowili wygasić. Jeżeli jest inaczej niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu.
Wydaje mi się, że jest zupełnie odwrotnie. Patrząc na to co tu się dzieje to by się nie wachlowali tylko zamknęli serwer z dnia na dzień i mieli wszystkich gdzieś. To typowa dla Ubisoftu praktyka przecież... Coś ma się sprzedawać, a nie podobać. Strona nie działa, klient nie działa, wyłączyli możliwość grania dużej grupie ludzi, ale Happy Hours rżnie kolejnych userów na głównej stronie. Potem stwierdzą, że nie są w stanie dostarczyć wrażeń w Unity takich jak dostarczali we Flashu i ogłoszą datę zamknięcia serwerów tylko po to żeby nie zatrudnić devów, którzy przecież chcą pieniędzy.
Ale nic się nie martw bo Ubi już szykuje reboot marki Settlers i pewnie swoim zwyczajem wszędzie będą lootboxy, mikropłatności i płatne DLC, a Ty dostaniesz unikatowy wygląd domu władyki i 3k złota jak podasz swój nick z The Settlers Online. A skąd wziąć ludzi którzy będą chętnie wydawali pieniądze w grze Settlers jak nie z gry Settlers w której chętnie wydaje się pieniądze.
BB_Penelopa
19.01.2021, 12:41
Witam serdecznie!
Dlaczego zwlekano z wprowadzeniem klienta (bardzo niedopracowanego) do ostatniej chwili (nie akceptuję kłamstwa że prace były prowadzone od dawna)?
- Plany się zmieniają, więc wersja testowa została przeniesiona na późniejszy termin, aby skupić się na jak najszybszym wydaniu "klienta finalnego”.
Dlaczego nie przesiedliście się na HTML5? Mogliście to spokojnie i bez pośpiechu zrobić 2-3 lata temu.
Ponieważ rozwiązanie poprzez html5 nigdy nie wchodziło w grę. Jakby to wytłumaczyć może tak: gdy powstawał html5, nasza gra miała już 5 lat, za nami było 5 lat pracy nad grą. Po co zmieniać działający system? Wtedy nie było nawet opcji, że Flash kiedyś zniknie. Flash był wówczas najczęściej używaną platformą do gier przeglądarkowych. Lata mijały, a gra była jeszcze bardziej rozwijana, dając nam jasny obraz, że html5 nadal nie jest drogą, którą będziemy chcieli dążyć, ponieważ, różnił/różni się od kodów, które mieliśmy/mamy. Musielibyśmy odtworzyć całkowicie „nową” grę. Gracze pytają „dlaczego zrobiły to inne gry”, ponieważ inne gry powstały w czasie, gdy html5 był znany lub już istniał, a więc ich kod został skonfigurowany do współpracy. Jak już napisałam The Settlers Online, już istniało całe 5 lat. Ale nawet teraz przechodząc na Unity musieliśmy się napracować, aby odtworzyć grę.
Dlaczego nie przesiedliście się na HTML5? Mogliście to spokojnie i bez pośpiechu zrobić 2-3 lata temu.
Już w latach 2016-2017 ogłosiliśmy na forum, że stworzymy klienta dla TSO. Pracowaliśmy nad tym. Proszę pamiętać o tym, że przechodząc na Unity musieliśmy róznieć odtworzyć grę i dopasować do nowej platformy.
Jaką przewagę będzię miała wersja Unity nad HTML5 (czego możemy oczekiwać od wersji Unity, stabilniejsza praca, szybsze wczytywanie, szybsze wprowadznie nowości etc)?
Korzyści? Na html5 gra nigdy by nie działała, ponieważ nie została do tego skonfigurowana.
Czy gracze którzy wciąż używają systemu Win 32bit będą mogli grać bezkonfliktowo i bezproblemowo?
Technicznie rzecz biorąc, mogą grać już teraz, jeśli pobiorą plik SWF i pliki z przewodnika. Jednak musimy to dopracować.
Pozdrawiam serdecznie,
BB_Penelopa
SERIO?! Tydzień przygotowywaliście odpowiedź, olewając wszystko co zostało napisane od tego czasu? Przecież to jest plucie ludziom w twarz, już pomijając ten bullshit, który wystękaliście.
Plany się zmieniają
Waszym zapyziałym obowiązkiem jest informowanie społeczności o zmianach. To jest podstawa jakiegokolwiek "Community Manegmentu"
wersja testowa została przeniesiona na późniejszy termin, aby skupić się na jak najszybszym wydaniu "klienta finalnego”.
Co to znaczy? Wersja testowa czego została przeniesiona na późniejszy termin? Unity? Najszybszym wydaniu klienta finalnego? I co? Udało się wydać finalny klient? Przecież to jest jakiś bełkot.
Tu teraz będzie festiwal walenia nie powiem w co..
gdy powstawał html5, nasza gra miała już 5 lat
Gównoprawda, prace nad specyfikacją HTML5 zostały ukończone w 2014 roku.
Wtedy nie było nawet opcji, że Flash kiedyś zniknie.
Gównoprawda, już w 2010 roku było wiadomo, ze Flash to dziurawe gówno. O to co o Flashu myślał ówczesny CEO produktu, na który nie potraficie zrobić klienta (zamiast napisać szczerze dlaczego jeszcze go nie ma)
"Following an open letter written by Steve Jobs in 2010 stating that he would not approve the use of Flash on their iOS devices due to numerous security flaws, use of Flash declined as Adobe transitioned to the Adobe Air platform."
...najczęściej używaną platformą do gier przeglądarkowych...Lata mijały...
To prawda, 3 lata światowej dyskusji o porzuceniu Flash minęły, Flash przestał być najpopularniejszą platformą BO WSZYSCY przesiedli się na HTML5.
I nadszedł rok 2017:
dając nam jasny obraz, że html5 nadal nie jest drogą
Tymczasem w prawdziwym świecie:
"The Flash Player was deprecated in 2017 and officially discontinued on December 31, 2020"
odtworzyć całkowicie „nową” grę. Gracze pytają „dlaczego zrobiły to inne gry”, ponieważ inne gry powstały w czasie, gdy html5 był znany lub już istniał
Gównoprawda i do tego farmazony. Nie mogliście przepisać gry 3 lata temu więc zrobicie to teraz po wygaśnięciu wsparcia. No brzmi legitnie w ch*. Kupuje
Jak już napisałam The Settlers Online, już istniało całe 5 lat. Ale nawet teraz przechodząc na Unity musieliśmy się napracować, aby odtworzyć grę.
Strasznie się tam napracowaliście? Bo jeśli tak jak przy odpisywaniu tydzień na jednego posta to w zasadzie już wszystko rozumiem. Jeśli Klient na MacOSX ma być napisany tak jak interpunkcja Community Managera po tygodniu pisania posta to trzeba jasno zakomunikować:
Klient The Settlers Online to niebezpieczny, dziurawy i podatny na ataki ulep. Dostarczanie takiego oprogramowania jest oburzające, aroganckie i nieakceptowalne w dzisiejszych czasach.
Dyskusja z tą pseudofirmą nie ma najmniejszego sensu.
Nie życzę miłego dnia
glowny watek to uzytkownicy MacOS a tu wacpanna wciskasz jakis kit belkoczac o nie wiadomo czym do nie wiadomo kogo ...
styczen sie konczy a wam sie plany zmieniaja hehehe ...
vassago4
19.01.2021, 17:19
Czy gracze którzy wciąż używają systemu Win 32bit będą mogli grać bezkonfliktowo i bezproblemowo?
Technicznie rzecz biorąc, mogą grać już teraz, jeśli pobiorą plik SWF i pliki z przewodnika. Jednak musimy to dopracować.
hmm czyżbym ja i nie mała grupa osób nie wiedziała o czymś? ze można już na win7 32bit śmigać? nie lubię mówić, nie lubię pisać ale czytać lubię i albo my, gracze, jesteśmy w większości tępi, albo podmiana (dołożenie) pliku z rozszerzeniem SWF i te wszystkie inne dyrdymały to pobożne marzenie całej tej skisłej śmietanki. Wybaczcie że wyskakuje z tym w temacie Mac'a ale jak to przeczytałem...
Jenkowice
20.01.2021, 09:09
Nie rozumiem. "Plany się zmieniają" - jesteśmy na wątku MACOS, czy to zdanie oznacza, że nie będzie klienta na MAC w tym miesiącu? Doprowadziliście to tego, że każde zdanie które napiszecie wzbudza wątpliwości i agresję. Czy dalej uważacie się i Wasi szefowie za profesjonalną firmę?
Drodzy administratorzy: zamiast szamotać się z tworzeniem kilku klientów na raz, może byście utworzyli wirtualną maszynę z Linuxem x32 pod VirtualBox-a i udostępnili, aby użytkownicy innych systemów aniżeli Win64 mogli bezproblemowo użytkować grę?
Drodzy administratorzy: zamiast szamotać się z tworzeniem kilku klientów na raz, może byście utworzyli wirtualną maszynę z Linuxem x32 pod VirtualBox-a i udostępnili, aby użytkownicy innych systemów aniżeli Win64 mogli bezproblemowo użytkować grę?
Przypadkowy facet w necie wpadł na uniwersalny pomysł, który załatwia większość problemów. Gratulacje. Niestety praca nad takim rozwiązaniem wyczerpała by zasoby ludzkie i finansowe co wywoła opóźnienie wydania wersji Unity o 10 lat.
Jaja sobie robicie? Ja dalej czekam na ustosunkowanie się do tego co zostało już napisane w tym wątku.
Nie Ty jeden czekasz na jakiekolwiek info w tym temacie...
Jenkowice
26.01.2021, 13:59
Witam serdecznie!
Uprzejmie informuję, że wsparcie dla MacOS zostanie dodane podczas jednej z aktualizacji w styczniu 2021 roku.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Dziś zakończyła się styczniowa aktualizacja. Czy wsparcie MacOS zostało dodane?
Teraz nawet Windosowcy nie mogą się zalogować do gry.
pretor29
26.01.2021, 16:04
Bardzo nam przykro, ale nie będziemy mogli wdrożyć wersji klienta na macOS i - w przypadku użytkowników macOS - musimy czekać na wersję „The Settlers Online” poprzez Unity, która będzie dostępna później, zgodnie z planem.
szkoda słów ... tak to jest jak sie wszystko robi na ostatni moment a mieli 3 lata , ale po co....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.