Zobacz pełną wersję : (globalny) Klejnoty -Wystąpił błąd wewnętrzny
maniek930
24.11.2020, 01:41
Witam mam taki zgrzyt wykupilem klejki w promocji 800 szt ze sklepu dostalem kodzik i nie moge go juz dluzszy czas zrealizowac prosze o pomoc i pozdrawiam :)
MOD_Victoria
24.11.2020, 15:01
Skontaktuj się w tej sprawie z Suppportem (strona główna/ pomoc i wsparcie) lub mailowo pod adresem account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Abrams85
11.12.2020, 12:10
Mam to samo "Wystąpił błąd wewnętrzny, prosimy spróbować później..." tylko żeby to "później" nie skończyło się razem z HappyHour ;)
Abrams85
11.12.2020, 13:41
Support żyje :D sprawa załatwiona
BB_Penelopa
11.12.2020, 17:15
Witam serdecznie!
Warto spróbować wpisać kod po zalogowaniu się do gry poprzez tryb Incognito! :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
niedzwiydz
14.01.2021, 00:52
Witam mam ten sam problem co kolega kupiłem klejnoty za 23,37zł dnia 27.11.2020 i ponownie 13.01.2021 jako sms znów za 23,37zł po 1800 klejnotów . pisałem w grudniu do suport i zero odezwu. Dzisiaj pisałem rano bo kupiłem z dnia 12 na 13 01.2021 o godz 00:00 i zero odpisu tak jak totalna olewka. Płacenie za free diamenty których niema. wyskakuje mi błąd Wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie za chwilę... próbowałem w listopadzie tak jak i teraz z po 20 razy ileż można. Co mam wisiec nad kompem kiedy bedzie w danej sekundzie możliwość. Pozdrawiam Tadeusz
MOD_Victoria
14.01.2021, 10:18
niedzwiydz wysłałam Ci prywatną wiadomość - sprawdź proszę skrzynkę na forum!
Pozdrawiam
MOD_Victoria
BB_Penelopa
15.01.2021, 13:40
Witam serdecznie!
Bardzo proszę, abyś spróbował zalogować się do Sklepu, korzystając z innej przeglądarki niż dotychczas / tryb incognito (z naszych informacji wynika, że najlepiej użyć przeglądarki Firefox w trybie incognito) i następnie podjął raz jeszcze próbę użycia kodu. Wielu z naszych graczy zgłaszających podobny problem rozwiązało go stosując się do powyższych kroków.
Przypomnę, że dokonując zakupu pakietów drogą mobilną, kod należy wpisać w odpowiednim miejscu.
W tym celu rozpocznij nową transakcję mobilną (wybierz zakupiony pakiet i wciśnij "KUP"), gdy pojawi się nowe okienko wprowadź w odpowiednim polu swój kod.
Jeżęli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu - napisz proszę do Supportu.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Kalinkus
18.01.2021, 19:44
mam podobnie kupiłem klejnoty w poromocji trzy pakiety i nie dostałem kodu z hape hur
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.