Zobacz pełną wersję : Przyszłość The Settlers Online na osi czasu & Unity FAQ - Dyskusja
BB_Penelopa
23.11.2020, 13:59
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0034/int/forum/pictures/2017_03_14_ama_forum.png
Witam!
Zapraszam do dzielenia się opiniami na temat postu: Przyszłość The Settlers Online na osi czasu & Unity FAQ
(https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47495)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
jimjimjimek
23.11.2020, 17:48
"Mniej więcej w połowie stycznia będziesz również potrzebować konta Uplay, aby kontynuować grę."
Jak połączyć uplay z logowaniem via fb?
Mam oba konta loguje się przez FB, na uplay mam wpisane ten sam nick, ale po zalogowaniu robi mi jimjim i wyspa pusta...
Co zabawne, z tego timeline'u wynika, ze gdzies do polowy 2021 nie nalezy sie spodziewać zadnego nowego contentu, poza moze jakimis nowymi losowymi bzdetami z okazji eventow. Tak wiec jak komus sie znudzilo klepanie w kolko tych samych przygod, to moze rownie dobrze nie logowac sie gdzies do lipca.
Ciekawe czy będzie w 3D ?
coś pójdzie nie tak...czuję w kościach
MAGICZNYJACEK
23.11.2020, 18:20
:)
kundo2015
23.11.2020, 18:33
...Nie możemy się doczekać, kiedy wykorzystamy nową technologię, aby wynieść grę na nowe wyżyny ...
coś mi się wydaje, że potem będzie wielkie BUUMM i... (każdy dopowie sobie resztę);)
ArturGrab
23.11.2020, 18:36
Tyle sie wałkowało temat końca FLASH tyle się o tym pisało, a spece z BB nie potrafią zarządzić baza danych i jakoś sprawnie przenieść grę gdzie indziej. Muszą czekać na koniec roku jak flash wygaśnie wtedy zaczną przenosić psuć i wszystko pierdyknie na 14.02
Typowe podejście nieprofesionalistów. Przecież Penelopa tyle razy pisałaś że myślicie że przeniesienie będzie ale wam najlepiej wychodzi wciskanie ciemnoty tym co grają i namietnie tłuką te same przygody celem wbicia 80 lvl. Było 50 później 75 i teraz 80 widać zaraz będzie 100 tylko po co czy lvl coś daje w tej grze??
Zakręcona30
23.11.2020, 18:45
Ta super technologia będzie działać na wszystkich systemach operacyjnych? Chodzi mi o iOs :D
Abrams85
23.11.2020, 19:24
Ogólnie piękna sprawa, tyle tematycznych informacji w jednym czasie zwiastuje że jednak Coś z tego będzie :D
Tyle sie wałkowało temat końca FLASH tyle się o tym pisało, a spece z BB nie potrafią zarządzić baza danych i jakoś sprawnie przenieść grę gdzie indziej. Muszą czekać na koniec roku jak flash wygaśnie wtedy zaczną przenosić psuć i wszystko pierdyknie na 14.02
Typowe podejście nieprofesionalistów. Przecież Penelopa tyle razy pisałaś że myślicie że przeniesienie będzie ale wam najlepiej wychodzi wciskanie ciemnoty tym co grają i namietnie tłuką te same przygody celem wbicia 80 lvl. Było 50 później 75 i teraz 80 widać zaraz będzie 100 tylko po co czy lvl coś daje w tej grze??
Plan był taki, aby grę zamknąć z końcem flasha, a do tego czasu wyciągnąć od graczy, ile się da.
Okazało się jednak, że pomimo upływu lat, Settlersi wciąż mają swoich wiernych fanów i finanse się spinają, także zapadła decyzja o kontynuowaniu projektu. Nie ma co narzekać - trzeba się cieszyć z takiego rozwiązania :)
Z tego co wiem to przeglądarkowa wtyczka Unity Web Player jest tylko pod Windowsa.
Wtyczki unity do przeglądarek na inne systemy zostały porzucone jeszcze na długo przed tym jak ogłoszono, że flasz przestanie być wspierany.
Więc jeśli wymagana będzie dodatkowa wtyczka to już sobie pod Linuksem nie pogramy, chyba że przez jakąś emulację przeglądarki i wtyczki z Windowsa.
Jeśli gra miała by działać pod różnymi systemami to albo flasz albo musi działać zupełnie bez wtyczek (jest to możliwe z wykorzystaniem webgl, webassembly itp które są już wbudowane we wszystkie nowoczesne przeglądarki, jednak nikt tutaj nie wspominał o tego typu technologii).
Prosił bym o doprecyzowanie o co chodzi z tym Unity.
Czy pisząc Unity macie na myśli:
1 Jedynie środowisko programistyczne i biblioteki (co dla gracza jest mało istotne bo on tego na oczy nie zobaczy - to tylko narzędzie z którego korzysta twórca gry).
2 Wtyczkę Unity Web Player (odpowiednik wtyczki Adobe Flash Player).
....
Czy pisząc Unity macie na myśli:
1 Jedynie środowisko programistyczne i biblioteki (co dla gracza jest mało istotne bo on tego na oczy nie zobaczy - to tylko narzędzie z którego korzysta twórca gry).
2 Wtyczkę Unity Web Player (odpowiednik wtyczki Adobe Flash Player).
Czy po przejściu na Unity będzie można grać w TSO na Linuxie / Macu / Chromebooku / urządzeniach mobilnych?
Chrome, Firefox i Safari (oraz inne przeglądarki) obsługują Unity Player.
W systemie Linux może być konieczne zainstalowanie wtyczki Unity Player w przeglądarce.
Gra na urządzeniach mobilnych może być możliwa, ale nie jest to wspierane.
Tak że tego...
Gluciorek
23.11.2020, 22:53
spece z BB nie potrafią zarządzić baza danych i jakoś sprawnie przenieść grę gdzie indziej.
Akurat sama baza danych (jeśli to jest coś "normalnego") to najmniejszy problem, bo może się okazać, że baza będzie przeniesiona nawet 1:1. Gorzej z całą mechaniką - tego nie przekopiujesz.
Czekam na testowy serwer Unity - chętnie zobaczę co tam wydłubali do tego czasu.
Tak że tego...
No własnie coś się nie zgadza, jeśli trzeba będzie instalować wtyczki to będzie działało tylko na windowsie bo nie ma wtyczek unity pod linuksa.
Albo instalacja wtyczki unity pod windows i możliwość grania tylko pod windowsem albo nie trzeba instalować wtyczek.
Kiedyś dawno temu była jakaś testowa wersja wtyczki unity dla linuksowego chroma ale od wersji 45 już nie jest obsługiwana, instalowanie takiej starej wersji przeglądarki nie ma sensu, lepiej było by zostawić chroma 87 z flaszem (po prostu wyłączając aktualizacje przed końcem roku).
DarthVader3105
24.11.2020, 03:10
Ja bym chciał zapytać o to łączenie kont... gram ze Steama, a jedynym, co wyczytałem, jest to, że trzeba będzie mieć konto Uplay (mam) oraz że będzie wiele możliwości logowania... emm... czy mam rozumieć z tego, że przełączenie konta będzie wymuszone i jak nie zrobię tego to out? Czy może konto Uplay będzie miało wiele możliwości logowania? Gracz, który np. wróci po paru latach do gry będzie musiał jakoś odnaleźć swoje konto i móc się zalogować... hmm... ¯\_(ツ)_/¯
coś pójdzie nie tak...czuję w kościach
zgadzam się gram w inne gry i na jednej już testy robili masa błędów ciekawe czy dziś też będą bo znów mają testować aż mi ciarki po plecach przeszły a ile nerwów zjadłam
@BB_Penelopa
Cieszą mnie wasze starania.
Mam dość istotne pytanie dotyczące problemu nękające nasze serwery, o którym nie wiem czy się mówi.
Nasze gospodarki nie mają szans vs multikonta, które wpływają na rynek np podczas eventów.
Czy nowy silnik Unity i sposób logowania pozwoli Wam lepiej zabezpieczyć grę przed multikontami ?
BB_Penelopa
24.11.2020, 13:27
Witam serdecznie!
Nie ma potrzeby zmiany sposobu logowania z Facebook/Steam na Uplay. Jeżeli coś się zmieni - pojawi się oficjalne ogłoszenie.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Gluciorek
24.11.2020, 13:29
Musieli by zrobić to tak, że:
1. Logowanie tylko przez uplay
2. Wymuszenie na uplay 2FA z numerem telefonu. W ten sposób wycięliby prawie wszystkie multikonta - zostaliby tylko tacy, co mają po kilka numerów telefonów :)
arturito71
24.11.2020, 13:30
@BB_Penelopa
Cieszą mnie wasze starania.
Mam dość istotne pytanie dotyczące problemu nękające nasze serwery, o którym nie wiem czy się mówi.
Nasze gospodarki nie mają szans vs multikonta, które wpływają na rynek np podczas eventów.
Czy nowy silnik Unity i sposób logowania pozwoli Wam lepiej zabezpieczyć grę przed multikontami ?
a w jaki sposób te "multikonta" wpływają na rynek, bo szczerze mówiąc gram od niedawna i nie zauważyłem ? owszem, dynie były bardzo bardzo drogie podczas tego eventu ale to raczej nie dlatego, że było na nie zapotrzebowanie wśród "multikont", tylko dlatego, że nie było szansy zebrać wystarczającej ilości dyń i każdy gracz ratował się rynkiem i kupnem. zakładam że gdyby dyń na rynku było mniej, to ceny skoczyłyby do iście astronomicznych rozmiarów, i stać byłoby na nie tylko najbogatszych a sprzedający by się obłowił jeszcze bardziej niż teraz
MOD_Victoria
24.11.2020, 15:06
Ciekawe czy będzie w 3D ?
Nie będzie. (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47438-The-Settlers-Online-przenosi-si%C4%99-do-Unity!)
Wiemy też, że teraz wielu z Was będzie miało pytania i chcemy od razu odpowiedzieć na kilka najważniejszych:
Będziecie mogli kontynuować grę na swoich wyspach i zachowacie cały swój dobytek!
Nie zmienimy całkowicie stylu gry ani stylu graficznego na wygląd 3D.
To dalej będzie nasze ukochane TSO!
jimjimjimek
24.11.2020, 15:27
Witam serdecznie!
Nie ma potrzeby zmiany sposobu logowania z Facebook/Steam na Uplay. Jeżeli coś się zmieni - poajwi się oficjalne ogłoszenie.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Na forum w innym dziale jest czerwony napis, żeby nie rozdzielać kont.
W info o unity jest WYMAGANE konto uplay.
Penelopa napisała, że nie trzeba martwić się logowaniem via FB.
To jak jest?
W takim razie po co konto uplay?
MOD_Victoria
24.11.2020, 15:56
Na forum w innym dziale jest czerwony napis, żeby nie rozdzielać kont.
W info o unity jest WYMAGANE konto uplay.
Penelopa napisała, że nie trzeba martwić się logowaniem via FB.
To jak jest?
W takim razie po co konto uplay?
Tak, sama to pisałam, żebyście samodzielnie nie rozdzielali, ponieważ były duże problemy z migracjami i mogliście stracić konta. Od jakiegoś czasu migracja jest znów możliwa i Support pomaga, ale nadal nie jest to zalecane. Zatem - jeśli nie musisz, to nie rozdzielaj konta z FB. A w tej chwili nie trzeba rozdzielać kont z FB i Steam.
W jaki sposób port Unity & tymczasowy klient oparty na Flashu wpłynie na logowanie się przez inne platformy, takie jak Steam, Facebook i Kongregate?
Pracujemy nad tym, aby granie w grę i logowanie było możliwe na jak najwięcej sposobów. Bardziej szczegółowe informacje pojawią się później.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami ten krok ma znaczenie w związku z naszymi wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i jakości usług. Chodzi też o to, aby dostosować wszystkie instancje na całym świecie do tej samej metody logowania.
Konto Ubisoft jest potrzebne ponieważ na niektórych wersjach językowych (np. niemieckiej) jest teraz możliwe logowanie za pomocą starszych kont.
https://forum.thesettlersonline.pl/attachment.php?attachmentid=3443&d=1606225365
jimjimjimek
24.11.2020, 16:32
Tak, sama to pisałam, żebyście samodzielnie nie rozdzielali, ponieważ były duże problemy z migracjami i mogliście stracić konta. Od jakiegoś czasu migracja jest znów możliwa i Support pomaga, ale nadal nie jest to zalecane. Zatem - jeśli nie musisz, to nie rozdzielaj konta z FB. A w tej chwili nie trzeba rozdzielać kont z FB i Steam.
Konto Ubisoft jest potrzebne ponieważ na niektórych wersjach językowych (np. niemieckiej) jest teraz możliwe logowanie za pomocą starszych kont.
https://forum.thesettlersonline.pl/attachment.php?attachmentid=3443&d=1606225365
OK, czyli po wejściu unity będzie dalej logowanie via FB? Nie trzeba posiadać konta uplay, żeby dalej grać?
MOD_Victoria
24.11.2020, 16:38
OK, czyli po wejściu unity będzie dalej logowanie via FB? Nie trzeba posiadać konta uplay, żeby dalej grać?
W tej chwili wszystko wskazuje na to, że po przejściu na Unity osoby logujące sie przez Steam/ FB - będą mogły nadal grać, bez konieczności zmiany dotychczasowej metody logowania. Jeżeli coś się zmieni to BB_Penelopa zamieści odpowiednie ogłoszenie. :)
jimjimjimek
24.11.2020, 16:59
W tej chwili wszystko wskazuje na to, że po przejściu na Unity osoby logujące sie przez Steam/ FB - będą mogły nadal grać, bez konieczności zmiany dotychczasowej metody logowania. Jeżeli coś się zmieni to BB_Penelopa zamieści odpowiednie ogłoszenie. :)
OK, ale informacje podawane są nie klarowne, w głównym wątku jest:
"W połowie stycznia konta Ubisoft (dawniej Uplay) staną się obowiązkowe, aby grać w Settlers Online. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami ten krok ma znaczenie w związku z naszymi wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i jakości usług."
MOD_Victoria
24.11.2020, 17:15
OK, ale informacje podawane są nie klarowne, w głównym wątku jest:
"W połowie stycznia konta Ubisoft (dawniej Uplay) staną się obowiązkowe, aby grać w Settlers Online. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami ten krok ma znaczenie w związku z naszymi wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i jakości usług."
Jak również, że każdy kolejny krok z osi czasu będzie ogłaszany, oraz że BB dążą do tego, aby możliwe było logowanie "na jak najwięcej sposobów", a bardziej szczegółowe informacje pojawią się później. Poczekaj.
Witam, a co z wersją na Mac'a ?
sloslo57
26.11.2020, 19:07
Pojawił się klient testowy, pobrałem go sobie i pierwszy komunikat." System Windows ochronił ten komputer. Filtr Microsoft Defender uniemożliwił uruchomienie nierozpoznanej aplikacji". Oczywiście w pomocy jest opisane jak z tym sobie poradzić, podane są kolejne kroki co zrobić, aby ta gra działała, ale ja mam pytanie, czy nie można tego było tak zrobić, aby po prostu to działało, bo podejrzewam, że część graczy przestanie walczyć z tą grą, nie wspominam nawet o tych co by chcieli zacząć. Chyba, że to jest tradycją gry. p/s Ja na razie odpuściłem klienta testowego.
Zainstalowane, wszystko kliknięte jak w instrukcji, jestem zalogowany, uruchamiam przez stronę www, otwiera się kolorowe okienko z dachami, po kilku sekundach komunikat błędu:
Your client could not be updatet!
Please make sure to start the game via website. Also make sure that you are still logged in. If the problem persists, please contact support.
u mnie poszlo. luks, tylko w pewnym momencie komunikat bezspieczenstwa z przegladarki chromium, ale cos tam kliklem zainstalowalem certyfikat, reset gry i jest,
super dziala,
nawet jest sklep eventowy swiateczny.
szukają koziołków ofiarnych :D
3444
a1934876817568
26.11.2020, 21:16
W FAQ jest napisane że:
Czy w okresie przejściowym będzie można nadal grać opierając się na Flashu? Na przykład mając zainstalowaną starszą przeglądarkę i flash?
Chociaż może to być możliwe, nie wspieramy ani nie zalecamy tego,
Obecnie na testowym jest ten nowy klient i nie widze opcji żeby załadować gre "po staremu"
1 - czy istnieje opcja uruchomienia gry tylko w przeglądarce (bez klienta)?
2 - czy na serwerach produkcyjnych też tak to będzie wyglądało że dedykowany klient będzie obligatoryjny.
szukają koziołków ofiarnych :D
3444
masakra i ty jesteś użytkownikiem swojego kompa, czy tez system decyduje co możesz a co nie, eh.. dzieciarnia...
a1934876817568
26.11.2020, 22:28
masakra i ty jesteś użytkownikiem swojego kompa, czy tez system decyduje co możesz a co nie, eh.. dzieciarnia...
Wyobraź sobie że nie każdy użytkownik kompa ma możliwość swobodnego instalowania niewiadomoczego - dlatego między innymi gramy w gre przeglądarkową.
MrUriel18
27.11.2020, 00:03
Zainstalowane, wszystko kliknięte jak w instrukcji, jestem zalogowany, uruchamiam przez stronę www, otwiera się kolorowe okienko z dachami, po kilku sekundach komunikat błędu:
Your client could not be updatet!
Please make sure to start the game via website. Also make sure that you are still logged in. If the problem persists, please contact support.
Mam tak samo i nie wiem co z tym fantem...
ArturGrab
27.11.2020, 10:46
Rzeźnia nawet nie jesteś w stanie Penelopa wydać poradnika w jeżyku jakim operujesz tylko jakiś misz masz troche germańskiego trochę angielskiego i tak właśnie ta gra tak działa trochę działa trochę nie działa. :)
oto genialna slim gra :) powodzenie życzę ciągle się zawiesz i wisi
https://images90.fotosik.pl/447/8a51da5538ab9125med.jpg (https://images90.fotosik.pl/447/8a51da5538ab9125.jpg)
sloslo57
27.11.2020, 11:25
W zasadzie to tylko gra i jeśli nie będzie działać to po prostu znajdzie się inną. Gorzej, gdy ten problem będzie decydował o naszym zdrowiu lub finansach. Dziś 27 listopada, pomoc techniczna w ZUS- "Na głównej stronie portalu nie wyświetla się awatar i nie działa wirtualny inspektorat, oraz nie wizualizują się formularze
Proszę zainstalować program Adobe Flash Player w wersji 10.2 lub wyższej, jest to wtyczka dla przeglądarek internetowych która pozwala na skorzystanie z powyższych funkcjonalnosci portalu." :)
W celu pobrania wtyczki dla wybranej przeglądarki należy przejść do strony ht...tp://get.adobe.com/pl/flas[/url], wybrać przycisk "Pobierz teraz" i postępować dalej zgodnie z instrukcjami na stronie.
M0rdechaj
27.11.2020, 13:06
Strasznie długo mi się ten klient ładuje, zwiechy łapie, z 5 minut muszę czekać żeby gra zastartowała, ale potem już jakoś chodzi.
masakra i ty jesteś użytkownikiem swojego kompa, czy tez system decyduje co możesz a co nie, eh.. dzieciarnia...
proponuję jadąc samochodem powyżej 100km wrzucić wsteczny:) no przecież ty jesteś użytkownikiem auta i nie będziesz korzystał z instrukcji i mnóstwo innych przykładów... , eh.. dzieciarnia..
pretor29
27.11.2020, 15:23
bardziej idiotycznego porownania nie ma
co ma jazda samochodem, z obsługą plików na własnym kompie.. chyba link , który podali do zainstalowania to chyba nie jest mega groźny... to tylko info z systemu (zapewne z Defendera),. ty jako użytkownik kompa, powinieneś umieć odróżnić..
gdybym blokował każdy plik z powodu tego ostrzeżenia, nie miał bym żadnego sztuffu na kompie...
myślenie , nie boli..
niestety gra na Maca nie dziala , system macOS nie obsluguje aplikacji Microsoft Windows - taki komunikat , macie jakis plan wersje dla Maca zrobic czy to juz koniec gry ?
No przecież dawno temu pisało się że koniec gry się zbliża, większość w to nie wierzyła a BB miało to w poważaniu, więc skąd te jęki teraz?
BB_Penelopa
27.11.2020, 18:44
Witam!
Polecam Wam forum serwera testowego, znajdziecie tam odpowiedzi na nurtujące Was pytania, możecie też wyrazić swoje opinie: https://forum.tsotesting.com/threads/23791
Dodam też, że klient do pobrania, który obecnie obowiązuje na serwerze testowym nie jest finalną wersją o której pisaliśmy w wątku: Przyszłość The Settlers Online na osi czasu & Unity FAQ (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47495).
Robimy testy, więc spokojnie, jeżeli klient nie spełnia Waszych oczekiwań. Program będzie jeszcze udoskonalany.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Androm3da
27.11.2020, 21:53
Rzeźnia nawet nie jesteś w stanie Penelopa wydać poradnika w jeżyku jakim operujesz tylko jakiś misz masz troche germańskiego trochę angielskiego i tak właśnie ta gra tak działa trochę działa trochę nie działa. :)
oto genialna slim gra :) powodzenie życzę ciągle się zawiesz i wisi
https://images90.fotosik.pl/447/8a51da5538ab9125med.jpg (https://images90.fotosik.pl/447/8a51da5538ab9125.jpg)
Nie dziwie się że gra ma problemy z uruchomieniem, jak widać na screenie samych procesów w chrome masz 28, do tego 62 procesy w tle. Ogarnijcie się trochę, macie na kompie uruchomione nie wiadomo co a potem się dziwicie że gra nie działa.
Mnie jakoś gra działa bez problemu.
niestety gra na Maca nie dziala , system macOS nie obsluguje aplikacji Microsoft Windows - taki komunikat , macie jakis plan wersje dla Maca zrobic czy to juz koniec gry ?
najbardziej rozsądnym rozwiązaniem jest wirtualizacja – uruchomienie Windows, działającego w systemie OSX. Sposob na to np. Oracle VM VirtualBox, oraz Asystent Boot Camp.
co do klienta, jestem na nim już 6h i zero zwiech, zawieszek czy tez zamrożeń, a przechodzenie na przygodę i z powrotem, idzie całkiem szybko, w porównaniu na flash Playerze.
slavcorman
28.11.2020, 00:31
Klient masakra. Jest to aplikacja, w której otwiera się gra. Wykorzystuje komponenty Adobe Air, ale zamiast uruchomić się w oknie przeglądarki otwiera się w osobnym kliencie. Nie zawsze się ładuje poprawnie. Czasem proces się wiesza i nie wiadomo co się dzieje Nie da się jak np. w przypadku przeglądarki w oknie deweloperskim zobaczyć co się dzieje w tle czy przypadkiem proces gdzieś nie wisi na jakiejś komunikacji. Nie jest uniwersalna, bo wymusza na użytkowniku korzystanie z tego klienta a nie z przeglądarki jaką się lubi. Poza tym instalujesz w systemie klienta który już w nazwie ma The Settlers Online, a wystarczyło dać jedynie do instalacji pakiet Adobe Air. Nie jestem zadowolony i nie cieszy mnie nawet fakt, że to będzie krótki etap przejściowy. Jeśli tak to ma wyglądać to słabo, bardzo słabo
slavcorman
28.11.2020, 00:48
najbardziej rozsądnym rozwiązaniem jest wirtualizacja – uruchomienie Windows, działającego w systemie OSX. Sposob na to np. Oracle VM VirtualBox, oraz Asystent Boot Camp.
z3nfist Ty tak na serio?? zadam przewrotnie pytanie: czy to nadal będzie gra przeglądarkowa...???
ja nie ściągne gry bo za dużą ma pojemność mam słaby laptop z jednym dyskiem a na nowy minie już nie stać
Abrams85
28.11.2020, 11:11
poza jakimiś małymi wtopami przy instalacji które da się spokojnie obejść gra wkoncu sprawia nieprzerwaną radochę
forest_er
28.11.2020, 11:28
u mnie tak samo, i nie mam pomysłu jak to popchnąć
a1934876817568
28.11.2020, 11:43
najbardziej rozsądnym rozwiązaniem jest wirtualizacja – uruchomienie Windows, działającego w systemie OSX. Sposob na to np. Oracle VM VirtualBox, oraz Asystent Boot Camp.
Jeszcze tylko jakieś 500PLN na legalną licencje do tego wirtualnego windowsa :)
Odpalając klienta komunikat:
"Please start the game from the website" I reszta paplaniny że jestem zalogowany i mam się skontaktować z suportem. To tak ma działać że odsyła do przeglądarki? :)
Abrams85
28.11.2020, 13:26
bo klienta nie dotykasz już po zainstalowaniu, uruchamiasz przeglądarkę wciskasz GRAJ i uruchamia sie sam klient w osobnym oknie
uruchamiasz przeglądarkę wciskasz GRAJ i uruchamia sie sam klient w osobnym oknie
albo jak - zgodnie z tradycją - to nie działa, to kopiujesz link z przycisku GRAJ i recznie wklejasz do przeglądarki.
Ogólnie rzecz biorąc poza jakimiś szczęśliwymi przypadkami caly temat tego testowego klienta to niezła farsa :)
Abrams85
28.11.2020, 14:00
noom tak :) to fakt odinstalowywałem to kilka razy, robiłem wszystko na kilku przeglądarkach to z różnymi przypadkami dziwnej treści jak najbardziej się zgadzam ale koniec końców działało za każdym razem
pretor29
28.11.2020, 14:04
pierwsza rzecz ktora mi normalnie dziala pomijajac jeden maly problem z pierwszym uruchomieniem
xxxqraxxx
28.11.2020, 17:02
Klient działa od razu po zainstalowaniu. Nie miałem żadnych problemów podczas uruchomienia. Odpala, śmiga i działa zdecydowanie lepiej, niż obecne TSO na przeglądarkach.
kieniejka
28.11.2020, 21:36
Niestety u mnie nie działa.
Chrome w ogóle nie gada, a fajerfox daje taki komunikat
Wychodzi na to, że do klienta też potrzeba 64gb systemu...
https://zapodaj.net/6ac79548af8ed.png.html
Nie wgrywa mi zdjęcia, więc podaję bezpośredni link
https://zapodaj.net/6ac79548af8ed.png.html
krotos666
29.11.2020, 19:07
Niestety u mnie nie działa.
... do klienta też potrzeba 64gb systemu...
A może chodzi o 64 bit system. :D
BB_Penelopa
30.11.2020, 13:33
Witam!
Zaktualizowałam jedno z pytań w naszym FAQ. Użytkownicy MAC - nie martwcie się.
Czy podczas przejścia będziemy używać aktualnej przeglądarki Slim Browser, czy zostanie ona zaktualizowana / przerobiona?
Będzie to nowy i zaktualizowany klient pobierania. Zapewnimy instalator MacOS dla klienta.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Witam!
Zapewnimy instalator MacOS dla klienta.[/LIST]
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
A instalator po Linuxa będzie??
kieniejka
30.11.2020, 22:45
A może chodzi o 64 bit system. :D
zamiast wytykać literówkę to odpowiedziałbyś na pytanie...
krotos666
30.11.2020, 23:56
zamiast wytykać literówkę to odpowiedziałbyś na pytanie...
Na stronie unity są wymagania:
System requirements
OS: Windows 7 SP1+, 8, 10, 64-bit versions only; Mac OS X 10.12+; Ubuntu 16.04, 18.04, and CentOS 7.
GPU: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities.
Więc po nich można wnioskować, że wchodzi w grę tylko system 64 bitowy.
Mówcie co chcecie, ale ja Wam powiem jedno: cieszę się, że BB utrzyma grę i czyni w tym kierunku starania.
A że późno, a że kłopoty, i bla bla - pikuś. Wytrwam.
forest_er
02.12.2020, 19:23
Macie jakieś pomysły jak to obejść? Kilka osób ma ten sam problem, a o rozwiązaniu jakoś cisza.
Nar-Kotek
02.12.2020, 21:36
wszystko super, tylko że udostępniony dla serwera testowego klient działa wyłącznie pod windą, czy windows będzie obowiązkowy żeby sobie zagrać??
M0rdechaj
03.12.2020, 13:46
wszystko super, tylko że udostępniony dla serwera testowego klient działa wyłącznie pod windą, czy windows będzie obowiązkowy żeby sobie zagrać??
Po pierwsze są to dopiero testy nowego klienta i normalne że nie wszystko działa, jak to w tej grze, a po drugie polecam czytać forum testowe, Penelopa też gdzieś pisała zresztą, że na pewno będzie wersja na maca, pewnie na linuxa też zrobią.
Nar-Kotek
04.12.2020, 09:46
oto stanowisko unity technologies, twórcy unity w kwestii "czy unity web player dostępny będzie pod linuxem": https://forum.unity.com/threads/linux-unity-web-player.207055/#post-1405330. Czy zatem chcąc grać pod linuxem po przejściu na unity będę musiał używać windowssa?
jest obiecujący plugin tu: https://wiki.unity3d.com/index.php/Running_Unity_Web_Player_on_Linux_using_Pipelight
Mam pytanie czy ta technologia pójdzie na Linuxa. Pytam ponieważ serwer testowy nie idzie na Linux, ponieważ aplikacja którą trzeba pobrać jest w formacie EXE którego Linux nie obsługuje.
Milimetr001
04.12.2020, 22:55
Przy próbie instalacji klienta , avast blokuje mi go z powodu obecności wirusa http://https://prnt.sc/vw0vxb Wirus to IDP.Generic.
krotos666
05.12.2020, 02:06
Przy próbie instalacji klienta , avast blokuje mi go z powodu obecności wirusa http://https://prnt.sc/vw0vxb Wirus to IDP.Generic.
Skan VirusTotal (https://www.virustotal.com/gui/file/e1df9cd9ebd57d02ed9ca4fa7211002def585642bc025af72f 71f41cc21030a1/detection/f-e1df9cd9ebd57d02ed9ca4fa7211002def585642bc025af72f 71f41cc21030a1-1607125989)
Macie jakieś pomysły jak to obejść? Kilka osób ma ten sam problem, a o rozwiązaniu jakoś cisza.
Załączone miniatury Załączone miniatury
Kliknij obrazek, aby powiększyć.
Nazwa: Zrzut ekranu 2 2020-12-02 175721.jpg,
wyświetleń: 90,
rozmiar: 63.8 KB,
ID: 3447.
Mam taki sam problem. Udało się to jakoś obejść? Nie znalazłam rozwiązania na forum.
Milimetr001
05.12.2020, 10:18
Aktualizacja avasta i pomogło, baza wirusów nieaktualna była od dwóch dni.
Nar-Kotek
08.12.2020, 09:57
dlaczego drążę temat gry pod linuxem:
od czasu jak tsotesting wprowadziło klienta testowego do pobrania, zmodyfikowali również stronę i obecnie na tsotesting działa wyłącznie klient testowy a wtyczka flash w przeglądarce już nie wystarczy żeby pograć,
chciałem obczaić nadchodzący event ale nie bd do tego specjalnie instalował windowsa
cJak bedzie wygladalo logowanie do gru po 2020 roku czy jak zwykle gracze zostana pozostawieni sami sobie bo na teztowym to tragedja
.... chciałem obczaić nadchodzący event ...
a proszę Cię , bardzo, obczajaj:
Info na : http://settlersonlinewiki.eu/eventy/event-swiateczny-2020/ , właśnie z serwera testowego,
lub obrazek ze testowego, Sklep Eventowy: http://z3nfist.cba.pl/images/sklep-event-swiateczny-2020.jpg
--------------------
Jak bedzie wygladalo, logowanie do gry po 2020 roku, czy jak zwykle gracze zostana pozostawieni sami sobie, bo na testowym to tragedia
Logowanie pozostaje , bez zmian, jedynie po kliknięciu w przycisk GRAJ, na stronie, wyskoczy ci , osobne okienko od nowego klienta do gry, (pod warunkiem wcześniejszego , jego zainstalowania) . I czemu to taka tragedia?
Unity na 32-bit , z systemem Windows 7...
tłumaczenie google z tego linku:
https://forum.unity.com/threads/how-can-i-have-unity-for-windows-32bit-computers.510353/
Nie można używać Unity , na komputerach 32-bitowych.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby kliknięcie tego linku:
https://unity3d.com/get-unity/download/archive
i skorzystanie z jednej z późniejszych wersji 5.x.
nie można uruchamiać nowoczesnych wersji Unity na 32-bitowym systemie operacyjnym
"Pomijając fakt, że Unity przestało budować 32-bitowe kompilacje, głównym problemem jest pamięć RAM i „przestrzeń adresowa”.
Załóżmy na chwilę, że Unity nadal będzie publikować kompilacje 32-bitowe.
Systemy 32-bitowe mogą adresować tylko do 2 ^ 32 bajtów (4 GB) pamięci, nawet jeśli w komputerze zainstalowano więcej. System operacyjny po prostu nie będzie w stanie go rozpoznać / użyć; a ze względu na inne szczegóły techniczne rzeczywista przestrzeń użytkowa jest czasami nawet mniejsza niż te 4 GB."
A co z użytkownikami Linuxa?
Z innej beczki gram w pracy na przeglądarce na razie chodzi ale niestety na służbowym nie mam szans na zainstalowanie jakichkolwiek programów czy jest jakiś sposób na ominięcie klienta ??
ja mam slużbowy i instalacja poszła bez problemu gdzie nigdy nic nie moglem istalowac
U mnie wyświetla że mam się skontaktować z administratorem a informatyk szuja straszna nie pójdzie na taki układ zzzz , może ktoś coś ?
Kasjamarina
09.12.2020, 15:35
"Nie można używać Unity , na komputerach 32-bitowych"
mam właśnie taki komputer i nie stać mnie na razie na nowy, czy to oznacza, że mam się pożegnać z tso?
Wystarczy wejsc na system 64bit, kazda wersja systemu windows, takową ma.
lub
Najlepszym rozwiązaniem byłoby kliknięcie tego linku:
https://unity3d.com/get-unity/download/archive
i skorzystanie z jednej z późniejszych wersji 5.x.
----------
System 32bit da rade obsluzyc Unity w wersji 5.x
"Nie można używać Unity , na komputerach 32-bitowych"
mam właśnie taki komputer i nie stać mnie na razie na nowy, czy to oznacza, że mam się pożegnać z tso?
W skrócie: Tu chodzi o system (np. windows) 32-bitowy. Możesz zainstalować 64-bitowy.
Kasjamarina
09.12.2020, 20:24
tzn. muszę kupić nowszy windows?
mój komputer ma 17 lat i chodzi na xp. mnóstwo rzeczy już nie jest kompatybilne.
Jak sama piszesz wiele rzeczy na XP juz nie działa.
a warto zmienic system, bo:
Do Sieci Wyciekl Kod Źrodlowy Systemu Windows XP (https://ithardware.pl/aktualnosci/do_sieci_wyciekl_kod_zrodlowy_systemu_windows_xp-13479.html)
Trza by postawić nowy system np. windows 7 starter lub home premium, ale ciężko będzie.. bo klucze można tylko na allegro kupić, bo plik .iso to można znaleźć.
Bo tak, to trzeba by win 10 home, ale to już podzespoły tego 17 latka nie udźwigną..
Może byłaby jakaś szansa po odpaleniu nawet z klucza usb xubuntu, lubuntu, lxle, peppermint, lub inną lekką wariancje linuxa z KDE lub Gnome lub Xfce albo inną nakładką graficzną ? powinno działać nawet z 512MB Ram.
Lub odpalać unity przez wine na linuxie.
StachuSiekiera
10.12.2020, 16:44
Z innej beczki gram w pracy na przeglądarce na razie chodzi ale niestety na służbowym nie mam szans na zainstalowanie jakichkolwiek programów czy jest jakiś sposób na ominięcie klienta ??
Z kalendarza updatow i z q&a wynika, ze pozostawia furtke, gdzie bedzie nadal mozna grac na przegladarce, ale ze tego nie zalecaja.
Angelosis
10.12.2020, 20:56
Komuś wyskakuje błąd "Your client could not be updated"? Pobrałem 10 minut temu ze stronki do serwera testowego. Komunikat wyskakuje po kliknięciu "Play" na stronce testowego.
M0rdechaj
11.12.2020, 09:49
Komuś wyskakuje błąd "Your client could not be updated"? Pobrałem 10 minut temu ze stronki do serwera testowego. Komunikat wyskakuje po kliknięciu "Play" na stronce testowego.
A umie czytać?
"Informujemy, iż nasza strona testowa The Settlers Online będzie poddana rozszerzonej konserwacji, ponieważ będziemy dalej przygotowywać się do wdrożenia klienta opartego na technologii Flash.
Planujemy, że konserwacja potrwa do 11 grudnia 2020 roku."
Angelosis
11.12.2020, 10:35
No widzisz nie umiem, do szkoły nie chodziłem, więc nie potrafię i czytać i pisać.
krzysztof_23
11.12.2020, 11:04
2 pytania do pracowników BB
Pierwsze : Czy wsparcie unity obejmie również klienta gry na steam? Jeżeli tak to czy stanie się to w tym samym czasie co przejście wersji gry dostepnej w popularnych przeglądarkach czy później?
Drugie : A w zasadzie to pytanie techniczne i jeżeli jest to nieodpowiednie miejsce to przepraszam,podczas próby logowania przez steam nie widzę przycisku już zarejestrowany, klient wymusza na mnie tworzenie nowego konta, miłoby bylo gdyby zostało to poprawione.
pretor29
15.12.2020, 16:04
A umie czytać?
"Informujemy, iż nasza strona testowa The Settlers Online będzie poddana rozszerzonej konserwacji, ponieważ będziemy dalej przygotowywać się do wdrożenia klienta opartego na technologii Flash.
Planujemy, że konserwacja potrwa do 11 grudnia 2020 roku."
pobralem nowa wersje rc2 i u mnie chodzi normalnie, u znajomych ktorzy tez teraz pobrali nowa wersje dalej ten sam problem nieaktualnej wersji
Abrams85
15.12.2020, 16:55
możne trzeba najpierw odinstalować stary RC1, u mnie wszystko zaskoczyło za pierwszym razem, ale miałem odinstalowany poprzedni
M0rdechaj
15.12.2020, 17:06
U mnie również wszystko działa, pytanie czy u osób, które teraz mają problem, wcześniej działało? Jeśli wcześniej też nie działało, spróbujcie zainstalować Adobe Air (https://www.programosy.pl/program,adobe-air.html) ,albo jak sugeruje kolega, odinstalujcie wcześniejszą wersje tej nowej przeglądarki i dopiero zainstalujcie nową.
BB_Penelopa
15.12.2020, 17:48
2 pytania do pracowników BB
Pierwsze : Czy wsparcie unity obejmie również klienta gry na steam? Jeżeli tak to czy stanie się to w tym samym czasie co przejście wersji gry dostepnej w popularnych przeglądarkach czy później?
Drugie : A w zasadzie to pytanie techniczne i jeżeli jest to nieodpowiednie miejsce to przepraszam,podczas próby logowania przez steam nie widzę przycisku już zarejestrowany, klient wymusza na mnie tworzenie nowego konta, miłoby bylo gdyby zostało to poprawione.
Krzysiu,
W jaki sposób port Unity & tymczasowy klient oparty na Flashu wpłynie na logowanie się przez inne platformy, takie jak Steam, Facebook i Kongregate?
Pracujemy nad tym, aby granie w grę i logowanie było możliwe na jak najwięcej sposobów. Bardziej szczegółowe informacje pojawią się później.
Odpowiedzi na inne pytania znajdziesz > tutaj (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47495)<.
Pozdrawiam serdecznie! :)
BB_Penelopa
pretor29
15.12.2020, 18:21
U mnie również wszystko działa, pytanie czy u osób, które teraz mają problem, wcześniej działało? Jeśli wcześniej też nie działało, spróbujcie zainstalować Adobe Air (https://www.programosy.pl/program,adobe-air.html) ,albo jak sugeruje kolega, odinstalujcie wcześniejszą wersje tej nowej przeglądarki i dopiero zainstalujcie nową.
niestety nic im nie dziala dalej a bb jak to bb sie tym nie zajmuje, ktos ma jeszcze jakies propozycje?
tam trzeba uwazac, bo RC2, instaluje sie ze sciezka do wersji do RC1 (_pomimo odinstalowania RC1) i pr5zez to niechce siew uruchamiac.
przy instalacji trzqa zmienic sciezke na samym koncu na rc2
tam trzeba uwazac, bo RC2, instaluje sie ze sciezka do wersji do RC1 (_pomimo odinstalowania RC1) i pr5zez to niechce siew uruchamiac.
przy instalacji trzqa zmienic sciezke na samym koncu na rc2
Nic nie musiałem zmieniać, po prostu najpierw odinstalowało RC1 a później zainstalował się RC2. Następnie można było bez problemu uruchomić grę.
pretor29
15.12.2020, 21:17
ten problem jest jelsi ktos wczesniej nie mial 1
Abrams85
16.12.2020, 12:10
Straszny pospiech z tym nowym klientem widzę, 16.12 i nawet muchy się nie ganiają :D
Najlepiej dajcie go w piątek po południu to z głowy będą narzekania do supportu :D
ArturGrab
18.12.2020, 19:20
Zalecamy jak najwcześniejszą zmianę i dostosowanie się do naszego rozwiązania tymczasowego, aby uniknąć nieprzyjemności na początku wydarzenia bożonarodzeniowego. Chociaż do końca roku będziecie mogli grać tak, jak jesteście do tego przyzwyczajeni, nie chcemy, abyście przegapili koniec wydarzenia lub musieli zmieniać technologie w trakcie wydarzenia. Uprzejmie prosimy o zaplanowanie i poświęcenie czasu na zainstalowanie naszego klienta. Oczywiście jesteśmy dostępni, aby pomóc Wam na każdym kroku, kiedy tylko będziecie tego potrzebowali. Dołożymy wszelkich starań, aby umożliwić Wam kontynuowanie gry z jak najmniejszą liczbą problemów, a także postaramy się jak najszybciej uruchomić wersję Unity.
jednak nie daliście wyboru tylko zmuszacie od razu do pobrania klienta, jedno co wam w tej grze dobrzy wychodzi to kłamstwa.
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47568-mnie-sie-udało-
jozioblabla
22.12.2020, 07:59
Ocho, napisał dziadek z pokolenia, które zawsze młodszym wrzuca coś o kulturze.
rumpowanysko
24.01.2021, 20:13
Ta super technologia będzie działać na wszystkich systemach operacyjnych? Chodzi mi o iOs :D
no i co z MAC-ami.
Jenkowice
13.03.2021, 09:41
Przypomniałem sobie o harmonogramie przejścia na UNITY. Czy to jeszcze jest aktualne czy też się nie uda? Były Walentynki, teraz jest event niespodzianka a po nim, przed Wielkanocą miało być uruchomienie Unity. Ciekawi mnie to bo jako użytkownik MAC jestem odcięty. Z czasem jakby mniej na to już czekam. Na początku było gorzej, teraz już się przyzwyczaiłem. Uwolnili mnie od codziennego obowiązki:)
Czlowiek_Lasu
22.03.2021, 10:40
Nie czytałem całego wątku, bo jest za długi,
ale mam pytanie:
Po przejściu na Unity, będzie się dało grać na telefonie z Androidem?
teoretycznie da sie : "Gry stworzone na silniku Unity w wersji 5.1.1 obsługują 22 platformy sprzętowe, są to między innymi Windows, Linux, Android. Wśród nich znajdują się także konsole siódmej oraz ósmej generacji" ale czy BB podoła?
sprawdzał ktoś na testowym czy wersja unity działa na telefonach z androidem lub ios?
pretor29
09.07.2021, 20:29
padnie wszystko
BB_Penelopa
12.07.2021, 17:49
sprawdzał ktoś na testowym czy wersja unity działa na telefonach z androidem lub ios?
Uprzejmie informuję, że gra The Settlers Online nigdy nie była i nie jest wspierana poprzez urządzenia mobilne. Warto zerknąć na forum - możliwe, że gracze mają na to sposób. Pamiętaj jednak, że to nie jest przez nas wspierane.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Uprzejmie informuję, że gra The Settlers Online nigdy nie była i nie jest wspierana poprzez urządzenia mobilne. Warto zerknąć na forum - możliwe, że gracze mają na to sposób. Pamiętaj jednak, że to nie jest przez nas wspierane.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
A tak z ciekawości - co przez Was jest wspierane?
A tak z ciekawości - co przez Was jest wspierane?
Wypieranie
A tak z ciekawości - co przez Was jest wspierane?
Sklep z klejnotami :P
wojtex113
13.07.2021, 17:14
Mała zajawka czego można się spodziewać za tydzień
...,, Ale wracając do właściwego tematu: pojawi się wersja Unity i na pewno nadal ma wady, ale także „wady gry”. Na liście wciąż mamy wiele błędów, których nie można edytować, ale w żadnym wypadku nie są one „łamaczem gier”. Gamebreakerami są takie rzeczy jak „Stałe zamknięte strefy” lub „Brak pamięci”, „Przerwane gry”, „Zagubione przedmioty niezbędne do wykonywania zadań”, „Zablokowane zadania”, „Złamani generałowie”. Czyli wszystko, co utrudniałoby postęp w grze. Wyeliminowaliśmy TE błędy !! Wciąż pojawiają się drobne, niezależne problemy wynikające z tego lub zależne od niego, ale nie rujnują gry.
Następnie, oprócz tych błędów, pojawiają się wspomniane skazy. Są to problemy graficzne, rzeczy w interfejsie użytkownika, które są inne niż zwykle i i i. Prawdopodobnie są niezwykle irytujące, ale są „tylko irytujące”, a nie „destrukcyjne”. Naprawiliśmy już ponad 300 błędów, ale jest ich znacznie więcej. Będziemy je również stopniowo naprawiać w wersji Unity Live i nie byliśmy w stanie wyeliminować ich wszystkich.
Powiększanie było nowym pomysłem na zminimalizowanie obciążenia przeglądarki. Widzimy bardzo wyraźnie, że nie odpowiada to Twoim wyobrażeniom i obecnie wyjaśniamy, w jakim stopniu to „musi być” lub można je skorygować. O tym napiszemy później.
Czcionka (rozmyta / zbyt duża itp.) jest automatycznie dobierana do Twojego systemu. Gracz z małym ekranem będzie miał inną rozdzielczość niż ktoś z ekranem 4k. Możesz zmienić rozmiar, ostrość w ustawieniach. Powinno być „Zoom czcionki”, a 100% to norma. Dla niektórych jest bardziej płynny/ładniejszy do 90%. Wypróbuj to. UWAGA: Do tej pory ustawienie jest resetowane po każdym ponownym uruchomieniu. Sprawdzamy, czy możliwy byłby tutaj tryb „stały”.
Mógłbym cofnąć się o 20 stron i wszystko wyjaśnić indywidualnie. Ale uwierz nam, pracujemy nad tym i będziemy to robić nadal. Nie będzie idealna na początku Unity, ale nadal będzie znacznie lepsza niż wersja „kliencka”, ponieważ użytkownicy komputerów Mac i Linux nie są już zablokowani. Będziemy również informować Cię na bieżąco o poprawkach błędów, ale oczywiście nie są one regularnie odnotowywane, ale głównie wtedy, gdy zbliżają się nowe wersje.''
https://forum.diesiedleronline.de/threads/142788-Feedback-Zeitplan-Änderung-Unity-Version?p=1793781&viewfull=1#post1793781
Bartexio
13.07.2021, 17:43
Czyli dobrze że wgrywają po evencie, to do kolejnego w listopadzie może ogarną z grubszą te poważne błędy i jakoś się da wtedy grać.
Bo tego co jest obecnie nie potrafili ogarnąć, tylko poprawiali opisy (ah mega pilne i potrzebne) a targowisko gildii ile już nieczynnego, lagi przy ostatnim sektorze w drwalu, dziwne czasy podróży gienków z/na przygodę itd. itd.
Tak że tydzień i będzie piękna przerwa w grze
wojtex113
13.07.2021, 18:14
Podobno serwery gry są lepsze od tych na testowym jest szansa że gra będzie lepiej działać
...,, Dzisiaj zainstalowaliśmy nową wersję na Testing2. Infrastruktura serwerowa, która za nią stoi, wciąż różni się od tej na serwerach na żywo, dlatego nadal istnieje różnica. ''
zobaczymy czy to prawda
https://forum.diesiedleronline.de/threads/142788-Feedback-Zeitplan-Änderung-Unity-Version?p=1793613&viewfull=1#post1793613
wojtex113
14.07.2021, 10:50
Planują jakieś rekompensaty dla tych co nie grali
...,, Kochani, nie powiedziałem ani słowa, że jest „tylko premia” jako rekompensata. Ale nie mogę powiedzieć co dokładnie, sprawdza się to za pomocą skryptu.
Powiedziałem, że premia jest najgorsza i najbardziej bolesna ze wszystkich, zwłaszcza, że jest aktywnie wycofywana i możesz nawet użyć do tego prawdziwych pieniędzy.
Nie powiedziałem też, że nie ma obszarów, które są „ważne” inaczej dla każdej osoby. Wydarzenia nie są jednak miarą, której powinniśmy się trzymać. Podobnie nie możecie z siebie wywnioskować wszystkich graczy. Gracz A mógł być aktywny codziennie i byłby aktywny podczas wydarzeń, podczas gdy gracz B wchodzi online tylko co 12 dni, przegapia połowę wydarzenia w taki czy inny sposób itd. Nie możesz ukryć tutaj wszystkich i powiedzieć „Tak , ale WSZYSTKO WSZYSTKO tęskniło”. Nie, tak naprawdę nikomu niczego nie brakowało. Największą i najgorszą rzeczą, jaka się wydarzyła, jest stracony czas, którego nie można doliczyć - pośrednio jako premia, jak powiedziałem, a więc najważniejszy.
Nie możemy i nie damy każdemu graczowi wszystkich przedmiotów ze wszystkich wydarzeń, po prostu dlatego, że istnieje możliwość, że faktycznie otrzymalibyśmy wszystko ze wszystkich wydarzeń. Możesz nadal nadrabiać WSZYSTKO, nic nie jest na zawsze stracone lub niedostępne.
===========
Chciałem tylko powiedzieć, że Unity został pomyślnie zainstalowany na MX, ale teraz chciałem to ponownie wyjaśnić.
W odniesieniu do Unity na Live: Czas ładowania od pierwszego załadowania do pełnego załadowania wyspy (z rozszerzoną ekonomią lub bez) wynosił dokładnie 32 sekundy w Firefoksie / Windows 10 (najnowsze wersje). (Pasek ładowania do 20 sekund w grze). Oczywiście bez klienta.''
https://forum.diesiedleronline.de/threads/142788-Feedback-Zeitplan-Änderung-Unity-Version?p=1793907&viewfull=1#post1793907
M0rdechaj
14.07.2021, 17:07
Po ostatnich zmianach na testowym, w Firefoxie, faktycznie dosyć szybko się tam ładuje, ale zobaczymy jak to będzie na serwerze live i z pełną zabudową wyspy. Wszystko a miarę funkcjonuje, choć mogłoby brać mnie pamięci. Jedyny minus dla mnie to, że jak się przesuwa mapę na wyspie, a następnie wróci z powrotem, to mapa musi się ponownie załadować (nie wiem jak to dobrze wyjaśnić), na przygodach nie sprawdzałem ale jeśli będzie tak samo, to trochę lipa.
Mała zajawka czego można się spodziewać za tydzień
...,,
Ach, jaki Ty mądry jesteś
Benek1953
16.07.2021, 18:24
na macu nie bedzie dzialac
Jednym słowem masakra nic nie działa, grafika do dupy, mapy rysują sie w kółko, czat nie działa, przybliżanie też, gdzie oni robili te testy????? lepiej już niech to wszystko skasują razem z serwerami :(
MarSzal71
20.07.2021, 12:12
i pracowali nad tym prawie rok ?!?!?!? katastrofa
jimjimjimek
20.07.2021, 12:15
co to jest w ogóle oczy wypadają
Jednym słowem wszystkim popsuli wzrok i doradzą się udać do okulisty i skasować ciasteczka;)
Na tym sie nie da grac, niech szybko wracaja do klienta, a to do generalnej naprawy.
gizmodogra
20.07.2021, 23:05
nie da sie grać, gra straciła grywalność, muli strasznie, kolory do bani, reakcja na klinkiecia do bani, dajcie znać jak naprawicie narazie koncze zabawe
wysłanie 1 odkrywcy trwa minute, pogięło BB?
bigfrajer
20.07.2021, 23:12
od ponad godziny ogladam pasek postępu ktoś wie jaki jest czas logowania ??
od ponad godziny ogladam pasek postępu ktoś wie jaki jest czas logowania ??
Pewnie zależy od kompa. Na jednym (z chromem) loguje mi się bardzo szybko. Na lapku z Edge bardzo wolno, kilkakrotnie musze odświeżać żeby pasek logowania drgnął.
Mi się loguje w miarę akceptowalnie. Potem długo czekam na załadowanie mapy i budynków. A potem to już się robi tragedia. Cokolwiek bym nie chciał zrobić zajmuje od 2x do 10x więcej czasu niż na kliencie. Prędkość działania gry to koszmar. Szkoda czasu i nerwów. Jeżeli to się nie poprawi, po ponad 9 latach przygody z TSO trzeba będzie się pożegnać. Może w sumie to i dobrze.
Bartexio
21.07.2021, 09:19
Mi na Chromie się nie udało zalogować, jedynie na Edge - tylko co z tego że udało się wejśc na wyspę jak taka pikseloza że nic nie da się zrobić. Już w telewizorach czarno- białych była lepsza grafika niż tu teraz
Czyli udało im się skutecznie uwalić grę, bo już od dawna zamiast zająć się konkretami zajmowali się "nic nie znaczącą drobnicą".
Jedyne co ich ratuje to powrót do clienta, i na plus że nie wgrali tego na event bo by była padaka totalna
SiMMek2020
21.07.2021, 09:58
kiedy wracamy do Adobe?
AgaKaramusis
21.07.2021, 11:01
Potrafie zrozumiec ze poszlo cos nie tak. Naprawde potrafie, ale... jesli szanuje sie partnera to mu sie wyjasnia dlaczego i kiedy nastapi poprawa. BB nawalilo na calej linii. Jakies wyjasnienie? Przeprosiny? Brak szacunku i lekcewazenie . Kazdy kij ma dwa konce....
Czy to normalne, że gra się cały czas wgrywa? Wydawało mi się, że mam bardzo wypasiony komputer, każda gra działa bez problemu, tylko TSO zwalnia jak bym miał atari lub comodore. Jak taka ma być przyszłość TSO to ja dziękuję!!!
" Przyszłość The Settlers Online na osi czasu & Unity" - Przyszłości to tu nie widzę w ogóle
Czat nie działa, nie widać kto jest online plus MULTUM innych błędów szczegółowo opisanych w innym wątku, dramat.
The Settlers – premiera i platformy
W lipcu tego roku twórcy gry z przykrością stwierdzili, że ponownie muszą przesunąć premierę. Niestety, tym razem bez podania jakiegokolwiek potencjalnego terminu. Gra ma trafić do sprzedaży dopiero, jak studio Blue Byte będzie w stu procentach pewne, że ich produkt spełni oczekiwania fanów.The Settlers tworzone jest wyłącznie z myślą o komputerach osobistych i nic nie wskazuje na to, że twórcy planują port na konsole Sony lub Microsoftu. Tytuł będzie można kupić na platformie uPlay oraz Epic Games Store, z pominięciem popularnego Steama. Gra otrzyma polską lokalizację w formie napisów.
Według informacji z 2019 roku, produkcja sprzedawana będzie w dwóch wydaniach – standardowym oraz złotym. To pierwsze ma kosztować 249,90 zł, zaś drugie 359,90 zł. Zawartość złotej edycji ma zostać rozszerzona o dodatek Monuments & Merchants, oferujący m.in. nowy wygląd budynków.
Nowe The Settlers – fabuła i świat gry
Za prace nad grą odpowiada niemiecki zespół Blue Byte, który w 2001 roku został wykupiony przez Ubisoft. Studio od początku pracuje nad serią The Settlers, dlatego zna ją jak mało kto. Najnowsza edycja ma czerpać garściami z pierwszej części i porzucić pomysły z innych odsłon, których nie polubili gracze. Zgodnie z tradycją serii, w grze przejmiemy kontrolę nad grupą osadników, której głównym celem będzie wybudowanie od podstaw własnego miasta-państwa. Ta odsłona ma zacząć się od potężnego trzęsienia ziemi, zmuszającego lokalną ludność do ucieczki na inną wyspę. W tym momencie kontrolę przejmują gracze.The Settlers tworzone jest głównie z myślą o grze w pojedynkę, choć studio zapewnia, że fabułę będzie można ukończyć ze znajomymi w trybie kooperacyjnym. Niestety na ten moment nie wiadomo dokładnie, jak taka rozgrywka miałaby wyglądać. Oprócz tego Blue Byte pracuje także nad możliwością rozgrywania pojedynczych scenariuszy oraz rozbudowanym trybie multiplayer. Gameplay w The Settlers w lwiej części będzie skupiać się na budowie i rozwijaniu swojej osady. Sytuacja na kontynencie nie będzie jednak należała do najspokojniejszych, dlatego gracze wielokrotnie będą musieli wziąć także udział w dużych bitwach z udziałem armii. Twórcy twierdzą jednak, że w grze pojawią się też inne sposoby na rozwiązywanie konfliktów – w grę wchodzi m.in. dyplomacja oraz zorganizowanie turnieju rycerskiego. Jeżeli chcecie być na bieżąco ze wszystkimi najważniejszymi informacjami dotyczącymi gry The Settlers, to regularnie sprawdzajcie stronę The Settlers Alliance, na której firma Blue Byte publikuje ciekawostki i informacje o postępach nad grą.
Zatem tu jesteśmy testerami nowej gry a nie graczami:) Tyle znalazłem o przyszłości settów:)
BB_Penelopa
23.07.2021, 17:21
Witaj!
Zdaję sobie sprawę z błędów. I bardzo mi przykro, ale jedyne informacje, jakie otrzymałam od deweloperów to takie, iż planują wdrożyć poprawkę podczas aktualizacji w sierpniu.
W międzyczasie proszę o wysłanie raportu: https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47895
Dziękuję za cierpliwość.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Szanowna Pani Ty nie zdajesz sobie nic z niczego:) Gadasz bo cos od czasu do czasu gadać musisz a prawdy i tak nigdy nie powiesz:)
Posadź kilku swoich z rodziny niech założą konta na TSO i non stop raportują ci o błędach w grze o których już wie cały internet i nie denerwuj juz więcej swoimi błyskotliwymi pomysłami nas graczy :)
Bartexio
27.07.2021, 15:59
W którymś z wątków była poruszona kwestia tzw. rekompensat dla tych co od stycznia nie mogą grać. Tylko że od tego czasu minęło już prawie 8 miesięcy, więc mało kto z tych graczy wróci. A nawet jesli ujrzał info że nowa wersja .. ucieszony jak dziecko z nowej zabawki, odpala setków i ... zonk dalej się nie da grać. To dziękuje za takie ambiwalentne podejście do graczy
Kiedyś potrzebowałem 30 minut by wejśc ogarnąć wyspę, wysłać szwędaczy a teraz to 90minut jak nic .. a ograniczyłem to do niezbędnego minimum, by tylko wyspa nie padła
Tylko czy to ma sens na dłuższą mete ?
gizmodogra
28.07.2021, 23:52
kupujcie klejnoty! jest promocja dziś
te klejnoty to przegięcie - nie wiedziałem ze jest to możliwe ale to ewenement na skale światowa - NIKT w tej FIRMIE nir gra w grę które produkują!! Ale to NIKT! Ani ciec ani prezes! I nie maja pojęcia jak bardzo spieprzyli wszystko...
pretor29
29.07.2021, 07:55
hahah bb wiekszej glupoty nie mozna juz zrobic jak promo na klej do gry w ktora grac nie idzie... no ale to moze wam pokaze ze nikt o zdrowych zmyslach nie zainwestuje tu ani grosza...
skoro targowisko gildi wisi spieprzone od lat, w klanach błąd z mglą naprawialiscie pol roku to jak dlugo zajmie wam naprawa tego syfu ktory teraz mamy? biorac pod uwage ze naprawa 1 bledu wiaze sie z wprowadzeniem conajmniej 2 kolejnych za okolo 2 lata padnie wszystko
Bartexio
29.07.2021, 12:08
Dzisiejsza promo na klejki to hit nad hity, zero pokory i rozeznania w realiach. Gra lezy i kwiczy nic nie idzie zrobić, po za podtrzymaniem wyspy a oni z promo na klejki .. ale to było do przewidzenia
Nie zdziwię się jeśli po kolejnej tzw. konserwie, okaże się że plany ze śniezki i klanów trzeba będzie jeszcze raz klepać. Bo sorry wyszedł błąd i tyle, ale co tam ..
Skoro już dziś nie ma zgodnie ze stanem faktycznym tego co każdy zdobył ..
patrzę i oczom nie wierzę, promo na klejki, to już jest kompletny brak szacunku dla graczy , nie to że okazywali ten szacunek wcześniej. Ale zaraz wyskoczy Penelopa i napisze że to rekompensata za skopanie gry
chyba ktoś tam upadł na głowę....happy hour w obecnej sytuacji oznacza tylko kompletny brak rozeznania co się u nas dzieje....a właściwie że się nic nie dzieje....bot nadzorca Penelopa pewnie składa wyżej raport że jest ok i można kasę kosić...
Abrams85
29.07.2021, 14:27
:D :D :D bezczelność chyba będzie tu dobrym określeniem z poza szewskiego słownika :D :D :D
pretor29
29.07.2021, 15:54
penelopa jeszcze event wprowadzcie bedziecie miszczami
Proponuje 2 wyjścia:
Jedno z gry i zrobienie bojkotu (w latach 60 w stanach taki rok bojkotu doprowadził do upadku firmy autobusowej)
A drogie to pozew zbiorowy "o utracone korzyści" :D ;D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.