PDA

Zobacz pełną wersję : krotos666 - Interesy Bonabertich



krotos666
18.11.2020, 09:34
Interesy Bonabertich



INFORMACJE OGÓLNE

Poziom trudności: 11/15
Czas trwania: 5 dni 12 godz.
Ilość graczy: 1

Potrzebne wojsko: 6x Tawerniak, 2x szybki, 6x MGG, Niezłomna, Gemini

http://minotaur.gbzl.pl/krotos666/IB/IB-INFO.jpg



I zaczynamy ;)


MAPA PRZYGODY

http://minotaur.gbzl.pl/krotos666/IB/Bonaberti-BlankU.jpg

G1


1A.(Obóz bandytów) (85BB 85GG 90RR) - [(125r)] [(125r)] - MGG
1B.(Obóz bandytów) (85BB 85GG 90RR) - [(295KA)] [(0KA)] - GEMINI

2A.(Obóz bandytów) (50DM 100GG 75FM) - [(1r)] [(1r)] - MGG
2B.(Obóz bandytów) (50DM 100GG 75FM) - [(81Z 214KA)] [(75KZ)] - GEMINI

3A.(Przywódca bandytów) (130GG 100FD 1JB) - [(155r)] [(155r)] - MGG
3B.(Przywódca bandytów) (130GG 100FD 1JB) - [(155r)] [(155r)] - MGG
3C.(Przywódca bandytów) (130GG 100FD 1JB) - [(30Z 265AZ)] [(10Z)] - GEMINI



G2


4A.(Obóz bandytów) (110BB 85DM 75GG 45RR) - [(155r)] [(155r)] - MGG
4B.(Obóz bandytów) (110BB 85DM 75GG 45RR) - [(15Z 125AZ 155KA)] [(6Z)] - GEMINI

5A-C.(Obóz bandytów) (115DM 75RR 120FD) - [(1r)] [(3r)] -
1x BigTawerniak plus 2x Szybki (nie dawać tawerniaków za szybkich)

6A.(Przywódca bandytów) (65BB 100DM 120FD 1SBB) - [(30r)] [(30r)] - MGG
6B.(Przywódca bandytów) (65BB 100DM 120FD 1SBB) - [(55KZ 225RY 15OB)] [(55KZ 75RY)] - GEMINI

http://minotaur.gbzl.pl/krotos666/IB/G2-IB.jpg

Wyślij szybkiego 1, po nim drugiego szybkiego 2 oraz tawerniaka 3 na obóz i następnie Gemini 4 oraz MGG 5 na przywódcę.



G3


7A.(Obóz bandytów) (70BB 15GG 125RR 105FD) - [(1r)] [(1r)] - BigTawerniak

8A.(Obóz bandytów) (260RR) - [(115KZ 100KA)] [(0KZ 0KA)] - BigTawerniak

7B.(Obóz bandytów) (70BB 15GG 125RR 105FD) - [(1r)] [(1r)] - BigTawerniak
7C.(Obóz bandytów) (70BB 15GG 125RR 105FD) - [(1r)] [(1r)] - BigTawerniak

9.(Przywódca bandytów) (100BB 100GG 95FD 1Ś) - [(80KZ 215KA)] [(74KZ)] - GEMINI

http://minotaur.gbzl.pl/krotos666/IB/G3-IB.jpg

Wyślij Tawerniaka 1 na pierwszy obóz po bębnach Tawerniaka 2 na drugi obóz, następnie Tawerniaka 3 i 4 na pierwszy obóz i Gemini na przywódcę.



G4


10A.(Obóz bandytów) (160DM 90GG) - [(1r)] [(1r)] - MGG
10B.(Obóz bandytów) (160DM 90GG) - [(1r)] [(1r)] - MGG

11A.(Obóz bandytów) (160BB 50GG 105RR) - [(100r)] [(100r)] - MGG


10C.(Obóz bandytów) (160DM 90GG) - [(110KZ 105AZ)] [(0KZ)] - BigTawerniak
11B.(Obóz bandytów) (160BB 50GG 105RR) - [(152KZ 63KA)] [(0KZ)] - BigTawerniak

12A.(Przywódca bandytów) (1KM 45BB 185DM) - [(1r)] [(1r)] - MGG
12B.(Przywódca bandytów) (1KM 45BB 185DM) - [(15Z 15RY 205KA)] [(15Z 1RY)] - Niezłomna

http://minotaur.gbzl.pl/krotos666/IB/G4-IB.jpg

Najpierw osłabiamy obozy wysyłając dwóch MGG z jednym rekrutem na górny obóz oraz MGG ze 100 rekrutami na dolny obóz.
Następnie wysyłamy Tawerniaka 1 na obóz, jak dojdzie do pierwszego zaznaczonego miejsca wysyłamy drugiego Tawerniaka na drugi obóz
i jak dojdzie do drugiego zaznaczonego miejsca wysyłamy na przywódcę MGG i Geminiego.



G5


13A-B.(Obóz bandytów) (105BB 115GG 60RR) - [(1r)] [(2r)] - 2 x BigTawerniak

14A-B.(Obóz bandytów) (90GG 140FD) - [(1r)] [(1r)] - 2 x BigTawerniak

15A.(Przywódca bandytów) (1Ż 200RR 70FD) - [(145RY)] [(145RY)] - Niezłomna
15B.(Przywódca bandytów) (1Ż 200RR 70FD) - [(295KA)] [(0KA)] - Gemini

http://minotaur.gbzl.pl/krotos666/IB/G5-IB.jpg

Wysyłaj generałów jeden po drugim Tawerniaków 1,2 na obóz pierwszy, Tawerniaków 3,4 na obóz drugi,
następnie po bębnach Niezłomną i Gemini na przywódcę.



G6


16A-B.(Obóz bandytów) (110DM 150RR) - [(1r)] [(2r)] - 2 x BigTawerniak

17A-B0.(Obóz bandytów) (40DM 80GG 90RR) - [(1r)] [(2r)] - 2 x BigTawerniak

18A.(Przywódca bandytów) (1CH 60BB 100RR 100FD) - [(155r)] [(155r)] - MGG
18B.(Przywódca bandytów) (1CH 60BB 100RR 100FD) - [(20RY 275KA)] [(4RY)] - Gemini

http://minotaur.gbzl.pl/krotos666/IB/G6-IB.jpg




Potrzebne wojsko: [(900r 150Z 380KZ 270RY 280AZ 315KA 15OB)] [(795r 92Z 90KZ 172RY)]

EXP: 185.891

Zasady, które musisz przestrzegać:
1) zaczynasz na górze przygody, więc MGG (i tawerniaki) muszą mieć ozdrowienie, bez wyjątków.
2) jak kogoś użyjesz raz, odeślij dla świętego spokoju na początek mapy, żeby przypadkowo nie użyć drugi raz
3) masz w połowie mapy jeszcze 3 miejsca - wykorzystaj je, żeby przybliżyć wojsko do następnych ataków do 1 strefy
4) mam nadzieje, że pozostałe poradniki będą już tylko lepsze.
5) jak admin settlersonlinewiki chce to wstawić na stronę, proszę bardzo, ale z dopiskiem krotos666 :)

- zauważycie błędy piszcie na PW, nie zaśmiecajcie komentarzy :rolleyes: