Moozle
16.06.2020, 21:18
Proponuję wprowadzenie do gry możliwości stworzenia przez graczy generała. Oczywiście generała z ponadprzeciętnymi umiejętnościami porównywalnymi do tych których można kupić za klejnoty.
Projekt rozpoczyna się od niskich poziomów ale jego skończenie jest możliwe dopiero przy osiągnięciu poziomu 50-56
W momencie kiedy gracz osiąga poziom kiedy może robić swoją pierwszą przygodę dostaje zadanie Mechaniczny Generał. W domu władyki uaktywnia się nowa zakładka z wizualizacją generała. Każde zadanie poboczne sprowadza się do dodania komponentu generała. Z kolejnymi poziomami uaktywniają się kolejne zadania pobocze niezależnie od tego czy wcześniejsze udało się zakończyć. Ich ukończenie staje się coraz bardziej wymagające.
Poszczególne komponenty mechanicznego generała pochodzą z następujących źródeł:
- dropy z przygód. np jakiś komponent (typu czerep generała) wpada z każdej misji przeciwko kultystom itd (prawdopodobieństwo: rzetelne 5-10%). Wyjątkowo rzadki komponent (typu - żelazny ząb generała) wpada z Dzieci sawanny ;p
- jako drop z przygód gracz dostaje misję a komponent jest nagrodą za jej ukończenie - coś na wzór istniejących misji - trzeba pozbyć się pewnej ilości surowców, wytworzyć z nich komponent w magazynie prowiantu itp.
- niektóre komponenty można kupić tylko podczas eventów za eventowe przedmioty. Nie mogą być drogie żeby zachować relację do zakupu gotowego generała za przedmioty eventowe - powiedzmy 100 pisanek za wytworzenie zbroi generała. Dzięki temu wytworzenie generała nie jest dostępne od ręki.
- wszystkie elementy poza tymi eventowymi można kupić za klejnoty także przy zachowaniu rozsądnej ceny w relacji do gotowego generała. np. 500 klejnotów za element tak żebym się skusił na zakup jak brakuje mi 1-2 komponentów z kilkudziesięciu.
Projekt jest podzielony na kilka etapów (np 4) Po osiągnięciu pierwszego (jak ma już podstawowe komponenty) generał jest dostępny jako zwykły generał. W kolejnym etapie dostaje jakąś umiejętność i kolejną a w ostatnim - jest już w pełni sprawny.
Komponentami nie można handlować pomiędzy graczami - to musi być indywidualny projekt każdego gracza.
Plusy jakie widzę to nadanie ciekawego celu w grze od samego początku - poza zwykłym nabijaniem poziomów. Jest to też dobra okazja do odkurzenia przygód, których nikt nie robi - jak wspomniane Dzieci sawannny. Dla BB to świetna okazja do nabicia kobzy bo komponenty można kupić za klejnoty.
Projekt rozpoczyna się od niskich poziomów ale jego skończenie jest możliwe dopiero przy osiągnięciu poziomu 50-56
W momencie kiedy gracz osiąga poziom kiedy może robić swoją pierwszą przygodę dostaje zadanie Mechaniczny Generał. W domu władyki uaktywnia się nowa zakładka z wizualizacją generała. Każde zadanie poboczne sprowadza się do dodania komponentu generała. Z kolejnymi poziomami uaktywniają się kolejne zadania pobocze niezależnie od tego czy wcześniejsze udało się zakończyć. Ich ukończenie staje się coraz bardziej wymagające.
Poszczególne komponenty mechanicznego generała pochodzą z następujących źródeł:
- dropy z przygód. np jakiś komponent (typu czerep generała) wpada z każdej misji przeciwko kultystom itd (prawdopodobieństwo: rzetelne 5-10%). Wyjątkowo rzadki komponent (typu - żelazny ząb generała) wpada z Dzieci sawanny ;p
- jako drop z przygód gracz dostaje misję a komponent jest nagrodą za jej ukończenie - coś na wzór istniejących misji - trzeba pozbyć się pewnej ilości surowców, wytworzyć z nich komponent w magazynie prowiantu itp.
- niektóre komponenty można kupić tylko podczas eventów za eventowe przedmioty. Nie mogą być drogie żeby zachować relację do zakupu gotowego generała za przedmioty eventowe - powiedzmy 100 pisanek za wytworzenie zbroi generała. Dzięki temu wytworzenie generała nie jest dostępne od ręki.
- wszystkie elementy poza tymi eventowymi można kupić za klejnoty także przy zachowaniu rozsądnej ceny w relacji do gotowego generała. np. 500 klejnotów za element tak żebym się skusił na zakup jak brakuje mi 1-2 komponentów z kilkudziesięciu.
Projekt jest podzielony na kilka etapów (np 4) Po osiągnięciu pierwszego (jak ma już podstawowe komponenty) generał jest dostępny jako zwykły generał. W kolejnym etapie dostaje jakąś umiejętność i kolejną a w ostatnim - jest już w pełni sprawny.
Komponentami nie można handlować pomiędzy graczami - to musi być indywidualny projekt każdego gracza.
Plusy jakie widzę to nadanie ciekawego celu w grze od samego początku - poza zwykłym nabijaniem poziomów. Jest to też dobra okazja do odkurzenia przygód, których nikt nie robi - jak wspomniane Dzieci sawannny. Dla BB to świetna okazja do nabicia kobzy bo komponenty można kupić za klejnoty.