PDA

Zobacz pełną wersję : Ali Baba, młody drwal dla bogatych leniuchów według Glavo



Glavo
20.04.2020, 00:04
Przygoda, w której wszystkie ataki robisz z G2, przy sprawnym klikaniu zrobisz przygodę w 25 minut, a na samej przygodzie jest jakieś 11-12 minut klikania.
Opisana łopatologicznie, gdzie widziałem możliwość zmian, tam opisałem, jeśli ktoś wymyśli lepiej, spoko.

Generałowie ulepszeni standardowo, tzn. najważniejsze Najazd, Potężna szarża, Szał bitewny, Powiększony garnizon i Mistrz planowania

Potrzebni generałowie:
https://i.postimg.cc/gJh93bhh/2020-04-11-082736.jpg

UWAGA:

Mikołajowa nr 1 - tutaj potrzebna tylko do nabicia expa, jeśli masz ich mniej, niepotrzebna, możesz przygodę zrobić bez niej
Każdą Mikołajową można zastąpić Majorem
Zamiast Niezłomnej nr 11 możesz dać generała tawernianego - blok - mniejsze straty
Vargusy trzy - raczej niezbędni


Sytuacja na polu bitwy, czyli który generał do czego potrzebny:
https://i.postimg.cc/Hsh21cRp/2020-04-11-083356.jpg

Na wyspie głównej przydziel jednostki:


Generał Mikołajowa nr 1 - 20 KZ 195 KA
Generał Mikołajowa nr 2 - 32 KZ 183 KA
Generał Mikołajowa nr 3 - 215 KA
Generał Mikołajowa nr 4 - 60 KZ 140 KA
Generał Anslem nr 5 - 20 KZ 145 KA
Generał Nusala nr 6 - 50 Ry
Generał Vargus nr 7 - 60 KZ 135 KA
Generał Vargus nr 8 - 21 KZ 174 KA
Generał Vargus nr 9 - 60 KZ 135 KA
Generał Borys nr 10 - 50 KZ 145 KA
Generał Niezłomna nr 11 - 28 KZ 207 KA lub Tawerniany 170 KZ 30 AwZb
Generał Niezłomna nr 12 - 24 KZ 196 KA
Generał Tawerniany nr 13 - 200 KZ
Generał Tawerniany nr 14 - 200 KZ
Generał Tawerniany nr 15 - 126 KZ
Generał Tawerniany nr 16 - 164 KZ 36 AwZb
Generał Tawerniany nr 17 - 160 KZ 40 AwZb
Wielkosercy nr 18 - 900 KZ 415 AwZb 150 KA 90 Ob


Na przygodzie wskazane jest wspomóc się podkowami.



- 1 -

Jak tylko na przygodę dotrze Mikołajowa nr 1, wykonaj pierwszy atak jednostkami, które zabrała z wyspy głównej:
https://i.postimg.cc/zvd9rDZ9/Clipboard01.jpg

- 2 -

Jak tylko na przygodę dotrze Niezłomna nr 12, wykonaj atak jednostkami, które zabrała z wyspy głównej:
https://i.postimg.cc/7LvjDQdY/Clipboard02.jpg

- 3 -

Wypakuj kwatermistrza lub kwatermistrzów, jeśli posłałeś ich więcej.

- 4 -

Gdy Niezłomna nr 12 dojdzie do punktu bezpiecznego dla kolejnego ataku, czyli mniej więcej tego:
https://i.postimg.cc/mg3yzXhr/Clipboard04.jpg

wysyłasz atak Mikołajową nr 3 na obóz:

https://i.postimg.cc/CMW2b2MC/Clipboard05.jpg

- 5 -

Gdy Mikołajowa nr 3 dotrze do punktu wskazanego jak wyżej białą kropą, bezpiecznego dla kolejnego ataku, wyślij Mikołajową nr 4 na obóz:

https://i.postimg.cc/XNFL6Y3F/Clipboard06.jpg

- 6 -

Gdy Mikołajowa nr 4 dotrze do punktu wskazanego jak wyżej wyżej białą kropą, bezpiecznego dla kolejnego ataku, wyślij Vargusa nr 9 na obóz:

https://i.postimg.cc/J7bNdYc5/Clipboard07.jpg

- 7 -

Gdy Mikołajowa nr 4 zniszczy obóz i uwolni sektor, przestaw generałów. Podaję tu we wskazanej kolejności, aby głupio nie czekać z kolejnymi atakami.

- 8 -

Generał Tawerniany nr 13
https://i.postimg.cc/nz1LqmBB/Clipboard08.jpg

- 9 -

Generał Niezłomna nr 11
https://i.postimg.cc/FK5Fqpx0/Clipboard09.jpg

- 10 -

Generał Mikołajowa nr 2
https://i.postimg.cc/QdpZB3pW/Clipboard10.jpg

- 11 -

Generał Vargus nr 8
https://i.postimg.cc/d04XdtDD/Clipboard11.jpg

- 12 -

Generał Borys nr 10
https://i.postimg.cc/VNkw2hCr/Clipboard12.jpg

- 13 -

Generał Tawerniany nr 14
https://i.postimg.cc/K8JS75HZ/Clipboard13.jpg

- 14 -

Generał Tawerniany nr 15
https://i.postimg.cc/cJrjRG3m/Clipboard14.jpg

- 15 -

Generał Anslem nr 5
https://i.postimg.cc/L5TNdxf5/Clipboard15.jpg

- 16 -

Generał Tawerniany nr 16
https://i.postimg.cc/3xyC98Ld/Clipboard16.jpg

- 17 -

Generałowi Niezłomna nr 12 zmień skład na 35 KZ 200 KA

- 18 -

... i przenieś ją tu:
https://i.postimg.cc/bwXscqyG/Clipboard17.jpg

- 19 -

Generał Vargus nr 7
https://i.postimg.cc/DzQhNb5Z/Clipboard18.jpg

- 20 -

Generał Nusala nr 9
https://i.postimg.cc/bJzPfNFR/Clipboard19.jpg

- 21 -

Generał Tawerniany nr 17
https://i.postimg.cc/ZnQzNPYf/Clipboard20.jpg

- 22 -

Generał Mikołajowa nr 4
https://i.postimg.cc/sg7CBZkc/Clipboard21.jpg

- 24 -

Po przestawkach sytuacja powinna wyglądać tak:
https://i.postimg.cc/R0TrdxVJ/Clipboard22.jpg
Da się pewnie bardziej optymalnie, ale nie w tym rzecz, chcesz - kombinuj.

- 25 -

Vargusa nr 9 nigdzie nie przenoszę, gdzie wyląduje tam niech stoi, acz można go w wolnej chwili przestawić na lewo od Nusali.

- 26 -

Jednostki:
https://i.postimg.cc/MTsCk0BW/Clipboard23.jpg

- 27 -

Czas na ataki. Wysyłaj jeden po drugim, bez paniki, na spokojnie – UWAGA – teraz cyframi oznaczona będzie kolejność ataków.

- 28 -

Pierwszy z bloków: Tawerniany jako pierwszy, później Niezłomna, na koniec Mikołajowa, jeden po drugim.
https://i.postimg.cc/prpgP9QK/Clipboard24.jpg

- 29 -

Gdy generał z trzeciego obozu (Mikołajowa) dotrze do miejsca oznaczonego powyżej kółkiem, albo nawet dalej, puść kolejne ataki, jeden po drugim, na spokojnie:
https://i.postimg.cc/2yMgyzTM/Clipboard25.jpg

Z obozu nr 1 idzie Vargus, z nr 2 Borys. Borys będzie robił sieczkę po drodze i skasuje trzy obozy. W międzyczasie w blok wpadnie brygada z ataku nr 3, będą długo się męczyć, ale Borys zdąży swoje zrobić, spokojna głowa. A reszta to tak nudniej.

- 30 -

Po wysłaniu powyższych ataków przydziel Mikołajowej nr 4 200 KA. Poczekaj chwilę, aż ekipa blokująca wysłana wyżej w atakach 4 i 6 dotrze mniej więcej do tego miejsca, jak poniżej, przy takiej trawce (albo dalej nawet):

https://i.postimg.cc/59Rhn31g/Clipboard26.jpg

- 31 -

... i wrzucaj kolejne ataki:

https://i.postimg.cc/rwxbQ2FC/Clipboard27.jpg

Zwróć tutaj uwagę, aby Vargus wysłany w tych atakach nie szedł przed wysłanymi chwilę wcześniej generałami Anslem i Niezłomna, Vargus powinien iść ZA nimi, lub z nimi. Jeśli za wcześnie puścisz atak i Vargus będzie szybszy, cofnij ostatnie ataki Mikołajowej i Vargusa, i na spokojnie ponów.

- 32 -

Vargusowi nr 9 przydziel 40 KZ oraz 155 KA

- 33 -

Czekaj chwilę... Jeśli Mikołajowa wysłana w ostatnim z ataków będzie u podnóża tejże góry tam o:

https://i.postimg.cc/JhQFC3Xs/Clipboard28.jpg

- 34 -

... wyślij ostatnie ataki:

https://i.postimg.cc/wvTGqt50/Clipboard29.jpg

Vargusa wysyłam stamtąd, gdzie pierwotnie wylądował, ale jak zaznaczyłem wcześniej, możesz go ustawić bliżej Nusali, na lewo od niej tak, aby szedł tuż za nią.

- 35 -

Pozostałe jednostki zapakuj do kwatermistrza.

jimjimjimek
21.04.2020, 12:32
Nie szybciej 2x nie + borys np.? Tak czy siak dzięki za czas poświecony na poradnik.

Glavo
21.04.2020, 18:49
Może i szybciej, ale tu nie o czas rozgrywki chodzi, a bardziej prostotę, 10-11 minut klikania na przygodzie i możesz wracać na główną

z3nfist
03.05.2020, 17:02
Bravo, super.

immortalfame
17.06.2020, 10:28
całkiem ciekawe, tylko varusów brakuje :D

DeVvV
17.06.2020, 11:17
całkiem ciekawe, tylko varusów brakuje :D

Bez problemu można ich zastąpić innymi gienkami. Sam mam jednego Vargusa ale 10min kombinowania w symulatorze dało mi zadowalający efekt.
Ogólnie poradnik mi się podoba, pozmieniałem w nim co nieco i przełożyłem na swoją wersję, dzięki czemu też robię teraz 5 Drwali na jednej stanicy.

Brawo dla autora i pozdro ;)

Robalus
17.06.2020, 19:09
Pogratulował poradnika i podejścia do tematu !!! Kawał roboty zrobiłeś !!! W wekend będzie próba .... Pozdro :)

immortalfame
24.07.2020, 11:10
Jak dałeś rade 5x drwala zrobić na stadnicy ? + chyba obserwatorium, bo same 30 minut masz wysyłanie gienków w tą i spowrotem, teraz zajeła mi przygoda 45 minut ale w trakcie myślałem co gdzie jak , na 1 raz całkiem spoko wyszło

edit: moje wojsko bez vargusów na G2

http://prntscr.com/to1yx8