Zobacz pełną wersję : Historia.... pozytywów
Ponieważ jest wiele tematów gdzie po BB jedzie sie jak po (tu kazdy sobie wstawi po czym lubi jeździć) i sam sie złapałem, że masakrycznie krytykuje wszystko co jest zwalone - a jest co krytykować, to prawda. Dla draki postanowiłem założyć temat co pozytywnego porobiło sie w historii Settlersow.
Zacznę od mojego ulubionego cytatu z Piwonii - jak zaczynałem grę w 2014 spytałem się ile trzeba mieć pop optymalnie i odpowiedz: "Ja mam aż 10k ale ciągle robię krawców ty tyle mieć nie musisz"... Trochę sie zmieniło od tego czasu.
1. Kampanie nowe - poza krawcami 1001 nocy, Górski klan, Wyprawy, Scenariusze i kolonie (lubię robić coś co nie rżnie sie wg scenariusza, szkoda ze bez pozytywu ekonomicznego - STOP - tu mialy byc tylko plusy ;D Jest co robic poza krawcami - IMHO duży wybór.
2. Grupowe wysyłanie generałów,grupowa dodawanie wojsk w koszarach (kiedyś sie dodawało po sztuce!)
3. Obsługa kolejek w magazynach itp - kiedys można było tylko anulowac i ustawiać od nowa...
4. Nowe rodzaje budynków - premie strefowe ale również kilka rodzajów bud. na wodzie, obserwatorium i stanica
5. Możliwość robienia manuskryptów na kilka sposobów - kiedyś była tylko 1 introligatornia na wszystko...
6. Tokeny i podnoszenie lvl wszystkich budynków
7. Excelsior - zamiana premi za logowanie i za znajdki na cokolwiek w dużym wyborze
ode mnie na razie tyle - dopiszcie co Wam sie jeszcze podoba z wprowadzonych rzeczy na przestrzeni lat.
Tornados
17.04.2020, 08:58
Kasowanie raportow i odbieranie nagrod od odkrywcow kilkoma kliknieciami!! To jest dopiero super funkcja!
Krawce - w momencie pojawienia sie najlepiej zaprojektowane i wykonane przygody w historii gry. Wymagaly odrobine zbalansowania ale wyszly bardzo dobrze.
MMA - pierwsza wersja na testowym byla beznadziejna, wywalili go ze sklepu i wprowadzili pozniej z umiejetnosciami ktore jak wszyscy wiedza sprawdzily sie doskonale.
Gorski klan jest OK, spojny ale bez rewelacji, troche zal ze łudzili sie, że uda sie zrobic ambitna kampanie ktora pozwala na wiele roznych rozwiazan ale ostatecznie nic z tego nie wyszlo.
9. Levele powyzej 50 :)
i skalowanie expa takie, ze wiekszosc graczy tych leveli nigdy nie osiagnie ? szanujmy sie troche, gra wypadlaby zdecydowanie lepiej gdyby sie skonczyla na 50 i zwyczajnie pozwolono jej umrzec okolo 2015 roku ...
Sparkz nie psuj tematu ;D narzekaniem - w nawiązaniu do twojej wypowiedzi o MSW będzie:
10. Drzewo rozbudowy generałów
jednak pociagne wywod sparkza, bo nie zaliczyles jego wypowiedzi :)
11. MMA, MGG, Borys, Czempioni
Nie chce psuc tematu, dlatego tylko 2 zdania napisalem ;)
Tornados
17.04.2020, 10:52
Nie chce psuc tematu, dlatego tylko 2 zdania napisalem ;)
U ciebie jedno zdanie wyraza wiecej niz 1000 slow :D
pretor29
17.04.2020, 11:30
klan , ali
Androm3da
17.04.2020, 11:48
Gra się rozwija na przestrzeni lat i tyle, czy w dobrym kierunku, czy w złym, kogo to obchodzi. Najważniejsze że dalej mamy ochotę w nią grać. A tak z innej beczki, to do każdego pozytywu można by dopisać kilka negatywów, ale nie chcę psuć tematu.
Tornados
17.04.2020, 13:26
Akurat dostalem zaproszenie do przygody wiec warto to dodac:
Mozliwosc opuszczenia przygody lub wycofania zaproszenia :)
Zmiany w gwieździe - grupowanie, sortowanie, szukanie, zakładki, przypięcie
BB_Penelopa
28.04.2020, 11:07
Witam serdecznie!
Miło mi się czyta Wasze pozytywne opinie. Bardzo dziękuję za ten wątek - przekażę z przyjemnością Wasze pochwały całej ekipie The Settlers Online!
Bądźcie zdrowi!
BB_Penelopa
Tornados
28.04.2020, 11:54
Jak na tyle lat istnienia gry to troche malo tych pozytywow :D
Zakladamy temat z historia negatywow?:confused:
Zakladamy temat z historia negatywow?:confused:
to cala reszta forum... :)
Tornados
28.04.2020, 13:14
to cala reszta forum... :)
Tez racja ale mozna by to polaczyc w jeden watek zeby sie moderacja nie czepiala :D
pretor29
28.04.2020, 14:29
2 pozytywy na krzyz i juz przekazuja pchwaly dla bb ... moze penelopa zlicz te milion negatywow i z tego wyciagnij wnioski
Androm3da
28.04.2020, 21:05
i skalowanie expa takie, ze wiekszosc graczy tych leveli nigdy nie osiagnie ? szanujmy sie troche, gra wypadlaby zdecydowanie lepiej gdyby sie skonczyla na 50 i zwyczajnie pozwolono jej umrzec okolo 2015 roku ...
Zgodzę się z tym tym co napisał @sparkz, może poza tym "umieraniem" gry.
Z jednej strony wiadomo, żeby gra przetrwała tyle lat to trzeba wprowadzać do niej nowości, ale patrząc na pozytywy, to najlepsze z nich były do 50 poziomu (chyba najbardziej wszystko przemyślane i jeszcze sensowne), od 50 do 75 kilka pozytywów ogólnie by można jeszcze dodać (nie będę się powtarzał bo gracze je wymienili), ale tak naprawdę większość "pozytywów" od 50 poziomu opiera się na tym, że bez nich mało kto osiągnął by 75 czy jak na teraz 80 poziom i ot cała filozofia.
Nie widzicie pozytywów? Ktoś Was zmusza do gry?
Dla mnie pozytywem są eventy, i choć częściowo powtarzalnie, za każdym razem wciągają w zadania i motywują do częstszego zaglądania. A już podwajanie expa z przygód... ooo...
Dla mnie pozytywem są eventy, i choć częściowo powtarzalnie, za każdym razem wciągają w zadania i motywują do częstszego zaglądania.
No nie wiem, zadania wciagaja mnie tak bardzo, ze otwieram, klikam OK i zadanie znika. W wiekszosci nawet nie klikam OK bo ktos zapomnial updatowac nagrody od wielu lat i dla 10 jajek stratą czasu jest je nawet otwierac.
A co do samego eventu to jesli sie nie ma 7 lat albo nie jest sie mentalnie na poziomie siedmiolatka, to jedyne co w evencie jest (albo czego nie ma) to mozliwosc kupienia czegos przydatnego w sklepie. Jesli z tym jest ubogo (a jest coraz gorzej) to co niby ma motywowac do czestego zagladania, skoro cala reszta gry podczas eventu jest taka sama jak przed i po ?
ArturGrab
01.05.2020, 19:55
Gra się rozwija na przestrzeni lat i tyle, czy w dobrym kierunku, czy w złym, kogo to obchodzi. Najważniejsze że dalej mamy ochotę w nią grać. A tak z innej beczki, to do każdego pozytywu można by dopisać kilka negatywów, ale nie chcę psuć tematu.
Oj tutaj bym się zastanowił czy mamy ochotę grać.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.