PDA

Zobacz pełną wersję : ✔ [23614] Problem z premią "Wróżkowy pył"



Besamir
25.03.2020, 19:02
Po ostatniej przerwie konserwacyjnej przestała działać premia "Wróżkowy pył". Użycie premii nie powoduje ponownego rozmieszczenia kolekcji na wyspie.
Zrzut ekranu:
https://i.imgur.com/VpkR8iE.jpg

mar63pl
25.03.2020, 19:43
Miałem to właśnie napisać, bo jak to by było żeby czegoś nie spie... przy okazji konserwy :(

sloslo57
25.03.2020, 20:38
Nie działa też scenariuszach.

Anomit
30.03.2020, 22:54
Czasem trzeba zużyć 4-7 sztuk "Wróżkowego pyłu", żeby cokolwiek wyłapać i mieć zaliczone zadanie "Znajdź je wszystkie".
Zresztą zauważyłem, przestawiając budynek, że kolekcje respią się pod grafikami budynków, ale codzienne sprawdzanie pod jakimi, po prostu mija się z celem :/

BB_Penelopa
31.03.2020, 14:37
Witam serdecznie!

Opisany problem z działaniem premii "Wróżkowy pył" jest nam znany. Przepraszamy za niedogodności z tym związane i prosimy o cierpliwość w czasie, kiedy nasi deweloperzy pracują nad poprawkami. Niestety nie mam możliwości określenia, kiedy sytuacja wróci do normy, ale dokładamy wszelkich starań, aby skrócić czas oczekiwania dla graczy.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

droch
02.04.2020, 19:07
Od razu błąd, po prostu masz pecha i każde losowanie umieszcza przedmioty w tym samym miejscu ;)

Ranhea
03.04.2020, 12:38
Zresztą zauważyłem, przestawiając budynek, że kolekcje respią się pod grafikami budynków, ale codzienne sprawdzanie pod jakimi, po prostu mija się z celem :/

Postaw za takimi budynkami kwiatki, to Ci przestana sie kolekcje tam respawnowac.

nimq
15.04.2020, 09:03
Witam serdecznie!

Opisany problem z działaniem premii "Wróżkowy pył" jest nam znany. Przepraszamy za niedogodności z tym związane i prosimy o cierpliwość w czasie, kiedy nasi deweloperzy pracują nad poprawkami. Niestety nie mam możliwości określenia, kiedy sytuacja wróci do normy, ale dokładamy wszelkich starań, aby skrócić czas oczekiwania dla graczy.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

No i jak Szanowna Pani ocenia rezultaty pracy Waszych deweloperów ? Dwa tygodnie, event się kończy, pył wtedy, kiedy najbardziej powinien, nadal nie działa. Co w związku z powyższy oznacza według polityki Ubisoft skrócenie czasu oczekiwania graczy? Czy pojawi się oczywiście płatny DLC znoszący tą niedogodność? Jeśli tak, to kiedy?
P.s. W BB obowiązuje jakiś skrypt prowadzenia korespondencji, odgórnie narzucony, czy to inwencja jednostki pisanie takich sztampowych ogólników bez praktycznego znaczenia?

Zee4c
17.04.2020, 08:18
mi tez to nie działa i zdaje sobie sprawę ze najbliższy termin naprawy tego będzie w ramach wgrywania eventu hellowin 2022 roku (data to nie błąd)

Besamir
17.04.2020, 08:24
Zabiorą się za tę poprawkę, jak tylko ogarną logowanie przez NK. Myślę, że data 2022 jest jednak zbyt optymistyczna.

Slavuti
03.05.2020, 15:18
Już maj... a poprawki nadal brak.

pretor29
03.05.2020, 16:07
maja czas d otego regiony nie naprawione no i oczywiscie lancuch zadan wielkanocny , gdzie to juz dawno po evencie mamy

Zee4c
04.05.2020, 07:40
świąteczna piekarnia nie działa dobrze od początku tj od grudnia i jakoś się nikt nie przejmuje a ty byś chciał event kwietniowy mieć już naprawiony ;D

pretor29
04.05.2020, 15:21
zwracam honor, czyli spokojnie tak na 2021 mozna sie szykowac

zaba5666
01.06.2020, 18:03
Pył dalej nie działa... szkoda :(

Besamir
06.06.2020, 16:07
Za rok, może dwa...

MOD_Victoria
17.06.2020, 22:30
Cześć!

Problem został rozwiązany podczas ostatniej aktualizacji gry. Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam
MOD_Victoria