Zobacz pełną wersję : Gra Zmiana działania umiejętności Pewność Siebie dla generałow
Robo00007
28.01.2020, 16:33
Proponuję zmodyfikować bezużyteczną do tej pory umiejętność Pewność Siebie dla generałów na zwiększenie czasu rundy (w tej chwili jest zmniejszenie) . Pozwoli to wykorzystać tą umiejętność dla gienków blokujących np MO . Żeby nie rozwalić zbalansowania gry można by wykluczyć np tawerniaków bo stali by się zbyt mocni wtedy .
Milady84
29.01.2020, 12:05
No chyba sobie jaja robisz. A zwrócisz mi potem klejnoty za zmiany umiejętności wszystkich to mających? To jest bardzo przydatne w generałach na ostatni atak, w pierwszofalowych przy blokach również się przydaje. Zmiana tego poprawiła by czas trwania bloków ale popsuła generałów specjalnie szkolonych na krótszy czas walki. Jak dla mnie to taka zmiana =dłuższy blok + dłuższa walka główna + przeszkolenie ze 20 lub więcej generałów... I przygody trwałyby ciut dłużej, bo każdy majorek, gemini, borysek czy mikołajowa walczyłyby w każdym obozie dłużej....
Robo00007
29.01.2020, 16:23
to jaki masz zysk w rundach gdy przeważnie walka trwa 1 runde a runda skrocona z 10 sek na 6 sek . Sama sobie jaja robisz
MAGICZNYJACEK
29.01.2020, 16:56
Aj te roczniki 84 zawsze nie Żone też mam 84 :)
Zmiana tego poprawiła by czas trwania bloków ale popsuła generałów specjalnie szkolonych na krótszy czas walki.
Dlatego nikt myslacy nie szkolil generalow na krotszy czas walki.
Jedyny przypadek w ktorym ta umiejetnosc bylaby faktycznie przydatna, to gdyby w jakims obozie walka byla na tyle ciasno dopasowana ze bez tej umiejetnosci blok nie ma szans sie udac a z umiejetnoscia juz tak. I o ile mnie pamiec nie myli chyba nikt takich przypadkow nie znalazl (co nie jest dziwne biorac pod uwage ze bloki tawerniakami z reguly sa znacznie dluzsze niz potrzeba) a nawet jakby znalazl to nijak z tego nie wynika zaden duzy zysk w jednostkach (bo jakikolwiek zysk zalezalby jeszcze od tego o jakim obozie mowimy).
Co do samego pomyslu to jest bez sensu z dokladnie tego samego powodu - wydluzenie czasu rundy u ktoregokolwiek specjalisty o 3 sekundy nie zmieni tego, ze tawerniak do bloku nadal bedzie lepszy, a zrobienie tego u tawerniaka tez nic nie da, bo skoro aktualnie tawerniak wyrabia sie z blokiem to dluzszy blok nie daje kompletnie nic.
Robo00007
29.01.2020, 22:25
Dlatego nikt myslacy nie szkolil generalow na krotszy czas walki.
Jedyny przypadek w ktorym ta umiejetnosc bylaby faktycznie przydatna, to gdyby w jakims obozie walka byla na tyle ciasno dopasowana ze bez tej umiejetnosci blok nie ma szans sie udac a z umiejetnoscia juz tak. I o ile mnie pamiec nie myli chyba nikt takich przypadkow nie znalazl (co nie jest dziwne biorac pod uwage ze bloki tawerniakami z reguly sa znacznie dluzsze niz potrzeba) a nawet jakby znalazl to nijak z tego nie wynika zaden duzy zysk w jednostkach (bo jakikolwiek zysk zalezalby jeszcze od tego o jakim obozie mowimy).
Co do samego pomyslu to jest bez sensu z dokladnie tego samego powodu - wydluzenie czasu rundy u ktoregokolwiek specjalisty o 3 sekundy nie zmieni tego, ze tawerniak do bloku nadal bedzie lepszy, a zrobienie tego u tawerniaka tez nic nie da, bo skoro aktualnie tawerniak wyrabia sie z blokiem to dluzszy blok nie daje kompletnie nic.
EE. Nie powiedziałbym . Ja pisze o modyfikacji i np 3 ulepszenie tej umiejetnosci dawałoby 100% wydłużenie czasu rundy a to dałoby każdemu szybkiemu gienkowi 20 sek runde . W przypadku tawerniaka dałoby to 40 sek a to juz by było zdecydowanie za duzo bo mogłoby sie okazac ze tam gdzie do tej pory był niszczony oboz po obozie mozna by zastosowac blok a to juz BB by sie nie spodobało . Ale wzmocnienie np MO i Niezłomnej mogłoby byc duze w blokach . Zawsze mysle ze robienie blokow jest lepsze .
Ale wzmocnienie np MO i Niezłomnej mogłoby byc duze w blokach
No wlasnie problem w tym, ze nie.
Nawet zakladajac najbardziej optymistyczny scenariusz w ktorym BB pozwoli na 2x dluzsze rundy, to MO nadal wzrasta co najwyzej do poziomu tawerniaka, bo HP generala jest, z kilku powodow, bezwartosciowe.
Milady84
30.01.2020, 09:16
Dlatego nikt myslacy nie szkolil generalow na krotszy czas walki.
Jedyny przypadek w ktorym ta umiejetnosc bylaby faktycznie przydatna, to gdyby w jakims obozie walka byla na tyle ciasno dopasowana ze bez tej umiejetnosci blok nie ma szans sie udac a z umiejetnoscia juz tak. I o ile mnie pamiec nie myli chyba nikt takich przypadkow nie znalazl (co nie jest dziwne biorac pod uwage ze bloki tawerniakami z reguly sa znacznie dluzsze niz potrzeba) a nawet jakby znalazl to nijak z tego nie wynika zaden duzy zysk w jednostkach (bo jakikolwiek zysk zalezalby jeszcze od tego o jakim obozie mowimy).
Co do samego pomyslu to jest bez sensu z dokladnie tego samego powodu - wydluzenie czasu rundy u ktoregokolwiek specjalisty o 3 sekundy nie zmieni tego, ze tawerniak do bloku nadal bedzie lepszy, a zrobienie tego u tawerniaka tez nic nie da, bo skoro aktualnie tawerniak wyrabia sie z blokiem to dluzszy blok nie daje kompletnie nic.
Możesz sobie to nazywać jak chcesz. Ja szkolę generałów po swojemu jak mi pasuję. Nie tak jak mi karze wiki czy jakikolwiek inny poradnik, symuluje też sama. Tej umiejętności używałam praktycznie od początku, bo dzięki niej przestałam wtapiać w blokach. Nie widzę powodu dla którego miałabym to zmieniać dlatego, że ktoś chce sobie kilku MO poprawić. Autor z miejsca wykrzyczał, że on chce to zmienić, bo jak on nie używa to nikt inny też. Ciężko się dziwić, że się trochę wkurzyłam i mu udowodniłam, ze nie ma racji, bo są ludzie którzy tego używają. Zmiana wszystkich majorów, mistrzów, gemini, borysa i mikołajowych + przeszkolenie MO pod te umiejętność to gra nie warta świeczki....
Robo00007
30.01.2020, 15:53
Autor z miejsca wykrzyczał, że on chce to zmienić, bo jak on nie używa to nikt inny też. Ciężko się dziwić, że się trochę wkurzyłam i mu udowodniłam, ze nie ma racji, bo są ludzie którzy tego używają. Zmiana wszystkich majorów, mistrzów, gemini, borysa i mikołajowych + przeszkolenie MO pod te umiejętność to gra nie warta świeczki....
Nikt tu nic nie krzyczał i nic mi nie udowodniłaś . To jest tylko propozycja . To jest mój pomysl i może się komuś nie podobać . Dla mnie w dzisiejszej postaci te ulepszenie jest bezuzyteczne .
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.