Zobacz pełną wersję : Event - brak waluty z poszukiwań po zakończeniu 1 fazy
"Odkrywcy przyniosą dynie, jeśli zostaną wysłani przed rozpoczęciem fazy zakończenia. Nowe wyszukiwania odkrywców nie zapewnią waluty eventowej."
Komu jeszcze odkrywcy nie przynieśli dyń chociaż wysłali grubych przed zakończeniem I fazy?Czy tylko mnie zrobili na szaro?
Pandora098
11.11.2019, 17:33
nikomu nie przynieśli. jestem ok 1 kilo dyń w plecy, a odkrywcy wysłani byli wczoraj
pretor29
11.11.2019, 18:43
dzisiaj zmienili ten wpis na szybko , wiec to juz nieaktualne
nikomu nie przynieśli. jestem ok 1 kilo dyń w plecy, a odkrywcy wysłani byli wczoraj
nie jestes w plecy przecież nikt ci ich z magazynu nie zabrał
juz od paru eventow jest tak ze jak odkrywca wraca juz po evencie to niestety nic nie ma, tak wiec nic nie straciles, co najwyżej czas na ich wysyłanie
e-tam, bzdury,
zasieję , trochę zamętu:
http://z3nfist.cba.pl/sett/2019-11-12_mi-przyniesli.jpg
e-tam, bzdury,
zasieję , trochę zamętu:
http://z3nfist.cba.pl/sett/2019-11-12_mi-przyniesli.jpg
To prawda, trzeba sposobem :P
jimjimjimek
13.11.2019, 11:07
Jakim :)?
BB_Penelopa
13.11.2019, 14:18
Witam serdecznie! :)
W ramach rekompensaty za zmianę opisu w Dzienniku Dewelopera wysłaliśmy 750 dyń i 1 dzień Premium. :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Marzenka87
14.11.2019, 01:07
hurra :D miła niespodzianka :)
Zastanawiałem sie właśnie skąd się wzięło 750 szt w gwieździe, przy hurtowym akceptowaniu nawet tego nie zauważyłem :D
morgorothor
16.12.2019, 13:19
Po raz kolejny odkrywcy wracający po godzinie rozpoczęcia ewentu nie przynoszą zasobów ewentowych.
Zgodnie z blogiem https://forum.thesettlersonline.pl/threads/41504-Dev-Blog-Poszukiwanie-skarbów powinni przynieść zasoby.
Czy coś się zmieniło od tego czasu?
Lord_Crain
16.12.2019, 15:06
Jeśli wysyłasz przed eventem, to już od kilku eventów wstecz znoszą Ci co wracają co najmniej po 3h od startu.
Fleotria
16.12.2019, 15:10
Jeśli wysyłasz przed eventem, to już od kilku eventów wstecz znoszą Ci co wracają co najmniej po 3h od startu.
To chyba bardzo wybiórczo, bo wysłałam o 9,30 na krótki czas ... 1h i ileś min i wrócili już z prezentami.
morgorothor
16.12.2019, 16:37
Jeśli wysyłasz przed eventem, to już od kilku eventów wstecz znoszą Ci co wracają co najmniej po 3h od startu.
Też tak myślałem, ale ci co wrócili później nic nie przynieśli.
Dodatkowo wydaje mi się, że to wina premii od znajomego czy jak to się teraz nazywa - co oczywiście nie zmienia fakupu.
Milady84
18.12.2019, 09:42
Też tak myślałem, ale ci co wrócili później nic nie przynieśli.
Dodatkowo wydaje mi się, że to wina premii od znajomego czy jak to się teraz nazywa - co oczywiście nie zmienia fakupu.
Raczej to nie wina premii. Szczerze odbierałam wszystko razem z pierwszych 3 godzin i jakieś prezenty tam były. Nie wiem czy od wszystkich ale nosili. A wszyscy byli na przedłużonych. A premie mam i w poprzednich ewentach też miałam i nosili. Premie już chyba ponaprawiali, bo został już tylko jeden błąd ten ze specjalistami ciągle wracającymi. Zdarza mi się tak co drugą premię. Ale na to wystarczy wyczyścić ciacha i zamknąć przeglądarkę na 15 min. Błąd z premiami na przygodę naprawiony, produkcja też działa prawidłowo, PD lepsze. Generalnie tylko wracający odkrywcy raz na miesiąc wnerwiają:).
wojtex113
18.12.2019, 14:17
Mogę się mylić ale lepiej nie opisywać procedury która niby legalna a sprawia, że jest 1/21 więcej darmowych prezentów firmie która na tym tyle traci. Wiele lat działał poprzedni sposób dotąd dopóki gracze nie zaczęli o tym pisać na forach żeby później nie było płaczu dlaczego grubasy nie noszą prezentów.
BB_Penelopa
18.12.2019, 16:28
Witam!
Podejrzewam, iż zgłaszana sytuacja jest efektem znanego nam problemu z Prestiżową premią od znajomego (dawniej Premium od znajomego). W przypadku takich sytuacji bardzo proszę spróbować podjąć następujące działania: wylogować się z konta na 15 minut (wylogować się także na stronie głównej gry) i zalogować się ponownie za 15 minut. Ufam, że powinno to wyeliminować utrudnienia.
Oczywiście jest to znany błąd, który został już też zgłoszony programistom gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Milady84
21.12.2019, 10:22
Witam!
Podejrzewam, iż zgłaszana sytuacja jest efektem znanego nam problemu z Prestiżową premią od znajomego (dawniej Premium od znajomego). W przypadku takich sytuacji bardzo proszę spróbować podjąć następujące działania: wylogować się z konta na 15 minut (wylogować się także na stronie głównej gry) i zalogować się ponownie za 15 minut. Ufam, że powinno to wyeliminować utrudnienia.
Oczywiście jest to znany błąd, który został już też zgłoszony programistom gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Szefowo zapomniałaś o ciasteczkach xD Raz się wylogowałam na całą noc i nie pomogło. Dopiero wyczyszczenie ciastek w połączeniu z czasowym wylogowaniem działa. Dodatkowo zauważyłam, ze błędy szybciej się naprawiają jak się przeglądarkę zamyka z menedżera, a nie zwykłym krzyżykiem.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.