Zobacz pełną wersję : Pozostałości po eventach
sarmata19
03.09.2019, 13:13
Witam,dlaczego nie moge zniszczyc-uruchomoc wiezy strazniczej na wyspie,etap 2 pomimo,ze mam zasoby´?klikajac na te wieze caly czas kreci mi sie klepsydra bez efektu-co mam i jak zrobic,by przejsc ten etap.dziekuje za szybka i wyczerpujaca odpowiedz ! ! !
MOD_Victoria
03.09.2019, 13:35
Dzień dobry!
Nie możesz zniszczyć wieży, ponieważ to pozostałość po zadaniach kryzysowych. Zadania te są już nieaktywne. Zdarza się, że u niektórych z Was zostają jakieś pozostałości po eventach. Sytuacje te mają miejsce kiedy jesteście nieaktywni w czasie kiedy kończy się event. Podobnie sprawa ma się w przypadku upominków, jakie od czasu do czasu otrzymujemy od BB, nieaktywni gracze ich nie dostają.
W celu usunięcia wieży strażniczej z "wyspy eventowej" w sektorze 5, proszę o kontakt z Supportem za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie głównej gry, lub mailowo pod aresem:
account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Alazaria
22.10.2019, 20:55
Nie mam na wyspie od początku golema , Czy ktoś ma ten sam problem?
Nie mam na wyspie od początku golema , Czy ktoś ma ten sam problem?
Od poprzedniego eventu rocznicowego nadal mam Salę Przyjęć na mapie ... nie przeszkadzałoby mi to gdyby nie fakt, że jest ona w miejscu gdzie respi się golem. Tak więc golema nie ma, zadania stoją, dyń nie otrzymuje.
"Pomoc" z supportu to jedynie "pokrzepiająca" mowa (kopiowana przy każdej okazji) i zamknięcie zgłoszenia ze statusem "rozwiązane".
golem sie pojawia dopiero po zrealizowaniu pierwszego zadania tj wytworzenia 4 butelek w magazynie
Guernica
23.10.2019, 18:27
Mam ten sam problem. Też nie mam na wyspie Golema, a czas leci!!
FoBosMan
02.11.2019, 12:18
Dzień dobry. OD dawna nie grałem i dziś wszedłem do gry, okazuje się, że nie pojawia mi się golem, mam w zamian dom z eventu urodzinowego. Czy da się z tym coś zrobić? Można tą sytuację zobaczyć na screenie
MOD_Ares
02.11.2019, 16:47
Witaj.
Bardzo proszę o kontakt z Supportem poprzez zakładkę Pomoc/Wsparcie lub bezpośrednio na maila: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam
Mod_Ares
Cesarstwo_Cezara
04.11.2019, 10:35
Przypadek czy pomyłka?
Cesarstwo_Cezara
04.11.2019, 10:42
Dwa podesłane
ale ze co?
Dales ledwo widoczny screen z tortem, którego teoretycznie nie powinno byc w grze bo juz nastąpiła konwersja zasobów po urodzinach
Cesarstwo_Cezara
04.11.2019, 18:51
No faktycznie screen mi nie wyszedł. Chciałem przekazać komuś ten tort i nie mogłem go użyć dopiero później się zorientowałem, że jest coś nie tak mając przerwę od gry.
The_BEAST_r10
04.11.2019, 19:11
Wyspa była nieaktywna to i konwersja podczas konserwacji nie zadziałała. Co do przekazywania, to tort nie jest na handel w ogóle.
Cesarstwo_Cezara
04.11.2019, 19:19
No to sprawa została załatwiona a tort zostanie jako pamiątka. Dzięki wielkie za pomoc!
BB_Penelopa
05.11.2019, 11:47
Przypadek czy pomyłka?
Witam serdecznie!
Jeśli przedmiot z poprzednich wydarzeń pozostaje niedostępny do użycia, gdyż nie został przemieniony właściwie po zakończeniu poprzedniego eventu, to trzeba będzie poczekać na jego ewentualną konwersję wraz z kolejnymi aktualizacjami gry. Na ten moment obawiam się, iż niczego w tej sprawie uczynić nie możemy, ale nasi programiści co pewien czas uruchamiają skrypty, które naprawiają takie usterki, więc ufam, że tak też skończy się to w Twoim przypadku.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
wisellll
18.11.2019, 23:15
Witam,
rano miałem problemy aby się zalogować a mam 6414 dyn i nie mogę teraz już nic kupić czy mogę prosić kogoś o pomoc ?
Chciałem kupić sumiennego geologa 375 dyń
paczka przeraźliwego wzmocnienia 2999 dyń
Ulepszoną chatkę łowcy jeleni 2850 dyń
zaprawa 170 dyń
W settlers on line gram od 2013 roku (czasu nie liczę super gra) liczę na pomoc. Wierny gracz
MOD_Zeus1
18.11.2019, 23:39
Witam,
rano miałem problemy aby się zalogować a mam 6414 dyn i nie mogę teraz już nic kupić czy mogę prosić kogoś o pomoc ?
Chciałem kupić sumiennego geologa 375 dyń
paczka przeraźliwego wzmocnienia 2999 dyń
Ulepszoną chatkę łowcy jeleni 2850 dyń
zaprawa 170 dyń
W settlers on line gram od 2013 roku (czasu nie liczę super gra) liczę na pomoc. Wierny gracz
Witaj
Zawsze możesz w tej sprawie napisać do suportu gry, czy to poprzez formularz zgłoszeniowy czy tez bezpośrednio na maila: account.support@thesettlersonline.pl
ps. Trzymanie wszystkiego do ostatniej chwili nie jest dobrym pomysłem
Pozdrawiam
Mod_Zeus
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.