Zobacz pełną wersję : Gra przeróbka '100 przygód' na jedną jakąś nowa>> ANKIETA
Witajcie.
Kiedyś poruszałam już ten temat w jakimś wątku.
Co myślicie nad utworzeniem budynku 'Przygodex' (oczywiście jest to nazwa robocza). Zapytacie pewnie: "a co on miałby robić?".
Ano.. Zauważcie, że w gwieździe macie sporo przygód, których na 99% nie będziecie już robili. A nawet jeśli, to będzie to 1 przygoda (a macie ich przykładowo 30). Przykładami takich przygód są: Zakazane Eksperymenty, Zdrajcy, ostatnio mniejszą popularnością jest też Wiktor.
Proponuję stworzyć budynek to przerabiania przygód.
Przykładowo:
20x Zakazane Eksperymenty można przerobić na 1x Zdrajcy,
30x Zdrajcy można przerobić na 1x Wyspa Piratów,
25x Wyspa Piratów można przerobić na 1x Wikingów,
itd.
Oczywiście są to przykłady z głowy. Ktoś mógłby siąść i rozważnie stworzyć owe zamiany.
Co o tym sądzicie?
coś mogliby pomyśleć ostatnio liczyłem i mam 64 zakazane a dzieci, wiktorow, banitow juz mi się liczyć nie chciało
Jak zawsze, jestem PRZECIWNY wszelkim pomysłom mającym na celu intratne pozbywanie się niechcianych przygód. Ewentualne uatrakcyjnienie tych przygód powinno się odbyć poprzez modyfikację w dropach.
Przykładami takich przygód są: Zakazane Eksperymenty, Zdrajcy, ostatnio mniejszą popularnością jest też Wiktor.Zapomniałaś wspomnieć o "nieśmiertelnych" Dzieciach Sawanny :) Wbij 48 lvl i dorób się puszkarzy, to Ci się oczy otworzą na atrakcyjność Zdrajców :)
Angelkaxd
05.09.2013, 13:06
nooo dobry pomysł ;D
Misiorww
05.09.2013, 16:56
Wbij 48 lvl i dorób się puszkarzy, to Ci się oczy otworzą na atrakcyjność Zdrajców :)
a z gienkiem 270 to dopiero atrakcyjność wzrasta
Dobry pomysł. Jeszcze mógłby przerabiać przygody na fragmenty map itp. Jestem jak najbardziej ZA!
Piotru70
05.09.2013, 17:34
Jakaś bzdura. Zdrajcy mało popularna? Nieprawda, po prostu jest jej duzo na handlu.
BB ma swoje dziwne ceny, dzieci u kupca za 200 map, zakazane 300, gdyby u tego samego kupca pojawiła się opcja "sprzedaj", powiedzmy za dwu lub czterokrotnie mniejszą ilość, nie miałbym nic przeciwko. Działałoby to tylko w przypadku rzeczy za surowce, bo za klejki to wiadomo.
i do tego dla równowagi usunąć opcje kupna czarnych i byka (tego dodać do poszukiwań) za mapy
A tak poważnie to jedynie zmiana w dropie z "niechcianych przygód" i ewentualnie sklady niektórych obozów co by było łatwiej spowodował by spadek frustracja po znalezieniu zakazanych czy dzieci.
Z mapami nie ma co kopmbinowac bo na horyznocnie drzewko dla odkrywców wiec map na bank przybędzie i to sporo.
przy 17 grubych będzie można wyciągnąć ponad 250 map na dzień (przy założeniu że nie trafimy dzieci lub zakaznych ;p)
maarveell
07.09.2013, 02:37
Witajcie.
Kiedyś poruszałam już ten temat w jakimś wątku.
Co myślicie nad utworzeniem budynku 'Przygodex' (oczywiście jest to nazwa robocza). Zapytacie pewnie: "a co on miałby robić?".
Ano.. Zauważcie, że w gwieździe macie sporo przygód, których na 99% nie będziecie już robili. A nawet jeśli, to będzie to 1 przygoda (a macie ich przykładowo 30). Przykładami takich przygód są: Zakazane Eksperymenty, Zdrajcy, ostatnio mniejszą popularnością jest też Wiktor.
Proponuję stworzyć budynek to przerabiania przygód.
Przykładowo:
20x Zakazane Eksperymenty można przerobić na 1x Zdrajcy,
30x Zdrajcy można przerobić na 1x Wyspa Piratów,
25x Wyspa Piratów można przerobić na 1x Wikingów,
itd.
Oczywiście są to przykłady z głowy. Ktoś mógłby siąść i rozważnie stworzyć owe zamiany.
Co o tym sądzicie?
sądzimy o tym tyle,
że jest to kolejny post z cyklu dlaczego z poszukiwań nie wpada za każdym razem przygoda Wikingowie. ew. Czarni Rycerze.
a na przygodzie za każdym razem nie zdobywamy granitu.
sztuka polega na tym żeby zrobić coś z tego co jest dostępne w grze,
a nie oczekiwać że gra będzie zmieniona pod moje widzimisię...
Warszawa2012
07.09.2013, 07:55
Według mnie przerabianie przygód na inne przygody nie jest dobrym rozwiązaniem. Moim zdaniem raczej potrzebne jest rozwiązanie na uporządkowanie przygód w gwieździe.
Jedynie co mozna byloby rozważyć to przerabianie niepotrzebnych przygód na jakiś surowiec albo mapki. Kurs wymiany musiałby być tak ustawiony, żeby to byla alterantywa dla skasowania przygody z gwiazdy, a nie formą odzyskiwania pełnych czy znaczacej częsci kosztów wysłania odkrywcy, czyli de facto nie mógłby to być 'złoty interes' :)
Gdyby jednak wprowadzono jakieś sensowne grupowanie w ramach gwiazdy i wszystkie przygody danego typu (np. wszystkie zakazane eksperymenty) byłyby w tym samym slocie, to już bym była zadowolona i moim zdaniem przerabianie zbędnych przygód na cokolwiek byłoby zbędne.
RadzioTrolik
07.09.2013, 11:21
dobry pomysł ;)
Zamieszczone przez maarveell:
sądzimy o tym tyle,
że jest to kolejny post z cyklu dlaczego z poszukiwań nie wpada za każdym razem przygoda Wikingowie. ew. Czarni Rycerze.
a na przygodzie za każdym razem nie zdobywamy granitu.
sztuka polega na tym żeby zrobić coś z tego co jest dostępne w grze,
a nie oczekiwać że gra będzie zmieniona pod moje widzimisię...
Zauważ, że nie jestem jakimś tam nowym graczem. Gram w to długo (dłużej niż Ty) i wcale nie chodzi mi o jakieś moje "widzimisię". Przygody akurat kupuję na handlu jak potrzebuję, a nie liczę na grubasów.
Dobrym pomysłem jest też jakieś dodatkowe pogrupowanie, lub zrobić jakiś "schowek" niepotrzebnych rzeczy (ktoś już wspominał w jakimś poście o tym).
romsheff
07.09.2013, 20:46
NIE
Jestem za poprawieniem (zwiększeniem) dropów w "niechcianych" przygodach.
Bloodshed
08.09.2013, 08:53
Jestem na tak ale inaczej to sobie wyobrażam aby w tym budynku można by sprzedawać przygody za mapy. Ale przelicznik byłoby to dziesięciokrotność ceny przygody do kupienia np. jeśli bagienna kosztuje 100 mapek w sklepie to sprzedajemy bagienną za 10 mapek i tak z każdą przygodą.
Warszawa2012
08.09.2013, 09:14
Przelicznik który podałeś w przypadku częsci przygód byłby wyjątkowo korzystny. Zakazane eksperymenty, nie wiedzieć czemu, w sklepie są wyceniane przez BB bardzo wysoko na 300 mapek. Podobna historia z drugą równie "popularna" przygodą - dzieci sawanny -200 mapek. Byłby to super interes, gdyby punktem odniesienia były ceny ze sklepu. Według mnie punktem odniesienia raczej powinna być liczba mapek, którą można uzyskać na tych poszukiwaniach co przygodę ( w tym przypadku uważam, ze nie powinno się odzyskiwać całości mapek) lub odzyskiwanie części surowców, które były zużyte przy wysyłaniu odkrywcy.
Nie jest to jednak idealne rozwiązanie. Powtórzę to, co pisałam w poście powyżej nie byłoby potrzeby przerabiania przygód, gdyby był sensowny system grupowania w gwieździe i ewentualnie gdyby uatrakcyjniono drop z nieopłacalnych przygód.
CloneTrooperr
11.09.2013, 12:40
sądzimy o tym tyle,
że jest to kolejny post z cyklu dlaczego z poszukiwań nie wpada za każdym razem przygoda Wikingowie. ew. Czarni Rycerze.
a na przygodzie za każdym razem nie zdobywamy granitu.
sztuka polega na tym żeby zrobić coś z tego co jest dostępne w grze,
a nie oczekiwać że gra będzie zmieniona pod moje widzimisię...
Nie zgadzam sie, ze to widzimisie.
Wysylajac kilkunastu odkrywcow dostajemy od 1 do 5 przygod dzienie, ktorych nikt nie jest w stanie przerobic w ciagu jednego dnia.
Sprzedawanie niektorych przygod - nieoplacalne i uciazliwe - wystawienie jednej na sprzedaz za darmo, za kolejne oplata w zlocie, ktora przewyzszy ewentualny zarobek. Nie wiadomo czy sie sprzedadza i kiedy.
Aktualnie robie przygody basniowe, a pozostalych mi przybywa.
Najprostsze rozwiazanie jakie moze byc przy malym zaangazowaniu programistow to przycisk w magazynie prowiantu (tam gdzie jest zamiana dyń, pilek, prezentow itp) -
- zamien przygode zwykla na 1 kawalek mapy, zamien przygode epicka na 2 kawalki mapy (lub inne surowce)
Jeszcze inne rozwiazanie: event (rywalizacja z innymi serwerami) - utylizacja przygod :D, zamiast produkcji balonow - zutylizuj przygode - przyjemne z pozytecznym ;)
Pomysł na wprowadzenie możliwości przerabiania tych mniej popularnych przygód jak zdrajcy, zakazane eksperymenty czy inne na fragmenty map lub inne dobra. Sprzedaż tych przygód na handlu jest dość uciążliwa, bo popyt jest marny. W sklepie koszt tych przygód, to od 100 do 300 fragmentów map. Dlaczego nie przerabiać ich w ulepszonym magazynie prowiantu powiedzmy za 25% wartości sklepowej.
Bardzo dobry pomysł, ale BB pewnie już przekalkulowało, że im się nie opłaca..... A ja już chciałem przerobić 163 szt Dzieci Sawanny.. Wczoraj se policzyłem bo mi się nudziło :(( Gwiazda jest niewyczerplana
Gwiazda chyba ma ok 50k pojemności. Po za tym pomysł już kiedyś się pojawił.
Piotru70
27.12.2013, 17:08
Ja to na przykład jestem przeciwny. Wole aby zmienili drop na jakiś unikalny, to ktoś byłby chętny na te przygody.
Też na początku chciałem przemielić dzieci sawanny na coś innego, ale tak jak pisze Piotru70, lepszą opcją byłoby wprowadzenie atrakcyjniejszego dropa.
Fredek_z_F-K
27.12.2013, 19:41
Pomysł na wprowadzenie możliwości przerabiania tych mniej popularnych przygód jak zdrajcy [...]Na jakimś poziomie (48?) zdrajcy robią się całkiem niezłą przygodą tak naprawdę.
Gacek666
27.12.2013, 19:45
Teraz do map jest nowy prowiant, a byle jakie przygody służą do zbierania kociołków, ehh..>>
Cześć.
Wpadłem na pomysł aby można było w tawernie zmieniać przygody na inne. Jak by to miało wyglądać.
1. Np. 3 Razy na 24h możemy zmienić sobie przygodę na inną losową o tym samym poziomie trudności.
2. Koszt takie zamiany wynosiłby odpowiednią liczbę monet gildii + fragmenty mapki.
3. Każda kolejna zamiana byłaby droższa np. 50% ceny podstawowej tj.
- pierwsza zamiana - 10 monet gildii + 100 fragmentów mapek + przygoda.
- druga zamiana - 15 monet gildii + 150 fragmentów mapek + przygoda.
- trzecia zamiana - 20 monet gildii + 200 fragmentów mapek + przygoda.
4. Kolejnych zmian można by dokonywać po przeładowaniu tak jak to wygląda z zadaniami gildii.
5. W końcu tawerna zyskałaby jakiś sens, bo po wykupieniu wszystkich roboli z niej zazwyczaj jest burzona.
6. Większe zastosowanie fragmentów map.
7. Wyeliminowałoby to problem trzymania setek przygód, których nikt nie robi i zaśmiecają tylko gwiazdę.
Wszelkie uwagi mile widziane.
Opcja zależna od poziomu na jakim możemy zrobić przygodę. Ten sposób nie ogranicza ile razy na dobę byśmy tasowali. Niech się bogaccy wyprztykają z monet ;)
Dla przygód od
26 - 10 monet gildii + 10 skrawków map
36 - 15 monet gildii + 25 skrawków map
42 - 30 monet gildii + 50 skrawków map
51 - 40 monet gildii + 100 skrawków map
56 - 50 monet gildii + 100 skrawków map
Każda kolejna zamiana zwiększałaby koszt od wartości bazowej o:
26 - +10% monet + 50% skrawków map (1 moneta i 5 map)
36 - +10% monet + 60% skrawków map (2 monety i 15 map)
42 - +10% monet + 70% skrawków map (3 monety + 35 map)
51 - +10% monet + 70% skrawków map (4 monety + 70 map)
56 - +10% monet + 80% skrawków map (5 monet + 80 map)
BB_Penelopa
03.02.2016, 16:58
Witam.
Bardzo ciekawa propozycja. Zapraszam do dyskusji!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
FoBosMan
03.02.2016, 17:44
Jak na początek ilość fragmentów mapek za duża, może by ich ilość uzależnić od poziomu gracza.
von_Flaschke
03.02.2016, 18:45
Mam duże zastrzeżenia do tej propozycji.
1. Już sama ankieta zawiera sugestie, których propozycja nie dotyczy. Jestem przeciwny wprowadzeniu propozycji, pomimo że też nie lubię mieć zaśmieconej gwiazdy.
Autor byłby niezastąpiony przy układaniu pytań do każdego refendum:) Z tego powodu nie mogę zagłosować w ankiecie gdyż stałbym się zwolennikiem zaśmiecania gwiazdy. Moja ewentualna obojętność w stosunku do propozycji również nie oznacza że wykonuję wszystkie przygody "jak leci".
2. Przygody w gwieździe da się pogrupować, wystarczy tylko wydzielić te limitowane (np Łowca Nagród czy niektóre eventowe). Być może istnieje potrzeba oddzielenia przygód kupionych za klejnoty, ale i one mogą zostać oddzielone od przeznaczonych do połączenia. Postulat pogrupowania przygód stoi w sprzeczności z zamieszczoną propozycją.
3. Przygody i tak będą "chomikowane" gdyż nie da się przewidzieć ich użyteczności po ewentualnych zmianach nagród za ich wykonanie. Wystarczyłoby dołożyć np Krwawej Marynie czy Prochowi 0/80/200 pisanek w najbliższym evencie.
pomysł ciekawy, tylko może się zdarzyć że za te 200 mapek dostaniemy np, Bagienną, a u kupca ta przygoda jest tańsza.
Poza tym Tawerna służy do zatrudniania specjalistów, więc można by tam dodać kilku których można by przydzielić generałom i wysłać na przygodę(po załączeniu przygody pojawiają się w tawernie awanturnicy, zatrudniamy jednego na przygodę, po zakończeniu awanturnik idzie swoją drogą - o ile daliśmy mu przeżyć)
von_Flaschke: Oj to tylko taki żarcik był z tą gwiazdą :) trochę dystansu.
dario_j: No jest taka możliwość. Możesz zaproponować zmiany jak to powinno twoim zdaniem wyglądać :)
Shadow_mk
03.02.2016, 19:48
Cześć.
7. Wyeliminowałoby to problem trzymania setek przygód, których nikt nie robi i zaśmiecają tylko gwiazdę.
Wszelkie uwagi mile widziane.
sztuka to sztuka nie ta to inna nie wiem w jaki sposob wyeliminowalo by u mnie 6 k przygod
Będzie istnieć szansa, że zamienisz jakąś totalnie bezwartościową dla ciebie przygodę, której opchnąć nie możesz np. na coś co opchniesz/wymienisz na coś przydatnego. To jest moja propozycja. Jak rozplanujesz to lepiej tak aby nie wpłynęło to na równowagę gry i jednocześnie pozwoliło ci zjechać z 6K przygód do kilku setek to czekam :) sam chętnie zagłosuję. Po prostu wpadł mi do głowy taki pomysł. Jestem otwarty na propozycje ponieważ sam nie gram i ma to służyć dobru wspólnemu :)
PS. A opcja rozdarcia przygód na kawałki map :)?
Prostszym (teoretycznie, bo jak widać dla BB Niekoniecznie:)) rozwiązaniem byłoby grupowanie przygód.
Mi jest obojętne czy na ikonce jest liczba 1 czy 100 byleby to była 1 ikonka.
Będzie istnieć szansa, że zamienisz jakąś totalnie bezwartościową dla ciebie przygodę, której opchnąć nie możesz np. na coś co opchniesz/wymienisz na coś przydatnego.
Jesli istnieje census np poziomu trudnosci to takiej szansy nie ma, bo szrot mozesz wymienic tylko na szrot. Jedyne wyjatki to przygody z wikingami ale one to akurat ewenement w skali gry.
PS. A opcja rozdarcia przygód na kawałki map :)?
po co skoro za te kawalki niewiele mozna kupic, a zeby kupic to co sie jeszcze w miare oplaca mozna wystarczajaco kawalkow wyprodukowac samemu ?
Piotru70
04.02.2016, 01:22
Jak na początek ilość fragmentów mapek za duża, może by ich ilość uzależnić od poziomu gracza.
Dlaczego za duża? Właśnie ejst odpowidnia, cena map w końcu by wzrosła. Bo na daną chwilę to śmiecówki.
Rosadamascena
04.02.2016, 14:26
Dlaczego za duża? Właśnie ejst odpowidnia, cena map w końcu by wzrosła. Bo na daną chwilę to śmiecówki.
Dla "staruszków" owszem, cena w sam raz. Ale początkującym może być trochę trudniej je zdobyć. Zwiększanie kosztów w zależności od lvlu jest akurat dobrym pomysłem. Młody i tak musi poświęcić sporo wysiłku, to 50+ potrzebują wyzwań. Przygody można robić od 26 lvlu - tutaj zamiana mogłaby kosztować, dajmy na to, odpowiednio 50-60-70 map. Z każdym kolejnym lvlem cena rosłaby o 2-3-4 mapy (lub niezależnie czy to pierwsza, druga, trzecia wymiana danego dnia po 3 - kwestia dogadania). Można też bawić się w jakieś wyliczanie średnich, odchyleń albo wyznaczyć przedziały - opcji jest mnóstwo. Dajmy po prostu szansę słabszym graczom, dla 50+ 1k map w tę czy w tę dużej różnicy nie zrobi, dla nich owszem.
Piotru70
05.02.2016, 01:00
dla 50+ 1k map w tę czy w tę dużej różnicy nie zrobi, dla nich owszem.
Mowa jest o 150 mapach a nie 1000... Z resztą i tak trzy razy dziennie można by skorzystać z tej opcji tak więc mowa tutaj o tysiącu jest bezpodstawna. Z resztą niema co przeginać bo odkrywcy albo znajdą tą którą chcesz, albo wybecalisz 150 i wylosujesz jeszcze raz. Moze w ogóle dac za darmo? Pamiętaj ze ten słabszy lvl może mapy sprzedać i kupić sobie rpzygodę, bo cena ma na pewno wzrośnie. Najlepiej jak te losowanie kosztowałoby nawet ten tyiąc, wtedy ten niski lvl moze zbić majątek na nierobieniu przygód. Ale co Ty tam możesz wiedzieć z tymi swoimi krzywymi.. Hehe
Rosadamascena
05.02.2016, 18:23
Mowa jest o 150 mapach a nie 1000... Z resztą i tak trzy razy dziennie można by skorzystać z tej opcji tak więc mowa tutaj o tysiącu jest bezpodstawna. Z resztą niema co przeginać bo odkrywcy albo znajdą tą którą chcesz, albo wybecalisz 150 i wylosujesz jeszcze raz. Moze w ogóle dac za darmo? Pamiętaj ze ten słabszy lvl może mapy sprzedać i kupić sobie rpzygodę, bo cena ma na pewno wzrośnie. Najlepiej jak te losowanie kosztowałoby nawet ten tyiąc, wtedy ten niski lvl moze zbić majątek na nierobieniu przygód. Ale co Ty tam możesz wiedzieć z tymi swoimi krzywymi.. Hehe
A kto mówi o 1000 dziennie? Niech to bedzie nawet w skali tygodnia. Ja mam SMP to sobie dorobię ile chcę albo kupię za kwotę, wydania której nawet nie poczuję. Ale dla kogoś kto niedawno zaczął i jest na dorobku wydanie około 1k monet (ostatnio jak się rozglądałam w temacie widziałam u siebie na serwerze ceny mniej więcej 1:1) jest już pewnym wysiłkiem. Aż tak cię boli, ze ktoś 10 lvli niżej miałby płacić 120 gdy ty musisz wydać 150? Taki to wielki majątek? Gdzieś się przechwalałeś jak to masz całą wyspę zabudowaną ąz brakuje ci miejsca na budynki mistrzowskie. To skoro tak to chyba twoja gospodarka udźwignie tak wielki wydatek, czy jestem w błędzie? Zaś komuś kto zaczał i nie ma jeszcze kompletu patentów za klejnoty, podbitego archipelagu i pierdyliarda budynków od kupca zaoszczędzone kilkadziesiąt do dwustu mapek dziennie może ratować tyłek. Czemu nie burzyłeś się w drugą stronę, jak kiedyś w ZG ilość otrzymanych monet zależała nie tylko od wielkości gildii ale i od lvlu? Na 50lv dostawało się na przykład 90 ale 35lv miał ich już tylko około 70...
co do pomysłu jestem przeciw no ale dyskusja trwa więc co mi tam skoro zaczynamy od poziomu 26 to może po prostu co poziom + 20 od 50 map łatwo sobie każdy przeliczy ile by musiał wydać na 1 zamianę dziennie i + jakiś bonus za kolejną (ale to już kwestia gustu i poziomu ). co do losowania map i zarzutu że niższe lvle na tym skorzystaj a bzdura na resorach nikt o zdrowym rozsądku nie będzie im jako nagrodę dawać krawców czy alibabkę(przygoda po zamianie będzie odpowiednia do lvlu użytkownika) a nawet jeśli to tym lepiej dla nich oskubią takiego 50+ on nic nie odczuje a młodemu na pewno się przyda co do ceny w MG też by trzeba podobny mechanizm jak w mapach zastosować by był większy sens ich robienia no ale to takie moje gdybanie
Dobry sposób by pozbyć się nadmiaru...
monet gildii :D
Bo można trochę wydać próbując zamienić atak z zaskoczenia na wikingów, a losować dzieci sawanny-jak ze skrzynki całymi dziesiątkami.
Chyba że wynik procentowo byłby ''inny'' ale ja w takie cuda nie wierzę!
A pytania takie że nie wiadomo jak odpowiedzieć, może wylosować odpowiedź?
Jest opcja dla lubiących porządek bez wpadania w wtórą spitalę kosztów, bez jednoczesnego klepania byle czego?
Jak już pisałem. Pomysł można rozwinąć, przekształcić itd. itp. Może taka opcja w zależności od tego na jakie poziomy przygoda jest przeznaczona
Dla przygód od
26 - 10 monet gildii + 10 skrawków map
36 - 15 monet gildii + 25 skrawków map
42 - 30 monet gildii + 50 skrawków map
51 - 40 monet gildii + 100 skrawków map
56 - 50 monet gildii + 100 skrawków map
Każda kolejna zamiana zwiększałaby koszt od wartości bazowej o:
26 - +10% monet + 50% skrawków map (1 moneta i 5 map)
36 - +10% monet + 60% skrawków map (2 monety i 15 map)
42 - +10% monet + 70% skrawków map (3 monety + 35 map)
51 - +10% monet + 70% skrawków map (4 monety + 70 map)
56 - +10% monet + 80% skrawków map (5 monet + 80 map)
Powyższa opcja nie zakłada ograniczenia ilości przetasowań dziennie (tasujcie dopóki starczy wam zasobów). Dodatkowo przygoda dostępna od 26 poziomy jak się zmienia nie wpływa na to ile zapłacimy za przygodę od 36 poziomu.
Jeśli spojrzeć na aktualny system zadań gildii to monety wpadają jak szalone, poza tym można odkupić. Nie każdy musi zmieniać jak nie chce. Ostatecznie nie ma to spowodować masowej zamiany przygód na inne (bo to by zdestabilizowało grę) ale pozwolić na to osobom bogatszym, mającym małe nadmiary itd.
Myślałem zrezygnować ze zwiększania ilości monet gildii, ale wtedy trzeba by było na nowo zdefiniować ilości map i procent zwiększania się ich.
Daniel44
09.02.2016, 01:01
Co to za ankieta, która sugeruje, że dana odpowiedź jest niewłaściwa, w tym przypadku ta na "nie".
BB_Penelopa
09.02.2016, 14:18
Witam ponownie!
Bardzo dziękuję za oddane głosy!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Myślę że wymiana będzie nieopłacalna Większości graczy i tak nie będzie zamieniać 200 dzieci sawanny na przygody takie jak zakazane lub na końskim grzbiecie (taniej wyjdzie kupno za fragmenty lub na wadze) Dlatego myślę że BB może takie coś wprowadzić:)
zle zostaly zadane pytania przeciwne propozycji, jestem przeciwko tej propozycji, a nie robie przygod jak leci i nie mam gwiazdy zasmieconej- zawsze mozna przygode komus oddac lub skasowac, natomiast dobry jest pomysl uzycia do czegos tawerny bo obecnie po wykupieniu wszystkiego jest bezuzyteczna
BB_Penelopa
15.02.2016, 17:59
Witam!
Pomysł został przekazany deweloperowi.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
kinia19910
24.02.2016, 03:57
Niezależnie od tego który pomysł miałby być wprowadzony - jestem za :)
Co do zamiany na inną , losową przygodę - zostawiłabym bez udziwnień bo i tak będzie płacz " wymieniłem jedno badziewie na jeszcze wieksze badziewie" :D
Co do kosztów (w mapkach) - OK , pod warunkiem dostosowania ich do poziomu gracza, te przedstawione w propozycji są zbyt wysokie dla poczatkujących :)
Jako że nie mam gildii i dość długo mnie nie było nie wiem o co chodzi z "przeładowaniem" :)
A od głosu się wstrzymam, bo nie podobają mi się odpowiedzi w ankiecie :)
a nie lepiej , w tzw. marnych prygodach wprowdzic cos chociaz troche atrakcyjniejszego :P, bomysl z sc bardzo dobry, jakies elementy z ktorych mozna tworzyc premie .... chociaz obecnie kanapki i kosze irmy chyba przestaly byc w uzyciu:)
DobromirPL
28.02.2016, 19:51
A nie prościej byłoby gdyby kupiec nie tylko sprzedawał przygody za fragmenty map ale i mógł je (jak to kupiec) kupować. Po odliczeniu marży of course,
Lukasss1
05.03.2016, 11:55
jestem za pomysłem zamiany przygod. co do kosztów na początku to faktycznie powinny byc niskie a później wyższe, bo powyżej 50 lvl to te mapki tylko się zbiera po nic. nich bb zbalansuje koszty, da możliwość wygenerowania najfajniejszych przygod (choćby 1%) jak najazd, powrot do azylu czy krawce i alibaby i jedziemy z tym koksem
eryk_dzaffar
06.03.2016, 23:39
wymiana powinna być zależna od typu przygody lub lvl dostępności
co do poziomu trudności to np poziom 8/10 mamy tylko dwie przygody Wiktora i dzielnego
lub dla poziomu 2/10 Na końskim i zaginioną czaszke
dlatego lepiej wymiana zależna od lv dostępności czy też od typu przygody (bez eventowych)
lvl dostępności to chyba najlepsze rozwiazanie bo nie wpłynie tak na graczy z niższymi levelami
np gracz z niższym lv przy wymianie przygód nie natrafił by na przygode dla siebie nie dostępna
dla graczy z wyższym lv to i tak było by bez znaczenia (nie chcesz słabszych przygód to usuń, oddaj, sprzedaj)
EX_Persefona
07.03.2016, 14:57
Witam,
ponieważ istniało kilka podobnych tematów, wątki zostały połączone.
Bardzo proszę używać wyszukiwarki, aby tematy się nie dublowały.
Jeżeli watek znajduje się w archiwum, proszę poprosić moderatora forum o otwarcie w celu podbicia tematu.
Pozdrawiam,
MOD_Persefona
DobromirPL
09.03.2016, 02:49
Nie rozumiem tych skomplikowanych algorytmów. Pewnie jestem tępy ale nie sądzę, żeby to miało uprościć grę.
Mam 3 szczęśliwych odkrywców i jednego doświadczonego, których puszczam na poszukiwanie przygód (tubylczych zwiadowców i zwykłych odkrywców puszczam na poszukiwanie skarbów). Za każdym razem (tzn 2x na dobę) ci szczęśliwcy przynoszą mi co najmniej 1 przygodę kooperacyjną, której nie będę robił bo nie mam czasu i nie mam z kim. Mam już ponad 100 Wirów (o innych nie wspomnę), których nikomu nie sprzedam bo każdy ma ich po dziurki w nosie. Usunąć mi szkoda bo pazerny jestem z natury. A wystarczy żeby kupiec kupił je ode mnie za nawet 10 fragmentów mapy, a mógłbym sobie kupić dowolną inną przygodę, na którą mam akurat ochotę. Tak samo jeśli miałbym np. 20 lvl a miałbym zachciankę zrobić sobie któregoś z Krawców to wystarczy, żebym sprzedał tych swoich Banitów czy Dzieci sawanny a w końcu uciułam na Dzielnego czy Sprytnego. Proste? Po co niepotrzebnie komplikować? Po to wymyślono pieniądze żeby nie trzeba było wymieniać za każdym razem kaszanki na buty. I po to m/w są fragmenty mapy.
eryk_dzaffar
09.03.2016, 08:42
Tak samo jeśli miałbym np. 20 lvl a miałbym zachciankę zrobić sobie któregoś z Krawców to wystarczy, żebym sprzedał tych swoich Banitów czy Dzieci sawanny a w końcu uciułam na Dzielnego czy Sprytnego. Proste?
Odpal z 20lv krawca
Rosadamascena
09.03.2016, 22:09
Odpal z 20lv krawca
Niech odpali jakąkolwiek przygodę skoro są od 26 lvlu... I krawiec samymi reksami i łucznikami - powodzenia :)
DobromirPL
10.03.2016, 04:59
No dobrze - niech będzie, że na 30tym levelu.
Nie ma co ukrywać, że są wśród nas przeróżni dewianci. Może są i tacy, którzy do nas dołączyli bo nie mogli się oprzeć pokusie zagrania w Krawca ;-) To co im żałować.
Pewnie ja też zaliczam się do takich dewiantów bo spodziewałem się bardziej merytorycznych odpowiedzi ;-)
Jak zawsze, jestem PRZECIWNY wszelkim pomysłom mającym na celu intratne pozbywanie się niechcianych przygód. Ewentualne uatrakcyjnienie tych przygód powinno się odbyć poprzez modyfikację w dropach.
Zapomniałaś wspomnieć o "nieśmiertelnych" Dzieciach Sawanny :) Wbij 48 lvl i dorób się puszkarzy, to Ci się oczy otworzą na atrakcyjność Zdrajców :)
Popieram Zdracy super przygoda od 48lvl pada niecałe 300 rek a robi sie 5 minut
Rosadamascena
10.03.2016, 14:10
No dobrze - niech będzie, że na 30tym levelu.
Nie ma co ukrywać, że są wśród nas przeróżni dewianci. Może są i tacy, którzy do nas dołączyli bo nie mogli się oprzeć pokusie zagrania w Krawca ;-) To co im żałować.
Pewnie ja też zaliczam się do takich dewiantów bo spodziewałem się bardziej merytorycznych odpowiedzi ;-)
Nie ogarniasz o co chodzi. Przygody mają limit minimalnego lvlu, na którym można je uruchomić
DobromirPL
11.03.2016, 02:11
Ja rozumiem Rosa o co Wam chodzi tylko, że mnie nie o to chodzi ;-). Przecież te levele podałem przykładowo. Wiem, że przygody można robić od 26tego, a Krawców nawet od 42giego levelu.
Inna sprawa - chociaż to temat na oddzielny wątek - dlaczego, skoro koszary można stawiać na 15tym, a nawet stajnie już na 23cim levelu. Może ktoś miałby ochotę dłubać Krawca mając tylko reków i łuczników (i sporo wolnego czasu). Bo powiedzmy szczerze Rosa: jak już robisz tego Dzielnego po raz 120ty Mistrzem SW z Puszkarzami to jak byś się zaparła to mogła byś go rozwalić nawet nie patrząc na ekran w trakcie małej przepierki i smażenia schaboszczaków jednocześnie ;-).
To gdzie tu przyjemność i adrenalina? ;-)
(...)
To gdzie tu (...) adrenalina? ;-)
Masz wtedy, gdy net Ci się zacina lub gra muli:)
Milady84
11.03.2016, 22:53
Odpal z 20lv krawca
Amerykę odkryli i już nie pamiętają jak więksi kumple pod swoja nieobecność odpalali nam lepsze przygody, żebyśmy mogli PD nabić i najwyżej po powrocie dokończyli to czego rady nie daliśmy sami:) Pomysł z oddawaniem tego kupcowi za mapy jest ok. Ale już samo grupowanie, by mnie zadowoliło, bo w ewentach to się ciągle zmienia i już skasowałam setki przygód, które potem kupowałam do ewentu.
JTo gdzie tu przyjemność i adrenalina? ;-)
Nie ta gra.
Gdzie adrenalina w grze w ktorej walka polega na atakowaniu obozow ktore stoja bezczynnie i czekaja na rozwalenie, poprzez wyslanie wojska ktorego nawet sie nie da kontrolowac tylko trzeba czekac na skonczenie animacji ataku zeby zobaczyc wynik walki ? Chyba ze jest sie ogarnietym na tyle zeby dobrze dobrac sklad, wtedy mozna 'fire and forget' i faktycznie robic kotlety w czasie walki z bossami.
piotrekj100
25.08.2016, 18:11
Cześć
Nie czytałem wszystkich wątków bo jest ich sporo i nie wiem czy ten był poruszony-mianowicie...co myślicie aby w przygodach których i tak nie robimy np: DS,Wiktor,kooperacje zmienić "drop" ? Nie wiem czy tylko mi ale od jakiegoś czasu zaczyna mi brakować surowców np.saletry.I tu może jest szansa dla tych przygód. Zamiast granitu i bali egzo,który w CR,byku jest do zdobycia (o krawcach i ali nie wspomnę) w ilościach nam znanych,aby były podobne ilości innych surowców,które "kiedyś" uważaliśmy za mało atrakcyjne(saletra) :)
Cześć
Nie czytałem wszystkich wątków bo jest ich sporo i nie wiem czy ten był poruszony-mianowicie...co myślicie aby w przygodach których i tak nie robimy np: DS,Wiktor,kooperacje zmienić "drop" ? Nie wiem czy tylko mi ale od jakiegoś czasu zaczyna mi brakować surowców np.saletry.I tu może jest szansa dla tych przygód. Zamiast granitu i bali egzo,który w CR,byku jest do zdobycia (o krawcach i ali nie wspomnę) w ilościach nam znanych,aby były podobne ilości innych surowców,które "kiedyś" uważaliśmy za mało atrakcyjne(saletra) :)
Oj psioczenia na dropy w tych przygodach było już naprawdę dużo. Jak potrzeba saletry to trzeba robić MB, Byka, ZE i krawce.
Tak jest we wszystkich grach, łącznie z życiem, że dostaje się i skarby i śmieci.
Nawet jak na grzyby pójdziesz, to znajdziesz raz praw*****a (czyli przyzwoicie mówiąc: borowika), raz kanię, raz muchomora a raz papierzaka.
kinia19910
25.08.2016, 19:38
Cześć
Nie czytałem wszystkich wątków bo jest ich sporo i nie wiem czy ten był poruszony-mianowicie...co myślicie aby w przygodach których i tak nie robimy np: DS,Wiktor,kooperacje zmienić "drop" ? Nie wiem czy tylko mi ale od jakiegoś czasu zaczyna mi brakować surowców np.saletry.I tu może jest szansa dla tych przygód. Zamiast granitu i bali egzo,który w CR,byku jest do zdobycia (o krawcach i ali nie wspomnę) w ilościach nam znanych,aby były podobne ilości innych surowców,które "kiedyś" uważaliśmy za mało atrakcyjne(saletra) :)
Trzeba było sprawdzić TU (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/41541-Zestawienie-pomys%C5%82%C3%B3w-i-sugestii)
Zostawcie DS i ZE w spokoju :p ja to robię!
Byka nie robię - grzebcie sobie tam :P
A tak poza tym.. to odn poprawy dropów mogłaby powstać osobna ankieta
zmienic drop w przygodach :) tak zeby atrakcyjnosc podniesc, obecnie dla wyzszych leveli to krawce i drwal sie tylko oplaci robic. Mozna wprowadzic w dropie np. element budowli z ktorej składa się całośc tak żeby kilka przygód warto było zrobic zeby poskładać
PROPOZYCJA NIE DO ODRZUCENIA!! przeróbka '100 przygód' na jedną jakąś nowa
Co sadzicie o swojej gwieździe? Dużo tam setek ^^ walają się wam a nie da rady ich zrobic.
Wprowadzić przerabianie przygód 100kami na jedna nową?? TO JEST TO
No to macie wyzwanie, zrobić to jak najszybciej by nasi Osadnicy byli zadowoleni!!!!
piszę to do tych najwyżej meldowanych, BeBeków
SORKA, brakowało ankiety.
By się żyło lepiej...
ojciec613
01.08.2019, 21:04
Za wymianą
jesli efekt wymiany ma byc losowy, to cala funkcjonalnosc jest bez sensu, bo 95% przygod jest bezwartosciowe, wiec mozesz przerobic cale rezerwy i nadal nie zdobyc ani jednej przydatnej.
Witghost
01.08.2019, 21:13
Zdecydowanie za. Doibry pomysł pod warunkiem, że nie będzie zamiany typu: siekierka za kijek!
Chodzi mi ogólnie. Z rodzaju przygód. Liczby 100 lub nawet mniej 50, 25 na 'jakaś nową'
A czy musi to być tylko jedna może powstać wiecej. Chodzi mi coś za coś nie losowo tylko przeróbkę przygód.
ColinRaphaël
01.08.2019, 21:35
jak najbardziej za wymianą ale w troszkę mniejszej proporcji myślę max 25:1 jednak nie każdy tutaj gra kilka lat :D świeżynkom też zalegają przygody :D
Arsen_Lupen
01.08.2019, 22:05
żeby można wybrać z dwóch - trzech przygód potrzebnych na danym poziomie gry
ZA. Konieczność ustalenia ilości przygód za przygodę wyższego rzędu
pablos73
02.08.2019, 01:57
jestem za
za wymiana przygód, i nieużywanych już genków, geologów :D dużo jest takich rzeczy w gwieździe, które lezą i się tego nie używa
Misiorww
02.08.2019, 10:00
nawet jeżeli by się bb zgodziło na ten temat to raczej nie da najbardziej chodliwych przygód za setki nieużywanych
znając bb da np za 100 dzieci sawanny maksymalnie 1szt młodego drwala
kermit1000
02.08.2019, 10:36
up
Geralt007
02.08.2019, 16:50
Za. Podobała mi się propozycja Arsena, czyli możliwość wyboru z pośród dwóch trzech przygód, tylko no właśnie wszystko zależy od BB czy szansa na dobrą przygodę będzie oscylowała wokół 1% czy też faktycznie z pośród tych trzech będzie coś przydatnego. Szczegóły należy przedyskutować ale kamień węgielny jest solidny.
MOD_Victoria
07.09.2019, 14:36
Dzień dobry!
Podobny pomysł był już przedstawiany.
Bardzo proszę nie dublować wątków. Przed utworzeniem nowego tematu sprawdź, czy dany pomysł nie był już przedstawiany.
W tym celu skorzystaj z wyszukiwarki lub zestawienia pomysłów. (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/41541)
Tematy zostały połączone.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
znik3040
10.03.2020, 09:53
Jak widać nie doczekaliśmy się żadnej realizacji tego pomysłu. A może by tak wersja uproszczona? tj. spieniężanie przygód gdy je będziemy po prostu wycinać znaczkiem X który jest na ikonach przygód w gwieździe? Może niech to będą w zamian monety gildii ? albo niech po wciśnięciu X, zamiast pytania czy na pewno chcę się pozbyć przygody, niech pojawi się pytanie na co chcę je zamienić, i do wyboru niech się pojawi kilka opcji. Jakie? niech BB zdecyduje aby było to atrakcyjne.
Z pewnością bardzo to odchudzi bazę danych serwerów, bo każdy ma wypchaną gwiazdę po brzegi.
minęło dużo czasu, doczekaliśmy się przygód z wulkanem które wymiatają wszelkie pozostałe przygody, nawet bardzo popularnego swego czasu Dzielnego Małego Krawca, który obecnie stał się ...... przekąską :)
michaldlugi
16.03.2020, 18:51
nie każdy ma 70+ lvl - monety gildi przyniesie odpowiednio ulepszony grubas:), wiekszosc przygod latwych do zrobienia dla kazdego mozna spokojnie kuic
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.