PDA

Zobacz pełną wersję : uszkodzony obszar serwera



Mikroclimat
28.09.2018, 19:41
https://i.gyazo.com/c8015755f62ca01091cf52eae6480c82.png

BAKUL10
28.09.2018, 20:20
Podłączam się do tematu
Problem jak na screnie wyżej od około 13
Z mojej strony poszło zgłoszenie do supportu

gizmodogra
28.09.2018, 20:29
u mnie to samo na dwoch niezaleznych laczach wiec cos z serwerami nie tak

Korg300
28.09.2018, 23:53
U mnie też ten sam problem.

barpyrza
29.09.2018, 16:16
dalej ten sam problem, ktoś dostał odpowiedz czy jest to problem globalny

ciarnulka
09.10.2018, 10:37
Witam
Zaraz po zakończeniu eventu urodzinowego wyskoczyło okienko

"Obszar serwera uszkodzony"
"W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie."

Próbuję cały czas i nic a chce zrobić przygodę do 14 do zg :(

PapissDomi
09.10.2018, 10:40
Potwierdzam, mam to samo. Logowanie poprawne, ale podczas ladowania plikow gry wystwietlony zostaje powyzszy blad, i gra restartuje do strony glownej.

Kalaman
09.10.2018, 10:41
Witam!

Od godz. 10:00 nie mogę się zalogować do gry. Po naciśnięciu przycisku "Graj" gra się wgrywa, a następnie wyskakuje obrazek jak na załączniku. Następnie gra wraca na stronę główną. Znajomi też nie mogą wejść na moją wyspę.
https://images89.fotosik.pl/52/becd2746e75ec59agen.jpg

parasola10
09.10.2018, 10:42
I u mnie to samo! A support nie odpisuje, szkoda gadać :(

razib
09.10.2018, 10:43
To samo

DEMIGODBLACK
09.10.2018, 10:43
Mam to samo zrobilo mi sie tak jak zniklo wydarzenie

Igorb1985
09.10.2018, 10:43
Mam to samo, stare demony wracają, obszar uszkodzony, to już nawet nie jest śmieszne bo niektórzy mieli banicję i miesiac na takim problemie.

zoowie
09.10.2018, 10:44
Witam, cos znowu jest nie tak z logowanie, bo pisze, ze obszar serwera jest uszkodzony i wyrzuca w czasie logowania

parasola10
09.10.2018, 10:46
Oj nawet nie strasz :( co ja biedna pocznę miesiąc bez setów :( odwyk całkowity.. ehh..

Angel7212
09.10.2018, 10:46
uuuuppppppps obszar uszkodzony.

razib
09.10.2018, 10:48
Uszkodzony...

zoowie
09.10.2018, 10:51
a ja myslałem ze po wysłaniu zapki do kolegi za kare mnie wyrzuciło

ciarnulka
09.10.2018, 10:54
a czas leci nieubłaganie :( :(

plumex71
09.10.2018, 10:59
U mnie to samo, obszar serwera uszkodzony

DannyThedrum
09.10.2018, 10:59
Zgłaszam tą sama przypadłość

DEMIGODBLACK
09.10.2018, 10:59
To samo, a i znajomy nie moze wejsc na moja wyspe tak by rzucil premki

Pablorek
09.10.2018, 11:07
Problem się rozszerza, do 11-stej grałem normalnie potem ten sam problem...

seberiusz
09.10.2018, 11:08
Mam to samo. Kilka lat temu, przez błąd "obszar serwera uszkodzony" miałem resetowane konto, do zera. Ale nie byłem stratny, nie licząc czasu.

ciarnulka
09.10.2018, 11:09
że co proszę konto do zera o nie :) :) :D

W1TT
09.10.2018, 11:11
Potwierdzam "obszar serwera uszkodzony"

Rattus78
09.10.2018, 11:11
U mnie to samo.

Chumek
09.10.2018, 11:13
U mnie to samo

specnaz03
09.10.2018, 11:19
U mnie właśnie ruszyło ;)

ciarnulka
09.10.2018, 11:20
mam mogę grać :D

Angel7212
09.10.2018, 11:23
trochę za dużo zostało usunięte wraz z eventem urodzinowym ;)

wyspa mi zatonęła ;)

ciarnulka
09.10.2018, 11:26
no balony na przykład i to 500 sztuk he he
a torciki zostały i w nic na razie się nie zamieniły hmm

weberzd
09.10.2018, 11:27
I ja dołączam douziemionych

ZZuuzzkkaa
09.10.2018, 11:31
najpierw mnie dopadła nie możność odwiedzania znajomych

a po chwili klątwa uszkodzonego obszaru

https://scr.hu/8zbj/1k6qd
http://scr.hu/8zbj/zxsfx

seberiusz
09.10.2018, 11:33
I naprawione ! Miłej gry !

kiciak2409
09.10.2018, 11:42
U mnie nie naprawione!

Adam1908
09.10.2018, 11:44
Mam tak samo jak wy.
znajomy nie może wejść na moją wyspę, a mnie wywaliło i cały czas mam teraz obszar serwera uszkodzony.
I nie było jeszcze eventu żeby czegoś nie zepsuli. :(

Fleotria
09.10.2018, 11:46
Super, widzę problem globalny bo w momencie handlu ze znajomym wyskoczyla mi ta informacja, wyrzuca do strony startowej, ktoś coś zamierza napisac w tym temacie??

BB_Penelopa
09.10.2018, 14:48
Witam!

Proszę wylogujcie się z gry i odczekajcie co najmniej 10 minut przed ponowną próbą zalogowania. Po odczekaniu 10 minut ponownie pojawi się możliwość uzyskania dostępu do gry.

Gdybym mogła jakoś jeszcze służyć pomocą, proszę o informację.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Margherita
20.11.2018, 12:42
Konserwacja teoretycznie zakończona. Chcę wejść na wyspę, gra zaczyna się ładować i nagle ekran z komunikatem, że obszar serwera uszkodzony. I jak powyżej, w tytule. Wyrzuca mnie do strony głównej. Udało się komuś wejść do gry?

duksik
20.11.2018, 12:43
u mnie to samo

Quartis
20.11.2018, 12:43
Mam to samo

Mistamus
20.11.2018, 12:43
U mnie również.

Chumek
20.11.2018, 12:43
U mnie to samo :(

z3nfist
20.11.2018, 12:43
macie to samo.. ????

http://z3nfist.cba.pl/images/blad.jpg


czyli, dawno nie bylo, konserwy po konserwie... eh. szkoda.

duksik
20.11.2018, 12:43
partacze

Edytka46
20.11.2018, 12:43
u mnie to samo :(

Fleotria
20.11.2018, 12:44
BRAWO BB nie da sie inaczej !! myśle ze wszyscy maja to samo

sol8895
20.11.2018, 12:44
Złota Góra to samo

Edytka46
20.11.2018, 12:44
u mnie to samo

tawik01
20.11.2018, 12:44
u mnie tez to samo

kacper97
20.11.2018, 12:44
u mnie identycznie .... już tak było i był to " problem z naszymi komputerami " ... może tym razem przyznają się do problemu i będzie konserwa konserwy :D

krotos666
20.11.2018, 12:45
No robić tą konserwę konserwy bo się do pracy spóźnię.
Obszar uszkodzony oczywiście.

Airtom
20.11.2018, 12:45
heh u mnie to samo ....

Piwonia
20.11.2018, 12:45
u mnie też to samo

parasola10
20.11.2018, 12:45
nic dodać nic ująć :)

Toja2
20.11.2018, 12:45
mam to samo

EDEK13
20.11.2018, 12:46
Podpinam się,"Obszar serwera uszkodzony"

duksik
20.11.2018, 12:46
ale zanim się odezwą to troche minie, przecież oni forum nie czytają

Piwonia
20.11.2018, 12:46
to samo :(

Lord_Crain
20.11.2018, 12:47
Kolega w innym temacie trafił w dziesiątkę:

tygodniowe wyzwanie nr 1: "Dostań się do gry"

selbect
20.11.2018, 12:47
tez tak samo

Magdina
20.11.2018, 12:48
to samo

EDEK13
20.11.2018, 12:48
dokładnie ten sam komunikat jest u mnie

ramm
20.11.2018, 12:48
Mam pytanie kiedy firemka zatrudni dobrych informatyków a wyrzuci partaczy

bas27
20.11.2018, 12:49
To samo. jak zwykle.

hadzi4
20.11.2018, 12:49
u mnie to samo ale zważcie że nie ma jeszcze 12tej:)

Setbaj
20.11.2018, 12:50
:)

Lord_Crain
20.11.2018, 12:50
Musieliby zatrudnić ponownie emerytów już zapewne, którzy stworzyli fundamentalna nazwę marki Settlers

arko19752012
20.11.2018, 12:51
umnie tez to samo sie pojawia zobaczymy czy do 12 naprawia to ale raczej watpliwa sprawa nie ta konserwe otworzyli i beda musieli kolejna otwierac:)

majsterpaulek60
20.11.2018, 12:51
Mam pytanie kiedy firemka zatrudni dobrych informatyków a wyrzuci partaczy

wtedy zatrudni jak Ci dobrzy będą za darmo pracować

Tula_Shin
20.11.2018, 12:51
jw, obszar uszkodzony

qpon777
20.11.2018, 12:52
a myslałem, że tylko ja mam taki fart :D

BB ogarnij się !!!!!!!!!!!!

hadzi4
20.11.2018, 12:52
spokojnie, nie pisze ze aktualizacja zakończona:) będziemy sie drzeć o 12.01 :)

DeVvV
20.11.2018, 12:52
No niestety, to samo :/

MICHUGDA
20.11.2018, 12:53
u mnie tez info o uszkodzonym obszarze.........

gotfryddefries
20.11.2018, 12:54
to samo

duksik
20.11.2018, 12:56
coś robią

henrystary
20.11.2018, 12:56
miło dołączyć do tak doborowego towarzystwa:), niestety i u mnie to samo

Lord_Crain
20.11.2018, 12:57
Zaczełą się konserwa konserwy :D

P4wel3011
20.11.2018, 12:57
Podobnie: obszar serwera uszkodzony :(

Mika17
20.11.2018, 12:57
Słoneczny Gród też nie działa :(((((

Kouta_Aoi
20.11.2018, 12:58
Tradycja musi być zachowana :D

ArturGrab
20.11.2018, 12:58
Koniec: Około 12:00, czasu polskiego

Dajcie im skończyć :D

Tula_Shin
20.11.2018, 12:58
konserwa konserwy, jakoś zaskakująco szybko, przypuszczam i jest to moja opinia nie fakt ;), że niemieckie też siadły stąd szybsze reagowanie

hadzi4
20.11.2018, 12:58
oby do nowego roku nie naprawili:)

Jadzia91
20.11.2018, 13:00
no i do 16

bolek1978
20.11.2018, 13:00
aktualizacja do 16:00

qpon777
20.11.2018, 13:00
czyli teraz wszyscy grzecznie wyżalamy się używając formularza do supportu :)

a Nie

czekamy grzecznie do 16
hehehe

arko19752012
20.11.2018, 13:00
zobaczymy co zas popsuli po wejsciu na gre:) na czacie nieraz gracze pisali o roznych bledach jak byl mod i bb obecny ale widac ze tak popsuli ze teraz naprawic nieumieja:)

MAGICZNYJACEK
20.11.2018, 13:00
No to do 16 mamy wolne BRAWO BB

Jaskolka
20.11.2018, 13:01
u mnie też tak

hadzi4
20.11.2018, 13:02
moze szanowne BB zabierze tu głos a nie chowa sie w kącie jaK ZWYKLE?

Adam1908
20.11.2018, 13:03
no to przynajmniej w ramach rekompensaty dostaniemy po koszu egzotycznych owoców i jakieś doładowania do marmuru.
Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. ;)

Tula_Shin
20.11.2018, 13:03
no i dzień loga w piach poszedł, bo oni myślą, że człowiek może cały dzień grać czy czekać, aż zakonserwują te swoje flashowe puchy

hadzi4
20.11.2018, 13:03
HAHAHA ale jaja, ale jaja:)

Ranhea
20.11.2018, 13:03
moze szanowne BB zabierze tu głos a nie chowa sie w kącie jaK ZWYKLE?


Zabrali glos, napisali na glownej, ze konserwa przedluzona do 16 :P

hadzi4
20.11.2018, 13:05
do usłyszenia zatem o 16tej:) moze...

ArturGrab
20.11.2018, 13:05
Miłego dnia poligony ich przerosły :D

Airtom
20.11.2018, 13:07
odnoszę nieodparte wrażenie graniczące z pewnością że to on robi te konserwy http://wyborcza.pl/7,75399,24171156,japonski-minister-ds-cyfryzacji-nie-zna-pojecia-usb.html?disableRedirects=true

Margherita
20.11.2018, 13:07
4h wgrywali aktualizację, teraz kolejne 4h będą ją naprawiać. A jaki będzie efekt końcowy i tak nie wiadomo.

duksik
20.11.2018, 13:10
taki jak zawsze. będzie konserwa konserwy

set2g
20.11.2018, 13:34
BB nie zawodzi w kwestii konserwy konserwy ;)

Stan58
20.11.2018, 13:37
Mam propozycję dla BB: Wyczyśćcie ciasteczka

Arek5691
20.11.2018, 14:08
Nowy Świat tak samo

pretor29
20.11.2018, 14:09
"specjalisci IT" znowu sobie nie poradzili ? 8h to malo lepiej od razu 24h

ArturGrab
20.11.2018, 14:12
Mam propozycję dla BB: Wyczyśćcie ciasteczka

zapomniałeś jeszcze czyszczenie flash i DNS

pablos73
20.11.2018, 14:15
Tradycji stalo sie zadosc... ;p

ZABABERCIK13
20.11.2018, 14:19
jak chodzi o kupno Kryształów to im sie Gra nie psuje !!!

arko19752012
20.11.2018, 14:32
krysztalki to w excelsiorze za klejki a excelsior tez sie potrawi zawiesic:)

Fleotria
20.11.2018, 14:35
A jak tam jest jak wgrywaja na testowy nowosci?? też taka zwiecha czy tam sie udaje idealnie??

Gluciorek
20.11.2018, 14:45
Konserwa nie poszła... Kto mógł się tego spodziewać? :o

GreenLands
20.11.2018, 14:49
A jak tam jest jak wgrywaja na testowy nowosci?? też taka zwiecha czy tam sie udaje idealnie??

na testowym RESET kont robią i dają na MAX, tu jest błąd

chewymosquito
20.11.2018, 15:05
no i pojechali po bandzie znowu konserwa konserwy

Fleotria
20.11.2018, 15:09
na testowym RESET kont robią i dają na MAX, tu jest błąd
tak z ciekawości zapytałam, bo testowy to mogli by potrenowac, ale tam ida na łatwizne o ktora tu trudniej...

pretor29
20.11.2018, 16:23
"serwer zostal wylaczony zprzyczyn technicznych , prosimy sprobowac pozniej" ... bb sobie jaja robicie ? niczego nie potraficie zrobic porzadnie , moze w koncu wezcie sie do roboty albo ja zmiencie bo to jest kpina

makalila
02.06.2019, 18:04
Czy ktoś ma podobny problem? w pewnym momencie w czasie gry wyrzuciło mnie z niej. Przy próbie zalogowania pojawia się pasek postępu potem drugi, a potem pojawia się niebieskie tło z okienkiem - i nagle wyskakuje napis że- błąd serwera lub działania pracowników . Nie mogę wejść na konto - i o dziwo znajomi też nie mogą na konto wejść, gdyż wyskakuje napis że konto jest zablokowane.Myślałam, że może dostałam bana ale pisałam w tej sprawie do supportu -i niby nie. Dostałam wskazówki jak oczyścić pamięć, przeglądarkę flasha, zrobiłam to trzykrotnie i nic. Znów napisałam do supportu, dołączyłam załączniki- otrzymałam odpowiedź, że problem jest im znany i że nad tym pracują. Na moje pytania dotyczące - co robić w takiej sytuacji, otrzymuję odpowiedź, ze problem uważają za rozwiązany, że jeżeli chcę dalej korespondować mam dołączyć ID wiadomości. Gdzie w ogóle znaleźć ten numer?
Kiedy piszę teraz do supportu to otrzymuję odpowiedź :Wygląda na to, że próbujesz odpowiedzieć na zgłoszenie, które zostało już zamknięte i uznane za rozwiązane

krotos666
02.06.2019, 18:50
A czy nie masz może komunikatu, obszar serwera uszkodzony?

MOD_Victoria
02.06.2019, 20:32
Witaj!


A czy nie masz może komunikatu, obszar serwera uszkodzony?

Też to podejrzewam. Tzw "zablokowana strefa".


Czy ktoś ma podobny problem? w pewnym momencie w czasie gry wyrzuciło mnie z niej. Przy próbie zalogowania pojawia się pasek postępu potem drugi, a potem pojawia się niebieskie tło z okienkiem - i nagle wyskakuje napis że- błąd serwera lub działania pracowników . Nie mogę wejść na konto - i o dziwo znajomi też nie mogą na konto wejść, gdyż wyskakuje napis że konto jest zablokowane.Myślałam, że może dostałam bana ale pisałam w tej sprawie do supportu -i niby nie. Dostałam wskazówki jak oczyścić pamięć, przeglądarkę flasha, zrobiłam to trzykrotnie i nic. Znów napisałam do supportu, dołączyłam załączniki- otrzymałam odpowiedź, że problem jest im znany i że nad tym pracują. Na moje pytania dotyczące - co robić w takiej sytuacji, otrzymuję odpowiedź, ze problem uważają za rozwiązany, że jeżeli chcę dalej korespondować mam dołączyć ID wiadomości. Gdzie w ogóle znaleźć ten numer?
Kiedy piszę teraz do supportu to otrzymuję odpowiedź :Wygląda na to, że próbujesz odpowiedzieć na zgłoszenie, które zostało już zamknięte i uznane za rozwiązane


Numer zgłoszenia powinnaś znaleźć w temacie wiadomości, a wygląda tak:
[Ticket#PL-20190602XXXXXXXXX] - pierwsze cyfry to data, kolejne to indywidualny numer sprawy. Jeśli zgłoszenie było utworzone dziś, numer będzie wyglądał jak w przykładzie.
Jeżeli numer nie jest widoczny w temacie, powinien być widoczny (dla gmail) w szczegółach:
in-game support do mnie (sprawdź szczegóły)


Skoro problem jest znany, to prawdopodobnie dopada co jakiś czas większą ilość osób. W godzinach nocnych w tle co jakiś czas uruchamiany jest skrypt, który naprawia uszkodzone strefy. Jeżeli jutro w dalszym ciągu nie dasz rady się zalogować, ponownie skontaktuj się z Supportem, podając ID poprzedniego zgłoszenia, tak jak ci napisali.

Pozdrawiam
MOD_Victoria

makalila
03.06.2019, 22:14
Hej:) Dziękuję za odpowiedź i za tłumaczenie odpowiedzi supportu:). Tak, pojawia się napis, że obszar serwera uszkodzony. Dziś w dalszym ciągu konto niedostępne Napisałam do supportu po raz któryś i podałam ten numer, który tam był - i dostałam odpowiedź - że mam podać ID wiadomości .

słodziak2
04.06.2019, 07:33
Podobnie mam taki sam problem z blokadą konta . Pisanie do supportu nie daje żadnego efektu , dalej zalogowanie się na grę jest niemożliwe pasek logowania zostaje cały czas w jednym miejscu , zastanawiam się co zrobiono z tą grą . Pisanie ciągłych zażaleń do supportu spełza na niczym otrzymuje się wciąż zbywające odpowiedzi cytuję " pracujemy nad problemem , prosimy o wyrozumiałość " . Moje konto jest nadal niedostępne - czas powiedzieć sobie pas z tą grą . Dziękuję wszystkim graczom ,za miłą grę a zwłaszcza gildzie VEM w której znalazłam miłych i pomocnych graczy , którzy traktują grę jako zabawę i rozrywkę w wolnych chwilach ,a przecież cały czas o to chodzi . Cytując słowa piosenki " Wszystko ma swój czas i przychodzi kres na kres ... ale może kiedyś kto wie . "Ja wybłagam wśród chmur
Bym tu czasem mógł wpaść ... " Iwona

BB_Penelopa
04.06.2019, 13:20
Witam!

Zachęcam Cię do bycia na bieżąco z naszym forum, dodajemy aktualizacje odnośnie wystepujących problemów z logowaniem.
Najnowszy wpis: https://forum.thesettlersonline.pl/threads/46439#2

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Ranhea
04.06.2019, 15:57
Hej:) Dziękuję za odpowiedź i za tłumaczenie odpowiedzi supportu:). Tak, pojawia się napis, że obszar serwera uszkodzony. Dziś w dalszym ciągu konto niedostępne Napisałam do supportu po raz któryś i podałam ten numer, który tam był - i dostałam odpowiedź - że mam podać ID wiadomości .

Pewnie zamkneli Twoj problem z tym numerem i koniec. Napisz nowego mejla bez odniesien w tytule wiadomosci, do starego nru ID wiadomosci.

U nas w gildii to samo spotkalo nowego gracza na 17 lvlu, pare tygodni temu... I nie, to nie kwestia "obecnie wystepujacych problemow z logowaniem", ale fenomen, ktory w tej grze wystepuje od paru lat i trafia graczy, wydaje sie losowo. Skrypty nocne pewnie niektorym pomagaja, ale co pare dni wchodze na konto tej osoby i nadal ten sam komunikat i nie da sie wejsc na wyspe. Wiec albo te skrptyu sa bardzo rzadko (rzadziej niz raz na miesiac??), albo w tym przyadku nie pomogl skrypt.

Mam nadzieje, makalila, ze u Ciebie ruszy wkrotce! :)

makalila
04.06.2019, 22:10
Ecch nadzieja matka głupich jak to mówią.
Zostałam zachęcona do bycia na bieżąco z forum widzę . Ależ jestem na bieżąco- co dzień zaglądam - z supportem tez na bieżąco - co dzień piszę - tylko co to mi daje jak efektów nie ma ? Na konto wejść nie można i to nie problem z nieznikającym paskiem i nie kończącym się logowaniem - tylko z uszkodzonym obszarem serwera.

gienor
05.06.2019, 20:56
witam , napisz jeszcze raz nowe zgłoszenie do supportu i umieść post na fb settlers jako gość może szybciej zareagują
pozdrawiam i szybko wracaj na grę

rapalek11
07.06.2019, 10:28
Nie chce nikogo straszyć, ale były takie osoby jak dobrze pamiętam co i pół roku wracały z powodu "bad sektorów" na serwerze :)

Witek1965
07.06.2019, 16:17
Witam, co jest do chl..ry z tą mgłą w Wielkiej Bitwie? Mieli naprawić, a ja dalej ją mam po ubiciu wszystkiego. Komuś też tak się zdarzyło po podobno "naprawieniu błędu"?

MOD_Victoria
07.06.2019, 16:59
Dzień dobry!

Proszę trzymać się tematu dyskusji. Dotyczy on uszkodzonego obszaru serwera, a nie problemów z mgłą, czy innych. Ale odpowiem na Wasze pytania.


Witam, co jest do chl..ry z tą mgłą w Wielkiej Bitwie? Mieli naprawić, a ja dalej ją mam po ubiciu wszystkiego. Komuś też tak się zdarzyło po podobno "naprawieniu błędu"?

Kampania Górski Klan, Wyprawa#5 (problem z mgłą)


Obecna sytuacja
Uważamy, że zidentyfikowaliśmy główną przyczynę tego problemu. W niektórych przypadkach wartości przypisane do niektórych ukrytych pól połączonych z #5 Wyprawą (pola te nie są widoczne z punktu widzenia graczy) nie zostały poprawnie zaktualizowane. Spowodowało to, że niektóre ustawienia związane z #5 Wyprawą nie pasowały do akceptowalnych zakresów wartości (tj. Zakresów, których oczekiwała gra), co spowodowało problem z mgłą.

Kolejne kroki?
Dostosowaliśmy sposób, w jaki gra obsługuje wartości „poza zakresem/zasięgiem” w tym konkretnym przypadku, i dodaliśmy kilka punktów kontrolnych, aby mieć nadzieję, że całkowicie wyeliminujemy ten problem.



Podobnie mam taki sam problem z blokadą konta . Pisanie do supportu nie daje żadnego efektu , dalej zalogowanie się na grę jest niemożliwe pasek logowania zostaje cały czas w jednym miejscu , zastanawiam się co zrobiono z tą grą . (...)

To, że pasek ładowania się zatrzymuje, nie oznacza problemu z uszkodzonym obszarem serwera, jest to zupełnie inny problem.
Długi czas ładowania


Obecna sytuacja
W dalszym ciągu staramy się znaleźć główną przyczynę długiego czasu ładowania, którego doświadczają niektórzy z Was. Mamy jednak pewne pomysły, jak poprawić ogólną sytuację, i aktywnie to badamy. Pierwszym krokiem jest dostosowanie sposobu, w jaki gra pakuje pliki. Jak niektórzy z Was zauważyli, niektóre pliki wymagane do uruchomienia gry przekraczają rozmiar 50 MB, uważamy, że niektóre przeglądarki mogą mieć trudności z obsługą dużych plików.

Kolejne kroki?
Aby zająć się tym tematem i miejmy nadzieję, zapobiec zablokowaniu gry podczas ładowania, postanowiliśmy wprowadzić maksymalny limit rozmiaru dla poszczególnych plików.

Dodatkowa informacja
W dalszym ciągu słyszymy od społeczności, że niektóre problemy z „długim czasem ładowania” można rozwiązać przełączając się na inne przeglądarki.


O obu tych rzeczach możecie przeczytać w tym wątku (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/46439). Tam też znajdują się odpowiednie odnośniki do dyskusji na ten tematy. Poprawki są już wgrane na serwer testowy.

Proszę, aby w tym temacie wypowiadały się tylko osoby, których dotyczy problem uszkodzonego obszaru serwera (mam nadzieję, że jest ich jak najmniej).

Dziękuję za zrozumienie
MOD_Victoria

jankowal333
07.06.2019, 18:17
Przepraszam MOD _Victoria czy Ty czytasz to co wysyłasz? Naprawdę?

lalunia24
07.06.2019, 23:19
witam
Masz zupełną rację myślę że support nie radzi sobie z takimi problemami szkoda jedynie mojej wyspy , niczego innego mi nie żal na tej grze .

Aquamania
16.06.2019, 12:58
Gra odchodzi do muzeum i nie chce im się inwestować, wolą rozwijać nowości, które reklamują na swoich profilach społecznościowych. Nie łudźcie się, że odzyskacie konta bo ta gra leci już po minimalnych kosztach. MODy próbują zachować twarz choć zapewne mają głupie miny pisząc Wam odpowiedzi na zasadzie kopiuj wklej bo wiedzą, że i tak support nie jest w stanie nic z tym zrobić.

Aquamania
16.06.2019, 13:01
Radziła bym Ci Penelopo czytać ze zrozumieniem bo tu piszą nie o załadowaniu się gry a o braku możliwości wejścia na konto z powodu blokady z Waszej strony.

pretor29
16.06.2019, 14:09
i tak wlasnie bedzie wygladal event , jak poprzedni , same bledy , polowa ludzi nawet nie bedzie mogla sie zalogowac ... byle event odpala , pewnie do tego z 5 konserw doloza a na koniec napisza sora za problemy ...

splawy
24.09.2020, 12:52
"w tym obszarze wystapił bład" - taki komunikat mi sie pojawia i nie da sie wejsc do gry. Ok. 9.30 mnie wywalilo i po ptokach od tamtej pory.

splawy
24.09.2020, 21:25
Dalej nie moge wejsc do gry ...czy ktos jeszzce ma taki problem? czy to u mnie cos sie stalo? na dwóch komputerach to samo sie dzieje

BB_Penelopa
25.09.2020, 12:07
Witaj Splawy! :)

Przyczyn dotyczących utrudnień z zalogowaniem się/wejściem do gry może być wiele.

W pierwszej kolejności proszę wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, Flash Player'a i DNS.
Pamiętaj, aby wylogować się z gry na co najmniej 20 minut i zamknąć stronę przed wykonywaniem tych czynności. Następnie zrestartuj przeglądarkę i spróbuj zalogować się ponownie. Sprawdź również, jak zachowuje się gra na innych przeglądarkach oraz w trybie incognito.

Instrukcja, jak wyczyścić cache Flash Playera:
- przejdź proszę na ten adres: https://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager07.html
- poczekaj aż załaduje się Panel Ustawienia przechowywania witryn internetowych
- kliknij w nim na "Usuń wszystkie" i potwierdź swój wybór

Instrukcja czyszczenia pamięci DNS:
1) uruchom wiersz poleceń
Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź
2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź

Proszę pamiętaj także, żeby nie używać programów lub dodatków blokujących skrypty (reklamy) na stronie gry, aby zagwarantować płynną rozgrywkę. Takie programy i dodatki mogą być odpowiedzialne za lagi w grze, problemy graficzne i możliwość zalogowania się.

Jeżeli powyższe kroki nie przyniosą rezultatu, napisz w tej sprawie do supportu. Formularz kontaktowy znajdziesz na stronie: https://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

Pozdrawiam,
BB_Penelopa
The Settlers Online

MOD_Victoria
21.12.2020, 19:05
Połączono tematy.

Senlandia
27.07.2021, 15:04
Wróciło dzisiaj. Od rana mam ten komunikat. Czyszczone ciastka i pamięć na chrome.