Zobacz pełną wersję : Gra Usprawnienie modułu ekspedycji szansą na zwiększenie przyjemności z grania !
KrasnoludThorin
14.03.2019, 02:16
Usprawnienie modułu ekspedycji szansą na zwiększenie poplaryzacji i przyjemności z gry w settlers. !!!
W jak najbardziej treściwy sposób chciałbym podzielić się moją i nie tylko moją myślą którą zaaprobuje na pewno nie mały procent graczy, lekko znudzonych nabijaniem leveli (70+) gdzie schodzi się naprawdę już bardzo długo żeby osiągnąć następny poziom. W przerwach między eventami i monotonią przygód można byłoby porywalizować w trybie ekspedycji ale tak bardziej na poważnie gdyż nie oszukujmy się system nagród z ekspedycji nie umywa się do systemu nagród z przygód. Nagrody nie pokrywają nawet odłamka strat na wydane wojsko do prowadzenia ekspedycji, stąd zapewne tryb ten chociaż bardzo interesujący z punktu widzenia rozgrywki jest tak mało popularną formą wśród wszystkich "settlersów".
Osobiście myślę że wprowadzenie bardziej radykalnego trybu PVP który jest już od dawna zaaplikowany do gry tylko wymaga lekkiej korekty, podkręciłby rozgrywkę i dał programistom większe pole do popisu czyli wdrożenia czegoś nowego , można byłoby w ten sposób odciążyć trochę system przygód żeby nie zmęczyć kolokwialnie mówiąc materiału. Oczywiście są gracze którzy nie lubią rywalizacji PVP i bardzo dobrze że tacy są akurat gra settlers w żadnym stopniu by ich nie dyskryminowała , gdyż przypuszczalne surowce zdobyte przez graczy PVP mogliby zdobywać w tym samym czasie w przygodach tak jak do tej pory bezpiecznie na wyspie macierzystej nie ryzykując niczego. Jeśli chodzi o grę settlers daję ona możliwość wyboru takżę myślę że nikt nie protestowałby zbyt usilnie przeciwko zmodyfikowaniu trypu PVP ( ekspedycji) a tylko podkręciłoby to chęć dalszej partycypacji w uniwersum settlers. Osobiście znam wielu graczy którzy wprowadzili mnie w świat settlers ale już w tej chwili nie kontynuują gry z tego powodu że zdobyli tak jakby wszystko co można było i gra niestety już ich nie wciągała. Moja skromna myśl czemu porzucili grę ? jest to brak wyżej wspomnianego bardziej kontaktowego trybu multiplayer gdzie można byłoby zderzyć się z innym graczem i powalczyć o coś więcej niż przysłowiową pietruszkę. Teraz podam parę pomysłów na powyższe usprawnienie trybu ekspedycji jak widzę to ja i moi znajomi co mogłoby pomóc w dalszym przedyskutowniu tematu gdzie mam nadzieję rozwinie się on w poniższych komentarzach.
I . Zaaplikowanie złóż surowców na posiadanej wyspie kolonialnej i nadanie możliwości wydobywania tam cennych minerałów(stawiania kopalni) zamiast z góry ustalonego godzinowego bardzo niskiego wydobycia. ( dodanie jakichś cennych złóż w większych koloniach typu kryształ , klejnot, ruda obsydianu, ruda platyny itd.)
II. Niektórzy gracze mają w swoich skarbcach bardzo duże ilości różnego rodzaju bezużytecznych surowców dobrze by było żeby można je jakoś wykorzystać właśnie budując jakieś fortyfikacje obronne na wyspach koloniach.(im więcej fortyfikacji tym większa obrona koloni kosztem straconych surowców)
III. System rang dla najlepszych konkwistadorów i ranking ogólny (pełny nieograniczający się do pierwsze 10-tki !!!) do podglądu , a także możliwość zaatakowania koloni należącej do wybranego przez nas gracza a nie jak do tej pory odbywało to się losowo. ( DO PRZEDYSKUTOWANIA)
VI. System wsparcia obrony atakowanej przez agresora koloni tak jak jest w misjach współpracy w przygodach. (max 2 sojuszników w obronie)
V. W przyszłości dodanie nowych fortyfikacji i generałów ITD.
PS. Nie jestem weteranem tej gry nie wiem wszystkiego ale myślę że temat warto jeszcze raz odkopać i go przedyskutować z tymi którzy grają dłużej a także z moderatorami , a więc zapraszam do dyskusji.
Tu nie ma specjalnie nad czym dyskutowac, takie mniej wiecej byly zalozenia odnosnie trybu PVP kiedy pierwszy raz gracze sobie taki tryb wymarzyli, a jakis czas potem BB wprowadzilo go do gry pomijajac wiekszosc albo wszystkie z wazniejszych aspektow.
W temacie kolonii nic sie juz nie zmieni, jesli nie sa w stanie ogarnac sposobu poprawienia czegos tak trywialnego jak towary w sklepie (ktore od lat wisza nietkniete) to na pewno nie beda przepisywac od podstaw trybu ktorego samo wydevelopowanie zajelo im rok.
rolnik35
14.03.2019, 09:21
Pomysł ciekawy, bo obecne PvP to można robić dla robienia jak się komuś nudzi i z PvP to ma tyle wspólnego co wózek na zakupy w markecie z bolidem formuły pierwszej - oba mają kółka; i na tym podobieństwo się kończy. Niestety jak napisał sparkz... Obsługa techniczna tej gry nie ogarnia wprowadzenia do gry nowego budynku czy kolejnego ludka, nie ogarnia działania poczty, a Ty chciałbyś żeby zrobili coś takiego... Jakieś 6-7 lat temu, w wersji beta, kiedy grą zajmowała się prawdziwa obsługa techniczna, to może by to ogarnęli, ale obecnie to większość ludzi "modli się" żeby nie zepsuli kolejnej działającej jak na razie rzeczy, czy żeby móc sie po prostu normalnie zalogować. Tak więc równie dobrze mógłbyś oczekiwać "pokoju na świecie". Niestety :|
KrasnoludThorin
14.03.2019, 12:45
:D no w porządku , otworzyliście mi oczy na sprawę , ale może chociażby udało się podnieść w jakiś sposób nawet o te skromne 200% wydobycie rud w tych koloniach i nieznacznie może to PD za podbój , taka zmiana myślę nie byłaby aż takim dużym problemem do zaimplementowania. Niech ktoś mi powie jakie jest wydobycie rudy złota na 6 godzin na najwyższym poziomie ? bo nie mam do niego jeszcze dostępu.
ile razy można bić ten sam bębenek?
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/36936-Ekspedycje-Wykryte-Bugi?highlight=ekspedycje
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/43501-Przysz%C5%82o%C5%9B%C4%87-PvP?highlight=ekspedycje
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/36796-KOLONIE-fakty-mity-koszty-itp.?highlight=ekspedycje
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/37325-Kolonie-ekspedycje-i-czas-na-zmiany?highlight=ekspedycje
KrasnoludThorin
14.03.2019, 14:30
ile razy można bić ten sam bębenek?
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/36936-Ekspedycje-Wykryte-Bugi?highlight=ekspedycje
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/43501-Przysz%C5%82o%C5%9B%C4%87-PvP?highlight=ekspedycje
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/36796-KOLONIE-fakty-mity-koszty-itp.?highlight=ekspedycje
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/37325-Kolonie-ekspedycje-i-czas-na-zmiany?highlight=ekspedycje
A czy coś się zmieniło od czasu tych propozycji ?
Trzeba naciskać do skutku, jeśli będzie duże zainteresowanie tematem a jest, to logicznie myśląc można byłoby pójść na rękę w końcu i dodać jakieś lepsze profity za tego typu formę gry. Po co ten moduł ekspedycji jak każdy ma mieć na niego wywalone po to jest ten dział na forum żeby to przekazać oddolnie do góry.
Po co ten moduł ekspedycji jak każdy ma mieć na niego wywalone
Prezentujesz zle podejscie, w tej grze jest cala masa rzeczy ktore nie istnieja po cos, tylko dlaczego. A dlatego, ze jakis designer sobie cos umyslil i trzeba to bylo wprowadzic na serwery live nawet jesli to nie mialo sensu.
Do tej grupy akurat naleza tez kolonie, ktore mialy byc odpowiedzia na oczekiwania graczy dotyczace trybu pvp, ale oczywiscie udalo sie je wprowadzic w taki sposob, ze zostaly z wszelkich elementow interakcji pomiedzy graczami wykastrowane. Stad sens ich istnienia jest zaden, w konsekwencji zainteresowanie - mierne, w konsekwencji sens wydawania kasy na przerobki marginalny.
KrasnoludThorin
14.03.2019, 15:46
Prezentujesz zle podejscie, w tej grze jest cala masa rzeczy ktore nie istnieja po cos, tylko dlaczego. A dlatego, ze jakis designer sobie cos umyslil i trzeba to bylo wprowadzic na serwery live nawet jesli to nie mialo sensu.
Do tej grupy akurat naleza tez kolonie, ktore mialy byc odpowiedzia na oczekiwania graczy dotyczace trybu pvp, ale oczywiscie udalo sie je wprowadzic w taki sposob, ze zostaly z wszelkich elementow interakcji pomiedzy graczami wykastrowane. Stad sens ich istnienia jest zaden, w konsekwencji zainteresowanie - mierne, w konsekwencji sens wydawania kasy na przerobki marginalny.
W takim razie bardzo szkoda bo pomysł był naprawdę bardzo dobry, bardzo mi się podoba forma ekspedycji dużo ciekawsze niż przygody , ale chciałoby się coś z tego mieć wykorzystując czas na ekspedycje kosztem przygód no i oczywiście żeby mieć surowiec na dalsze kontynuowanie ekspedycji. Mam skromne nadzieję że po trzech latach wałkowania tematu jednak chociaż profity z koloni zostaną zwiększone przy okazji jakiejś konserwacji, skoro nie ma szans na jej modyfikacje w kierunku bardziej agresywnego pvp.
Bardziej agresywne pvp to osobna kwestia, bo podejrzewam, ze akurat to w jaki sposob zdecydowali sie podejsc do tematu wynika nie z nieudolnosci tylko z koniecznosci wyciecia z gry wszystkiego co jest niepoprawne politycznie i mogloby uniemozliwic zakwalifikowanie gry do PEGI7. Stad dalekie odejscie od elementow znanych z innych gier jak chociazby podbijanie cudzego terytorium (coby jakis dzieciak sie nie poplakal z powodu tego, ze ktos z nim wygrywa)
KrasnoludThorin
14.03.2019, 16:09
Bardziej agresywne pvp to osobna kwestia, bo podejrzewam, ze akurat to w jaki sposob zdecydowali sie podejsc do tematu wynika nie z nieudolnosci tylko z koniecznosci wyciecia z gry wszystkiego co jest niepoprawne politycznie i mogloby uniemozliwic zakwalifikowanie gry do PEGI7. Stad dalekie odejscie od elementow znanych z innych gier jak chociazby podbijanie cudzego terytorium (coby jakis dzieciak sie nie poplakal z powodu tego, ze ktos z nim wygrywa)
nie wziąłem tego pod uwagę a pewnie to jest na rzeczy ;/.
rolnik35
14.03.2019, 16:26
Tzn. tutaj powiem, że gdyby w tej grze była opcja, że pod moją nieobecność (bo np. jestem w pracy) jakiś małolat, lub maniak, który siedzi przed kompem 24h/dobę rozjeżdża mi poukładaną wyspę, niszczy rozwinięte (strata mnóstwa czasu) domki, i robi tym podobny bajzel, to bym przestał grać. Nie po to wszystko sobie człowiek układa, żeby mu ktoś inny "przypadkiem" czy "fartem" wszystko porozwalał. Była taka jedna gierka gdzie grało się galami, rzymianami i czymś tam jeszcze, ale jak nie siedziałeś przy kompie non stop, to cię rozjechali i wszystko splądrowali, jak nie w pojedynkę, to jeden po drugim (kilku cie wykrwawiało, a ostatni dojeżdżał, po czym zostawałeś regularną farmą). Wstawanie po nocy, żeby zebrać surowce, uciec z nimi i wojskiem, itp.,... to chore jest. Raz to przerobiłem i obiecałem sobie, że nigdy więcej. Może dla małolatów co nie maja życia poza kompem to fajne, ale sądzę, że dla normalnych ludzi... nie. Stąd byle własna wyspa spokojna TSO bardzo mi odpowiada.
Aczkolwiek skoro jest tryb PvP, podbijanie kolonii, itp., to faktycznie powinno to być jakoś sensownie zrobione, bo w obecnej formie to kalectwo. Zdobywasz wyspę. Dostajesz surowce w ilości na jaką nie masz wpływu (nie możesz zbudować żadnych kopalni ani nic aby mieć wpływ na wydobycie surowców). Nic na wyspie (kolonii) postawić nie możesz. Kiedy ktoś atakuje kolonię, to nie możesz nic zrobić, nawet jeśli jesteś online. A opcja jej obrony... toż to daremne jest do bólu, bo co to za obrona jak masz limit ludków do zostawienia i domków, które możesz stawiać tylko w wybranych miejscach (nawet gdybyś miał milion populacji i miliardy surowców to i tak więcej ludków i domków niż limit bodaj 3900 punktów, nie postawisz), a co niczemu nie służy, no może poza tym, że jak ktoś już zacznie ją podbijać to dostanie więcej expa, za dodatkowo zniszczone jednostki obronne (stąd szkoda nawet czasu marnować na stawianie tych wież i ludków, bo i tak nie obronią niczego, a czas się tylko traci). Więc PvP to można robić z nudów, jak ma się nadmiar surowców do wywalenia w błoto (bo nic się nie zyskuje in plus), żeby na jeziorze na środku wyspy postawić sobie zamek. Jak ktoś chce go mieć. Po utopieniu milionów żelaza i stali na 30 lvl dostanie się +3k do limitu ludków i duży zamek na wodzie.
I takie to jest PVP.
KrasnoludThorin
14.03.2019, 17:32
Tzn. tutaj powiem, że gdyby w tej grze była opcja, że pod moją nieobecność (bo np. jestem w pracy) jakiś małolat, lub maniak, który siedzi przed kompem 24h/dobę rozjeżdża mi poukładaną wyspę, niszczy rozwinięte (strata mnóstwa czasu) domki, i robi tym podobny bajzel, to bym przestał grać. Nie po to wszystko sobie człowiek układa, żeby mu ktoś inny "przypadkiem" czy "fartem" wszystko porozwalał. Była taka jedna gierka gdzie grało się galami, rzymianami i czymś tam jeszcze, ale jak nie siedziałeś przy kompie non stop, to cię rozjechali i wszystko splądrowali, jak nie w pojedynkę, to jeden po drugim (kilku cie wykrwawiało, a ostatni dojeżdżał, po czym zostawałeś regularną farmą). Wstawanie po nocy, żeby zebrać surowce, uciec z nimi i wojskiem, itp.,... to chore jest. Raz to przerobiłem i obiecałem sobie, że nigdy więcej. Może dla małolatów co nie maja życia poza kompem to fajne, ale sądzę, że dla normalnych ludzi... nie. Stąd byle własna wyspa spokojna TSO bardzo mi odpowiada.
Aczkolwiek skoro jest tryb PvP, podbijanie kolonii, itp., to faktycznie powinno to być jakoś sensownie zrobione, bo w obecnej formie to kalectwo. Zdobywasz wyspę. Dostajesz surowce w ilości na jaką nie masz wpływu (nie możesz zbudować żadnych kopalni ani nic aby mieć wpływ na wydobycie surowców). Nic na wyspie (kolonii) postawić nie możesz. Kiedy ktoś atakuje kolonię, to nie możesz nic zrobić, nawet jeśli jesteś online. A opcja jej obrony... toż to daremne jest do bólu, bo co to za obrona jak masz limit ludków do zostawienia i domków, które możesz stawiać tylko w wybranych miejscach (nawet gdybyś miał milion populacji i miliardy surowców to i tak więcej ludków i domków niż limit bodaj 3900 punktów, nie postawisz), a co niczemu nie służy, no może poza tym, że jak ktoś już zacznie ją podbijać to dostanie więcej expa, za dodatkowo zniszczone jednostki obronne (stąd szkoda nawet czasu marnować na stawianie tych wież i ludków, bo i tak nie obronią niczego, a czas się tylko traci). Więc PvP to można robić z nudów, jak ma się nadmiar surowców do wywalenia w błoto (bo nic się nie zyskuje in plus), żeby na jeziorze na środku wyspy postawić sobie zamek. Jak ktoś chce go mieć. Po utopieniu milionów żelaza i stali na 30 lvl dostanie się +3k do limitu ludków i duży zamek na wodzie.
I takie to jest PVP.
Przeczytaj mój pierwszy post bo chyba nie przeczytałeś , kto nie chce grać ekspedycji nie musi wyspa macierzysta nigdy nie zostaje ruszona a co do pozbywania się niepotrzebnych surowców typu kamień i deski można by z nich budować jakieś większe kopalnie i linie obrony im większa tym dłużej schodzi na zdobycie koloni. No to jest cały urok PVP że trzeba być już troche niestrudzonym maniakiem decydując się na taką rozgrywkę ale właśnie nie musisz sie bać o to że ktoś najdzie CI wyspę macierzystą bo przecież o tym w ogóle nie było mowy.
PS> Co do pomysłu został mi on już całkowicie wybity z głowy bo podobno to nie realne żeby aż tak przebudowany został system ekspedycji w takim razie podnieście chociaż ilość surowców wydobywanych z koloni przecież ta usterka mam nadzieję że niecelowa to aż kole w oczy wg moich obliczeń przynajmniej 500% ( w stosunku do rudy złota) jeśli chodzi o żelazo i węgiel potrzeba podwyżki rzędu z 5000%. Mam nadzieję że taki pomysł nadaje się do zgłoszenia i proszę moderatora o rozpatrzenie bo szkoda żeby ten tryb umarł.
MOD_Zeus1
14.03.2019, 20:21
Witam
Proszę uzupełnić wątek ankietą zgodnie z regulaminem działu.
W przypadku braku ankiety wątek zostanie zamknięty i przeniesiony do archiwum.
Pozdrawiam
Mod_Zeus
KrasnoludThorin
14.03.2019, 22:31
Przepraszam, już ankieta zamieszczona.
PS. Zapraszam do głosowania !!!
MOD_Zeus1
14.03.2019, 22:35
Przepraszam, już ankieta zamieszczona.
PS. Zapraszam do głosowania !!!
Świetnie !
Pozdrawiam
Mod_Zeus
Misiorww
14.03.2019, 23:11
@krasnoludthorin gdy osiągniesz odpowiedni level i będziesz miał odpowiednie eko, to surowce z pseudoPVP, (nawet gdyby zwiększyli) nie będą wpływać na twoją gospodarkę, bo sam je sobie szybciej i łatwiej wydobędziesz na własnej wyspie.
jedynym plusem tych koloni to, tak jak napisał rolnik, +3k do popa, ale dla mnie to żaden argument dla robienia tego rodzaju przygód.
KrasnoludThorin
15.03.2019, 01:07
rudy złota nie da się zdobyć nigdzie indziej poza jej wydobyciem ze złóż i zawsze jest jej mało przynajmniej mi :) , poza tym miałem na myśli też dodanie przykładowo innych rzadkich surowców do modułu koloni typu : kryształ , ruda obsydianu, saletra, fasolki czy rude platyny dla tych słabszych graczy , albo co powiecie o nieznacznej ilości klejnotów ;> Ups przepraszam nie wspominałem o klejnotach :D
rudy złota nie da się zdobyć nigdzie indziej poza jej wydobyciem ze złóż i zawsze jest jej mało przynajmniej mi :)
Nie wiem na jakim poziomie jestes, ale obecnie najsensowniejszym rozwiazaniem w kwestii surowcow jest po prostu przec do przodu w kierunku jak najwyzszych leveli i na pozniejszym etapie sporadycznie sprzedawac rzeczy ktore jeszcze maja jakas przyzwoita wartosc uzytkowa.
Krysztalow nikt Ci nie umozliwi zdobywania poprzez wyspy, bo to jest namiastka waluty premium za ktora masz placic jesli Ci jej za malo.
Obsydianiu tym bardziej, bo to jest jedyny sens istnienia calego ciagu przygod ktory ma cie trzymac przy grze dlugo dluzej niz wysepki ktore niskim kosztem podbijasz w godzine.
Kolonie bez radykalnej przebudowy moga co najwyzej dawac nagrody na poziomie krawcow, czyli podstawowe surowce ktore ludzie juz od lat produkuja sami w nadmiarze.
KrasnoludThorin
15.03.2019, 12:18
@sparkz No dobra niech będzie nawet ta : fasola , platyna, zaprawa, saletra,tytan jako te dodatkowe w śladowych ilościach , ale najważniejsze to podnieść dotychczasowe surowce wielokrotnie adekwatnie do włożonej pracy w podbijanie koloni i jej obronę. Mam nadzieję że chociaż tyle się uda zmodyfikować.
Misiorww
15.03.2019, 13:10
fasole masz z krawców i z 1001 nocy, z koloni na 100% bb nie pozwoli.
platyna, zaprawa tak samo, a nawet jeśli by się skusili, to na pewno byłyby to minimalne ilości.
saletra i tytan przy wbijaniu lvl będziesz miał z wyspy + dosypki z przygód.
a jak masz problem z tymi surowcami, to w gildii powinni ci pomóc.
temat wałkowany i po raz setny poruszając go, nic nie wskórasz.
KrasnoludThorin
15.03.2019, 13:53
fasole masz z krawców i z 1001 nocy, z koloni na 100% bb nie pozwoli.
platyna, zaprawa tak samo, a nawet jeśli by się skusili, to na pewno byłyby to minimalne ilości.
saletra i tytan przy wbijaniu lvl będziesz miał z wyspy + dosypki z przygód.
a jak masz problem z tymi surowcami, to w gildii powinni ci pomóc.
temat wałkowany i po raz setny poruszając go, nic nie wskórasz.
Chcesz mnie rozbawić tym postem ? to CI się udało :D idąc twoim tokiem rozumowania można cały temat wyrzucić do kosza skoro wszystko można w przygodach zdobyć , jeśli jesteś zwolennikiem przygód to nie musisz się wypowiadać to jest temat dla tych co chcą inwestować w ekspedycje a na to też potrzeba jakiejś rekompensaty i zachęty w postaci różnych surowców.
KrasnoludThorin
15.03.2019, 14:02
platyna, zaprawa tak samo, a nawet jeśli by się skusili, to na pewno byłyby to minimalne ilości.
Niech będą i minimalne to miał być tylko nagroda dodatek za zdobytą kolonie , prawdziwych zmian potrzeba w takich surowcach z których robi się broń do ekspedycji w ten sposób żeby nie dokładać do interesu tylko czerpać zyski po to w końcu podbija się kolonie.
Jedynym elementem, który mógłby wpłynąć na większe zainteresowanie koloniami jest coś unikatowego (tylko tam dostępnego) co można by było wymienić na np. budynki.
Powiedzmy każda kolonia ma szanse na drop 1-3 fragmentów (cegieł czy czegokolwiek tam), dodatkowo jest 3 rodzaje "cegieł" tak samo jak koloni małe/duże/olbrzymie, dodatkowo tier kolonii to mnożnik ilościowy. I powiedzmy zbieramy te "cegły" [niehandlowalne] i możemy sobie wymienić na jakieś budynki występujące w grze. Tylko znając BB to ceny by były zaporowe i większość po przekalkulowaniu by i tak odpuściło :P
Misiorww
15.03.2019, 23:56
Chcesz mnie rozbawić tym postem ? to CI się udało :D idąc twoim tokiem rozumowania można cały temat wyrzucić do kosza skoro wszystko można w przygodach zdobyć , jeśli jesteś zwolennikiem przygód to nie musisz się wypowiadać to jest temat dla tych co chcą inwestować w ekspedycje a na to też potrzeba jakiejś rekompensaty i zachęty w postaci różnych surowców.
to Ty chyba nie rozumiesz, że temat był poruszany wiele razy i nie zmienią od tak, bo kolejna osoba napisała post z pomysłem.
po drugie jest wolność słowa i się w każdym temacie mogę wypowiedzieć.
nie jestem fanem pseudoPVP, bo nie jest opłacalne, czyż nie proste. nawet +3k popa mnie nie skusiło, ani nawet (gdyby weszły twoje pomysły) zwiększone wydobycie na koloniach.
sam sobie odpowiedziałeś, skoro z przygód można więcej wyciągnąć to po co kolonie robić.
The_BEAST_r10
16.03.2019, 06:49
Jedynym elementem, który mógłby wpłynąć na większe zainteresowanie koloniami jest coś unikatowego (tylko tam dostępnego) co można by było wymienić na np. budynki.
Albo niech będzie można postawić kopalnie klejnotów.
Wtedy byśmy mieli istny pogrom PvP. ;)
KrasnoludThorin
16.03.2019, 14:52
Albo niech będzie można postawić kopalnie klejnotów.
Wtedy byśmy mieli istny pogrom PvP. ;)
No tak ale wtedy to chyba darmową albo jakąś tanią małą bo nikt nie chciałby jej stracić przy przejęciu więc...
KrasnoludThorin
16.03.2019, 15:00
@Misiorww
nie jestem fanem pseudoPVP, bo nie jest opłacalne
No właśnie też sobie sam odpowiedziałeś , dlatego zmieńmy system nagród z koloni i wszyscy będą zadowoleni a jeśli dział administratorów zgodzi się na coś więcej to będzie bajka.
PS> A szanowny Panie Mr Misiorww możesz nadal robić sobie przygody i zdobywać tam surowce nie widzę problemu , ja nie lubię przygód(może sporadycznie) dlatego zrobiłem temat po raz kolejny ten sam ale jeśli mam wrzucać prawdziwą kasę w tą gre to tylko grając tryb PVP który będzie równoprawny z trybem przygód.
Mała kolonia 1 żeton w nagrodach, dalej 2 i 3 dla największej. Niby drobiazg ale w obliczy wyzwań założę się, że kolonie by odżyły bez żadnych innych inwestycji i przeróbek.
Milady84
19.03.2019, 11:20
Bardziej agresywne pvp to osobna kwestia, bo podejrzewam, ze akurat to w jaki sposob zdecydowali sie podejsc do tematu wynika nie z nieudolnosci tylko z koniecznosci wyciecia z gry wszystkiego co jest niepoprawne politycznie i mogloby uniemozliwic zakwalifikowanie gry do PEGI7. Stad dalekie odejscie od elementow znanych z innych gier jak chociazby podbijanie cudzego terytorium (coby jakis dzieciak sie nie poplakal z powodu tego, ze ktos z nim wygrywa)
Zakwalifikowanie gry do PEGI7 już na wstępie początka uniemożliwia brak moźliwości założenia konta przez dzieci. Syn próbował założyć, gra odrzuca konta z wiekiem 10 lat czyli dla dzieci nie jest. Oczywiście mogłabym mu kazać skłamać ale uczyć dziecko kłamać to strzał w stopę:) Kolonie na razie maja tylko 2 plusy. 1wszy to zamek na wodzie. A drugi to waluta ewentowa, jak jest w dropie to zwykle wychodzi lepiej od 95% przygód. Np w następnym ma być na największych 200 jaj bez premki, a to 30-60min roboty:) W haloweenowym też dopałki w dropach wymiatały w porównaniu z przygodami.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.