PDA

Zobacz pełną wersję : doładowanie klejnotów i pakiet mobilny



macmadness
30.12.2018, 10:20
Witam
Ja mam ten sam problem co w linku:
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/44254-do%C5%82adowanie-klejnot%C3%B3w-i-pakiet-mobilny?highlight=pakiet+mobilny

Proszę o pomoc ponieważ dziś mija otwieranie drzwi w kalendarzu nie mam potrzebnych klejnotów na otwarcie. Kolejnych sms nie wysyłam

Zostało mi 23h 48min. Jest o co walczyć, ale jestem bezradny ...Mam nadzieje ze to będzie mi zrekompensowane w/w nagrodami z kalendarza

https://ibb.co/2vBf0DG
kalendarz wydarzenia (https://ibb.co/2vBf0DG)


18 drzwi - 100 prezentów
21 drzwi - 150 zaprawy
24 drzwi - 2 domy z piernika
25 drzwi - 1 ulepszony dom pływający
27 drzwi - 2 domy pływające

na otwarcie drzwi za klejnoty, na które wydałem 12,30PLN by otrzymać kod na 400 klejnotów czekam już dwa dni i nic

Bartexio
30.12.2018, 11:38
W ilu tematach jeszcze o tym napiszesz ?
Refleks że na ostatni dzień to się zostawia, brawo
Grając tyle lat nie nie masz paru klejków ? A otwarcie drzwi w kalendarzu to max 5 minut, ba nawet można na telefonie na moment się lognąć (ja tak zrobiłem w świeta)

macmadness
30.12.2018, 12:29
W ilu tematach jeszcze o tym napiszesz ?
Refleks że na ostatni dzień to się zostawia, brawo
Grając tyle lat nie nie masz paru klejków ? A otwarcie drzwi w kalendarzu to max 5 minut, ba nawet można na telefonie na moment się lognąć (ja tak zrobiłem w świeta)

dzięki za rady, ale to nie rozwiązuje problemu.


Zostało mi 23h 48min. Jest o co walczyć, ale jestem bezradny ...Mam nadzieje ze to będzie mi zrekompensowane w/w nagrodami z kalendarza

https://ibb.co/2vBf0DG
kalendarz wydarzenia (https://ibb.co/2vBf0DG)


18 drzwi - 100 prezentów
21 drzwi - 150 zaprawy
24 drzwi - 2 domy z piernika
25 drzwi - 1 ulepszony dom pływający
27 drzwi - 2 domy pływające

na otwarcie drzwi za klejnoty, na które wydałem 12,30PLN by otrzymać kod na 400 klejnotów czekam już dwa dni i nic

czas minął jestem rozczarowany i zażenowany reakcją supportu gry i usługą mobilna za którą się płaci. Kalendarz wydarzenia 2018 znikł razem z :

18 drzwi - 100 prezentów
21 drzwi - 150 zaprawy
24 drzwi - 2 domy z piernika
25 drzwi - 1 ulepszony dom pływający
27 drzwi - 2 domy pływające

miały być klejnoty na w/w drzwi a został żal i smutek

Drogi UBISOFT BLUE&BYTE. Z okazji nadchodzącego roku 2019 życzę Wam aby
settlersy się nie wieszały a serwery lagów nie miały,
żeby PAKIETY MOBILNE funkcjonowały i myszki w nieskończoność klikały i kasę wystukiwały
żeby karty graficzne graczom się nie grzały i procki radę dawały,
żeby nowe patche wreszcie działały, tak by problemy nas nie irytowały
żebyście z braćmi Gulliemont się fajnie bawili i same tytuły zdobywali,
ale przede wszystkim życzę Wam żeby gracze nigdy nie odchodzili
i w sumie piękne momenty z Wami przeżywali.

set2g
31.12.2018, 15:20
Problemem był zakup klejnotów, które Ci były potrzebne do otwarcia drzwi ?
I postanowiłeś to zostawić na ostatni możliwy moment, w okresie świąteczno-noworocznym?
Co mogło pójść nie tak?

macmadness
01.01.2019, 12:13
Problemem był zakup klejnotów, które Ci były potrzebne do otwarcia drzwi ?
I postanowiłeś to zostawić na ostatni możliwy moment, w okresie świąteczno-noworocznym?
Co mogło pójść nie tak?

Uważasz że ja mam się tłumaczyć?
3 dni na zakup i otwarcie zaległych dni to ostatnia chwila? (przepisanie kodu i wpisanie w odpowiednie miejsce)
co poszło nie tak, że nie otrzymałem smsów zwrotnych z kodem na klejnoty ?
https://i.ibb.co/ncHMFSn/Przechwytywanie.jpg (https://imgbb.com/)
https://i.ibb.co/8jyw7Ls/Image-1.jpg (https://ibb.co/XznPCrL)

Bartexio
01.01.2019, 17:27
Problem leży po twojej stronie i tylko do siebie możesz mieć pretensję. Skoro grasz już tyle lat i nie masz klejków ? to sorry. A skoro nie dochodzą kodem to zawsze można przelewem.
Nie wiem nie kupowałem nigdy klejków a i tak dorobiłem się kopalni klejnotów.

arko19752012
01.01.2019, 20:52
umnie tez nie kupujem klejkow
ciekawi mie czy zrekompensuja ci to w jakis sposob
unas na serwerze tez gracz kiedys kupil klejki jak napisal do suportu to zrekompensowali mu to banem na jakis czas
w innym temacie tez wyslalem do nich wiadomosc z problemem po jakims czasie pisania odpisali ze nie moga tego zrekompensowac ani wymienic na co innego i moge to w kosz wyrzucic

set2g
02.01.2019, 10:20
macmadness nie twierdze to twoja wina, ale olałeś otwierania kalendarza sukcesywnie zostawiając to na ostatnia chwile. Zalogowanie i kliknięcie nie zajmowało więcej jak 5min na dzień.

BB_Penelopa
02.01.2019, 13:49
Hej!

Uprzejmie informuję, że wszelkie sprawy związane z płatnościami rozwiązuje Support.

Formularz kontaktowy znajdziesz na stronie: https://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

Przypominam, że ujawnianie korespondencji z Supportem jest niezgodne z regulaminem.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

arko19752012
02.01.2019, 15:16
dlatego umnie nie kopiujem ich odpowiedzi tylko wlasnymi slowami opisujem
chyba ze jest to tajne i gracze niemoga wiedziec o bledach w grze i jakie zostaly podjete kroki w celu naprawy lub nienaprawienia bledu
w emailu napisalem im ze gracze czekaja na forum na odpowiedz w jaki sposob blad zostanie rozwiazany to jeszcze mi podziekowali za udzielanie sie na forum:)

macmadness
02.01.2019, 15:24
BB_Penelopa: jak na razie nie ma podstaw do nazywania tej sytuacji korespondencją
korespondencja – wymiana informacji między ludźmi w postaci tekstu na papierze (np. list, pocztówka) lub elektronicznie (np. e-mail, czat, komunikaty)

nie ma odpowiedzi od supportu.

Bartexio: na co wydaje klejnoty przyznawane co 7 dni regularnego logowania to moja sprawa. Na co ty wydajesz swoje PLN to Twoja Sprawa i nie wnikam na co je wydajesz. Kolejna sprawa ekonomi, gospodarki w grze to tez indywidualna sprawa. Jak nie masz konkretów w sprawie lub nie rozumiesz problemu to poproś odpowiednie osoby o pomoc.


macmadness nie twierdze to twoja wina, ale olałeś otwierania kalendarza sukcesywnie zostawiając to na ostatnia chwile. Zalogowanie i kliknięcie nie zajmowało więcej jak 5min na dzień.

Jakie okoliczności otwierania nie otwierania były są nieistotne (sprawa indywidualna). Logowanie się na chwile, na dłuższą chwile (sprawa indywidualna), też nie ma znaczenia. System w moim przypadku zawiódł miałem otrzymać kody na wysłanie smsów (12,30 pln) a ich nie otrzymałem jak i klejnotów.

set2g
02.01.2019, 15:40
macmadness jak nie dostałeś standardowej zwrotki z nr zgłoszenia tzn. że twój email nie dotarł do ich systemu i nie został zarejestrowany, zazwyczaj to następuje po kilkunastu min. od wysyłki, jak nic nie masz ślij do skutku.

macmadness
02.01.2019, 15:46
macmadness jak nie dostałeś standardowej zwrotki z nr zgłoszenia tzn. że twój email nie dotarł do ich systemu i nie został zarejestrowany, zazwyczaj to następuje po kilkunastu min. od wysyłki, jak nic nie masz ślij do skutku.

Pisałem z emaila na który się loguje do gry. Jeśli email z onetu nie dochodzi do supportu to chyba ich filtr antyspamowy lub coś innego blokuje. Poczta onet chyba jest wystarczająco popularna i znana.

support wyjaśnił sprawę. Temat zamknięty.

MOD_Victoria
03.10.2019, 18:53
Dzień dobry!

Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam
MOD_Victoria