Zobacz pełną wersję : Gra Wbudowany kalkulator
Unangwata
26.09.2018, 23:47
Albo ktoś korzysta z poradników albo kalkulatora. Nie ma mowy, że ktoś liczy w pamięci. Więc opcja kalkulatora walki w grze powinna dawno być włączona. Prosty kalkilator co oblicza wynik walki jak są na stronach w necie.
Jurek12345
27.09.2018, 04:43
NIe wiem czy zauważyłeś, ale obliczenie wyniku starcia trochę trwa i nie opiera się na jednym określonym działaniu (X przemnożone przez Y), ale na przeprowadzeniu iluś tam (liczonych w tysiącach) symulacji. Obciążenie serwera pociągnie za sobą lagi w grze itp. Jestem przeciw, chociaż taki kalkulator oficjalny mógłby się pojawić jako coś oddzielnego na oficjalnej stronie WWW. W sumie masz jeszcze w opcjach generała symulację wyniku bitwy.
Misiorww
27.09.2018, 08:57
nie ma takiej potrzeby.
NIe wiem czy zauważyłeś, ale obliczenie wyniku starcia trochę trwa i nie opiera się na jednym określonym działaniu (X przemnożone przez Y), ale na przeprowadzeniu iluś tam (liczonych w tysiącach) symulacji. Obciążenie serwera pociągnie za sobą lagi w grze itp. Jestem przeciw, chociaż taki kalkulator oficjalny mógłby się pojawić jako coś oddzielnego na oficjalnej stronie WWW. W sumie masz jeszcze w opcjach generała symulację wyniku bitwy.
No nie do końca się z tym zgodzę, ponieważ mamy już symulację wyniku bitwy, która oparta jest przecież na obliczeniach a różnica jest tylko taka, że nie podaje konkretnych strat, a tylko 4 przedziały. Wystarczyłoby zastąpić to albo wesprzeć dokładną informacją.
No nie do końca się z tym zgodzę, ponieważ mamy już symulację wyniku bitwy, która oparta jest przecież na obliczeniach a różnica jest tylko taka, że nie podaje konkretnych strat, a tylko 4 przedziały. Wystarczyłoby zastąpić to albo wesprzeć dokładną informacją.
Symulacja jest oparta na porownywaniu wazonych wartosci sily jednostek a nie na obliczaniu wyniku starcia, co jest zreszta glownym powodem dlaczego informacja ktora daje jest bezwartosciowa.
Symulacja jest oparta na porownywaniu wazonych wartosci sily jednostek a nie na obliczaniu wyniku starcia, co jest zreszta glownym powodem dlaczego informacja ktora daje jest bezwartosciowa.
Jesteś tego pewien?
Jak by nie było, ta informacja nie jest wzięta z rzyci, tylko jakieś obliczenia tam są wykonywane na obu obozach, a ich czas nie różni się niczym od tego, jak liczą symulatory, w których przeliczenie 100 symulacji zajmuje jedną dziesiątą sekundy. Nawet, jeśli miałoby to być nie 100 a 5 symulacji i wyświetlenie jakiejś średniej, to efekt byłby bardziej miarodajny.
Ten wbudowany kalkulator nie działa już na trudniejszych obozach.
Jesteś tego pewien?
To czego jestem pewien, to ze gdyby ta symulacja faktycznie wykonywala jakies sensowne kalkulacje, to nie byloby problemem podac Tobie jako uzytkownikowi koncowemu wyniku tych kalkulacji, a nie zdawkowej informacji z ktorej nic nie wynika.
Stad szczerze watpie czy ktos tam w ogole bral pod uwage przeprowadzanie jakichkolwiek zlozonych symulacji, bo dla mnie to wyglada jak proteza majaca na celu tylko i wylacznie to, zeby ktos nieogarniety nie plakal po tym jak przegra bitwe z silniejszym przeciwnikiem.
Można prościej - nad każdym obozem info, jakie wojska trzeba wysłać
Była taka propozycja również popełniona przez Unangwata
Unangwata
27.09.2018, 17:47
NIe wiem czy zauważyłeś, ale obliczenie wyniku starcia trochę trwa i nie opiera się na jednym określonym działaniu (X przemnożone przez Y), ale na przeprowadzeniu iluś tam (liczonych w tysiącach) symulacji. Obciążenie serwera pociągnie za sobą lagi w grze itp. Jestem przeciw, chociaż taki kalkulator oficjalny mógłby się pojawić jako coś oddzielnego na oficjalnej stronie WWW. W sumie masz jeszcze w opcjach generała symulację wyniku bitwy.
Tylko, że te oblicznie by było przez twój komp a nie serwer. Więc obciążenia nie ma.
Tylko, że te oblicznie by było przez twój komp a nie serwer. Więc obciążenia nie ma.
Widać, że na programowaniu znasz się jak mało kto, może napisz kod i podeślij BB do implementacji.
W sumie to już od dawna istnieje symulator walk ;) z uwzględnieniem umiejętności generałów. TSO FastSIM v5.2
Tylko, że te oblicznie by było przez twój komp a nie serwer. Więc obciążenia nie ma.
A Ty jak zwykle swoje... Masz masę zewnętrznych rozwiązań, to byś wszystko wepchał w silnik gry, i go ukatrupił na amen.
Unangwata
27.09.2018, 19:44
Widać, że na programowaniu znasz się jak mało kto, może napisz kod i podeślij BB do implementacji.
Tak sie składa ,ze pisałem gry w Basicu mając 13 lat na komputerach 8-bitowych jak ty jeszcze w pieluchy robiłeś.
Tak sie składa ,ze pisałem gry w Basicu mając 13 lat na komputerach 8-bitowych jak ty jeszcze w pieluchy robiłeś.
Nawet jeśli mnie w planach nie było, to dowodzi kompletnie niczego. Ta gra jest w całości liczona po stronie serwera a nasze komputery odpowiadają tylko za wyświetlanie grafiki. Nikt dla Twojej wygody nie przebuduje całego silnika gry.
Unangwata
28.09.2018, 00:50
Nawet jeśli mnie w planach nie było, to dowodzi kompletnie niczego. Ta gra jest w całości liczona po stronie serwera a nasze komputery odpowiadają tylko za wyświetlanie grafiki. Nikt dla Twojej wygody nie przebuduje całego silnika gry.
Nawet grafika jest przeliczana... weź sie wyedukuj dopiero pisz głupoty..
Nawet grafika jest przeliczana... weź sie wyedukuj dopiero pisz głupoty..
Gdzie pisałem coś o przeliczaniu grafiki? I jaką grafikę chcesz tu liczyć?
Oczywiście jeśli się uprzeć, to rendering również opiera się na "liczeniu" zer i jedynek, ale to już jest dzielenie włosa na czworo - nie ma tu żadnych zmiennych, tylko sprity do wyświetlenia, ale o tym gdzie je wyświetlić i kiedy decyduje już serwer.
P.S.
Rozumiem, że jesteś tak dobrze wyedukowany, że uprawnia Cię to do pisania głupot?
Unangwata
28.09.2018, 13:25
Gdzie pisałem coś o przeliczaniu grafiki? I jaką grafikę chcesz tu liczyć?
Oczywiście jeśli się uprzeć, to rendering również opiera się na "liczeniu" zer i jedynek, ale to już jest dzielenie włosa na czworo - nie ma tu żadnych zmiennych, tylko sprity do wyświetlenia, ale o tym gdzie je wyświetlić i kiedy decyduje już serwer.
P.S.
Rozumiem, że jesteś tak dobrze wyedukowany, że uprawnia Cię to do pisania głupot?
muahaha
Rozwiązania w grze typu: jak nie chce ci się myśleć - kliknij TU - moim zdaniem nie zmierzają w dobrym kierunku, bo każdy by namiętnie z tego korzystał.
I dalej, idąc tym tropem, pojawiłyby się opcje typu:
- Kliknij tu, aby wysłać wszystko wszędzie
- Kliknij tu, aby wojska same przeszły przygodę
- Kliknij tu, połóż się spać, a rano lvl 75
Czy o to chodzi...? Chyba nie
Rozwiązania w grze typu: jak nie chce ci się myśleć - kliknij TU - moim zdaniem nie zmierzają w dobrym kierunku, bo każdy by namiętnie z tego korzystał.
I dalej, idąc tym tropem, pojawiłyby się opcje typu:
- Kliknij tu, aby wysłać wszystko wszędzie
- Kliknij tu, aby wojska same przeszły przygodę
- Kliknij tu, połóż się spać, a rano lvl 75
Czy o to chodzi...? Chyba nie
Nie mogę się powstrzymać, taka argumentacja jest zwyczajnie niedorzeczna.
Rozumiem, że puszczasz wojsko bez wcześniejszego sprawdzania efektu, nigdy nie skorzystałeś z zewnętrznego symulatora i nigdy nie skorzystałeś z poradnika, bo to by było zbyt duże ułatwienie (no bo Ci mówi "wyślij tylu a tylu tu, a potem tylu a tylu tam").
Co do wysyłania wszystkiego wszędzie, to nic by się tej grze nie stało, jeśli wprowadziłoby się automatyczne wysyłanie np odkrywców.
Po prostu ani Ty ani ja nie musielibyśmy z tego korzystać, co nie znaczy, że trzeba tego odmawiać innym, którzy na przykład mają bardzo mało czasu na grę i spędzenie dwóch minut na klikaniu na pocztę czy odkrywców jest niepotrzebnym obciążeniem.
Skorzystałem z symulatora, skorzystałem z poradnika, ale to nie znaczy, że takie rzeczy powinny zaraz pojawiać się w grze
Unangwata
28.09.2018, 22:02
Rozwiązania w grze typu: jak nie chce ci się myśleć - kliknij TU - moim zdaniem nie zmierzają w dobrym kierunku, bo każdy by namiętnie z tego korzystał.
I dalej, idąc tym tropem, pojawiłyby się opcje typu:
- Kliknij tu, aby wysłać wszystko wszędzie
- Kliknij tu, aby wojska same przeszły przygodę
- Kliknij tu, połóż się spać, a rano lvl 75
Czy o to chodzi...? Chyba nie
A co ma do tego kalkulator ? Chyba żadnego nie widziałeś.. On ci nie dobiera wojska tylko kalkuluje potencjalne straty, myśleć musisz ty i dobierać żołnierzy ręcznie.
MOD_Victoria
29.09.2018, 20:48
Witajcie :)
Proszę pamiętać, że na forum też obowiązują zasady, między innymi netykieta. Zaczepki nie będą tolerowane.
Kalkulatora/symulatora walki bym się raczej nie spodziewała.
Pytanie 25: siedlertestix, Niemcy
Dlaczego BB nie oferuje symulatora walki?
BB_Alex: Opracowanie przystępnego symulatora walki i utrzymanie go wymaga wyższego poziomu jakości w porównaniu do prostego symulatora używanego wewnętrznie. Zdecydowaliśmy, aby zamiast tego skierować wysiłki na rozbudowę gry.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Unangwata
30.09.2018, 11:25
Witajcie :)
Proszę pamiętać, że na forum też obowiązują zasady, między innymi netykieta. Zaczepki nie będą tolerowane.
Kalkulatora/symulatora walki bym się raczej nie spodziewała.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
To ciekawe, że developerzy opierają się na zewnętrznych źródłach potrzebnych do funkcjonowania gry zamiast włączyć je do swojego produktu. Chyba nie oczekiwali, że ludzie będą robili obliczenia w myślach..
Kalkulator nie jest niezbędny aby gra funkcjonowała. Jest to jedynie ułatwienie od graczy dla graczy. Developera nie obchodzi z jakimi stratami zrobisz i czy w ogóle ukończysz przygodę.
Naprawdę nie wolelibyście zmiany tego:
http://i66.tinypic.com/99j9c0.png
na to?
http://i64.tinypic.com/smqc88.png
MOD_Victoria
08.04.2019, 13:47
Dzień dobry,
Z uwagi na to, że pomysł widnieje na naszym forum od dłuższego czasu i większość głosujących jest przeciw pomysłowi, temat zamykam i przenoszę do archiwum.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.