PDA

Zobacz pełną wersję : Odblokowana (lub nie) nowa wyspa.



polobis
27.08.2018, 14:01
Witam.
Odkryłem nowe wyspy - już za 15 razem. Pora przejąc je na własność. Wchodzę do kupca, kupuję na czarnym rynku akt własności wyspy za 3495 diamentów - umieszczam go na świeżo odkrytych wyspach, pojawia się żółty komunikat w zakładce wiadomości że odblokowałem wyspę i....
... nie mogę postawić magazynu wyspy na odblokowanej wyspie.
Stało się to w sobotę 25 sierpnia, support nie odpowiada jak dotąd, zatem podsumowując:
- mam wyspę, ale jej nie mam
- straciłem 3495 ciężko wypracowanych diamentów, bo się mocno zastanawiałem, czy warto kupić tę kupę piachu
- straciłem akt własności wyspy
Czy jest tu ktoś, kto ma jakieś pomysły na pomoc?
Korzystałem z różnych przeglądarek, komputerów, systemów, czyszczenie keszu, haseł i inne szczegóły mam za sobą. Czyżby gra powolutku szła w stronę AnnoOnline? Tam też zaczęło się od znikających zasobów i przedłużających się konserwacji...

pozdrawiam
pp

Zee4c
27.08.2018, 14:16
poczytaj forum...

BB_Penelopa
27.08.2018, 15:26
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2013_07_devsdiary2/explorer.png

Drodzy Osadnicy,

akty własności Wyspy lub Sektora nie działają prawidłowo. Dopóki nie będziemy mogli zaimplementować poprawki, dostępne będzie proste obejście:

Prosimy nie stosować aktu własności na Wyspę lub Sektor, gdy Odkrywca jest w trakcie poszukiwań odległych sektorów. Powinno to zapobiec niepoprawnemu działaniu aktu własności wyspy.

Zaktualizujemy grę tak szybko, jak to możliwe, aby się z tym uporać.

Miłej gry!
BB_Penelopa

polobis
27.08.2018, 16:27
@BB_Penelopa - dziękuję za odpowiedź. Czytałem komunikat. Ani żaden odkrywca, ani geolog, ani generał nie byli nigdzie w tym czasie wysłani, nie była uruchomiona żadna przygoda, więc warunki teoretyczne były spełnione, żeby wyspę uaktywnić. Interesuje mnie natomiast fakt, czy otrzymam z powrotem diamenty, akt własności wyspy czy informację, żebym kupił sobie jeszcze raz, tym razem po poprawce i ponownie spróbował uaktywnić akt własności.
@Zee4c - nie administrujesz przypadkiem na forum elektrody? Bo poziom merytoryczny twojej odpowiedzi na podobnym poziomie...

Warszawa2012
27.08.2018, 21:05
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2013_07_devsdiary2/explorer.png

Drodzy Osadnicy,

akty własności Wyspy lub Sektora nie działają prawidłowo. Dopóki nie będziemy mogli zaimplementować poprawki, dostępne będzie proste obejście:

Prosimy nie stosować aktu własności na Wyspę lub Sektor, gdy Odkrywca jest w trakcie poszukiwań odległych sektorów. Powinno to zapobiec niepoprawnemu działaniu aktu własności wyspy.

Zaktualizujemy grę tak szybko, jak to możliwe, aby się z tym uporać.

Miłej gry!
BB_Penelopa

Jest to cenna porada, ale przyznaje, że mam mieszane uczucia czytając posta BB Penelopy. Gra zawiera błędy, a teraz BB radzi, co zrobić, by wygenerowane przez nich niedoróbki obejść. Innymi słowy, można nadal śmiało wydawać klejnoty ;) Dla tych, którzy już te klejnoty naiwnie wydali pozostaje uzbroić się w ocean cierpliwości, korespondować z supportem, dostawać ciągle te same automatyczne/ uniwersalne odpowiedzi pozbawione treści.
Kiedy planowana jest globalna poprawka, która usunie błędy? Jeśli BB nie jest w stanie szybko tej poprawki wprowadzić (a tak zaczyna to wyglądać), to wypadałoby zwrócić graczom klejnoty, bo może wydaliby je na inne atrakcje w grze:).

Bartexio
28.08.2018, 00:14
Tylko żeby poprawić błędy to trzeba wiedzieć jeszcze co i jak, mi się fartło póki co 1 wysepke zakupiłem i uf mogłem się na niej pobudować.
Ale pół dnia spędziłem nim którykolwiek odkrywca mi jakaś odkrył, ale mam już wszystkie odsłonięte. Więc jak widać nie tylko samo zajęcie ale nawet odkrycie wyspy przysparza kłopotów

Zee4c
28.08.2018, 07:55
;p

Zee4c
28.08.2018, 07:58
@Zee4c - nie administrujesz przypadkiem na forum elektrody? Bo poziom merytoryczny twojej odpowiedzi na podobnym poziomie...


Irytują mnie buraki - ignoranci? lenie? Nie wiem jakie słowo jest odpowiednie na kogoś kto domaga się pisemnych odpowiedzi a sam nie potrafi znaleźć informacji wałkowanej juz w KILKUNASTU wątkach. Szczyt bezczelności po prostu. Najprościej olać wszystkich i założyć "NOWY WĄTEK - MÓJ" a że identycznych jest już kilka... ale to nie moje przecież. Prawda?

polobis
28.08.2018, 14:29
@Zee4c - Prawda.
Nadal jestem przekonany, że administrujesz lub co najmniej udzielasz się na elektrodzie - chamskie odpowiedzi w podobnym stylu. "Poszukaj na forum", "sprawdź w google", "było" nie wnosi żadnej merytorycznej treści a dodatkowo realizujesz osobiste wycieczki w kierunku adwersarza okraszone obelgami - w tym czasie zdążyłbyś podać kilka linków do KILKUNASTU wątków w których ten przypadek był poruszany. Nie bywam na forum, nie umiem szukać i oczekuję pomocy a nie obelg. Jestem pewien, że gdybyś mógł dałbyś już mi bana za samo pytanie a pod moim tematem napisałbyś "zamykam wątek - było". W ten sposób internet powoli staje się pełen odnośników do rozwiązań problemów, na które odpowiedzi podałem wyżej.

BB_Penelopa
28.08.2018, 15:12
@BB_Penelopa - dziękuję za odpowiedź. Czytałem komunikat. Ani żaden odkrywca, ani geolog, ani generał nie byli nigdzie w tym czasie wysłani, nie była uruchomiona żadna przygoda, więc warunki teoretyczne były spełnione, żeby wyspę uaktywnić. .


Witaj!

Napisz w tej sprawie do Supportu formularz kontaktowy znajdziesz na stronie: https://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Patyk1998
28.08.2018, 16:18
Pisałem. Dwa razy. Na razie cisza.

andrys13
28.08.2018, 20:19
Witam, u mnie wszystko oki, tylko te dwie gorne wyspy to stawiamy zwykly magazyn, natomiast na dole magazyn wyspy.

Zee4c
28.08.2018, 20:30
@Zee4c - Prawda.
Nadal jestem przekonany, że administrujesz lub co najmniej udzielasz się na elektrodzie - chamskie odpowiedzi w podobnym stylu. "Poszukaj na forum", "sprawdź w google", "było" nie wnosi żadnej merytorycznej treści a dodatkowo realizujesz osobiste wycieczki w kierunku adwersarza okraszone obelgami - w tym czasie zdążyłbyś podać kilka linków do KILKUNASTU wątków w których ten przypadek był poruszany. Nie bywam na forum, nie umiem szukać i oczekuję pomocy a nie obelg. Jestem pewien, że gdybyś mógł dałbyś już mi bana za samo pytanie a pod moim tematem napisałbyś "zamykam wątek - było". W ten sposób internet powoli staje się pełen odnośników do rozwiązań problemów, na które odpowiedzi podałem wyżej.

jak napisałem bezczelne lenie dalej mnie irytują i ty sie do nich zaliczasz - nie bywasz, nie wiesz, nie umiesz ale żądasz... chamskie odpowiedzi na chamskie żądania

Warszawa2012
28.08.2018, 22:51
Witaj!

Napisz w tej sprawie do Supportu formularz kontaktowy znajdziesz na stronie: https://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Niestety na zgłoszenie support wysyła standardowa odpowiedź,tak naprawdę bez względu na to, jak brzmi zgłoszenie:) Po pierwsze znają problem, po drugie nad nim pracują, po trzecie nie są w stanie podać terminu rozwiązania i wreszcie po czwarte że proszą o cierpliwość. Można odnieść wrażenie, że się koresponduje z automatem:) Po dwóch próbach pisania do supportu i otrzymywania za każdym razem maili-odpowiedzi pozbawionych treści ponawiam pytanie na forum, kiedy BB naprawi błędy?

BB_Penelopa
29.08.2018, 11:58
Niestety na zgłoszenie support wysyła standardowa odpowiedź,tak naprawdę bez względu na to, jak brzmi zgłoszenie:) Po pierwsze znają problem, po drugie nad nim pracują, po trzecie nie są w stanie podać terminu rozwiązania i wreszcie po czwarte że proszą o cierpliwość. Można odnieść wrażenie, że się koresponduje z automatem:) Po dwóch próbach pisania do supportu i otrzymywania za każdym razem maili-odpowiedzi pozbawionych treści ponawiam pytanie na forum, kiedy BB naprawi błędy?

Witaj! :)

Zapewniam Cię, że nasz dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem opisanych problemów!

Cierpliwości!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

polobis
29.08.2018, 18:53
@Zee4c - Widzę, że netykieta nie jest Twoją szczególnie mocną stroną, ale obrażanie idzie Ci nad wyraz dobrze. Pokaż mi w dowolnym moim poście "żądanie" czegokolwiek i do tego "chamskie". Na moje uprzejme i rzeczowe argumenty odpowiadasz nasilającą się agresją - najwyraźniej masz z tym problem. Niniejszym zamykam z mojej strony dyskusję z Tobą, gdyż nie prowadzi to absolutnie do niczego. Pozostałym osobom dziękuję za wpisy i rozjaśnienie sytuacji - oczekuję teraz rozwiązania mojego (nie, nie "konfliktu" z osobą Zee4c) problemu ze strony administratorów gry.
@Warszawa2012 - szczęściarz. Otrzymałeś odpowiedzi z automatu - ja nie otrzymałem żadnych.

Zee4c
30.08.2018, 07:55
Jeżeli masz czas by założyć watek a nie masz czasu by przejrzeć kilka wątków i to w 1 jednym dziale to i podpowiedzi nie zrozumiesz. Prosta uwaga - "poczytaj" - wywołała u ciebe ogromne zapienienie w pierwszej odpowiedzi. Twoja druga wypowiedz: "chamskie odpowiedzi w podobnym stylu" to tyle co do netykiety i agresji. Wiec chyba nie tylko nie bywasz, nie wiesz, nie umiesz ale żądasz... Ale i własnych wypowiedzi tez nie czytasz.

Warszawa2012
03.09.2018, 14:16
Witaj! :)

Zapewniam Cię, że nasz dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem opisanych problemów!

Cierpliwości!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Bardzo dziękuję za krzepiące zapewnienia.:) Czy można jednak uzyskać bardziej precyzyjną odpowiedź - ile czasu te ćwiczenia cierpliwości mają jeszcze potrwać?

Korespondowanie z supportem to również swoista lekcja cierpliwości:) Support standardowo ma zwyczaj zamykać zgłoszenie. Pojawia się nawet wprawiająca w konsternację automatyczna odpowiedź: "Wygląda na to, że próbujesz odpowiedzieć na zgłoszenie, które zostało już zamknięte i uznane za rozwiązane. Prosimy o utworzenie nowego zgłoszenia."
Oczywiście problem z aktami własności nie został w żaden sposób rozwiązany, chyba że w ocenie BB wysłanie automatycznej uniwersalnej odpowiedzi stanowi rozwiązanie problemu.

BB_Penelopa
03.09.2018, 16:55
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem z nowymi wyspami. Dziękuje za cierpliwość!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

polobis
18.09.2018, 17:07
dziś była aktualizacja "naprawiająca" problem z wyspami. Postawić magazynu nadal nie mogę, ale może naprawa w moim przypadku polegała na zwrocie diamentów za akt własności do puli? niestety, tak dawno się nie logowałem, że nie pamiętam, ile diamentów było. Bardzo proszę o informacje od graczy, czy otrzymywali diamenty z powrotem, czy nagle w cudowny sposób dało postawić się magazyn.

Warszawa2012
18.09.2018, 18:43
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem z nowymi wyspami. Dziękuje za cierpliwość!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Dzisiejsza aktualizacja nie rozwiązała problemu z aktami własności wyspy - przynajmniej w moim przypadku. Potrącono mi klejnoty za 4 akty własności wyspy, z czego 2 w magiczny sposób wyparowały nie odblokowując sektorów. W ramach poprawki przysłano 1 szt., aktu własności ( a nie 2). Niestety po użyciu tego aktu własności nadal nie mogę postawić magazynu. Sytuacja jest bez zmian, klejnoty nie zostały zwrócone, sektory nadal nieodblokowane. Czy kolejnym krokiem ma być ponowna korespondencja z suportem? Chociaż słowo korespondencja, w sytuacji gdy się otrzymuje uniwersalne i automatyczne odpowiedzi, jest mocno na wyrost.

polobis
20.09.2018, 18:53
Moja "korespondencja" jest mocno jednostronna - nie otrzymuję ostatnio nawet automatycznych odpowiedzi. Czyli moje niejasne przeczucie było prawidłowe - ten akurat aspekt gry dotyczący wysp pozostał niepoprawiony.

monaliwawa
13.10.2018, 19:56
hym ,widzę że nadal problem nie rozwiązany a ja od paru miesięcy nie mogę odblokować Sektora 2 wyspy...

ufff w końcu udało mi się odblokować :)

sznitlokft
17.10.2018, 08:37
niema czatu

Vellman
02.12.2018, 15:53
PROBLEM Z PRZEJĘCIEM WYSPY
Postąpiłem według informacji - "Sektora 2 nie podbijamy, kupujemy Akt Własności Wyspy i przejmujemy sektor, a następnie budujemy Magazyn Wyspy" - i zadziałało wszystko jak należy przy wyspie sektor A-2, przystąpiłem podobnie z nabyciem wyspy oznaczonej A-8 ale tu powstał problem kupiłem Akt własności wyspy i na tym koniec -- nie mogę przejąć jej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOD_Victoria
13.05.2019, 14:59
Dzień dobry!

Problem został naprawiony podczas aktualizacji 18 września 2018 roku. (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/45680-Zmiany-w-grze-18.09.2018) Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam
MOD_Victoria