PDA

Zobacz pełną wersję : Górski Klan lvl 65+, z umiejętnościami



Ashmore
24.07.2018, 15:52
Witam serdecznie

Jest to mój pierwszy poradnik – więc proszę o wyrozumiałość.



U Stóp Góry

Tu link do pdfa
https://drive.google.com/open?id=1nu9gnRtTaMPAp0B67TB3H1ygtLQC3NJO




U stóp góry
http://i68.tinypic.com/23tf66f.jpg

Generałowie umiejętności
https://lh6.googleusercontent.com/6A708tS-Fpd7Y0J6HlXYnpdHWLmn7OGHAFTrPcnkQZiSElA50n0KOlfror RvQlXFTwpIPZVzo6cxeRxfbNFMq5FJA5CQzmXQ0Q0GDjDn_oKW EN3Foqqv8xjT9aKmObyxBt3Mz-Hv
Za Ponurego może być każdy szybki generał, jak ma te same umiejętności.


Generałowie: 2x Major, Czempioni, All MMA, 4 szybki/ponury/drac/szlom, All tawerniaki.



Potrzebne jednostki:
165 rekrut, 1485 łucznik,1005 konny, 208 zbrojny, 425 konny zbrojny, 363 rycerzy, 450awz, 570ka, 200 obleznik.


Straty:150r 1343ł 910k 176zb 350kz 335ry




Po włączeniu przygody, w magazynie prowiantu nastawiamy następujące premie:
Zestaw do naprawy budowli x5




Używamy obsydianowej podkowy (postaram się wyjaśnić dlaczego).W poradniku stosuje bloki “spamowane” gdzie ważny jest czas przemarszu generała atakującego przez strefę obozu blokowanego, im szybciej tym lepiej, dlatego dla swojego komfortu i zwiększenia szansy powodzenia bloku uzywam wlasnie obsydianowych podków, a nie innych. Zawsze można sprawdzić i przetestować słabsze podkowy, ja tego nie robiłem, bo po prostu nie miałem takiej potrzeby.







1: 200 Wiking z Jomsborka, 200 Berserker, 150 Walkiria
1f: 25kz 155awz (Nus)

2: 250 Wiking z Jomsborka, 200 Berserker
1f: 39kz 141awz (Nus)

3: 275 Wiking z Jomsborka, 225 Berserker
1f: 235ł (MMA)
2f: 31kz 149awz (Nus)

4: 300 Thrall, 150 Wiking z Jomsborka, 150 Berserker
1f: 70zb 215ka (M)

5: 200 Berserker, 150 Wiking z Jomsborka, 150 Huskarl
1f: 49kz 131awz (Nus)

6: 150 Wiking z Jomsborka, 150 Karl, 150 Berserker, 100 Huskarl
1f 235ł (MMA)
2f:28kz 152 awz (Nus)

http://i63.tinypic.com/2lvkcoz.png
Generała 7a i 7c wysyłamy na oboz 7, generał 8b na obóz 8, kolejność wysyłania 7a, 8b, 7c jedne po drugim, bez czekania.

7: 200 Wiking z Jomsborka, 125 Karl, 100 Berserker, 50 Walkiria, 50 Huskarl
Blok: Tawerniak i Ponury 1kz

8: 200 Huskarl, 100 Wiking z Jomsborka, 100 Karl, 100 Walkiria, 100 Berserker
1f: 41kz 139awz (Nus)



9: 250 Huskarl, 250 Karl
1f: 58zb 1kz 121awz (Nus)

10: 150 Wiking z Jomsborka, 150 Huskarl, 150 Berserker
1f: 34kz 146awz (Nus)

11: 150 Wiking z Jomsborka, 150 Karl, 125 Huskarl, 75 Berserker
1f: 235ł (MMA)
2f: 24kz 156awz (Nus)
https://lh6.googleusercontent.com/UqnepzOVsj90k9vzcz4bP4iTacN8m67M1GdUDG1TrfZTrnU6Ni 5TJqQx4bVro7AbzG8IQqugxd_nEU7D-wXRs-qRpNFDGskayRaodE7jdwoCkOgd_z0l2zQ2n6O-Y5bissfVWnrm
Generałów 12a i b wysyłamy na obóz 12, generałów 13c id na obóz 13, kolejność wysyłania 12a, 12b, gdy generał 12a dojdzie do miejsca oznaczonego X wysyłamy 13c i 13d.na 13.

12: 200 Wiking z Jomsborka, 200 Huskarl, 115 Thrall
Blok: Tawerniak i Ponury 1kz

13: 250 Wiking z Jomsborka, 100 Karl, 100 Huskarl, 50 Berserker, 50 Walkiria
1f: 235ł (MMA)
2f: 80zb 205awz (M)



14: 100 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Lis
1f: 135k (MMA)
2f: 130k (MMA)
3f: 285ka (M)

15: 120 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Lis
1f: 135k (MMA)
2f: 135k (MMA)
3f: 3kz 282ka (M
https://lh5.googleusercontent.com/N8mgocxxHShcig6hTl8vWUYVIYN6pLhY-tmebJ2kZMbFVqEpi-SBBstL0Wb1cjCCKkE-Fo2f7q7RwDLqpPpn-vOvJj47l1aF9b-OsZoVG9YQU0Y4g2lKeToauat4mbxirFadScSO
Generałowie 16a i c na wysyłamy na obóz 16, generała 17b na wysyłamy na obóz 17, kolejność 16a, 17b, 16c, wysyłamy jedne po drugim bez czekania.

16: 90 Mroźny Koziorożec, 80 Mroźny Lis
Blok: Tawerniak i Ponury 1kz

17: 100 Mroźny Koziorożec, 100 Mroźny Lis
1f: 34kz 153ry 98o (M)



18: 80 Mroźny Koziorożec, 160 Mroźny Lis
1f: 38ry (MMA)
2f: 210ry 75o (M)
lub D.katapulta

19: 145 Mroźny Koziorożec, 40 Mroźny Lis
1f: 235k (MMA)
2f: 170ł (MMA)
3f 285ka (M)

20: 150 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Lis
1f: 235k (MMA)
2f: 165r (Ans)
3f: 19kz 266ka (M)


http://i63.tinypic.com/2qi8rvq.png
Generałowie 21a, b ,c i h na obóz 21, generałowie 22d, e i f na obóz 22, kolejność wysyłania 21a, 21b, 21c, gdy generał 21a dojdzie do miejsca oznaczonego X wysyłamy kolejno 22d, 22e, 22f i 22h. Blok trzeba wykonać najszybciej jak się da, zachowując kolejność.

21: 50 Mroźny Koziorożec, 170 Mroźny Lis
Blok: Tawerniak x 3 i Ponury 1kz

22: 200 Wiking z Jomsborka, 200 Berserker, 200 Huskarl, 100 Walkiria, Stalowa Broda
1f: 180ł (Nus)
2f 195ł (Var)

3f: 63kz 222awz (M)






Nieznany Region

Tu link do pdfa
https://drive.google.com/open?id=1T19OuDx4C6r2ao8UIOfzkvWvAvexv6XF


Nieznane Regiony

http://i65.tinypic.com/153o4ko.jpg


Generałowie umiejętności:
https://lh4.googleusercontent.com/flL6eFXOOq4iU9TSEFoL1Od0CsBy8vTRTPTKX6lkS9zn7RMsVp t1-m4huvuQCskzuLoSTGiOgrCeBh1fKvz8p5EYKBNSZV_r-zDeOjRnarwjly_7ozuHYxHHs9rKEy9LezOXB--h
Za Ponurego może być każdy szybki generał, jak ma te same umiejętności.

Generałowie: 2x Major, Czempioni, All MMA, 6 szybki/ponury/drac/szlom, All tawerniaki.

Potrzebne jednostki:
670 rekrut, 1790 łucznik, 1115 konny, 375 zbrojny, 726 konny zbrojny, 553 rycerze, 250awz, 600ka, 350 oblężnik, Skrytobójca,

Straty: 608r 1608ł 1012k 335zb 624kz 269ry 50awz, skrytobójca.




Używamy obsydianowej podkowy, inaczej z blokami będzie problem.





1: 70 Mroźny Koziorożec, 40 Mroźny Lis
1f: 37kz 40awz 118ka (Var)

2: 250 Mroźny Koziorożec
Skrytobójca

3: 70 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Lis, 50 Mroźny Wilk, Olbrzymi Koziorożec
1f 235k (MMA)
2f: 90kz 90ry 105o (M)

4: 130 Mroźny Koziorożec, Olbrzymi Koziorożec, Olbrzymi Ryś
1f: 245zb (M)
2f: 66kz 129ry 90o (M)

5: 40 Mroźny Lis, 40 Mroźny Wilk, 30 Mroźny Koziorożec, Olbrzymi Ryś, Olbrzymi Koziorożec
1f 225k (MMA)
2f 80kz 76ry 129o (M)

Wracamy na wyspę i zebranych futer robimy w magazynie prowiantu oferte handlowa dla wikingów. używamy jej na sali miodów, w nagrodę dostajemy “Raki” które używamy zanim będziemy atakować dalej.

6: 200 Mroźny Lis
1f: 65zb 45kz 85o (Var)
https://lh5.googleusercontent.com/E_A7LYnGFasb6BkJw7ZIyGwV1CTBHtSbqvSJ0Slf9TK10TzvX-hJglKDs6JIJH527OL7GT69k_2BN6mkG9D46g-Lrae19IK4hxxMv4RT6claf4lrij6zXjXlMq8VmPyLxJfEfiFF
Genrałow 7a i d wysyłamy na obóz 7, generałów 8b i c na obóz 8, kolejność 7a, 8b, 8c, 7d, wysyłamy jeden po drugim bez czekania.

7: 200 Mroźny Koziorożec
Blok: Tawerniak i ponury po 1kz

8: 100 Mroźny Wilk, 2 Olbrzymi Ryś
1f: 32kz 54 awz (Nus)
2f: 40kz 245o (M)


9: 125 Mroźny Wilk, 75 Mroźny Koziorożec
1f: 170ł (Ponury)
2f: 285ka (M)

https://lh3.googleusercontent.com/AZBpbNrNCUUgohRrZezKt90d-Bfr5Pm9UtLCSFnaf2gNVGdSpJ7X0ufueCXeh87BA_E-uiCUCtCocp3WmmQKH5Ba9fE6HVPL2NGVCwwuIAx5XCY1gNFy8S Y-8xldL_9-2A6bLCNo
Generałów 10a i c wysyłamy na obóz 10, generała 11b na obóz 11. Kolejność 10a, 11b, 10c jedne po drugim bez czekania.

10: 50 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Lis, 50 Mroźny Wilk
Blok : Tawerniak i Ponury po 1kz

11: 100 Mroźny Wilk, 2 Olbrzymi Koziorożec
1f 51kz 114ka 30o (Var)

12: 150 Mroźny Lis, Olbrzymi Ryś
1f: 235k (MMA)
2f: 64kz 131o (Var)



Wracamy na wyspę i zebranych futer robimy w magazynie prowiantu oferte handlowa dla wikingów. używamy jej na sali miodów, w nagrodę dostajemy “Gogle” które używamy zanim będziemy atakować dalej.


Na tym etapie, będziemy mieli już możliwość opcji ataku na przywódcę”mapy” oczywiscie jak ktos chce moze juz kończyć przygodę, ale skutkuje to tym że następne przygody z cyklu które otrzymamy będą miały dwa ujemne efekty, które przekładają się na większe straty, ale w zamian za tak zrobiona przygodę dostajemy większa ilość rudy obsydianu.




13: 50 Mroźny Wilk, 40 Mroźny Lis
1f 30zb 100ka (Var)

14: 100 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Wilk
1f 25ł (Ponury)
2f: 285ka (M)

15: 50 Mroźny Lis, 50 Mroźny Wilk
1f: 35zb 100ka (Var)

16: 130 Mroźny Wilk, Olbrzymi Ryś
1f: 1ka (MMA)
2f 16kz 269ka (M)

17: 100 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Lis
1f: 1ka (MMA)
2f: 55kz 42awz 98ka (Var)

18: 75 Mroźny Koziorożec, 75 Mroźny Lis
1f: 258ry 27o (M)

https://lh5.googleusercontent.com/ki0I0sz4huqOM3ng5JerxsPAD_QOE2iEEbDAhiI9tDIszeiK0C 6r_ZVsVVtKAkw_T-m0rYzpLBtgZ6JTt9qUZr4WMOe7oQrTtrjTyzeryEY7ozWJe_VM VX0DZ_xTK_SDxGgZV64u
Generałów 19 a, e i f wysyłamy na obóz 19, generałów 20b, c i d na obóz 20. Kolejność 19a, 20b, 20c, 20d, 19e, 19f, jedne po drugim bez czekania.

19: 75 Mroźny Lis, 50 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Wilk
Blok: 3x Tawerniak 1kz

20: 110 Mroźny Koziorożec, 75 Mroźny Lis, Olbrzymi Koziorożec
1f: 210k (MMA)
2f 210k (MMA)
3f 60kz 135ka (Var)


21: 120 Mroźny Koziorożec, 60 Mroźny Wilk, Olbrzymi Koziorożec
1f: 235r (MMA)
2f: 235r (MMA)
3f 200r (Ponury)
4f: 100kz 95ka (Var)

Wracamy na wyspę i zebranych futer robimy w magazynie prowiantu oferte handlowa dla wikingów. używamy jej na sali miodów, w nagrodę dostajemy “Ciepłe Ubranie”” które używamy zanim będziemy atakować dalej.


22: 650 Karl
1f: 165ł (Ans)
2f 230ł (MMA)
3f 180awz (Nus)

23: 500 Walkiria, 250 Wiking Z Jomsborka
1f: 235ł (MMA)
2f 45ł (ponury)
3f: 285ka (M)

24: 300 Wiking z Jomsborka, 200 Walkiria, 100 Berserker
1f: 235ł (MMA)
2f: 235ł (MMA)
3f: 15kz 270ka (M)

25: 800 Walkiria, 200 Huskarl
1f: 185ł (Ponury)
2f 285ka (M)

26: 300 Wiking z Jomsborka, 200 Walkiria, Władca Bandytów Bjorn
1f: 180ł (Nus)
2f: 70ł (Var)


3f: 20kz 60awz 205ka (M)


Górski Labirynt

Tu link do pdfa
https://drive.google.com/open?id=1OSo5MhXlRCHHn4BQpFO7LIxDS5MLCl3y



Górski Labirynt
http://i66.tinypic.com/14kw5ue.jpg

Generałowie umiejętności:

https://lh3.googleusercontent.com/8ep7UKVlkM2KLCSltWNZ3hPHXmppA1gqy-Y7oSlNmN83N5IJkgTjMW08UOqI1b87Q9MTP3Eim58SQqRF9Xej d9pGM1DdKOm1mt_ezKCc4m0D-DK15eTPKK1lPjLsdH_GshPRsOlm
Za Ponurego może być każdy szybki generał, jak ma te same umiejętności.



Generałowie: 2x Major, Czempioni, All MMA, 6 szybki/ponury/drac/szlom.

Potrzebne jednostki: Grad strzał, 795 rekrut, 1285 łucznik, 1770 konny, 285 rycerz,
432 konny zbrojny, 100 awz, 600ka, 95 oblężnik.

Straty: Grad strzał, 721r, 1173ł, 1596k, 178ry, 340kz



Po włączeniu przygody, w magazynie prowiantu nastawiamy następujące premie:
Narzędzia Do Wykopalisk






1: 75 Mroźny Niedźwiedź, 50 Mroźna Pantera, Olbrzymi Koziorożec
1f: 235r (MMA)
2f 235r (MMA)
3f 200r (ponury)
4f 285ry (M)

2: 50 Mroźny Koziorożec, 75 Mroźny Lis, Olbrzymi Ryś
1f 220k (MMA)
2f 215k (MMA)
3f 15kz 270ka (M)

Używamy grad strzał na twierdzy, jeśli zostanie tylko jeden rodzaj jednostek, używamy skrytobójca i czyścimy w ten sposób od razu całą strefę.

3 : 105 Mroźny Niedźwiedź, 50 Mroźna Pantera, 5 Mroźny Lis
1f: 235ł (MMA)
2f: 115ł (Ponury)
3f: 285ka (M)

4: 50 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Niedźwiedź, 50 Mroźny Lis
1f 140k (MMA)
2f: 130k (MMA)
3f 5kz 280ka (M)

5: 100 Mroźny Lis, 50 Mroźny Koziorożec
43kz 115ka 37o (Var)

6: 75 Mroźny Niedźwiedź, 75 Mroźna Pantera
1f: 200ł (Ponury)
2f: 10kz 275ka (M)

7: 100 Mroźna Pantera, 50 Mroźny Niedźwiedź
1f: 80ł (Ponury)
2f: 285ka (M)

8: 100 Mroźny Koziorożec, Niszczący Wół, Upiorny Wilk
Grad strzał
98kz 97awz (Var)

9: 75 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Niedźwiedź, 35 Mroźny Lis
1f: 220k (MMA)
2f: 200ł (MMA)
3f 285ka (M)

10: 100 Mroźny Niedźwiedź, 30 Mroźny Lis, 25 Mroźna Pantera
1f 140k (Nus)
2f: 220ł (MMA)
3f 285ka (M)


11: 42 Mroźny Koziorożec, 42 Mroźny Niedźwiedź, 42 Mroźny Lis, 42 Mroźna Pantera
1f 170k (MMA)
2f 125r (Ans)
3f: 285ka (M)

12: 75 Mroźny Niedźwiedź, 75 Mroźny Lis, Olbrzymi Koziorożec
1f: 35kz 155ry 95o (M)

13: 100 Mroźna Pantera, 50 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Lis
1f 235k (MMA)
2f: 31k (MMA)
3: 285ka (M)

14: 100 Mroźny Koziorożec, 92 Mroźna Pantera
1f: 235ł (MMA)
2f: 285ka (M)

15: 100 Mroźny Lis, 50 Mroźny Koziorożec, Niszczący Wół
1f:: 117kz 78awz (Var)

16: 50 Mroźny Niedźwiedź, 50 Mroźny Lis, 25 Mroźny Koziorożec, Matrona Mroźnego Niedźwiedzia
1f 220k (MMA)
2f: 45k (MMA)
3f: 95kz 100awz (Var)


Lud Gór

Tu link do pdfa
https://drive.google.com/open?id=1lRC9e45JNv9cDflOtOCXI-0M3eCc11CN


Lud Gór
http://i65.tinypic.com/mhbn28.jpg

Generałowie umiejętności:
http://i66.tinypic.com/29xji3d.jpg
Za Ponurego może być każdy szybki generał, jak ma te same umiejętności..

Generałowie: 2x Major, Czempioni, All MMA, 6 szybki/ponury/drac/szlom, All tawerniaki.

Potrzebne jednostki:
311 Łucznik 2300 Konny 229 Zbrojny, 424 Konny zbrojny, 2024 Rycerz 600 Konny arkebuzer,
400 Oblężnik

Straty ~ 282ł 2090k 194zb 334kz 1880ry




Po włączeniu przygody, w magazynie prowiantu nastawiamy następujące premie:
Awaryjny Zestaw Naprawczy
Zestaw Do Budowy Zbrojowni
Dostawa Wody
Odczynniki Przemiany
Nawóz Na Pole Pszenicy
Zestaw Do Budowy Siedziby Gildii
Zestaw Do Budowy Magazynu Prowiantu lub Wieży Strażniczej




Używamy obsydianowej podkowy, inaczej z blokami będzie problem.


Można użyć skrytobójcę na obozie 2, pozbywamy się obu obozów z tej strefy.



1: 100 Mroźny Orzeł, 70 Mroźny Koziorożec, 10 Mroźny Wilk
F1: 15kz 214ry 56o (M)

2: 200 Mroźny Orzeł
F1: 90ry (MMA)
F2:129zb 1kz 65o (Var)

3: 80 Mroźny Lis, 75 Mroźny Niedźwiedź, 25 Mroźna Pantera
Bloki : 4x1kz
4: 140 Mroźna Pantera, 25 Mroźny Koziorożec, 20 Mroźny Niedźwiedź
F1 126ł (Ponury)

F2: 285ka (M)

http://i67.tinypic.com/2rpee5g.jpg

Generałów od 1 do 4 wysyłamy na obóz 3,generałów 5 i 6 wysyłamy na 4. Ataki wysyłamy po kolei bez czekania.

5: 80 Mroźny Orzeł, Olbrzymi Koziorożec, Olbrzymi Ryś
F:1 78kz 117o (Var)




Używamy Awaryjny Zestaw Naprawczy




6: 75 Mroźny Orzeł, 30 Mroźny Koziorożec, 25 Mroźny Wilk, Upiorny Wilk
F1: 240ry 45o (M)

7 100 Mroźny Niedźwiedź, 50 Mroźny Orzeł
F1: 235k (MMA)
F2: 150k (MMA)
F3: 20kz 265ka (M)

8: 75 Mroźny Orzeł, 50 Mroźny Wilk, Niszczący Wół
Blok: F1, F2, F3, F6, F7 - 1kz
9: 105 Mroźny Koziorożec, 100 Mroźny Lis, 10 Mroźna Pantera
F1: 220k
F2: 100zb 100ry 85o

http://i63.tinypic.com/30bjk07.jpg
Ataki wysyłamy po kolei od 1 do 7, Generałowie 1, 2, 3, 6, 7 na obóz 8. Generałów 4 i 5 na obóz 9.




Produkujemy Zestaw Do Wzmocnienia Bramy i używamy na BRAMIE 1


10: 75 Mroźny Koziorożec, 75 Mroźny Niedźwiedź, 50 Mroźny Orzeł, 25 Mroźna Pantera

F1: 235k (MMA)
F2: 235k (MMA)
F3: 80kz 205ka (M)
lub D.katapulta

11: 100 Mroźny Orzeł, 100 Mroźny Niedźwiedź
F1: 235k (MMA)
F2: 235k (MMA)
F3: 49kz 196ry 40o (M)
lub D.katapulta

12: 100 Mroźny Wilk, 75 Mroźny Lis, Zimowy Koszmar
F1: 120ry (MMA)
F2: 125ry 160o (M)

13: 95 Mroźny Wilk, 50 Mroźny Niedźwiedź, 45 Mroźna Pantera
F1: 110ł (Ponury)
F2: 285ka (M)

14: 100 Mroźny Niedźwiedź, 30 Mroźny Orzeł, 25 Mroźny Lis
F1: 235k (MMA)
F2: 140k (MMA)
F3: 20kz 265ka (M)



Budujemy zbrojownie



15: 50 Mroźny Orzeł, 50 Mroźny Niedźwiedź, 2 Olbrzymi Ryś
F1: 235k (MMA)
F2: 150k (MMA)
F3: 75kz 210o (M)

16: 100 Mroźny Koziorożec, 75 Mroźny Niedźwiedź, 2 Upiorny Wilk
F1: 285ry (M)
F2: 235ry (MMA)
F3: 90ry (MMA)
F4: 49 kz 40 ka 106o (Var)

Można użyć skrytobójcy
jeśli zostało: 100MK, 75MNF1: 235ł (MMA)F2: 235ł (MMA)F3: 10kz275ka (M)
jesli zostało: 100MK, 2UWF1: 235ry (MMA)F2: 48kz 77ka 70o (Var)
jeśli zostało 75MN, 2UWF1: 235ry (MMA)F2: 46kz 79ka 70o (Var)



17: 150 Mroźny Orzeł, 75 Mroźny Niedźwiedź, 2 Olbrzymi Koziorożec

F1: 180ry (Nus)
F2: 235ry (MMA)
F3: 110ry (MMA)
F4 38kz 157o (Var)

Można użyć skrytobójcy
jeśli zostało:150MO, 2OKF1: 180ry (Nus)F2: 50kz 145o (Var)
jeśli zostało: 75 MN. 2OKF1: 95kz 75ka 25o (Var)

jeśli zostało: 150MO, 75MNF1: 235ry (MMA)F2 80ry (MMA F3: 81kz 39ka 75o (Var)







Robimy zadanie (tylko te) “Odnowienie” Czyli Wybierz Główną Halę Skjoldrborg.
Będziemy mieli też aktywne drugie zadanie w którym trzeba wybudować drugi budynek, z wykonaniem tego zadania zwlekam do czasu aż naprawimy druga brame. Jeśli zadanie zrobimy wcześniej, to pojawią się dodatkowe obozy z trzeciej obrony i żeby skończyć przygodę trzeba będzie je ubić dodatkowo.






18: 150 Mroźna Pantera, 100 Mroźny Wilk, 10 Mroźny Orzeł
F1: 1ka (Var)
F2: 75ł (Ans)
F3: 285ka (M)



Używamy premii Dostawa Wody, Nawóz Na Pole Pszenicy, Odczynniki Przemiany. Wracamy na wyspę i produkujemy zestaw do wzmocnienia bramy i używamy na BRANIE 2




Budujemy siedzibę gildii i Magazynu Prowiantu lub Wieże Strażniczą




Na obozach 1, 10 i 11 można użyć D.katapulty na 16 i 17 można użyć assa dla zmniejszenia strat







Wielka Bitwa

Tu link do pdfa
https://drive.google.com/open?id=17Awvxx5G8v97J5iHqD9-VLB1sgRmpoaq



Wielka Bitwa
http://i67.tinypic.com/fdrtsm.jpg

Generałowie umiejętności:
http://i63.tinypic.com/4sbsqx.jpg


Za Ponurego może być każdy szybki generał, jak ma te same umiejętności..

Generałowie: 2x Major, Czempioni, All MMA, Mikołajowa, 3 szybki/ponury/drac/szlom.


Potrzebne jednostki:
890 Konny, 1090 Łucznik, 48 Żołnierz, 132 W.łucznik, 2000 Rycerzy, 660 Konny zbrojny, 600 Arkebuzer w zbroi. 600 Konny arkebuzer, 100 Oblężnik.

Straty~ 650k, 900ł, 40ż, 125wł, 1700ry, 483kz.




Używamy obsydianowej podkowy, inaczej z blokami będzie problem.


Jeśli nie wykonujemy bloku, to nie trzeba używać.

Jedna sztuke dynamitu posiadamy z poprzedniej przygody, Obsydianowy dynamit jest tu bardzo ważny, więc używamy tylko w oznaczonych miejscach.

1: 75 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźna Pantera, 25 Mroźny Lis, 25 Mroźny Wilk
1f: 125k (MMA)
2f: 285ka (M)

2: 60 Mroźny Niedźwiedź, 50 Mroźny Lis, 50 Mroźna Pantera
1f: 235k (MMA)
2f: 285ka (M) straty ~ 15ka

3: 65 Mroźny Niedźwiedź, 65 Mroźny Wilk, 30 Mroźny Lis
1f: 170k (MMA)
2f: 285ka (M)

4: 100 Mroźny Wilk, 50 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Orzeł
1f: 160ry (ponury)
2f: 30kz 165ka (Var)

Wracamy na wyspe i produkujemy zestaw do mostu i używamy jak na mapie.

5: 75 Mroźny Olbrzym, Upiorny Wilk
1f: f1 87kz 108awz (Var)

Używamy dynamit w miejscu oznaczonym na mapie.

6: 100 Mroźny Wilk, 25 Mroźny Koziorożec, 25 Mroźny Lis, Wzorcowy Łoś
1f: 115ry (MMA)
2f: 235łu (MMA)
3f: 50kz 200awz 35ka (M)

Używamy dynamit w miejscu oznaczonym na mapie.

7: 100 Mroźny Lis, 125 Mroźna Pantera
1f: 85ry (MMA)
2f :7kz 188ka (Var)

8: 100 Mroźny Niedźwiedź, 40 Mroźny Lis, 10 Mroźna Pantera
1f: 235k (MMA)
2f: 165łu (Ponury)
3f: 285ka (M)

8: 100 Mroźny Niedźwiedź, 40 Mroźny Lis, 10 Mroźna Pantera
Opcja z blokiem
5x 1kz (Taweniak)

https://lh5.googleusercontent.com/ye5Y3rAaXpTwwPnp6tlkX-ot9EsxJcMC40t9U3XQbPybQZyTtfsI1zhZJ8ar3RiLCOcZHopf smoRL6iV8IXJ6aczmiLJ8rDkQb8gD4IGytZ8w6ZaeDbUNh4Fdh fB4MuLwm_HC6XY
Zmieniłem oznaczenia bloków, nie wiem czy bardziej czytelnie.
Cyfry oznaczają obóz który atakujemy, litery kolejność wysyłania, więc atakujemy w kolejności 8a, 8b, 9c, 9d, 8e, 8f, 8g, jedne po drugim, bez czekania.


9: 75 Mroźny Olbrzym, 35 Mroźny Koziorożec, 25 Mroźny Wilk, Olbrzymi Ryś, Niszczący Wół
1f: 48ż 132wł (Nus)
2f: 48kz 237awz (M)

10: 50 Mroźny Koziorożec, 75 Mroźny Orzeł, 75 Mroźny Wilk, 75 Mroźny Olbrzym
1f: 215ry (Miko)
2f: 65ry (MMA)
2f: 220awz 65ka (M)


11: 100 Mroźny Orzeł, 2 Olbrzymi Koziorożec
1f: 97kz 98o (Var)

Używamy dynamit w miejscu oznaczonym na mapie.

12: 100 Mroźny Lis, 100 Mroźny Olbrzym, 50 Mroźny Koziorożec
1f: 235ry (MMA)
2f : 80ry (MMA)
3f: 285awz (M)
albo D.katapulta

Używamy dynamit w miejscu oznaczonym na mapie.



13: 50 Mroźny Koziorożec, 50 Mroźny Niedźwiedź, 50 Mroźny Wilk, 35 Mroźna Pantera
1f: 235łu (MMA)
2f:285ka (M)

14: 75 Mroźny Olbrzym, 50 Mroźny Niedźwiedź, 35 Mroźny Orzeł, Olbrzymi Koziorożec
1f: 285ry (M)
2f: 45kz 150awz (Var)

Obozy 15-18

Mamut:
1f: 235ry (MMA)
2f: 60ry (MMA)
3f: 45kz 240awz (M)

Smilodon:
1f: 170ry (MMA)
2f: 144kz 141awz (M)

Orzeł:
1f: 220ry (MMA)
2f: 20ry (MMA)
3f: 80kz 155awz 50ka (M)

Jeśli ktoś posiada MMA z “mistrz planowania” to:
1f: 235ry (MMA)
2f: 80kz 155awz 50ka (M)

Risi:
1f: 110ry (MMA)
2f: 235łu (MMA)
3f: 235łu (MMA)
4f: 30kz 165awz (Var)

ArturGrab
25.07.2018, 10:20
Moje pytanie po co używać obsydianowych podków, na moją logikę na platynowych też powino wyjść bo wg BB podkowa nie działa na strefa ataku tylko na przemieszczenie się i powrót.
Nawet jak działa na atak to czy jest +20 czy 30 wg mnie nie ma znaczenia jakich podków używasz.

Larxand
25.07.2018, 10:55
Moje pytanie po co używać obsydianowych podków, na moją logikę na platynowych też powino wyjść bo wg BB podkowa nie działa na strefa ataku tylko na przemieszczenie się i powrót.
Nawet jak działa na atak to czy jest +20 czy 30 wg mnie nie ma znaczenia jakich podków używasz.

Podkowy działają także na atak, chociaż 20 czy 30% pewnie nie ma aż takiego znaczenia.

Ashmore
25.07.2018, 11:52
bo wg BB podkowa nie działa na strefa ataku tylko na przemieszczenie się i powrót.


Poproszę o link do źródła tej oficjalnej informacji, niestety na forum nie mogę nic znaleźć.

A co do rodzaju podkowy, to nierozumień po co kombinować, przecież z excelsior wypada ich wystarczająca ilość żeby zrobić całą kampanie i jeszcze zostanie na inne przygody.

wojtex113
25.07.2018, 12:28
Moje pytanie po co używać obsydianowych podków, na moją logikę na platynowych też powino wyjść bo wg BB podkowa nie działa na strefa ataku tylko na przemieszczenie się i powrót.
Nawet jak działa na atak to czy jest +20 czy 30 wg mnie nie ma znaczenia jakich podków używasz.

Kolejny specjalista po andromadzie zamiast się cieszyć, że komuś się jeszcze chce udostępniać poradniki to maruda marudzi skończ tą grę a nie męczysz innych swoją obecnością. Zrobił sobie poradnik jak mu pasuje a jak jesteś chociaż odrobinkę inteligentny to sobie przeliczysz lub zmienisz.

Ashmore
25.07.2018, 14:59
Dodany poradnik do wielkiej bitwy, pozostałe dodam, jak tylko będę miał „U stóp góry”

ArturGrab
26.07.2018, 12:49
Kolejny specjalista po andromadzie zamiast się cieszyć, że komuś się jeszcze chce udostępniać poradniki to maruda marudzi skończ tą grę a nie męczysz innych swoją obecnością. Zrobił sobie poradnik jak mu pasuje a jak jesteś chociaż odrobinkę inteligentny to sobie przeliczysz lub zmienisz.

Moment moment widziałeś może że marudziłem, jakoś przez ten czas nie widziałem żadnego Twojego poradnika czy jakąś informacją która komuś coś pomoże,
pisanie ze drwala można zrobic rekrutami nic nikomu nie wnosi do gry, więc kto tutaj marudzi.
Nie pomyślałeś może że nie każdy ma podkowy?? a wg mnie czy dodam +20 do prędkości czy +30 to nie zmienia nic? chyba że się mylę to mnie popraw.

kinia19910
26.07.2018, 13:04
Tak się wtrącę... ale może mi ktoś wyjaśni, bo zgłupiałam...

Podkowa działa na prędkość przemarszu wszystkich generałów jednocześnie (jak się śle atak to też), zatem jakim cudem może wystąpić problem z blokami, jeżeli się jej nie użyje? Po mojemu nie ma to znaczenia, zwyczajnie jeśli nie użyjemy podkowy (bez znaczenia której) to WSZYSCY generałowie będą wolniej człapać i tyle. Nie powinno to mieć wpływu na bloki.

Jeśli się mylę to proszę o skorygowanie i wyjaśnienie :)

baqslaw
26.07.2018, 14:18
Tak się wtrącę... ale może mi ktoś wyjaśni, bo zgłupiałam...

Podkowa działa na prędkość przemarszu wszystkich generałów jednocześnie (jak się śle atak to też), zatem jakim cudem może wystąpić problem z blokami, jeżeli się jej nie użyje? Po mojemu nie ma to znaczenia, zwyczajnie jeśli nie użyjemy podkowy (bez znaczenia której) to WSZYSCY generałowie będą wolniej człapać i tyle. Nie powinno to mieć wpływu na bloki.

Jeśli się mylę to proszę o skorygowanie i wyjaśnienie :)

Przy blokach spamem ma znaczenie czas przejścia przez czerwoną strefę i tutaj podkowy robią dużą różnicę.
Przy okazji - mam wrażenie, że działanie podków z głębokim śniegiem się zmieniło po konserwie. Komuś jeszcze wydaje się, że gienki chodzą teraz szybciej po rzuceniu podkowy?
Mam teorię, że zmienił się sposób liczenia prędkości - wcześniej jako bazowa do % od podkowy była prędkość po debuffie, czy 0,5, a teraz % są liczone od normalnej prędkości, czyli po rzuceniu tajemniczej mamy 0,9 normalnej prędkości zamiast 0,7.

ArturGrab
27.07.2018, 08:52
Właśnie myślę tak jak kinia ponieważ BB mi napisało że podkowa nie ma wpływy na atak

BB_Penelopa
27.07.2018, 12:02
Witam!

Wielkie dzięki za udostępnienie poradnika!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

baqslaw
27.07.2018, 12:38
Właśnie myślę tak jak kinia ponieważ BB mi napisało że podkowa nie ma wpływy na atak

Źle myślisz.
Podkowa nie ma wpływu na atak, ale na prędkość poruszania się generała podczas ataku jak najbardziej.
Nie musisz mi wierzyć - możesz to sprawdzić ze stoperem na pierwszej lepszej przygodzie.

ania123
17.10.2018, 18:00
W górskim labiryncie w obozie 15 jest błąd atakując tylko Vargusem to on ginie trzeba dodać atak MSW lub strzały tak samo w obozie 16
a w wielkiej bitwie obóz -6 trzeba 2 x Msw a nie jak jest 1x ponury i 1x MSW

mateuszsos
20.04.2020, 11:10
dzieki