Zobacz pełną wersję : Gra Dodanie Do Gry Nowego Generała
WSRH-MATI
22.06.2018, 20:29
Witam mam taki Pomysł fajnie by było jak by Ubisoft i Blue Byte Dodali do Gry Nowego Generała Który był by Assaasynem z serii gier Assassin's Creed
Pojemność 270
punkty wytrzymałość 100
celność 80%
siła ataku 700-1.250
prędkość podróży 15min
czas odpoczynku 2 h
czas trwania rundy 10 sek
Umiejętności:
atak ukrytym ostrzem
rekrutacja członków Bractwo na Poziomie Mistrz Asasynów wszystkie elitarne jednostki zadają 100% większe obrażenia.
madzik79
22.06.2018, 20:45
Jestem ZA :)
puniek2013
22.06.2018, 21:00
popieram:)
Bgirl_rosee
24.06.2018, 21:45
super :)
zdecydowanie tak też popieram ten pomysł
Siwy96UK
25.06.2018, 18:18
Moim zdaniem jest zbedny . Major wtedy odejdzie w zapomnienie . bo bedzie bezuzyteczny tylko do bloku . i ogolnie chyba blad popelniles. czas trwania rundy chyba chciales 10 sec nie 10 min . bo to wtedy kazdemu zalezy tez bardziej na czasie w ciaglosci robienia przygod . a jezeli gienkowi trafia sie np 3 rundy to bedzie sie bil w obozie 30 min niektorzy w tyle robia dobre przygody a ten gienek bedzie bil sie z 1 obozem tyle czasu
WSRH-MATI
25.06.2018, 18:25
Witam tak tutaj popełniłem błąd
Arsen_Lupen
25.06.2018, 20:01
gieków nigdy dość - jestem za
ptakuwrc
25.06.2018, 20:34
Gitarka jestem za. :)
ProKreator
27.06.2018, 17:46
Nie przejdzie :P gdyby niemcy byli skorzy do udogodnien, dostalibysmy rekompensaty :]
pknszejk
30.06.2018, 15:02
super SPrawa :)
IIMUCHOMOREKII
30.06.2018, 15:04
jestem za obydwoma rękoma :)
Moim zdaniem jest zbedny . Major wtedy odejdzie w zapomnienie . bo bedzie bezuzyteczny tylko do bloku.
Major do bloku i tak byłby wyjątkowo bezużyteczny ;)
Oczywiście tak samo zbędne było wprowadzenie Majora, bo teraz Weteran w wielu przypadkach idzie jako mięso armatnie.
A wcześniej wprowadzenie Weterana było zbędne, bo wszyscy zwykli zostali sprowadzeni do funkcji dywersyjnej.
Co do samego pomysłu, o ile na pewno by mi się taki cudak przydał, to żeby to miało jakiekolwiek szanse na wprowadzenie, musiałby mieć jakieś poważne ograniczenia, czyli np właśnie wydłużony kilkukrotnie czas walki, i/lub znacznie dłuższy odpoczynek po walce, i/lub obrażenia 1-1 a nie 700-1250.
Taa, i cały balans obecnych gienków uj strzeli. Czemu się ograniczasz? Daj od razu 5000-10000 obrażeń, 99% celności, obszarówkę, pierwszy atak, flankowanie, oślepienie jak u anslema, pierwszą pomoc 50%, pojemność 400, i możliwość miksowania starego wojska z elitarnym. Jak już się bawić to się bawić.
Pomysł nie jest głupi, nie zaburzyłby balansu starych przygód bo tam nie ma elitarnych wojsk dostępnych więc major i ten by praktycznie sprawdzali się podobnie.
Do nowej kampani przydałby sie jakiś ograniczacz start i to tez by było w miare ok. Najbardziej po tyłku by dostały alibaby i Zła królowa, które po dodaniu szkolenia są przygodami niezbyt wymagającymi. Być może takie Węże czy Skarby by stały się bardziej popularne przez redukcję start.
konkur4 dobrze mówi, nowy ok, ale nie z cudownymi właściwościami, musi to wszystko mieć jakiś balans - coś za coś. Obecni generałowie są zbyt słabi, czy co, że takie pomysły ...?
Można i tak:
Generał Koniokrad - po każdej wygranej bitwie z konnicą łapie z pola walki konie i dodaje do gwiazdy
Generał Kleptoman- po każdej wygranej bitwie z jednostkami ciężkimi zbiera z pola walki żelastwo i dodaje broń do ekwipunku
Generałowa Biurokratka - za 1000 zdobytych PD wręcza Odznakę Pracownika Miesiąca
Generał Pędzibimber - idzie z nim do walki 300 jednostek, ale walczą niestety na kacu z zerową celnością
Generał Alchemik - potrafi zdobyte Gwiezdne monety przetopić na klejonty
Generałowa Kurtyzana - potrafi jeden wrogi obóz pokonać bez walki, a później wraca z przygody 24 godziny, nikt nie wie dlaczego
Generał Jaś - gdy wygra, uzyskane PD zamienia na Magiczne Fasole po odpowiednim kursie
Generał Łowca Talentów - po wygranej bitwie jest szansa, że wśród jednostek zwerbuje Pana Myersa do szkolenia nowych Rekrutów
Generał Raz-A-Dobrze - w pierwszym uderzeniu pokonuje losowy typ jednostek, a później do końca przygody odpoczywa
Generałowa Lepka Łapka - gdy zdobędzie 1000 PD lub więcej za pokonane jednostki, 10% łupów z przygody zabierze dla siebie, zwiększając o 10% PD z przygody
Generałowa Wredna Baba - nikt jej nie będzie rozkazywał i atakuje losowo wybrany obóz, niszcząc go całkowicie. Gdy jest mniej niż 5 wrogich obozów, wie lepiej, że nie warto się fatygować i przechodzi w stan odpoczywania
Generał Najemnik - mało mu płacą, więc się nie śpieszy, na przygodę dociera po 30 minutach, walczy w rundach 30 sekundowych, a i wraca z przygody 90 minut. Niestety zabiera ze sobą niewiele jednostek, gdyż mało im płaci i o chętnych trudno
Generał Kapelan - po każdych 10 sekundach walk jego modlitwy i wiara sprawiają, że wzrasta o 1 jego pojemność
Generałowa W Kamuflażu - w pierwszym ataku uderza najsilniejszą jednostkę, lecz niestety nie zyskujesz z jej ataku PD
Generał Zdrajca - dodaje wszystkim jednostkom flankowanie, także i wrogim
Generał Demotywator - wszystkie jednostki (własne i wrogie) tracą flankowanie i obrażenia obszarowe
kinia19910
08.08.2018, 01:06
Glavo, dobre :D
glavo- pomysl z tymi gienkami genialny- jestem za
Temat rzeka, lecz wątpię, aby była szansa na cokolwiek nowego w tym temacie...
Jeśli motywem przewodnim posta było dodanie nowego gienka, to takowy pojawi się w grze. A to, że nie jest tak wykokszony jak chcieliby proponujący, to już wina jakiegoś małego człowieczka z BB, odpowiedzialnego za balans. Temat więc do zamknięcia, a jak komuś nie podoba się balans, to może warto w następnej propozycji przegłosować zwolnienie owego człowieczka :D I ponowny re-balans wszystkiego :P
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.