PDA

Zobacz pełną wersję : Captcha przy logowaniu nie wyświetla kodu



Draqun
08.04.2018, 14:12
Witam.

Kolega posiada następujący problem, co uniemożliwia mu zalgoowanie się.

http://i67.tinypic.com/260e3ki.png

Skoro captcha wygasła to nijak nie poda prawidłowego kodu. Ktoś coś szybko zrobi?

Pozdrawiam.

pasqdek
09.04.2018, 21:48
Captcha przy logowaniu? a kolega to loguje sie na wersje bezpłatną czy inną?
A moze to jakiś wiruch w e Flashu?

kinia19910
10.04.2018, 13:15
Captcha przy logowaniu? a kolega to loguje sie na wersje bezpłatną czy inną?
A moze to jakiś wiruch w e Flashu?

Jak się pomylisz parę razy, to wymagana jest captcha... ;)

AngelaFox
11.04.2018, 11:47
Koleżanka ma ten sam problem

Laskokak
11.04.2018, 12:22
Kod ten także nie działa chcąc się skontaktować przez formularz z pomocą techniczną.
Ciekawe ile osób nie może przez to się zalogować ani nie może zgłosić tego problemu bo kodu brak?

Jaczus
11.04.2018, 12:30
Udało mi się obejść to w taki sposób:
Zalogowałem się na swoje konto przez uplay.com (tam captcha jest aktualna). Po powrocie na TSO wszystko śmiga.

BB_Penelopa
11.04.2018, 15:55
Witam!

Jeżeli pojawi się okno CAPTCHA, należy zaczekać około 15 minut i spróbować zalogować się ponownie.
(W przypadku gdy znacie poprawne dane do logowania).
Jeżeli nie pamiętacie danych do logowania, proszę o zmianę hasła, a wtedy CAPTCHA nie pojawi się ponownie.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

rafmir
04.07.2018, 11:12
Dziś miałem bardzo duże problemy z zalogowaniem się, pojawiało się okno captcha choć miałem na pewno dobrze ustawione hasło i maila. Udało się gdy poprosiłem o zmianę hasła, ale na link z ubisoft czekałem ze 20 minut. Po zmianie hasła i tak jeszcze przez kilka minut nie mogłem się zalogować.

BB_Penelopa
04.07.2018, 15:34
Dziś miałem bardzo duże problemy z zalogowaniem się, pojawiało się okno captcha choć miałem na pewno dobrze ustawione hasło i maila. Udało się gdy poprosiłem o zmianę hasła, ale na link z ubisoft czekałem ze 20 minut. Po zmianie hasła i tak jeszcze przez kilka minut nie mogłem się zalogować.

Witaj!

Dobrze zrobiłeś należy:

Zresetować hasło poprzez opcję: "Nie pamiętasz hasła?" na stronie głównej.
Użyć innej przeglądarki do pierwszego logowania po zmianie hasła (jeśli chcesz użyć tego samego, odczekaj co najmniej 20 minut, zanim ponownie się zalogujesz.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

the_Slave
06.08.2018, 11:45
captcha (test na człowieka), czyli przepisz literki z obrazka, nie wyświetla się na stronie głównej,
niektórzy nie mogą się zalogować....

Freha
06.08.2018, 11:56
po kilkunastu minutach przerwy można się ponownie "normalnie" zalogować. O ile kojarzę to u mnie po 15 minutach captcha przestała mi wyskakiwać

kinia19910
06.08.2018, 11:56
https://forum.thesettlersonline.pl/threads/45279-Captcha-przy-logowaniu-nie-wyświetla-kodu

czytaj zanim napiszesz...

BB_Penelopa
06.08.2018, 15:21
captcha (test na człowieka), czyli przepisz literki z obrazka, nie wyświetla się na stronie głównej,
niektórzy nie mogą się zalogować....

Dzień dobry!

W takich przypadkach sugerujemy zmienić hasło do konta za pomocą funkcji "Nie pamiętasz hasła" (która znajduje się poniżej pola do logowania) lub/oraz ewentualnie użyć innej przeglądarki przy pierwszym logowaniu po zmianie hasła (użycie tej samej może bowiem wymagać odczekania aż 20 minut przed ponownym zalogowaniem). Mam nadzieję, że to rozwiązanie umożliwi już normalne granie. W razie pytań proszę śmiało pisać.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Foksi
16.08.2018, 16:02
Wczoraj zostało coś popsute z logowaniem. Z rana mogłem się zalogować, a wieczorem już nie. Problem z logowaniem był tylko na stronie tso i tsotesting, na strony ubi mogłem bez problemu się logować. Przeszedłem standardowe długie boje z supportem: musiałem kilka razy zmieniać hasło, czyścić pamięć podręczną i ciasteczka we wszystkim w czym się dało. Niestety support nie był wstanie mi pomóc.

Pomyślałem że może znak plus w moim adresie e-mail powoduje problemy z logowaniem i to był strzał w dziesiątkę. Po zmianie znaku plus na ciąg %2b mogłem się zalogować. Ciekawe czy ten problem zostanie naprawiony? Mam tylko nadzieję że nie zostanie to zepsute bardziej, tak że w ogóle nie będę wstanie się zalogować.

Żeby było coś na temat wątku: Recaptcha nadal nie działa i nic nie wskazuje na to żeby sytuacja miała się zmienić.

Edit: Logowanie działa już poprawnie.

problem__
07.09.2018, 20:44
Witam musiałem założyć nowe konto ponieważ nie mogę zalogować się na stare. Ciągle na stronie logowania rzuca się o jakiś kod? Co to ma być, gdzie to wpisać??
W załączniku zdjęcie.

Glavo
08.09.2018, 22:34
Faktycznie, jest jakiś problem, kiedyś wyświetlała się Captcha do przepisania, teraz nijako znikła. Źle wpisywałeś hasło, to i się skopało...
Spróbowałem, zadziałało tak:
Otwórz w chrome, w trybie Incognito stronę https://www.thesettlersonline.com/en
Kliknij Already Registered?, zostaniesz przeniesiony na stronę główną, w górnym lewym narożniku wybierz Region: Polska, strona się przeładuje na polską wersję, teraz kliknij Już zarejestrowany, otworzy się strona główna TSO PL.
Wpisz swoje dane logowania korzystając z górnych okienek, tych na lewo od opcji Region. Jeśli wpiszesz poprawne dane, zaloguje Cię.
Sprawdzone chwilę temu na sobie.

Efema
12.09.2018, 12:51
Witam,

Mnie wywaliło do Ubisoftu, tam nowe hasło i ruszyło.. Jeśli to tak można nazwać. czekam po 15 minut, z 2-3 razy f5, i łaskawie jestem na błękitnym ekranie gry... jeszcze tylko pododają domki, pola itp i można grać.. :(

BB_Penelopa
12.09.2018, 12:58
Witaj! :)

W takich przypadkach sugeruję zmienić hasło do konta za pomocą funkcji "Nie pamiętasz hasła" (która znajduje się poniżej pola do logowania) lub/oraz ewentualnie użyć innej przeglądarki przy pierwszym logowaniu po zmianie hasła (użycie tej samej może bowiem wymagać odczekania aż 20 minut przed ponownym zalogowaniem). Mam nadzieję, że to rozwiązanie umożliwi już normalne granie. W razie pytań proszę śmiało pisać.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

BB_Penelopa
03.10.2018, 15:31
Mała podpowiedź!


W pierwszej kolejności proszę raz jeszcze wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, Flash Player'a i DNS.
Pamiętaj, aby wylogować się z gry na co najmniej 20 minut i zamknąć stronę przed wykonywaniem tych czynności. Następnie zrestartuj przeglądarkę i zaloguj się ponownie.

Instrukcja, jak wyczyścić cache Flash Playera:
- przejdź proszę na ten adres: http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager07.html
- poczekaj aż załaduje się Panel Ustawienia przechowywania witryn internetowych
- kliknij w nim na "Usuń wszystkie" i potwierdź swój wybór

Instrukcja czyszczenia pamięci DNS:
1) uruchom wiersz poleceń
Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź
2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź

Kolejnym krokiem będzie zmiana/potwierdzenie ustawień związanych z zabezpieczeniami oraz Flash Player'em. Ponieważ nie wiem, jakiej przeglądari sz i używacie, podzielę się informacją dla każdej z nich.

Edge
Przy logowaniu wyskakuje okienko, które stwierdza przestarzałą wersję Adobe Flash Player i sugeruje Ci zaktualizowanie programu. Możesz kliknąćna link z tego okna, aby zainstalować nowy Flash Player, tutaj pojawi się okno z blokowaniem.
W tym oknie zaznacz opcję, aby pozwolić Adobe Flash działania na tej stronie internetowej - "Zawsze pozwalaj". Następnie zapisz te ustawienia i zaloguj się ponownie do gry. Jak zauważysz problem wynikał z blokad w przeglądarce.

Chrome
Wejdź na następującą stronę internetową: chrome://settings/content/flash. Zaznacz opcję "Zezwalaj na uruchamianie Flasha na stronach", suwak musi być po prawej stronie, na niebiesko. Opcjonalnie dodaj stronę The Settlers Online do stron uprzywilejowanych poprzez naciśnięcie przycisku "Dodaj" w sekcji "Zezwalaj" i wpisz https://www.thesettlersonline.pl/, a następnie potwierdź to klikając na "Dodaj" w okienku.

Firefox
W Firefoksie kliknij na czerwony znak po lewej stronie obok paska adresu internetowego. Kliknij na "Zezwalaj i zapisz". Jeśli nie jest widoczny czerwony znak, kliknij na szary symbol kłódki i tam zezwól na używanie Flasha.

Blokowanie skryptów!
Proszę pamiętaj także, żeby nie używać programów lub dodatków blokujących skrypty (reklamy) na stronie gry, aby zagwarantować płynną rozgrywkę. Takie programy i dodatki mogą być odpowiedzialne za lagi w grze, problemy graficzne i możliwość zalogowania się.

Mam nadzieję, że komuś pomoże.


Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Fleotria
09.10.2018, 12:03
Ja własnie znajomemu mialam podeslac podrecznik do wrzucenia i wyskoczylo, ladny prezent poewentowy............


Witaj!

Dział techniczny pracuje nad naprawą tych niedogodności!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

info z fejsa

BB_Penelopa
09.10.2018, 14:48
Witam!

Proszę wylogujcie się z gry i odczekajcie co najmniej 10 minut przed ponowną próbą zalogowania. Po odczekaniu 10 minut ponownie pojawi się możliwość uzyskania dostępu do gry.

Gdybym mogła jakoś jeszcze służyć pomocą, proszę o informację.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

marionson
27.10.2018, 07:56
byłem na poziomie 46 .... loguje sie i jestem na nowym swiecie poziom 2 , nie wiem co sie stało... nie mogę sie przelogować, poradzcie

BB_Penelopa
29.10.2018, 16:05
byłem na poziomie 46 .... loguje sie i jestem na nowym swiecie poziom 2 , nie wiem co sie stało... nie mogę sie przelogować, poradzcie

A nie masz czasem założyncyh 2 kont na jednym adresie e-mail...?

Prześlij proszę zgłoszenie w tej sprawie do naszej pomocy technicznej. Formularz kontaktowy znajdziesz na stronie: https://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Helioss
03.04.2019, 21:17
taaa dzięki od 3 dni żona nie może się zalogować ale ja mogę dzięki Pen za instrukcje pozdr.