PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Rozszerzenie Kolonizacji



wojtek91
03.04.2018, 15:56
Kolonie teraz są dosyć nie opłacalne, więcej sprzetu pójdzie z ludzmi do ziemi niż są jakieś korzyści. Mój pomysł jest taki.
- zwiększamy liczbę surowców do wydobycia
- zwiększamy liczbę występowanych surowców w koloni (np. wegiel żelazo granit itp
- Mozliwość ustawiania swoich fortów w dowolnym miejscu (różnica odłegłości to musi być 5 flag żeby nie zrobić tam, linii Marzinota:)
-możliwość wybuchu rewolucje niewolników (podbitych ludzi)
- utworzenie koszt utrzymanie koloni (chleb woda uzbrojenie itp.)
- kolonie są na zawsze oprócz 2 opcji: a) jeżeli zostanie odbita przez innego gracza B) jęzeli zdobędą niewolnicy
- można wesprzeć niewolników do wybuchu przeciw kolonistą wysyłając broń w tedy jest możliwość przekazania przez indian koloni innego gracza tobie, ale wtedy jest zmniejszoną produkcja dóbr bo indianie się dzielą 50% na 50%
-Kolonie zwiększają poziom ludności miast
-kolonie można wypuścić żeby mogła sama szkolić armie ale to były by koszt 30% dla koloni a 70% dla nas.



Kolonie mozna znaleść przez puszczenie odkrywcy na szukanie kolonii czas różny bo zależy czy gracz powie jemu żeby miał szukać bardzo daleko czy blisko. im bliżej tym mniejszy czas a wyspy to się wybiera czy ma szukać mała średnia czy duża.

Wspierać idian można poprzez wysyłanie broni ale trzeba najpierw wysłać szpiega na wyspe zajetą przez gracza i zacząć wspierać indian do walki
z zaborcą to też zależy od czasu i od wyspy im dłużej bedziemy czekać to zryw bedzie wiekszy i bardziej skuteczny i indiane pozwolą wydobywać surowce i pomogą ale to bedzie interes 50 na 50% albo można powiedzieć nie i zaatakować indian tylko trzeba pamietać że indiamie maja broń.

BB_Penelopa
18.04.2018, 12:22
Witam!

Zdaje się, że post zniknął w morzu innych! :)
Zachęcam do głosowania i dzielenia się opiniami.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

von_Flaschke
18.04.2018, 16:54
to jest pomysł na nową grę, ale takie w przeszłości już były - nie będę wymieniał z wiadomych powodów
thesettlersonline tego nie pomieści w takiej formule jak teraz istnieje.
dopóki 1/3 graczy nie osiągnie 75 poziomu to nie ma co liczyć na takie rozszerzenie gry

Misiorww
18.04.2018, 17:24
za dużo kombinacji.
wystarczyłoby dodać ciekawe nagrody za kolonie, bo tak naprawdę nie ma z nich żadnych pożądanych surowców

wanak
19.04.2018, 09:30
Mam pomysł na

wanak
19.04.2018, 09:37
Mam pomysł na zwiększenie aktywności wewnątrz gildii. To magazyn gildii w panelu gildyjnym. dzięki niemu łatwiej by można było robić ściepy na wspólne cele i w większym stopniu wykorzystywać nadwyżki jakie niektórzy z członków mają. Można by było też wprowadzić system podatków co z pewnością zwiększyło by wiedzę na ich temat u młodszych graczy.

set2g
19.04.2018, 10:28
Pomysł banku/magazynu się już przewijał, nawet pojawiły się jego pierwsze wersje na serwerze testowym, ale koniec konców z niego zrezygnowno. Robienie ściep w tej grze polega na poproszeniu na kanale gildii, i nie jest do tego potrzebny osobny budynek. Inna sprawa jakby była jakaś wyspa gildii, gdzie można by było budować i surowce potrzebne do przesłania w obydwie strony obsługiwał jakiś magazyno-port. Wtedy by była nowa funkcjonalność która by mogł się opierać o taki budynek, w innym wypadku nie ma większego sensu.

sparkz
19.04.2018, 10:38
dzięki niemu łatwiej by można było robić ściepy na wspólne cele

Jakie wspolne cele skoro w tej grze gildie istnieja tylko i wylacznie na papierze i ograniczaja sie do wspolnego czatu ?

Jedyne cele jakie w tej grze sa to indywidualne cele kazdego gracza.

horis
21.04.2018, 10:17
wojtek, ty juz lepiej ksiazke napisz i opublikuj,
albo zglos sie do jakiego producenta gier i zarzuc go swoimi pomyslami na nowa gre;
a tak to polecam ci abys pogral w the settlers i/lub The Settlers II: 10-lecie

Hulito
22.04.2018, 20:50
I tak kolonie mało kto robi :D

Lisq3
23.04.2018, 15:30
Popieram zmiany.
Malo kto robi, bo teraz sa nieopłacalne. A gdyby były np na zawsze... ALBO MAM POMYSŁ. Kolonie powinny być podpisywane i powinno się wyszukać kolonię danego gracza i móc ją zaatakować. Takie celowe "PvP". To by było genialne!

Iphoris
24.04.2018, 00:39
Aktualnie z kolonii można dostać 3 tysiące mieszkań i to w zasadzie cała użyteczność. No może jeszcze to, że są jakąś namiastką interakcji poza czatem i handlem.
I nie są tak ekstremalnie nudne jak przygody.
Ewidentnie brakuje czwartego typu kolonii (z surowcami elitarnymi) i jakichś sensownych nagród (mogą być nawet dostępne po wymaksowaniu zamku), bo wypakować tonę żelaza i być może stali, a potem dostać śladowe ilości expa i surowców to tak średnio, bym powiedział.

Lisq3
25.04.2018, 19:38
Poza tym powinien być dostępny oddzielny "slot" na kolonie, aby mozna bylo robic zarówno przygode jak i kolonie jednoczesnie. Bo jesli trzeba wybierac miedzy jednym a drugim to wiadomo co wybierze wiekszosc graczy...

MOD_Victoria
14.06.2018, 11:05
Dzień dobry,

zdaje się, że sugestia Wam umknęła. Zachęcam do głosowania i dyskusji, to od Waszych opinii zależy, czy pomysł zostanie przekazany!

Pozdrawiam
MOD_Victoria

Lisq3
09.07.2018, 13:16
jaka sugestia?

na "nie" głosują tylko zawistne cebulaki, które nie robia kolonii a nie chca by inni gracze mieli z tego jakies zyski

baqslaw
09.07.2018, 13:39
jaka sugestia?

na "nie" głosują tylko zawistne cebulaki, które nie robia kolonii a nie chca by inni gracze mieli z tego jakies zyski

A może po prostu pomysł się nie podoba, bo jest zbyta chaotycznie i niezrozumiale opisany? Etykietkę to sobie sam przyklejasz nazywając kogoś, kogo nawet nie znasz w ten sposób.
Ja mimo, że kolonie robię (a raczej robiłem) nie głosowałem, bo nie będę wspierał niechlujstwa.

Larxand
10.07.2018, 14:16
Lubię (lubiłem) kolonie. Ich największy problem to to, że się kończą. Zbudowałem zamek i w zasadzie wszystko, co związane z koloniami jest do wywalenia: akademia, obie zbrojownie, nagromadzona broń, itd. Szkoda.
Pomysł zmian mi się podoba, generalnie szedłbym w takim kierunku: po osiągnięciu obecnego maksymalnego poziomu powinny się znacznie zwiększyć koszty zdobycia (trudniejsze obozy, może jakieś zadania jak w Górskich Klanach), przy jednocześnie zasadniczo zwiększonych możliwościach obronnych (np poprzez możliwość ustawiania budowli obronnych w dowolnych punktach). A to wszystko nagrodzone możliwością postawienia na kolonii jakiegoś specjalnego budynku funkcjonalnego wspomagającego te działające na głównej wyspie (np koszary, prowiant albo jakiś wypasiony magazyn). Dzięki temu i główna wyspa zyskałaby trochę miejsca, i jakieś gałęzie gospodarki by się ożywiły, a jej owoce wykorzystałoby się w jakimś lepszym celu niż do chowania w gwieździe. Można nawet pokusić się o konieczność stałego (zautomatyzowanego) dostarczania jakichś towarów na kolonię (ryb, drewna, rudy platyny czy innego szajsu, od którego gwiazdy pękają) w celu utrzymania zdolności defensywnych. Oczywiście wszystko tak zbalansowane, żeby po utracie kolonii nie miało się wrażenia, że zapłaciło się milion a dostało tysiąc.

sparkz
10.07.2018, 14:37
Ich największy problem to to, że się kończą.

Ich najwiekszy problem to to, ze oferuja dokladnie to samo co budynki na wyspie (a nawet mniej) jednoczesnie kosztujac żelazo i wprowadzajac ryzyko, ze ktoś Ci je odbije (co w przypadku infrastruktury na wyspie nie nastapi).

Tak dlugo, jak funkcjonalnie nie beda diametralnie rozne od reszty gry, tak dlugo istnienie kolonii jest kompletnie pozbawione sensu. W szczegolnosci, ze coraz trudniej kogokolwiek nabrac na to, ze kolonie maja cokolwiek wspolnego z oczekiwanym od dawna trybem pvp.

Larxand
10.07.2018, 15:30
Ich najwiekszy problem to to, ze oferuja dokladnie to samo co budynki na wyspie (a nawet mniej) jednoczesnie kosztujac żelazo i wprowadzajac ryzyko, ze ktoś Ci je odbije (co w przypadku infrastruktury na wyspie nie nastapi).

Tak dlugo, jak funkcjonalnie nie beda diametralnie rozne od reszty gry, tak dlugo istnienie kolonii jest kompletnie pozbawione sensu. W szczegolnosci, ze coraz trudniej kogokolwiek nabrac na to, ze kolonie maja cokolwiek wspolnego z oczekiwanym od dawna trybem pvp.

To wszystko prawda co mówisz, ale dla mnie ich największą wartością jest/było to, że pozwalały się wyrwać raz na jakiś czas od codzienności i w tym kontekście miały dla mnie spory sens, który został niedawno wsparty dodatkowymi trzema tysiącami ludzi. Na PvP tu raczej nie czekam.
Natomiast co do zasady uważam, że kolonie powinny przynosić korzyść głównej wyspie oferując dodatkowe miejsce na wsparcie gospodarki a nie stanowić jakiś odrębny byt. Jeśli chodzi o mnie wystarczyłoby mi, żebym mógł postawić na kolonii jakiś budynek który np produkowałby tylko jeden określony zasób (powiedzmy tylko konnych zbrojnych), żebym mógł kolonię skutecznie obronić i żeby atakowanie takiej kolonii było poważnym wyzwaniem logistycznym i ekonomicznym. O jakiej diametralnie różnej funkcjonalności mówisz?

Zee4c
11.07.2018, 08:24
tez lubię kolonie z powodu omijania nudnych/powtarzalnych scenariuszy i grania "z głowy" ale rzadko je robię bo sa ekonomicznie pozbawione całkowicie sensu. Wiosną chociaż wpadało dużo pisanek - brawa dla tego kto to ustawił - a teraz w evencie piłek już nie ma... porażka niestety. PVP tez nie oczekuje tylko ewidentnie więcej nagród za zdobycie.

MOD_Victoria
05.09.2018, 12:25
Dzień dobry,

w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie cieszył się poparciem na tyle wysokim, by można było przekazać go wyżej, w związku z tym temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam
MOD_Victoria