PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Tygodniowe nagrody za robienie przygód



legionowo2012
19.01.2018, 13:19
Modyfikacja: nagroda może być tygodniowa, miesięczna, kwartalna, roczna, a najlepiej wszystkie opcje.
Przykładowe Zadania: wykonaj 20 przygód dowolnych, wymień 20 dropów - nagroda tygodniowa; wykonaj 80 przygód dowolnych, wymień 80 dropów - nagroda miesięczna, itp itd.
Przygody dowolne nie narzucane przez BB, każdy robi co lubi, chodzi o liczbę nie rodzaj przygody.
Zadanie nie obowiązkowe, robisz masz nagrody, nie robisz nie dostajesz nic.

Zauważyłem, że coraz mniej ludzi robi przygody, moim zdaniem gra powoli umiera. Bardzo ciężko jest wymienić drop z jakiejkolwiek przygody, tylko wszystko idzie na sprzedaż. Mam propozycję aby stworzyć zadania, albo coś takiego jak statek, coś co by naliczało dodatkowe nagrody za zrobienie np tygodniowo 20 przygód, czy 25. Zmobilizuje to graczy do robienia przygód, tylko nagrody nie jakiś badziew, dajcie ludziom miecze, łuki, najemników i ruszą na nowo przygody, a tak nikomu nic się nie chce robić.

Zadanie zrób 20 przygód w tygodniu, wymień 20 dropów(skoro przygody są kilkuosobowe, myślę że twórca gry przewidział wymiany dropów, nie tylko pomoc w ubiciu), sprzedaj 20 dropów i nagrody dodatkowe za to, na bazie statku. Wiem, że technicznie można to zrobić.

Dopiszę, bo chyba nie bardzo wiadomo o co chodzi. Tak czy siak, każdy z nas robi przygody. Bo aby zdobywać kolejne lvl trzeba robić przygody. Celem tych nagród jest zwiększenie ilości robionych przygód, nic więcej. Przykładowo, jeśli ustalimy nagrodę za 20 przygód, to ktoś kto robi sobie 1 przygodę tygodniowo niech sobie robi, nic nie traci, natomiast ktoś kto robi tygodniowo 25 przygód, zyska kolejne nagrody. Nic nie tracimy, po wprowadzeniu jedynie zyskujemy. To tak jak jest statek, chcesz to robisz zadania, nie chcesz to nie dostaniesz gwiezdnych monet, proste.

niunia2101
19.01.2018, 13:29
Nasi może i by to wdrożyli ale Niemcy raczej się nie zgodzą na taką propozycję.

legionowo2012
19.01.2018, 13:29
Nasi może i by to wdrożyli ale Niemcy raczej się nie zgodzą na taką propozycję.

myślmy pozytywnie

sparkz
19.01.2018, 13:56
Zmobilizuje to graczy do robienia przygód, tylko nagrody nie jakiś badziew, dajcie ludziom miecze, łuki, najemników i ruszą na nowo przygody, a tak nikomu nic się nie chce robić.

Bledne zalozenie. Ludzie nie robia przygod bo nie ma po co ich robic skoro 90% zawartosci gry to jedna wielka dziura w ktorej nie ma nic tylko pogon za wyzszym levelem. Do tego spirale nakreca to co sam zauwazyles - w robieniu przygod jest sie czesto zaleznym od innych, wiec problem tylko sam sie poglebia.

Rozwiazaniem moze byc co najwyzej dodawanie nowej zawartosci do gry regularnie, bo nagradzanie ludzi za robienie tego samego co robili do tej pory tym samym co dostawali do tej pory niczego nie rozwiaze.


Nasi może i by to wdrożyli ale Niemcy raczej się nie zgodzą na taką propozycję.

Nie ma 'naszych', co najwyzej jakis pionek ktorego zadaniem jest tlumaczenie newsow z innych jezykow na polski.

legionowo2012
19.01.2018, 14:17
Bledne zalozenie. Ludzie nie robia przygod bo nie ma po co ich robic skoro 90% zawartosci gry to jedna wielka dziura w ktorej nie ma nic tylko pogon za wyzszym levelem. Do tego spirale nakreca to co sam zauwazyles - w robieniu przygod jest sie czesto zaleznym od innych, wiec problem tylko sam sie poglebia.

Rozwiazaniem moze byc co najwyzej dodawanie nowej zawartosci do gry regularnie, bo nagradzanie ludzi za robienie tego samego co robili do tej pory tym samym co dostawali do tej pory niczego nie rozwiaze.



Nie ma 'naszych', co najwyzej jakis pionek ktorego zadaniem jest tlumaczenie newsow z innych jezykow na polski.

Jak nie ma po co robić przygód, sam sobie zaprzeczasz, aby mieć pd i zdobywać lvl trzeba robić przygody inaczej stoisz w miejscu. Im więcej ludzi by robiło przygody tym więcej wymian i problemu by nie było, a teraz od 2 godzin chcę wymienić drop ze zdradka i nikt nic nie robi, brak chętnych, stąd moje przemyślenia. Oczywiście mogą być mylne, ale nie myślmy negatywnie zróbmy coś, zmieńmy.

sparkz
19.01.2018, 14:41
Jak nie ma po co robić przygód, sam sobie zaprzeczasz, aby mieć pd i zdobywać lvl trzeba robić przygody inaczej stoisz w miejscu.

Najwyrazniej masz problem ze zrozumieniem, wiec wytlumacze jeszcze raz :

po 63 lvl w grze nie ma praktycznie nic wartego odblokowania zdobywaniem kolejnego levelu, pomimo tego, ze to ledwie 7% max expa jaki mozna wbic.

Jak ktos nie ma problemow z logicznym mysleniem to na takim etapie sie zaczyna zastanawiac, czy po odblokowaniu wszystkiego co mialo jakakolwiek przydatnosc oplata sie tluc 2000 przygod tylko po to, zeby liczba pod awatarem sie podwyzszyla o 1, i jak ludzie zaczynaja sobie na to pytanie odpowiadac to duza ich czesc konczy gre.

legionowo2012
19.01.2018, 14:45
Najwyrazniej masz problem ze zrozumieniem, wiec wytlumacze jeszcze raz :

po 63 lvl w grze nie ma praktycznie nic wartego odblokowania zdobywaniem kolejnego levelu, pomimo tego, ze to ledwie 7% max expa jaki mozna wbic.

Jak ktos nie ma problemow z logicznym mysleniem to na takim etapie sie zaczyna zastanawiac, czy po odblokowaniu wszystkiego co mialo jakakolwiek przydatnosc oplata sie tluc 2000 przygod tylko po to, zeby liczba pod awatarem sie podwyzszyla o 1, i jak ludzie zaczynaja sobie na to pytanie odpowiadac to duza ich czesc konczy gre.

skomentuję to tak, skoro tak uważasz wejdź tutaj - https://forum.thesettlersonline.pl/threads/22702-Usuni%C4%99cie-konta!!!
wypowiedziałeś się, dziękuję, daj nie i koniec tematu, pozdrawiam

horis
19.01.2018, 16:47
jestem na nie
bez sensu robic cos w stylu 'eventu cr ' tego czarnobialego
lepiej wzmocnic po prostu dropy z ktorych bedzie wypadalo o wiele czesciej cos zachecajacego, np przygody dodatkowe czy budynki



Zadanie zrób 20 przygód w tygodniu, wymień 20 dropów, sprzedaj 20 dropów i nagrody dodatkowe za to, na bazie statku. Wiem, że technicznie można to zrobić.
i jeszcze 1 sprawa- sprzedaz/wymiana dropow jest nieoficjalna i nie planowana oraz nie wspierana przez bb, to co teraz jest to skutek sprytu graczy

BB_Penelopa
19.01.2018, 18:00
Witam!

Zachęcam do głosowania! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Kofelove
19.01.2018, 19:46
Jestem na nie, wystarczy zmieniać dropy, uatrakcyjnić je, stare przygody zostaną szybko odgrzebane i wykorzystane; nawet gdyby jakimś cudem został wprowadzony wspomniany system nagród, to jestem święcie przekonana, że nagrodą było by 10 kryształków max!

legionowo2012
19.01.2018, 20:13
Jestem na nie, wystarczy zmieniać dropy, uatrakcyjnić je, stare przygody zostaną szybko odgrzebana i wykorzystane; nawet gdyby jakimś cudem został wprowadzony wspomniany system nagród, to jestem święcie przekonana, że nagrodą było by 10 kryształków max!

Lepiej dostać 10 kryształków, niż nic i czekać na wymianę dropa 3 godziny, po wprowadzeniu takich nagród nic nie tracimy tylko zyskujemy, tak jak działa statek, chcesz to robisz masz nagrody, nie chcesz nie robisz i nic nie masz.

Kofelove
19.01.2018, 20:24
Lepiej dostać 10 kryształków, niż nic i czekać na wymianę dropa 3 godziny, po wprowadzeniu takich nagród nic nie tracimy tylko zyskujemy, tak jak działa statek, chcesz to robisz masz nagrody, nie chcesz nie robisz i nic nie masz.

Dostajesz!, przecież cały czas dostajesz surowce z dropów oraz PD, a kryształki mamy za codzienne logowanie, nie mam i nie miałam problemów aby wymienić drop, ta propozycja jest kosmetyką, porównywalna z wcześniejszym głosowaniem kogoś tam aby dostawać jeszcze nagrodzę za uzbieranie wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich ... why!? !?

legionowo2012
19.01.2018, 20:27
Dostajesz!, przecież cały czas dostajesz surowce z dropów oraz PD, a kryształki mamy za codzienne logowanie, nie mam i nie miałam problemów aby wymienić drop, ta propozycja jest kosmetyką, porównywalna z wcześniejszym głosowaniem kogoś tam aby dostawać jeszcze nagrodzę za uzbieranie wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich ... why!? !?

kurcze jaka tutaj jest mowa nienawiści, szok

Misiorww
19.01.2018, 23:38
nawet jeżeli urozmaicą dropy czy dodadzą nagrodę za wykonanie minimalnej ilości przygód, to bb nie da lodówek czy innych wartościowych budynków.
jeżeli już doszłoby to dadzą w nagrodę surowce ogólnie dostępne. więc taki pomysł jest całkowicie zbędny.
ci którzy grają tu chwilę dłuższą mają już wszystkiego po sufit, a nawet i wyżej.
bez nowości, tylko nowości taki nowych, a nie sztucznie tworzonych, gra upadnie.
nawet nowy cykl przygód/wypraw (gdzie zamierzają stworzyć namiastkę losowości) będzie odbywał się na zasadzie klepania i wymaksowaniu kolejnego epickiego składu.

@legionowo
jakie chciałbyś nagrody za tracenie czasu na klepanie 30 cr w tygodniu?
"miecze, łuki, najemników" - bronie to mały pikuś dla odpowiedniej gospodarki, a jak nie to gildianie zawsze pomogą
z najemnikami też nie ma problemu - szkółki, chleb

Androm3da
20.01.2018, 07:24
@legionowo
Gdybyś napisał sam wątek/pomysł, bez argumentów, czy jakby narzekania typu, że nie ma się z kim wymienić, bo gracze sprzedają dropy, czy ogólnie nie robią przygód, to jeszcze bym zrozumiał, a tak nie rozumiem.
Po pierwsze, co zyska gracz który robi te 20 przygód (poza nagrodą) ? nic. Jak ktoś robi 1 czy 20 przygód tygodniowo i sprzedaje dropy, to dalej będzie to robił, dalej będzie trudno o wymianę.
Po drugie, o ile pomysł by przeszedł i został wprowadzony, to tego nie widzę. Zrobienie jakich przygód miały by wpływ na ową nagrodę ? konkretnych, czy losowych ? zakładając że losowych, to gracze robili by te najłatwiejsze, czy te które szybko się robi, zakładając że konkretne, to wyszło by na to, że nie było by czasu w tygodniu na te, które robią do tej pory, czy nawet gdyby mieli czas, to koszary by nie nadążały z produkcją, a tym samym spadła by tygodniowa ilość "zyskanego" PD, tak że na tym gracze akurat by stracili. Już nie wspomnę o tym, że kilka tygodni, miesięcy i gracze by nie mieli co robić bo skąd niby nabrać tyle konkretnych przygód.

Po trzecie. Mogę się mylić, ale czytając czat handlowy, można wywnioskować, że to, że trudno o wymianę dropa konkretnej przygody, to wina BB jak i samych graczy.
Tak jak ktoś napisał wcześniej, prędzej czy później gra się nudzi, nie ma w niej wyzwań.
Podam tylko przykład. Kiedyś trzeba było się namęczyć i to sporo, żeby zdobyć np marmur czy monety do podniesienia budynków na 4 poziom, potem granit i deski egzo na budynki 5 poziom, a teraz ? nowi gracze mają wszystko na tacy, pomoc w gildiach, budynki z eventów, wystarczy jakiś sprzedać, zyskać na raz 100-200k monet czy tyle samo granitu i mieć surowce na podniesienie kilkudziesięciu budynków na raz. Surowców jest tyle, że nie ma na co ich wydawać, przechodzą tylko z rąk do rąk (monety, fasole, granit). Myślę, że duży wpływ na ekonomię gry mają surowce eventowe, bo za małą ich ilość, można kupić, czy wymienić się na ogromne ilości innych surowców, to też jakby wina BB bo nie ma co z surowcami robić, duże ilości to i gracze dużo płacą.
To, że nie ma z kim wymienić dropa z konkretnej przygody, to jakby wina samych graczy. Z jednej strony ceny dropów są na tyle duże, że gracze chętniej je sprzedają niż się nimi wymieniają. Z drugiej znów strony, gracze dochodzą w grze do tego, że robią konkretne przygody i na nich się skupiają. Wtedy ciężko o wymianę jak jeden robi synów/zdradzonego, a drugi 2 złodzieja/skarb mądrości ( to tylko przykład), w dodatku kupuje przygody, czy wymienia się dropem za samą przygodę, można wtedy sobie je robić na okrągło.

@sparkz dobrze napisał, trzeba sobie uzmysłowić, że mając 70 poziom w grze i grając 6 lat, to tylko 1/3 PD potrzebna do 75. Nie wiem więc gdzie tak się spieszysz. Pomijam fakt że jeszcze nikt z BB nie napisał konkretnej odpowiedzi co będzie z grą po 2020.

Podałeś przykład co to statku. Też błąd, gracze pewnie by robili zadania, tylko skąd wziąć "oblężenie" jeżeli ktoś ma je co 1-2 tygodnie w zadaniu (to też tylko przykład), w końcu się nudzi.
Produkcja wojska też ma wpływ na robienie przygód. Do tej pory BB nie wprowadziło żadnej premki na koszary, gracze są jakby uzależnieni od kupna "sierżanta skunksa" na handlu, a ten wiadomo jest coraz droższy.
Nie odbiegając od "statku". Zdobycie "podręcznika rekrutacji" to też nie lada wyzwanie dla kogoś, kto nie posiada premki, zebranie 200 kryształów to prawie miesiąc grania.
Mogę nawet podać przykład znajomej. Zostały jej do zrobienia 3 ciągi królowej i będzie miała na maksa epickie gospodarstwo (znajoma akurat posiada premkę). Ostatnio zaczęła narzekać ogólnie na statek i "ciąg królowej". Zrobiła 32 ciągi, łącznie 160 przygód. Nie wiem ile jej to zajęło, ale gdzieś około 1.5 roku. Z tych 160 konkretnych przygód 'wydropiła" 1 lodową i 1 kościany. Czy to trochę nie za mało na 1.5 roku grania i na poświęcony czas ?

Mogę napisać otwarcie, że sam się znudziłem grą, ostatnie przygody robiłem na helloween. Znajoma obrała sobie do przykładu ciąg królowej, a ja zdobycie portowej wieży czy rezydencji w dżungli. Jak przez kilka czy kilkanaście miesięcy robi się kilkadziesiąt przygód i nic nie dropi, to można się jednak zniechęcić. Zaznaczę że też posiadam premkę. Nie zdziwię się zatem, jeżeli ktoś kto nie posiada owej premki zniechęci się szybciej.

Głosowałem na nie bo to nic nie zmieni.

Cezaryyyyyy
20.01.2018, 18:02
Witam

Zdecydowanie jestem na TAK , tutaj trzeba coś zmienić bardziej zachęcić graczy tylko żeby te nagrody za przygody nie były typu doładowanie do łowiska ;) Tylko np. Manufaktura

Pan-deMonixis
20.01.2018, 19:24
jestem na nie
niczemu to nie służy, nie jest problemem to, że nie ma nagród, ale fakt, ze przygody robi się długo, a dzisiaj ludzie nie mają cierpliwości. Graja w nią tylko zapaleńcy. Jeszcze podgonić czasy wymarszu, poruszania się oraz powrotu, uatrakcyjnić dropy, wprowadzać eventy i krótkie zadania tygodniowe i gra się rozkręci, zmienić system opłat w diamentach, bo ten to jakiś koszmar z kosmosu, dorzucić kilka nowych premek, które coś dają, a nie są jak już wiele innych, ludzie wrócą.
Poruszony był temat dropów. Dopóki z tym nie zrobią porządku, to nic się nie zmieni. Ktoś wymyślił, że jak zmniejszą prawdopodobieństwo trafienia w dropie atrakcji, to ludzie będą więcej przygód robić. A tutaj kicha, po prostu się zniechęcają. Bo na 200 zrobionych byków, mam 2 wieże, więc nie robię ich, bo szkoda czasu. Myślę, że to właśnie brak tej premki, na która się liczy (na poziomie 0,5 procent trafienia !!!!!!!), ludzie machają ręką. Po co komu grać w taką grę, gdzie trzeba przez rok codziennie robić przygodę, aby zyskać jakąś atrakcję.
I jeszcze jestem na nie, bo to dmuchanie na wiatr, nikt tymi opiniami się nie przejmie. Właściciel gry ma swoją wizję i nie widać, aby brał pod uwagę sugestie graczy.

ZABABERCIK13
20.01.2018, 20:50
Ja bym cos zrobil ze Sprytnym.Mało kto robi.Jest beznadziejny,a wpada czesciej niz Synowie !!!!!!

StaryKrawat
20.01.2018, 21:29
Imiej tu pomysł na grę. Ja nie będę głosował, bo to pomysł źle rozwinięty. Moje zdanie. Sam nie mam czasu grać w łażenie po przygodzie, żeby później sprzedać za fasolę, a której gar się przelewa, a nie kupię za to mieczy damasceńskich w takiej ilości, żeby DMK zrobić z poziomu lądowania, dziś tyle gieniów ludzie mają:). NIe o to też chodzi.
Powiem moje zdanie: Lepsze nagrody za codzienne logowanie. Więcej zdobycznej broni i ludzi w przygodach i to ożywi grę dla nowych graczy którzy budują gospodarkę i produkcja nawet brąz mieczy wolniej idzie niż śmierć. Dlatego ktoś nie gra ciągiem, robi odpoczynek. Im bardziej przyzwyczajasz gracza do nie wchodzenia w grę tym szybciej go stracisz. A nie ma nic ciekawego w logowaniu się codziennie.
Budynki epickie niech jednak pozostaną niedostępne, ale dajcie wojo na robienie przygód by ich szybko szukać.
Dziękuję, Jerzy M.

PS> Takie zadanie jak wydaj miecze damasceńskie lub wojsko za 2 czy 4 kryształy to kasuję. Beznadziejne.

chocisz
23.01.2018, 13:07
hurraaa i do przodu:p

proponuje odpalenie kilku gier na kompie bedzie urozmaicenie:eek:

BB_Penelopa
23.01.2018, 14:00
Witam!

Dziękuję za wszystkie oddane głosy! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa