Zobacz pełną wersję : Problem z flashem na kliencie
ArletMax
19.08.2017, 13:26
Witam
Pobrałam klienta gry odpalam wyskakuje mi okno o braku Flasha i odnośniki
Klikam aktualizuje i... odpalam i wyskakuje mi okno o braku Flasha i odnośniki można tak w nieskończoność.
Gram na chrome 32bit i tam nie mam problemów
Chrome jest przeglądarką domyślną
Mam Windows 10
Jakieś sugestie jak rozwiązać problem?
Napisałam do supportu czekam na odpowiedz.
Po posłaniu zrzutu ekranu support milczy już 5 dni
oskarCK1
22.08.2017, 09:00
spróbuj uruchomić klijenta jaka adminstrator mozliwe ze aktualizacja flasha potrzebuje tych uprawnien zeby zainstalowac sie na partycji systemowej
BB_Penelopa
22.08.2017, 12:15
Witaj!
Zapoznaj się z tym tematem (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/44256).
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
ArletMax
24.08.2017, 16:52
z administratorem tez nie działa
ArletMax
24.08.2017, 16:53
zapoznałam się już wcześniej i mam jak pan bóg przykazał ale dalej nie działa
nie przejmuj sie flashem- jeszcze 2-3 lata i nie bedzie z nim problemow
Royalvee
24.08.2017, 19:33
Nigdy nie dało się swobodnie grać w setków, ale to co się dzieje od roku to już woła o pomstę do nieba... a już od miesiąca zalogowanie trwa minuty, wejście w skrzynkę pocztową minuty itp. widoku obracającej się klepsydry to już nie zapomnę do końca życia... dalej dla odmiany zamrożenia, co kilku minutowe zrywanie połączenia z serwerem, resety czatów... no ile można, i jak gracz ma grać jak jak się nie da??
BB_Penelopa
25.08.2017, 14:51
Nigdy nie dało się swobodnie grać w setków, ale to co się dzieje od roku to już woła o pomstę do nieba... a już od miesiąca zalogowanie trwa minuty, wejście w skrzynkę pocztową minuty itp. widoku obracającej się klepsydry to już nie zapomnę do końca życia... dalej dla odmiany zamrożenia, co kilku minutowe zrywanie połączenia z serwerem, resety czatów... no ile można, i jak gracz ma grać jak jak się nie da??
Witaj!
Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
ArletMax
27.08.2017, 09:45
Witam
Pobrałam klienta gry odpalam wyskakuje mi okno o braku Flasha i odnośniki
Klikam aktualizuje i... odpalam i wyskakuje mi okno o braku Flasha i odnośniki można tak w nieskończoność.
Gram na chrome 32bit i tam nie mam problemów
Chrome jest przeglądarką domyślną
Mam Windows 10
Jakieś sugestie jak rozwiązać problem?
Napisałam do supportu czekam na odpowiedz.
Po posłaniu zrzutu ekranu support milczy już 5 dni
Rozwiązałam sama problem.
Support nie odezwał się do dziś.
Nie wiem która z rzeczy pomogła ale napisze co zrobiłam.
przede wszystkim uninstalerem odinstalowałam wszystkie przeglądarki, wszystkie Flashe ,i klienta.
Pozbyłam sie wszystkich śmieci po tych aplikacjach (w rejestrze tez).
Potem przez EDGE (mam Windows 10) pobrałam flash ale (i podejrzewam to bardzo ważne) nie ze strony producenta tylko z dobreprogramy.
Potem pobrałam chrome i klienta
Odpaliłam i....działa.
Pozdrawiam wszystkich co chcieli pomóc.
Wątek do zamknięcia.
Od 14.08.2017 do 28.08.2017 support nie raczył odezwać się do gracza, który nie może uruchomić gry. To najlepiej pokazuje jak działa support tej gry!
krotos666
28.08.2017, 12:40
Może dlatego, że to nie problem gry, tylko problem u użytkownika.
Zasada prosta - tówj komputer, twój problem.
Jakby support zajmował się indywidualnymi problemami z komputerami graczy to wtedy nie miałby w ogóle czasu na rzeczy istotne.
Czy więc support jest do rozwiązywania "Waszych" problemów sprzętowych?
Chyba nie.
W internecie jest tak dużo odpowiedzi na tego typu problemy, że wystarczy poszukać.
Może następni gracze mający te same problemy zaczną od robienia porządków w komputerze,
oczywiście do pewnych granic możliwości.
Tyle, że użytkownik nie ma problemu z komputerem, tylko z klientem gry opartym na flashu. A to, że twórca gry nie jest w stanie stworzyć takiej wersji aplikacji, która nie będzie wymagała od użytkownika grzebania w ustawieniach komputera jest jak najbardziej problemem supportu.
Elelkal_
28.08.2017, 15:07
Tyle, że użytkownik nie ma problemu z komputerem, tylko z klientem gry opartym na flashu. A to, że twórca gry nie jest w stanie stworzyć takiej wersji aplikacji, która nie będzie wymagała od użytkownika grzebania w ustawieniach komputera jest jak najbardziej problemem supportu.
Tylko problem w tym, że właśnie twórca gry stworzył klienta, który nie wymaga od użytkownika niczego poza jego zainstalowaniem. Skoro większości graczy klient działa bez problemu, to znaczy, że problem tkwi po stronie użytkownika, a fakt, że zwykle wystarcza przeinstalowanie flasha czy klienta tylko to potwierdza. Co innego ostatni problem z "zamrażaniem" gry na Chrome czy FF, tutaj problem jest "globalny" i dotyczy każdego użytkownika a czy to wina BB czy dostawcy przeglądarki i ktos powinien zająć się naprawą tego błędu to już inna sprawa.
A skąd wiadomo, że większości użytkowników klient działa? Skoro ktoś ma problem, to jak ma to zweryfikować, że innym działa, skoro nie może się zalogować? W tym temacie się tego nie dowiedział. Może taka informacja przyszła z supportu? Jakoś nie sądzę.
Skąd użytkownik ma wiedzieć, że wystarczy przeinstalować flasha? Klient nie zawiera żadnych narzędzi diagnostycznych. A może taką informację użytkownik uzyskał od supportu? Jakoś nie sądzę.
"Psim obowiązkiem" supportu jest jak najszybsza merytoryczna odpowiedź na zgłoszenie klienta, a nie automatyczna odpowiedź o przyjęciu zgłoszenia, a później cisza i czekanie aż klient sam sobie poradzi, albo da sobie spokój z grą. Jeśli problem nie dotyczy gry, a konfiguracji po stronie klienta, należy mu to napisać wraz z przybliżoną informacją o tym, co może być problemem. Może bym uwierzył, że ArletMax taką odpowiedź otrzymał, gdybym zarówno ja sam, jak i moi znajomi nie wysyłali na przestrzeni lat zgłoszeń do supportu i nie czekali na odpowiedź tygodniami.
Wybaczcie - nie chcę nikogo dotknąć - ale mam wrażenie, że niektórzy tkwią jeszcze mentalnie w poprzedniej epoce, gdzie kontakt z fachowcami wyglądał jak w skeczu "Ucz się Jasiu" Kabaretu Dudek.
Royalvee
28.08.2017, 18:57
Jeżeli jakaś firma oferuje grę przeglądarkową, a gracze nie mogą swobodnie grać korzystając z ogólnodostępnych przeglądarek, ( pod które to przeglądarki jest ta gra...) bez jakiejś wiedzy informatycznej, tracenia czasu na reinstalacje, czy też przekopywania się przez tuziny ustawień, to tak, na pewno jest to wina graczy....") i dostawców przeglądarek, bo oczywiście ci globalni dostawcy nie upewnili się czy jakaś antyczna gra będzie u nich działać...")
MOD_Victoria
01.02.2018, 21:15
Witam.
W związku z tym, że problem został rozwiązany - temat zamykam i przenoszę do archiwum.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.