PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Łączenie krótszych premii w dłuższe



Czlowiek_Lasu
05.08.2017, 17:22
Witam,
pomysł polega na dodaniu do magazynu prowiantu, może na przykład tego zwykłego tym razem, bo specjalny jest bardzo obciążony, możliwości zamieniania krótszych premii na dłuższe.
Oczywiście, zamieniane mogły by być premie dające taki sam mnożnik produkcji.

Dostępne opcje:
premie dające +100%:
- 16 półmisków ryb --> 1 koszyk cioci Irmy
- 16 pożywnych kanapek --> 1 uczta cioci Irmy
- 12 koszyków cioci Irmy --> 1 grillowany stek
premie dające +200%:
- 9 pieczonych kaczek --> 1 latający osadnik
- 6 mis makaronu Piero --> 1 x ciastka
- 6 koszy egzotycznych owoców --> 1 królicza łapka

Chociaż myślę, że można by też zrobić do tego całkiem osobny budynek.
Nazywać mógłby się na przykład "Laboratorium".
Właściwie to lepiej żeby nie było tam sztywno zdefiniowanych opcji, jak te wypisane wyżej, ale możliwość wybrania:
1. Jakich premii chcemy się pozbyć.
2. Jaką premię dłużej trwającą (o tym samym mnożniku produkcji) chcemy za to otrzymać.
3. Następnie interfejs nam pokazuje ile tych krótszych premii trzeba poświęcić na jedną tą dłuższą.
Według przelicznika 50% więcej czasu na tych krótszych premiach, jak w powyższych przykładach.
4. Wybieramy suwakiem ile chcemy tego pozamieniać i startujemy konwersję.

W ten sposób moglibyśmy otrzymywać dowolne premie, mi się to bardziej podoba.

BB_Penelopa
07.08.2017, 14:56
Witam!

Zapraszam do głosowania! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Czlowiek_Lasu
08.08.2017, 19:55
Dodam, że w przypadku opcji "Laboratorium", budynek może, podobnie jak magazyny prowiantu, służyć do różnych podobnych celów.

Na przykład, widziałem gdzieś na forum propozycję zamieniania niechcianych przygód na przygody, których brakuje.
Odpowiednich przygód, z odpowiednimi przelicznikami oczywiście.

Albo zamienianie przelewających się zasobów na dosypki do złóż.
Na przykład kamienie są bezużyteczne, a można by je zamieniać na dosypki do marmuru.
Na mojej wyspie marmur jest mało użyteczny, można by go zamieniać na dosypki granitu.
Ryby można by zamieniać na dosypki miedzi.
Chleb na dosypki żelaza.
Wędliny na dosypki złota.
Drewno liściaste na dosypki węgla, skoro nie da się bezpośrednio na węgiel, jak iglaste.
I tym podobne, z przemyślanymi przelicznikami.

Elelkal_
08.08.2017, 22:27
Dodam, że w przypadku opcji "Laboratorium", budynek może, podobnie jak magazyny prowiantu, służyć do różnych podobnych celów.

Na przykład, widziałem gdzieś na forum propozycję zamieniania niechcianych przygód na przygody, których brakuje.
Odpowiednich przygód, z odpowiednimi przelicznikami oczywiście.

Albo zamienianie przelewających się zasobów na dosypki do złóż.
Na przykład kamienie są bezużyteczne, a można by je zamieniać na dosypki do marmuru.
Na mojej wyspie marmur jest mało użyteczny, można by go zamieniać na dosypki granitu.
Ryby można by zamieniać na dosypki miedzi.
Chleb na dosypki żelaza.
Wędliny na dosypki złota.
Drewno liściaste na dosypki węgla, skoro nie da się bezpośrednio na węgiel, jak iglaste.
I tym podobne, z przemyślanymi przelicznikami.

Odpowiednie przeliczniki ?
Gracz widzi to tak: 10 000 marmuru-> 100 granitu
BB widzi to tak: 1 000 000 marmuru-> 100 granitu

Jednym słowem przelicznik będzie tak beznadziejny, że tylko ktoś zdesperowany z tego skorzysta bo lepiej będzie na wadze sprzedać towar albo kupić niż wymieniać.
Pomysł ogólnie ciekawy ale znowu te nieszczęsne przeliczniki a jak widzimy po grze, jeśli już pozwolą nam coś wymieniać to najczęściej po stosunku oderwanym od rzeczywistości.

BB_Penelopa
18.08.2017, 09:54
Podbijam! :)

GOSIAK80
21.08.2017, 17:25
Hejka Wszystkim

Myślę ze pomysł z premkamii nie taki zly, ale ja polecę dalej ze można by np. wymienić 4 zwykle silosy na 1 ul tak samo z młynami wodnymi 4 za 1 ul było by milo ;)

Pozdrawiam Gosiak80

BB_Penelopa
11.01.2018, 20:37
Podbijam! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa