Zobacz pełną wersję : Zmiana URL: HTTP > HTTPS - nie dziala klient gry.
Po zmianie nie działa gra w kliencie gry. Przydał by się jakiś update klienta.
BB_Penelopa
27.07.2017, 08:40
Witam!
Upewnij się, że przeczytałeś instrukcje, które pojawiły się wczoraj na stronie głównej i forum (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/44243).
Jeżeli wykonałeś wszystko zgodnie z informacją, na forum (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/44243) a trudności w dalszym ciągu występują, skontaktuj się z naszą pomocą techniczną.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Jednego nie rozumiem, dlaczego uczycie ludzi, żeby ignorowali ostrzeżenia przeglądarek. Tyle się uczy żeby dbać o bezpieczeństwo w internecie a potem wy piszecie żeby ignorować ostrzeżenia. A jeśli ktoś się do was włamie i będzie linkowanie do innych stron i ludzie będą dalej zgodnie z waszymi sugestiami ignorować ostrzeżenia to weźmiecie na siebie odpowiedzialność za szkody wyrządzone na komputerach waszych klientów? Jestem wstrząśnięty tym co nam proponujecie.
mam baaardzo podobne odczucia... na łeb na szyje wszystko robione i pełno problemów, ja straciłem mozliwosc grania przez te ich ostatnie zmiany, od 3 dni bawie sie w informatyka, nie chce wiedziec co to dnsy sresy, jak czyscic flashe jak ustawiac to i tamto... chce zagrac... zrobiłęm wszytsko po 5 razy co sobie życzycie by zagrac i dalej na steam nie działa i tyle :P ŻENADA!!!
Witam!
Upewnij się, że przeczytałeś instrukcje, które pojawiły się wczoraj na stronie głównej i forum (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/44243).
Jeżeli wykonałeś wszystko zgodnie z informacją, na forum (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/44243) a trudności w dalszym ciągu występują, skontaktuj się z naszą pomocą techniczną.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Hej Penelopo, nie zrozumiałaś twórcy tematu.
On ma na myśli waszego klienta, który się znajduję pod tym adresem:
http://static.cdn.ubi.com/0035/standalone/v1/bluebyte/The%20Settlers%20Online%20Installer.exe
MOD_Victoria
11.06.2018, 16:26
Dzień dobry,
w związku z brakiem aktualnych wpisów potwierdzających dalsze istnienie opisanego problemu temat zamykam i przenoszę do archiwum.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.