Zobacz pełną wersję : Problem z wejściem do gry od zakończenia eventu czarni rycerze...
od wczoraj kiedy skończył się event czarmi rycerze nie wczytuje mi gry zatrzymuje sie na około 90% i koniec.....ma ktoś ten sam problem?24,07,17 byłem na grze miedzy 10,3-12 był event było ok pojechałem na miasto wróciłem o 16 chce wejśc i nic....teraz wstałem chce wejść nic.....duzo jest nas takich supot cos z tym robi?
Mam ten sam problem .Po wylogowaniu z "czarnego " CR.Nie mogę ponownie uruchomić gry.
ja teraz wszedłem na gre ale nie działa jak powinna częśc budynków niewidoczna mało co można zrobić:(
wow po relogu jest normalnie;)
PanPoziomka
25.07.2017, 08:51
po zalogowaniu widzę tylko jakiś jasno zielony ekran tak jest od wczoraj
też nie mogę się zalogować :(
BB_Penelopa
25.07.2017, 11:42
Witam!
Napiszcie w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Wow! znowu https :) to tez powinno Wam pomoc w zalogowaniu sie do gry
BB_Penelopa
25.07.2017, 18:25
Wow! znowu https :) to tez powinno Wam pomoc w zalogowaniu sie do gry
Nie zaszkodzi na pewno.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Nie zaszkodzi na pewno.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Czekałem długo az HTTPS wróci i nadal twierdzę ze może to pomoc w zalogowaniu się do gry. Nie miałem na myśli żadnej złośliwości... dziś :)
pozdrawiam Penelopo :)
marecki60
25.07.2017, 19:37
no mi w koncu pomogl reset przegladarki , niezle namieszalo , stronka owszem logowalem sie, ale zaraz potem schiz i odswiez strone ,ale chwala im ze kombinuja bez konserwacji
Ja wam dziękuję za ten event i zą gre juz zrobiłem chyba wszystko co można zrobić i nadal nie mogę sie zalogować. Chyba czas najwyższy zrezygnowsc z jej gry. Dla mnie masakra
Na głównej jest informacja że zmienili z http na https (wczoraj przez to miałem jazdę, bo niby flash nieaktualny i tak dalej - wszystko traktuje to jako nowa stronę, teraz już wiem czemu mi ustawienie pokasowały sie) może tez to jest powodem u Cię,,, a nawiasem zmiana z http na https na stronie gdzie jest flash ma taki sens jak zamykanie szklanych drzwi z wybita szyba na klucz zamiast na skobelek,,,
Na głównej jest informacja że zmienili z http na https (wczoraj przez to miałem jazdę, bo niby flash nieaktualny i tak dalej - wszystko traktuje to jako nowa stronę, teraz już wiem czemu mi ustawienie pokasowały sie) może tez to jest powodem u Cię,,, a nawiasem zmiana z http na https na stronie gdzie jest flash ma taki sens jak zamykanie szklanych drzwi z wybita szyba na klucz zamiast na skobelek,,,
na stronie głównej (logowanie itp) nie ma flash
bigfrajer
25.07.2017, 23:11
penelopa pisze o jakimś certyfikacie z akamai a u mnie wyświetla że zweryfikowano comodo i jakoś nie chce zalogować do gry o co tu chodzi???
aTenSion
26.07.2017, 06:35
Witam!
Napiszcie w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Jeśli napiszę do was z innego konta pocztowego, niż na którym mam konto w grze to dostanę odpowiedź ?
Qrcze gram w Settlersów około 20 lat.Na dyskietkach nie miałem takich problemów (XX wiek) jak po obecnych CR .Połowę programów odinstalowałem,zmieniłem wygląd na "ubogi" i na ile mi intuicja podpowiadała, czyniłem cuda,fakt sprzęt podstarzały ale jary.Bawimy się dalej.Współczuje wszystkim osadnikom,których dotknął ten sam los Nigdy więcej takich problemów!
BB_Penelopa
26.07.2017, 07:35
penelopa pisze o jakimś certyfikacie z akamai a u mnie wyświetla że zweryfikowano comodo i jakoś nie chce zalogować do gry o co tu chodzi???
Comodore? Na Comodore nie pograsz.
A poważnie to zrób zrzut i do Supportu!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
aTenSion
26.07.2017, 08:35
Comodore? Na Comodore nie pograsz.
A poważnie to zrób zrzut i do Supportu!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Chyba chodzi o program comodo, to coś jak antywirus
BB_Penelopa
26.07.2017, 09:22
Chyba chodzi o program comodo, to coś jak antywirus
Bardzo możliwe. Nasz zespół techniczny już nad tym pracuje.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
https miesza trochę, co prawda nie mam kłopotów z wejściem do gry, ale teraz trwa to dłużej, bo przeglądarka za każdym razem musi ściągnąć wszystkie potrzebne dane z serwera, a wcześniej brała ze swojej pamięci podręcznej na dysku.
Naisivshy
26.07.2017, 12:13
Wyczysciłem wszystko, przeglądarki flashe, przeinstalowałem wszystko 2 razy oprócz windy , naczytalem sie u ustawieniach dns http https, stracone 3 dni na próby , kontakty z suportem.. znów czyszcenie skanowanie aktualizowanie wszystkiego, dziesiatki stron przeczytane, suport odpisuje po 7 godzinach zabym zrobil to vcco juz zrobiłem,,, gra dalej nie dziala na zadnej przeglądarce, nie przechodzi przez ten cały akahamihd, czeka na odpowiedz z tej strony i nic ... coś zrobicie z tym?
Naisivshy
26.07.2017, 12:18
a jednak zaszkodzilo, mi nie wczytuje i podobno jest wiecej takich przypadków ...
BB_Penelopa
26.07.2017, 13:13
Jeśli napiszę do was z innego konta pocztowego, niż na którym mam konto w grze to dostanę odpowiedź ?
Oczywiście! :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
BB_Penelopa
26.07.2017, 13:35
Witam ponownie!
Upewnijcie się, że przeczytaliście instrukcje, które pojawiły się wczoraj na stronie głównej i forum (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/44243).
Jeżeli wykonaliście wszystko zgodnie z informacją, na forum (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/44243) a trudności w dalszym ciągu występują, skontaktujcie się z naszą pomocą techniczną.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
djdaniel9999
26.07.2017, 19:45
ja zrobilem wszystko co mi wyslaliscie i dalej mam problem z gra?
Dalej nie działa ze steam, nie wczytuje, wszystko co polecacie zrobione kilka razy dziennie... trzeba byc informatykiem by zagrać?
Dalej nie działa ze steam, nie wczytuje, wszystko co polecacie zrobione kilka razy dziennie... trzeba byc informatykiem by zagrać?
Hej,
Niestety muszę cie zmartwić, steam nigdy nie był wspierany. Grasz dopiero 6 miesięcy, proponuje jeżeli myślisz o kontynuacji gry założyć nowe konto przez stronę używając maila. Dodatkowo używać starszych przeglądarek z wsparciem flasha, na pewno nie chrome bo jego polityka jest odmienna. Niestety takie działanie niesie pewne ryzyko, używasz starszej przeglądarki i starszego flasha, pomimo że gra działa stabilnie niesie ze sobą ryzyko, więc najlepiej jakby BB zrobiło zamówienie na klienta gry i go wprowadziło.
wszystko aktualne mam w najnowszych wersjach? Przepraszam ale sam sobie stwórz nowe konto jak lubisz grać od nowa... mialem 57 level, nie ma szans bym w to gral od nowa ( sorka ale nawwrt nie pisz takich bzdur czy to duzo czy malo, kase jesli wydałem to tez nie ważne? Moim zdaniem po prostu maja lipną ekipę specjalisótw od prowadzenia gry i to wszystko, swoją niekompetencję zrzucają na graczy kazac im nbyc inforamtykami by mogli zagrac... szkoda słow żenada po całości... dzieki BB ;p
Aa i jeszcze te ich wpisy ,ze juz wszysko działą i że najlepszy event wprowadzają, w tym samym dniu cofają nieudane toto coś, na nastepny dzien nagle pisza ze sa problemy, bo sobie coś tam pozmieniali bez zadnego przetestowani czy sprawzdenia jakies tam ich zmiany, pozniej znów dumny komiunikat na fejsie ze wszytsko juz działa, a nie dziala i na next dzien znów post z jakimis poradami bo jendak nie dziala i tak w kólko...kazdy z kim sie kontaktowałem od nich, rególkę mi pisze bym czytal forum i instrukcje jak sie dowiaduja ze dalej nie dzilaa a wszytsko porobine z instrukcji, to proszę pisać do suportu ,suprot nie odpisuje 3 dzien nawet śmiać sie juz nie chce z tego, to żalosne...
BB_Penelopa
28.07.2017, 18:28
Witam!
Zapraszam do zapoznania się z tym tematem (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/44256).
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
taaa, dalej nic nie działa ;p
Gram juz troche w rózne gry, ale jeszcze nie spotkałem sie z takim partactwem ze storny programistów, zmiany wprowadzane a pozniej męczenie graczy żeby ustawiali się pod te zmiany i obeszli sami problemy bo ich "pracownicy " sobie nie radza z tym czy tamtym , tego nasza gra nie widzi tamtego tez itp.. ŻENADA, od 2 tygodni nie mam dostepu do konta, beznadziejny support raz sie odezwał tylko z rególką nic nie pomagał w niczym kompletnie!!!! NIE POZDRAWIAM. Pozdrawiam za to wszystkich znajomych z gry! dozobaczyska ale niestety nie w tej fajnej gierc e którą psują nieudolni "pracownicy, może gdzies indziej :)
MOD_Victoria
24.11.2017, 20:37
Dzień dobry,
problem przedawniony - wątek zamykam i przenoszę do archiwum.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.