PDA

Zobacz pełną wersję : Nie wczytuje się gra



Lord_Bartosz
18.07.2017, 16:33
Czy ktoś jeszcze ma taki problem jak ja?
Najpierw mam niebieski ekran, potem logo ubisoft, następnie ekran z człowiekiem trzymającym łopatę i ... pasek postępu zatrzymuje się na czerwonym polu. Po kilku minutach pokazuje się komunikat z informacją o błędzie.
Wszystko po dzisiejszej konserwie ;)

BB_Penelopa
18.07.2017, 16:57
Witam!

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

gosiak15
27.07.2017, 19:31
Mam informacje od znajomych i nie tylko, również z pomocy w grze jak i handlu, że są problemy z zalogowaniem do gry.Praktycznie cisza od godziny 16 na wszystkich kanałach. Co się dzieje?

agasia2012
27.07.2017, 19:42
Obecnie miejsce ma przerwa w działaniu wszystkich usług Ubisoft.Gracze mogą nie być w stanie połączyć się z witrynami Ubisoft, stroną zarządzania kontem, zalogować się do Uplay PC i skorzystać z funkcji sieciowych gier.Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość. Prosimy sprawdzać najnowsze informacje na naszej stronie. Gdy problem zostanie rozwiązany, wiadomość ta zostanie usunięta.

dyrdymmal
27.07.2017, 20:14
duzo znajomych nie umie sie zalogowac moja zona tez i strasznie sie złosci

hipek13
27.07.2017, 20:46
Mnie loguje na nowym koncie, gra od początku. Hasło i login moje a nik inny. Na swoje konto nie mogę wejść od 1,5h.

mar_uda
27.07.2017, 20:57
Jak zwykle "specjaliści" mają problem, z którym nie mogą sobie poradzić:
https://support.ubi.com/pl-PL/News/000026152/Degradation-of-Ubisoft-Services

Dopóki go nie naprawią, niestety będą problemy z logowaniem na wszystkie konta. Kto już się zalogował, niech nie zamyka przeglądarki, bo już się nie zaloguje.

dario_j
27.07.2017, 22:41
Zalogowałem się, po 5 godzinach starań, a już chciałem iść spać.
A zespół Ubi zapraszam na ciężką harówkę w polu, ktoś w końcu musi ciągnąć ten pług!

Ostry_miecz
27.07.2017, 22:52
Może jakieś wyjaśnienia a tym bardziej przeprosiny? Byłoby miło...

raptor510
27.07.2017, 22:53
Wkońcu.... :)
Mogli napisać przynajmniej na głównej że awaria...:mad:

lalaszi
28.07.2017, 07:02
piękna sprawa 6 godzin starań i lipa udało się zalogować dopiero dziś Ubi B_B dziękuje jak zawsze jesteście wielcy

ldmbl
28.07.2017, 07:19
Pełen "profesjonalizm" Jak zwykle można na Was liczyć szanowna administracjo i załogo programistów.Te wasze "Wspaniałe" zachowania sprawiają że co raz mniej mam ochotę tu zaglądać

Idho
28.07.2017, 13:33
Mam informacje od znajomych i nie tylko, również z pomocy w grze jak i handlu, że są problemy z zalogowaniem do gry.Praktycznie cisza od godziny 16 na wszystkich kanałach. Co się dzieje?

Ja nie miałem problemów z zalogowaniem, a co do ciszy na handlu to chyba normalna sprawa od tak 2-3 lat, obecnie mało osób gra.

mar_uda
28.07.2017, 16:53
Wkońcu.... :)
Mogli napisać przynajmniej na głównej że awaria...:mad: Nie mogli napisać na głównej, bo "niebieskich" już nie było, a moderatorzy nie mają dostępu do pisania tam i mieć nie będą, bo zdaniem BB nie ma takiej potrzeby.
Jeśli jest awaria, to gracze powinni poczekać aż awaria się skończy lub szukać informacji na forum, na facebooku, na stronie BB, na stronie Ubi i wszędzie, gdzie się da.
Cóż... taka polityka BB.

olejnaka
28.07.2017, 18:03
na forum nie było żadnych informacji ... żenada a do supportu też się nie dało napisać bo trzeba być do tego zalogowanym .... zero przeprosin cisza ....
problemy chyba mieli wszyscy co mają konto na UBi , znowu planują nas BB zmusić żeby przejść na logowanie z NK (ktoś to jeszcze ma?) lub FB ????

KOCHANI BB - WYPADAŁOBY NAPISAĆ CHOCIAŻ PROSTE PRZEPRASZAMY

ale widać np po evencie z czarnymi rycerzami że ta załoga coraz słabsza i bardziej nieudolna ......

MOD_Victoria
05.09.2017, 16:21
Dzień dobry,

problem nieaktualny, związany był z awarią Uplay - zamykam.

Pozdrawiam
MOD_Victoria