Zobacz pełną wersję : Gra Ręczne wprowadzanie jednostek
Tarczyńca
10.06.2017, 17:31
Witam co myślicie by zlikwidować pasek Rekrutacji i po prostu wpisać odpowiednią ilość w odpowiednie miejsce. Np produkcja r 1200szt. itak dalej a na koniec klikamy potwierdź jednostki i się robią ;) ^^/ Również tak samo można by było zrobić z kasowaniem jednostek w koszarach klikasz zakładkę usuń produkcję w niej wpisujesz ile jednostek masz usunąć i się automatycznie kasują z koszar.
blysk_222
10.06.2017, 17:36
1 pakiet ?
a jak bedzie trzeba zmienic typ jednostek to jak to zrobisz ?
Tarczyńca
10.06.2017, 17:41
Kolejność można przesuwać strzałkami do woli :) a o jaki typ Ci chodzi? możesz jaśniej?
Tutaj chodzi bardziej o włączanie nowej produkcji :) ale wiesz prościej Ci chyba wpisać w zakładce usuń jednostki i je na nowo dodać niż klikać w ten durny krzyżyk ;P
tylko że teraz powstałby problem polegający na tym,że musiałoby się czekać do momentu wyprodukowania całości z wybranych 1200 sztuk żeby z nich korzystać
Tarczyńca
10.06.2017, 17:48
To nie problem to taka gra przecież zawsze Się tak czeka :)
Ale jak dla mnie to ułatwienie bo nie muszę wtedy majstrować przy 2 paskach starczy jeden prostokącik do wpisania jednostki i dajesz daszek i produkujesz?
A teraz nie czekasz jak dasz na pasku 1200 reksów Pao Ogarnij Się :P
Tarczyńca
10.06.2017, 17:48
Jak już się pierwsza 25 będzie robić to skasujesz mniej proste ;) ale to 25 będzie się musiało zrobić już chyba że za klej przyśpieszysz :)
czasami zdarzają się sytuacje że jest potrzebna pewna ilość jednostek np. 200 rekrutow, teraz dajmy na to zrobią się w 8 pakietach po 25 sztuk a tak musiałbym czekać aż wyprodukuje się 1200 sztuk, chyba że będzie mechanizm umożliwiający natychmiastowe wykorzystanie wyprodukowanej jednostki
Tarczyńca
10.06.2017, 18:02
Nie to będzie tak ile R potrzebujesz tyle wpiszesz chcesz 100r to wpisujesz 100r i produkujesz 100. chcesz 250r to wpisujesz 250r ;] takie ułatwienie
trochę mnie nie zrozumiałeś ale ok, do pomysłu nic nie mam , chociaż narazie nie jest to jakis problem dwa suwaki przesunąć i za dużo to nie usprawnia
do do pierwszej czesci jestem na nie, pasek mi sie podoba i czesto z niego korzystam.
co do likwidacji - bardzo dobry pomysl
Misiorww
11.06.2017, 12:29
paczki po 25szt muszą zostać. jak już wyżej napisano, co jeżeli np zacznie się produkować paczka 1000 KZ, a będziesz potrzebować np KA.
ani tego nie usuniesz, ani nie przesuniesz.
co do możliwości usuwania większej ilości paczek czy przesuwania na sam początek, to propozycji było już dziesiątki.
Do zlecania dużego najmu, nie będę się czepiał, ale do tego musi być:
1. możliwość kasowania zlecenia w trakcie realizacji, a wyszkolone już jednostki są normalnie dostępne;
2. możliwość zmiany realizowanego już zlecenia na inne;
3. wyszkolona jednostka jest od razu dostępna, bez czekania na zakończenie szkolenia całej grupy.
BB_Penelopa
12.06.2017, 14:00
Witam!
Głosy są bardzo zróżnicowane!
Zachęcam do głosowania!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Do zlecania dużego najmu, nie będę się czepiał, ale do tego musi być:
1. możliwość kasowania zlecenia w trakcie realizacji, a wyszkolone już jednostki są normalnie dostępne;
2. możliwość zmiany realizowanego już zlecenia na inne;
3. wyszkolona jednostka jest od razu dostępna, bez czekania na zakończenie szkolenia całej grupy.
co do pkt.3 to on jest i obecnie mozliwy- wystarczy ze jako grupe wezmiesz 1 jednostke, i zaznaczysz tyle ile ci trzeba jednostek na pasku grup- obecny minus tego rozwiazania jest gdy masz tak zrobione, a nagle musisz cos dorobic (wtedy jest masakra z kasowaniem lub usuwaniem z kolejki)
Milady84
13.06.2017, 10:23
Heh poprawa sposobu rekrutacji bardzo, by się przydała. Ale nie ma na to szans. Każda zmiana zajmuje im 2-3 lata i kiedy już ją zmienią (obojętnie czy dobrze czy źle) uznają sprawę za zakończoną i biorą za dziubanie przy następnej rzeczy. Już gdzieś był podobny temat z dużą iloscią głosów na tak, założony nie długo po modernizacji koszar. I była odpowiedź odmowna...
BB_Penelopa
13.06.2017, 12:19
Witam!
Na razie mamy remis. :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Elelkal_
13.06.2017, 13:19
Z jednej strony ciekawy pomysł ułatwiający szkolenie ale z drugiej ma też wadę. Przy zamianie paska, jak niektórzy już pisali pojawia się problem polegający na niemożności anulowania bieżącej produkcji (chyba, że przyspieszenie za klejki). Więc w przypadku gdy jednorazowo szkolimy np. 1000 łuczników czy rekrutów i pojawia się nagła potrzeba doszkolenia kilku jednostek nic nie można zrobić. W obecnym systemie będzie skutkowało to tylko przerzucaniu wyżej nowego wojska co jest uciążliwe ale według mnie na pewno lepszym rozwiązaniem niż ten pomysł. Jeśli już, to byłbym za zwiększeniem ilości szkolonego wojska z max. 25 do np. 100 i dodaniem nowej opcji "dodaj na początku kolejki", którą zaznaczałoby się tak jak śledzenie zadań w księdze zadań.
MOD_Victoria
23.11.2017, 13:11
Dzień dobry,
w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie uzyskał wystarczającej ilości głosów by mógł zostać przekazany. Temat zamykam i przenoszę do archiwum.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.