PDA

Zobacz pełną wersję : Brak zwrotnej wiadomości SMS z kodem na klejnoty



Rixzolt
17.04.2017, 20:09
13 kwietnia wpłaciłem 20 zł przez przelewy, bo chciałem wykupić premium na 7 dni. Pieniądze poszły, a klejek nie dostałem. Zgłosiłem problem, poproszono mnie o podanie danych, podałem i do dzisiaj nic się nie dzieje. Może dlatego, że Święta? Pytałem co dalej i też nic. Może chodzi o to, abym nie wykupił premium i nie zebrał więcej jaj?? Licho wie ;(

Karister
17.04.2017, 21:35
Oszukują graczy od tygodnia. Co ciekawe, nie działa tyle czasu i naciągali jeszcze na promo 100%, żeby wykiwać więcej osób. Na tym forum skasowali już trzy tematy o tym problemie, a pomoc techniczna udaje, że jest ok. Jedna osoba straciła ponad 1000zł. Polecam zgłosić do UOKiK i na policję.

picia_m
17.04.2017, 22:52
Napiszę więcej ... Po upomnieniu się konto zablokowane ... :(

Karister
17.04.2017, 23:45
Spoko, najwyżej skasują temat.

Adamynas
18.04.2017, 09:39
A wystarczy problem zgłosić do odpowiednich organów i już skaczą przy tobie jak dziefczyny ze stolYcy :P

HOP-SA
18.04.2017, 20:08
Od piątku 14.04.17 czekam na działanie supportu i nic. Pewnie mają przerwę świąteczną.

Karister
18.04.2017, 21:03
Nie oszukuj sam siebie. Nie oddawali już przed przerwą. Przed świętami odpisali w 5min i zażądali "dowodów". Dostali potwierdzenie przelewu wygenerowane w systemie bankowym i ucichli. A dzisiaj jest po przerwie. Problem trwa ponad tydzień. W czasie jego występowania zrobili "promo" 100% i polecieli po całości.

Rixzolt
24.04.2017, 12:37
Pozdrawiam graczy, ale nie "wspaniałych" konsultantów.

Paula2404
30.04.2017, 13:03
Jestem nowa, tak dla sprostowania.
Kupiłam klejnoty za 23zł sms'em, kod dostałam, wpisałam a klejnotów nadal nie mam :p Mam gdzieś ich szukać czy o co chodzi? ;D

set2g
30.04.2017, 13:11
Jak nie masz to pisz do supportu, oni tylko mogą to wyjaśnić. Co więcej nie usuwaj żadnych smsów zwrotnych, wszystko może być przydatne przy załatwiany tej sprawy.

Jak skontaktować sie z supportem (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25410-FAQ-Jak-skontaktowa%C4%87-si%C4%99-z-Supportem)

BB_Penelopa
03.05.2017, 10:46
Witam!

Support ma w tej chwili więcej zgłoszeń niż zwykle. Dziękuję za cierpliwość.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

MicheLLo
03.05.2017, 18:24
Hej, mam podobny problem. Co prawda dzis przelew za klejnoty poszedl, PRZELEW24 otrzymal i od tej chwili cisza. Ile sie czeka na klejnoty?

Adamynas
04.05.2017, 11:47
Do roku czasu + konserwy

Paula2404
04.05.2017, 13:18
Skontaktowałam się z supportem, jakaś pani odpisała poprosiła o te wszystkie szczegółowe informacje, podałam wszystko wraz z screenem i odpowiedzi nadal nie otrzymałam już 4 dzień. Nie wiem czy to tyle trwa ta analiza :P

Larxand
04.05.2017, 13:29
Oszukują graczy od tygodnia. Co ciekawe, nie działa tyle czasu i naciągali jeszcze na promo 100%, żeby wykiwać więcej osób. Na tym forum skasowali już trzy tematy o tym problemie, a pomoc techniczna udaje, że jest ok. Jedna osoba straciła ponad 1000zł. Polecam zgłosić do UOKiK i na policję.

Od 2012 roku, regularnie raz w miesiącu (a bywało że częściej) kupuję klamoty za stówkę i ani razu nie zdarzyło mi się opóźnienie dłuższe niż kilka minut. Może to kwestia banku, może pory wykonania przelewu (czy smsa), ale na pewno nikt tu nikogo nie oszukuje w tej kwestii. Jeśli support mówi, że pracuje nad problemem, to zakładam, że pracuje nad problemem (i nie, nie mam brata, kuzyna ani teścia w BB). Rozumiem, że można się zagotować jak się coś nie udaje, ale nie trzeba od razu wymyślać ludziom od złodziei, bo to raz, że nie przystoi, a dwa - zwyczajnie trąci brzozą.

M0rdechaj
04.05.2017, 14:27
Support nie pracuje w weekendy oraz w święta, więc musisz być cierpliwa, w końcu odpowiedzą.

Karister
04.05.2017, 21:16
Od 2012 roku, regularnie raz w miesiącu (a bywało że częściej) kupuję klamoty za stówkę i ani razu nie zdarzyło mi się opóźnienie dłuższe niż kilka minut. Może to kwestia banku, może pory wykonania przelewu (czy smsa), ale na pewno nikt tu nikogo nie oszukuje w tej kwestii. Jeśli support mówi, że pracuje nad problemem, to zakładam, że pracuje nad problemem (i nie, nie mam brata, kuzyna ani teścia w BB). Rozumiem, że można się zagotować jak się coś nie udaje, ale nie trzeba od razu wymyślać ludziom od złodziei, bo to raz, że nie przystoi, a dwa - zwyczajnie trąci brzozą.

A czytasz całość? Problemy techniczne to jedno. A nieudolność i brak rekompensaty to drugie. Jak są problemy - pisze się na głównej stronie tak: "Występują problemy techniczne z płatnościami, pracujemy nad tym, przepraszamy." Tymczasem na głównej stronie pojawiło się info "+100% klejnotów za zakup" pomimo tego, że masa graczy nie dostała tego, co zakupiła przez poprzednie trzy dni. Dodatkowo administracja regularnie kasowała posty na FB i forum z ostrzeżeniami dla innych graczy, że płatności nie działają. Więc jedyne czym tu trąci to jest właśnie oszustwo i naciąganie na trefny zakup. Support łaskawie odpisał po ponad dwóch tygodniach, że zwraca zakupione kryształy. Szkoda, że w tym czasie zdążyli zdjąć zakładkę "Wielkanoc" ze sklepu, więc zakup klejnotów był po nic, bo nie można już kupić tego, co było oferowane w czasie "promocji". I teraz najlepsze - zaproponowana rekompensata to tydzień premium. I w ten sposób UbiSoft nie ma już gracza, który kupował znacznie więcej niż klejnoty za stówkę nie tylko w TSO. Nie przystoi to oszukiwać na promocjach i oficjalnych informacjach. A ja rzeczy nazywam po imieniu. Na głównej stronie było wielkimi literami promocja 100% i, że kupię za to konkretne rzeczy w ofercie świątecznej. A dostałem wielkie nic, bo nieudolnie obsługiwali tickety. Dla mnie to jest zwykłe oszustwo, niekompetencja i żenada.

lubartów6
05.05.2017, 05:42
jedz na policje

Raddorius
08.05.2017, 14:35
Czekam na jakąkolwiek odpowiedź od supportu od 14 kwietnia.
Czy to już czas na drogę prawną?

katrina39
09.05.2017, 14:49
Mam ten sam problem, czekam na odpowiedź o 5 maja. Szkoda tylko kasy, jak tak dalej pójdzie, to raczej zrezygnuje z gry .

BB_Penelopa
09.05.2017, 14:52
Witam!

Support ma w tej chwili więcej zgłoszeń niż zwykle. Dziękuję za cierpliwość.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

hadzi4
09.05.2017, 15:45
do Adminów! dlaczego w wiadomosciach nie piszecie ze są problemy z logowaniem i kiedy problem zostanie usuniety??? od czego tu jestesscie od dawania banów tylko?

Elelkal_
09.05.2017, 16:13
do Adminów! dlaczego w wiadomosciach nie piszecie ze są problemy z logowaniem i kiedy problem zostanie usuniety??? od czego tu jestesscie od dawania banów tylko?

Bo problemy z zalogowaniem dotyczą poszczególnych osób a nie całego serwera itp. więc pisanie o tym na stronie głównej byłoby przesadą( zwłaszcza jak problem występuje po stronie gracza). W takim przypadku najlepiej od razu napisać do supportu.

baqslaw
09.05.2017, 16:24
Bo problemy z zalogowaniem dotyczą poszczególnych osób a nie całego serwera itp. więc pisanie o tym na stronie głównej byłoby przesadą( zwłaszcza jak problem występuje po stronie gracza). W takim przypadku najlepiej od razu napisać do supportu.

Problem dotyczy prawie całego (lub całego) serwera Nowa Ziemia, inna sprawa że temat nie od tego więc niech będzie że oboje się mylicie.

Raddorius
11.05.2017, 10:33
Kupiłem pakiet klejnotów 13 kwietnia, otrzymałem 11 maja.
W międzyczasie żadnych odpowiedzi na moje maile.
Bez słowa wyjaśnienia, bez słowa "przepraszam".

BARDZO NIEŁADNIE.

BB_Penelopa
11.05.2017, 12:22
Kupiłem pakiet klejnotów 13 kwietnia, otrzymałem 11 maja.
W międzyczasie żadnych odpowiedzi na moje maile.
Bez słowa wyjaśnienia, bez słowa "przepraszam".

BARDZO NIEŁADNIE.

Witaj!

Przepraszam, że sprawa trwała tak długo i dziękuję za cierpliwość.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Ranhea
11.05.2017, 17:11
Kupiłem pakiet klejnotów 13 kwietnia, otrzymałem 11 maja.
W międzyczasie żadnych odpowiedzi na moje maile.
Bez słowa wyjaśnienia, bez słowa "przepraszam".

BARDZO NIEŁADNIE.


Witaj!

Przepraszam, że sprawa trwała tak długo i dziękuję za cierpliwość.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Rozumiem, że możemy jako gracze założyć, że zostały podjęte odpowiednie działania w kierunku unikania takich sytuacji w przyszłości?

MICHUGDA
11.05.2017, 21:50
nie moge sie zalogowac od dluzszego czasu, wyskakuje komunikat o przeciazonym serwerze, ktos ma tez taki problem ??

TITO_CFC
12.05.2017, 19:29
Dziś o 11:30 wysłałem smsa na 2400 klejnotów do chwili obecnej nie otrzymałem kodu zwrotnego... Support wie że jest problem a mimo to dalej naciąga ludiz na promocje +100% ?? O co kaman

Fleotria
13.05.2017, 14:12
PO co Wy kochani robicie te przelewy:) Gra jest przyjemniejsza bez :) I nerwów nie ma:)

A zdajesz sobie sprawę ze gdyby inni nie robili przelewów Ty nie pograłbyś sobie spokojnie i przyjemnie w żadną grę internetowa??
to nie jest akcja charytatywna dla Grzesiów...

SuperMessor
08.06.2017, 16:58
Witam

Jakieś 1,5h temu wysłałem smsa na 2400 klejnotów i do teraz nie otrzymałem wiadomości zwrotnej. Dzisiaj wysyłałem już 2 takie smsy i kod docierał w ciągu minuty, a teraz cisza.
Proszę rozwiązać mój problem.

Pozdrawiam

packok
08.06.2017, 18:14
Witaj ja już 3 razy tak mialem napisz na formularzu do supportu inaczj tu nic nie wskórarz.

SuperMessor
08.06.2017, 22:46
8 godzin i cisza. Ani kontaktu z supportem, ani kontaktu z teamem z Facebook'a. Totalna olewka klienta.

Adamynas
09.06.2017, 08:54
Dlatego powtarzam raz jeszcze: nie kupuj... zdobywaj :)

SuperMessor
09.06.2017, 09:12
No ale jakbyś miał 13k nazbieranych klejek to czy chciało by Ci się zbierać kolejne 7k do kopalni ?
Dalej cisza. To są najprawdopodobniej moje ostatnie zakupy w tej grze.

Adamynas
09.06.2017, 09:43
Słuchaj ja miałem to szczęście, że bb strzelało sobie co i rusz w stopy, tudzież w kolana dając nam możliwość handlu klejem... krótko ale jednak wiec kop kleju już kupić nie mogę bo kupiłem wszystkie :p
A odnośnie twojego pytania: tak czekałbym na te 7k bo ta gra nie ma końca i nie ma powodów do pośpiechu a tym bardziej do sponsorowania nieudaczników, którzy od pięciu lat naprawić szeptu nie mogą :D

BB_Penelopa
09.06.2017, 13:56
Witam!

Zapewniam Was, że Support wkrótce Wam pomoże.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

SuperMessor
09.06.2017, 16:33
Wkrótce czyli kiedy?
Ostatnio byłem w Hiszpanii, załatwiając tutaj sprawy z polskim suportem mam wrażenie że jeszcze z niej nie wróciłem.

BB_Penelopa
09.06.2017, 16:46
Wkrótce czyli kiedy?
Ostatnio byłem w Hiszpanii, załatwiając tutaj sprawy z polskim suportem mam wrażenie że jeszcze z niej nie wróciłem.

Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć!

Dziękuje za cierpliwość.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

SuperMessor
10.06.2017, 20:21
Brak kontaktu z supportem. To były najprawdopodobniej moje ostatnie zakupy u Was.

szpadajek
26.06.2017, 08:09
Mam to samo, kilka dni temu byla ''promocja'' wyslalem smsa, kase zjadlo a kodu nie dostalem

wiecej nie kupuje

Fleotria
26.06.2017, 09:32
wiecej nie kupuje

Nie musisz, ale od tego jest reklamacja a nie pisanie parę dni po fakcie na forum.
Korzystałam z różnych płatnosci i tylko raz była wypłata opóżniona parę godziny, czy jestem wyjątkowa raczej nie. Kolega kupił w dniu promocji z zagranicy, nie dostał zakupionych klejnotow, złożyl reklamacje załączajac dowod i dostal je nastepnego dnia z promocją, czyli można jak sie chce...

kirk30
26.06.2017, 10:55
Jeżeli dopływ klejnotów jest opóźniony to trzeba pisać do supportu a nie uzewnętrzniać się na forum , co daje pisanie tutaj ?

hadzi4
26.06.2017, 11:30
Jeżeli dopływ klejnotów jest opóźniony to trzeba pisać do supportu a nie uzewnętrzniać się na forum , co daje pisanie tutaj ?

wypłakanie sie na forum?:)

Milady84
26.06.2017, 12:06
I bardzo dobrze, ze piszą. O tym problemie już przynajmniej ze 2 miesiące pojawiają się posty. Już nawet przestali je kasować:) Kupujący ma prawo wiedzieć, że może mieć takie problemy....

BB_Penelopa
26.06.2017, 14:16
Mam to samo, kilka dni temu byla ''promocja'' wyslalem smsa, kase zjadlo a kodu nie dostalem

wiecej nie kupuje

Witam!

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

szpadajek
26.06.2017, 15:13
Mhm zeby tak nie bylo to by nie powstal ten temat. Co zrobic jak support nie odpisuje? Pare dni po fakcie - tak. Myslalem ze to chwilowe opoznienie

Fletoria Ty i Twoj kolega nie jestescie calym serwerem. Z calego serca Wam zycze zebyscie nie mieli problemow podobnych do moich :-)

Aga2000
21.07.2017, 13:06
Odpowiadam na wszystkie pytania od razu 22.06.2017 o godz.9.16 kupiłam 1800 Klejnotów za 23 zł. z groszami do dzisiaj ich nie dostałam po co coś kupować jak się tego nie dostaje a kasę zabieracie nie dostałam nawet kodu,po prostu kpina .Uszanowanie Aga2000

BB_Penelopa
21.07.2017, 14:35
Odpowiadam na wszystkie pytania od razu 22.06.2017 o godz.9.16 kupiłam 1800 Klejnotów za 23 zł. z groszami do dzisiaj ich nie dostałam po co coś kupować jak się tego nie dostaje a kasę zabieracie nie dostałam nawet kodu,po prostu kpina .Uszanowanie Aga2000

Witam!

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

slawekk1
01.08.2017, 17:14
Witam czy ktoś z bb moze mi powiedzieć, co dzieje się z moimi klejnotami??,zakupione27.07 2017 "oczywiscie w promocij" zgłaszałem do supportu i zero odzewu.Więc się pytam ile można jeszcze czekać!!????

bazyliszek2012
01.08.2017, 21:16
coś tam się z tym będzie robić czy tez nie. U mnie to samo.

Elelkal_
01.08.2017, 23:24
Na forum nie dostaniesz żadnej odpowiedzi dotyczącej sytuacji związanej z zakupem klejek. Jedyną odpowiedzią będzie, to żebyś napisał w tej sprawie do supportu i czekał cierpliwie. Co do pytania, to podobno trzeba czekać nawet kilka miesięcy.

BB_Penelopa
02.08.2017, 13:33
Na forum nie dostaniesz żadnej odpowiedzi dotyczącej sytuacji związanej z zakupem klejek. Jedyną odpowiedzią będzie, to żebyś napisał w tej sprawie do supportu i czekał cierpliwie. Co do pytania, to podobno trzeba czekać nawet kilka miesięcy.

Witaj!

Kilka miesięcy to gruba przesada.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Elelkal_
03.08.2017, 11:22
Witaj!

Kilka miesięcy to gruba przesada.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Faktycznie kilka to przesada ale ponad miesiąc to już żadna nowość ;) Wystarczy przejrzeć kilka tematów, gracze nieraz po miesiącu dostawali zakupione klejki.

slawekk1
03.08.2017, 17:33
Jeszcze nigdy nie spotkałem sie z czymś takim jak tu w tej grze ze po zakupie tak długo dostaje się towar, załosne to jest!! Według mnie to jest karalne i powinno być ścigane!!

BB_Penelopa
04.08.2017, 17:27
Jeszcze nigdy nie spotkałem sie z czymś takim jak tu w tej grze ze po zakupie tak długo dostaje się towar, załosne to jest!! Według mnie to jest karalne i powinno być ścigane!!

Proszę o kontakt w prywatnej wiadomości.

Pozdrawiiam,
BB_Penelopa

MOD_Victoria
27.11.2017, 15:12
Dzień dobry,

problem przedawniony - wątek zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam
MOD_Victoria