mar_uda
14.05.2017, 20:02
Od początku gry nierozwiązanym problemem pozostają awarie globalne występujące w weekendy. Jeśli nic się nie zmieniło, to support pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 11-20. W weekendy gra jest więc pozostawiona sama sobie i ewentualne problemy (tak, jak w ten weekend) czekają aż do poniedziałku, aż ktoś się nimi zainteresuje.
Uważam, że jest to niepoważne i niedopuszczalne, dlatego proponuję, aby skłonić BB do opracowania prostej ścieżki rozpatrywania takich problemów:
W weekend prowadzone są dyżury przez community managerów lub moderatorów (obojętne, kto to będzie - niech się "funkcyjni" dogadają między sobą), którzy w przypadku wystąpienia poważnych awarii będą mieli możliwość bezpośredniego kontaktu z supportem.
Wśród administratorów odpowiadających za najważniejsze funkcje gry (jak choćby możliwość jej uruchomienia) również będą prowadzone dyżury, aby nie dochodziło do sytuacji, kiedy przez cały weekend gra "leży".
Osoba dyżurująca będzie odpowiedzialna nie tylko za zgłaszanie awarii, ale też publikowanie informacji o postępach w jej usuwaniu na stronie głównej lub przynajmniej na forum, aby nie było sytuacji, w której gracze nie wiedzą co się dzieje.
Proszę darować sobie komentarze, że się nie da i że nikt się nie zgodzi. W końcu to my - gracze - napędzamy im ten biznes. Pokażmy, że chcemy normalności, bo powyższa ścieżka nie jest ekstrawagancją, ale normalnością dla systemów funkcjonujących 24h/7.
Uważam, że jest to niepoważne i niedopuszczalne, dlatego proponuję, aby skłonić BB do opracowania prostej ścieżki rozpatrywania takich problemów:
W weekend prowadzone są dyżury przez community managerów lub moderatorów (obojętne, kto to będzie - niech się "funkcyjni" dogadają między sobą), którzy w przypadku wystąpienia poważnych awarii będą mieli możliwość bezpośredniego kontaktu z supportem.
Wśród administratorów odpowiadających za najważniejsze funkcje gry (jak choćby możliwość jej uruchomienia) również będą prowadzone dyżury, aby nie dochodziło do sytuacji, kiedy przez cały weekend gra "leży".
Osoba dyżurująca będzie odpowiedzialna nie tylko za zgłaszanie awarii, ale też publikowanie informacji o postępach w jej usuwaniu na stronie głównej lub przynajmniej na forum, aby nie było sytuacji, w której gracze nie wiedzą co się dzieje.
Proszę darować sobie komentarze, że się nie da i że nikt się nie zgodzi. W końcu to my - gracze - napędzamy im ten biznes. Pokażmy, że chcemy normalności, bo powyższa ścieżka nie jest ekstrawagancją, ale normalnością dla systemów funkcjonujących 24h/7.