PDA

Zobacz pełną wersję : Możliwość robienia potrzebnych premii bez konieczności powrotu na wyspę macierzystą



Tarczyńca
22.04.2017, 16:34
Witam chciałbym by była możliwość produkowania potrzebnych rzeczy na przygodzie zrobić znaczek magazyn prowiantu czyli taki herf do prawdziwego magazynu który jest na wyspie. W tym celu nie trzeba by było przechodzić 2 razy na wyspę co za tym idzie przyjemniej by się grało i ułatwiło by robienie tych przygód czasem zejście na wyspę zajmuje około 1-2 min w zależności od ilości graczy online. A czasem nawet wywala z gry co jest bardzo dziwne. I chciał bym by było to nie tylko w tej przygodzie ale i we wszystkich innych przygodach tego typu np Smocza czatownia tam to w ogóle trzeba z 5 razy chyba się wylogować to już masakra jakaś. Byłbym strzęśliwy gdyby była taka opcja. :cool:

Tarczyńca
22.04.2017, 16:48
Mogę spytać dlaczego dałeś na Nie?

baqslaw
22.04.2017, 16:57
Mogę spytać dlaczego dałeś na Nie?

Pewnie nie chciał, żebyś był "strzęśliwy". Ja dałem na nie, bo BB musiałoby połączyć wyspę z przygodą (oba obszary musiałby być jednocześnie wczytane do pamięci), a w przypadku jeśli ktoś ma wyspę bardzo zabudowaną spowodowałoby to niemiłosierne lagi.

Tarczyńca
22.04.2017, 19:49
Ale przechodząc z przygody na wyspę to wczytujesz to kilka razy :) wiec również są lagi... Było by tak jak odpalasz każdą przygodę wchodząc w nią. po czym znajduje Się tam zakładka z magazynem prowiantu może być również umieszczona w menu z nazwą MagazynPriowantu. wchodzisz w taką zakładkę i robisz to co potrzeba na danej przygodzie :) i wczytywało by Się tyle samo. :) a musiał byś to wczytać tylko raz nie 2 razy :)

baqslaw
23.04.2017, 15:33
Chyba nie bardzo rozumiesz różnicę między wczytywaniem a wczytaniem :) Korepetycji z języka polskiego udzielał Ci nie będę, ale z moich obserwacji wynika, że wyspa główna i przygody są całkiem odrębnymi bytami i przy przechodzeniu pomiędzy tymi obszarami przenoszona jest tylko zawartość gwiazdy. Realizacja Twojego postulatu wymagałaby przepisania od nowa kodu gry w co nie wierzę (inaczej już dawno hulalibyśmy na html5) lub połączenia obszarów, aby współdzielone były wszystkie zasoby. W tym drugim przypadku na słabszych komputerach (a grywam czasem na takim) gra na przygodach będzie wręcz niemożliwa.

P.S. Jeśli tu zajrzy jakiś MOD, to proszę o kontakt z autorem w sprawie zmiany nazwy wątku, bo obecna jest z czapy.

Elelkal_
23.04.2017, 21:29
Robiąc premie na przygodzie gra musiałaby ciągle "aktualizować" dane o stanie w magazynach na wyspie głównej, co oznacza większe lagi na przygodach (jakby ich teraz było mało) a także za każdym przechodzeniem z wyspy na przygodę i vice versa( żeby przypadkiem nie tworzyć premii na wyspie z "nieistniejących" towarów). Co więcej premie wytwarza się tylko w określonych sytuacjach a potem z nich się już nie korzysta i można robić dalej przygodę bez problemu. Zmiana oszczędziłaby nam przechodzenia na wyspe ale kosztem dłuższego czasu ładowania wyspy/przygody oraz większych lagów podczas trwania całej przygody. Czyli będzie jeszcze gorzej niż jest teraz więc "Nie" dla pomysłu. Najpierw niech lepiej zoptymalizują grę a potem można rozważać wprowadzanie takich ułatwień.

MOD_Victoria
16.06.2017, 17:33
Dzień dobry,

na chwilę obecną pomysł nie zostanie zrealizowany.
Ostatnio BB_Andreas tłumaczył, dlaczego nie można handlować będąc na przygodzie:

BB_Andreas: Handel będąc na przygodzie nie jest możliwy ze względu na to, że zasoby graczy są przechowywane na ich wyspach i nie są dostępne z zewnątrz.
W przypadku tworzenia premii na mapach scenariuszy / wypraw działa to analogicznie.

Wątek zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria