PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z zalogowaniem



Wiekowy
22.02.2017, 10:34
Ukazuje się od 6.00 rano taki napis:File loading failed! Please check your network connection, clean your browser cache or try again later.:mad:
Niestety nie mogę się zalogować

Julower
22.02.2017, 10:48
Też mam ten problem i taki sam napis tyle że nie wiem o co w nim chodzi nie znam angielskiego jak chodziłem do szkoły nie uczono języków obcych. Proszę o rozwiązanie tego problemu.

adrian3k
22.02.2017, 10:51
U mnie to samo od rana, około 1:30 było jeszcze ok, rano już klapa :/

WlodekKrol
22.02.2017, 11:05
Potwierdzam. Też mam ten problem. Jakby ktoś znał rozwiązanie to poproszę.

Pan_Bobra
22.02.2017, 11:25
Nadal nie mozna sie zalogowac na gre wyskakuje komunikat uszkodzony obszar serwera , a od supportu brak odpowiedzi

Julower
22.02.2017, 12:22
Już chodzi

BB_Penelopa
22.02.2017, 12:54
Witam!

Napisz proszę w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Stan58
22.02.2017, 17:18
Oho szykuje się konserwa

buran12
30.03.2017, 13:47
nie no kino znów nawalili nie można się zalogować

jerzyk1952
30.03.2017, 13:56
cyrk z logowaniem czy co?

MOD_Victoria
30.03.2017, 14:03
cyrk z logowaniem czy co?


nie no kino znów nawalili nie można się zalogować

Witam,

obecnie trwa restart serwerów Dolina Odkrywców i Złota Góra.
Logowanie powinno być możliwe za ok. 15 minut.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria

BB_Penelopa
30.03.2017, 16:10
Witam!

Jeżeli u kogoś występują jeszcze trudności z logowaniem, proszę o informację.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Sullen
31.03.2017, 10:03
Witam
Ja miałem problem z logowaniem, od 29.03 około godziny 17 do dzisiaj wyświetlał się komunikat "logowanie nie powiodło się". Kilka minut temu udało mi się zalogować po zmianie hasła. Czyli wyglądało to tak jakby adres mailowy stracił powiązanie z hasłem.
Z całym szacunkiem ale jak są problemy z logowaniem to trudno poinformować o tym, a wysyłanie zgłoszenia bez formularza kontaktowego to.......pewnie maile wpadają do spamu.

BB_Penelopa
31.03.2017, 14:09
cyrk z logowaniem czy co?

Witam!

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

BB_Penelopa
31.03.2017, 18:27
cyrk z logowaniem czy co?

Witaj!

Czy problem w dalszym ciągu występuje?

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

deagostini85
05.04.2017, 16:45
Cóż dzisiaj w ogóle nie mogę się zalogować. Pojawia się pasek ładowania... iiiiii... nic się nie dzieje. Próbuję od 2h i kiszka kurde :/

horis
05.04.2017, 17:07
sproboj zalogowac sie na innej przegladaarce , tak miał jeden gracz od nas z srwa , teraz jest na Operze i jest ok

Polkjmn
10.04.2017, 18:03
Też mam ten problem i taki sam napis tyle że nie wiem o co w nim chodzi nie znam angielskiego jak chodziłem do szkoły nie uczono języków obcych. Proszę o rozwiązanie tego problemu.

To wklej w google tłumacz... a nie tłumacz się, że nie znasz, bo to troszkę żenujące.. :)

Z polskiego na nasze ten komunikat brzmi następująco: Błąd ładowania plików. Proszę sprawdzić Twoje połączenie sieciowe, wyczyścić cache przeglądarki lub spróbować ponownie później

Fleotria
10.04.2017, 19:30
To wklej w google tłumacz... a nie tłumacz się, że nie znasz, bo to troszkę żenujące.. :)

Z polskiego na nasze ten komunikat brzmi następująco: Błąd ładowania plików. Proszę sprawdzić Twoje połączenie sieciowe, wyczyścić cache przeglądarki lub spróbować ponownie później

Nie po to się wybiera polską wersje zeby czytac komunikaty w obcych językach...
Podobno na czatach nie wolno urzywac np angielskiego... może czas zeby BB zaczeło nas szanowac

BB_Penelopa
11.04.2017, 16:55
Nie po to się wybiera polską wersje zeby czytac komunikaty w obcych językach...
Podobno na czatach nie wolno urzywac np angielskiego... może czas zeby BB zaczeło nas szanowac

Witaj!

Jeżeli masz jakikolwiek problem, (także ze zrozumieniem tekstu w języku angielskim) napisz do supportu! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

sazut
15.04.2017, 10:55
wczoraj cały dzień nie mogłem się zalogować, dziś powtórka z rozrywki, tracę event świąteczny i klejnoty czy ktoś cos z tym zrobi ??

BB_Penelopa
17.04.2017, 12:36
wczoraj cały dzień nie mogłem się zalogować, dziś powtórka z rozrywki, tracę event świąteczny i klejnoty czy ktoś cos z tym zrobi ??

Witam!

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

jumbo6
28.04.2017, 21:28
Czy są obecnie jakieś problemy z logowaniem/ładowaniem gry?

SIEDIABOLO
28.04.2017, 21:59
tak znowu maja problemy z logowaniem od 2h nie moge sie zalogowac na zadnej przegladarce ale jak zalozylem nowe konto przez facebooka lata az milo czyli cos im sie znowu wysypalo a tekst napisz do suportu jest juz zenujacy

klip40
28.04.2017, 22:41
mój tata ma tak samo-dziś nie może się zalogować :(

xmaciekx12
28.04.2017, 23:12
czy koś tu reaguje na brak możliwości zalogowania ???

Robalus
29.04.2017, 08:53
Wczoraj znowu byly klopoty z logowaniem wieczorowa pora !!! Dopiero pare minut po polnocy udalo mi sie wejsc !!! Zbyt czesto sa takie klopoty , czy wogole ktos cos z tym robi ... ??? Rozumiem jak zaczol sie event i serwery mialy spory ruch . Ale wczoraj .....

MOD_Victoria
29.04.2017, 11:58
Wczoraj znowu byly klopoty z logowaniem wieczorowa pora !!! Dopiero pare minut po polnocy udalo mi sie wejsc !!! Zbyt czesto sa takie klopoty , czy wogole ktos cos z tym robi ... ??? Rozumiem jak zaczol sie event i serwery mialy spory ruch . Ale wczoraj .....

Witaj,

Wczorajsze problemy z zalogowaniem były związane z awarią Uplay.
Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria