PDA

Zobacz pełną wersję : uszkodzony obszar serwera



qpon777
21.02.2017, 12:13
Taki mały gratis po aktualizacji.
thx BB :mad:

Adamynas
21.02.2017, 13:34
Good Luck

BB_Penelopa
21.02.2017, 14:16
Witam!

Napisz proszę w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

qpon777
21.02.2017, 14:29
Witam!

Napisz proszę w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

dzięki za wsparcie BB ale zrobiłem to już i support podjął dwukrotnie próbę naprawienia. Na razie bez skutku :(

ps
podziękowania dla Magdy z supportu za szybką reakcję i próbę pomocy :P

Nadal czekam .

LeoBullero
21.02.2017, 17:20
też mam ten sam komunikat, od godziny 11 nie mogę wejść do gry

Pan_Bobra
21.02.2017, 21:44
Witam. Mama ten sam komunikat od godziny 11 a support nie raczył nadal udzielić odpowiedzi

ck07
21.02.2017, 22:18
Ja swojego czasu czekałem prawie dwa tygodnie zanim naprawili usterkę. Cierpliwości życzę.
PS. nie pozdrawiam Magdy z supportu :)

Pan_Bobra
21.02.2017, 22:22
Witaj,

dziękuję za zgłoszenie. (...)




Próba pomocy nic nie wniosła niestety

qpon777
21.02.2017, 22:25
to juz moj chyba czwarty"uszkodzony..." , trzeba poczekać /tylko jak długo ???/

Pan_Bobra
21.02.2017, 22:35
Obawiam się, że moze im się zejść jak zwykle kilka dni.
Zawsze jak odpale premium to mam takie przygody, akurat dzień wolny i można było poszukać wieży na byku

qpon777
21.02.2017, 22:40
Obawiam się, że moze im się zejść jak zwykle kilka dni.
Zawsze jak odpale premium to mam takie przygody, akurat dzień wolny i można było poszukać wieży na byku

no to rekompensata się należy :p

Pan_Bobra
21.02.2017, 23:00
Już o rekompensate z nimi nie będe walczył wystarczy, że naprawia w miarę sprawnie usterkę :D

selentyn
21.02.2017, 23:12
wyczyszczenie ciasteczek pomogło.

thea5
21.02.2017, 23:56
Boberek czyść te ciasteczka i wracaj do nas :*


Gildyjne samo się nie zrobi :P ;)

Pan_Bobra
22.02.2017, 03:27
juz kilka razy wyczyściłem i nawet nową przeglądarke zainstalowałem i dalej nic

AndrewBoss
22.02.2017, 07:43
Witam

Dzisiaj od rana: File loading failed! Please check your network connection, clean your browser cache or try again later.

Jak ja lubię aktualizacje... (oczywiście czyszczenie czy nawet zmiana przeglądarki nic nie dają)

Pan_Bobra
22.02.2017, 23:51
dziękujemy za wiadomość.

Uprzejmie informuję, (...)
Jestem ciekaw ile jeszcze i m się zejdzie z naprawą tego błędu bo jak widac 2 dni to mało.
Mam pytanie czy komus naprawili już jak miał uszkodzony obszar serwera i moze się juz zalogowac?

agusta222
23.02.2017, 00:35
tak, można się logować.

musisz tylko zmienić nick a po zalogowaniu otrzymujesz całkiem nową wyspę, musisz ją sobie podbić i zabudować... :)

Pan_Bobra
23.02.2017, 06:45
jeszcze tego mi nie zasugerowali ale przypuszczam że to tylko kwestia czasu i napewno dużo mnie kłopotu z ich strony ... :D

qpon777
23.02.2017, 08:58
ja też cały czas czekam jak ktos się zlituje i zajmie sprawą lub chociaż napisze ile to może potrwać. No chyba że jedyną opcją jest likwidacja konta.
Zbyt duzo tych awarii juz przeżyłem grając tutaj tyle lat.

Pan_Bobra
23.02.2017, 09:13
Witaj ,

dziękujemy za wiadomość.

Uprzejmie informuję, (...)




Taką odpowiedź po kilku próbach naprawy otrzymalem i mnie rozwala tutaj informacja o 48h bo nie wiem co mam im na to odpowiedzieć żeby nie zamknęli zgłoszenia

Ranhea
23.02.2017, 10:47
Witaj ,

dziękujemy za wiadomość.

Uprzejmie informuję, (...)


Taką odpowiedź po kilku próbach naprawy otrzymalem i mnie rozwala tutaj informacja o 48h bo nie wiem co mam im na to odpowiedzieć żeby nie zamknęli zgłoszenia

Wysylaj codziennie (albo rano i wieczorem) odpowiedz z potwierdzeniem, ze nadal nie dziala...

qpon777
23.02.2017, 11:11
to chyba gorsza kara taki " uszkodzony..." niz banan na kilka miesięcy, co Adam ???

jakby nie dali rady to wpadne sie pożegnać na forum

Pan_Bobra
23.02.2017, 11:38
Ja nawet nie zakładam tego , że sobie z tym nieporadzą szczególnie że to jest ich wina że jest uszkodzony serwer

Adamynas
23.02.2017, 11:39
Banan nie taki zły, baa zdecydowanie lepszy niż obszar bo zawsze można wejść na wyspę i przez pw się dogadać z gildia :)

aha, bądźmy dobrej myśli, to dopiero kilka dni^^

BB_Penelopa
23.02.2017, 12:10
Witam!

Wiem, że to banał, ale zobaczcie może wyczyszczenie pamięci podręcznej lub zmiana przeglądarki pomoże.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Pan_Bobra
23.02.2017, 12:12
BB_Penelopa juz kilkukrotnie wyczyściłem ciasteczka i sprawdzałem na przeglądarkach Maxton, Google, Firefox i Explorerze oraz na innych komputerach i cały czas pojawia sie ten sam błąd.

Ale gdyby to była wina ciasteczek to wydaje mi się że nie byłoby takiego komunikatu że jest uszkodzony obszar serwera tylko że nie ma mozliwosci zalogowania bo Flash by wariował

Bartexio
23.02.2017, 12:58
Ja na swoją odpowiedź też czekam, bo chodziło o "genialne" minimalizowanie czasu przy każdym wejściu na przygodę czy mapę
Nie wiem czy oni jak znachor że na wszystko ziółka przepisuje tak oni na wszystkie problemy wyczyść ciasteczka, historię i jeszcze parę innych
A błędy jak były tak dalej są

qpon777
23.02.2017, 15:14
no to czekam dalej :p

pozdro dla gildii i wszystkich znajomych

Pan_Bobra
23.02.2017, 23:34
Witaj ,

dziękujemy za wiadomość. (...)


Ktoś mi podpowie gdzie teraz do nich wysyłać wiadomości? bo support techniczny twierdzi że to inny dział się tym obecnie zajmuje i oczywiście niczego nie można się dowiedzieć

agusta222
24.02.2017, 01:11
a będzie jakaś rekompensata za te wszystkie dropy które Pan_Bobra by rozdał (a nie może) w gildii ??

a tak z innej beczki to oni chyba nawet nie czytają przed wysłaniem tego co wklejają w wiadomość...

"Jest nam przykro że nie dział ale to nie my, to inny dział.
Jak nie odpiszesz w ciągu dwóch dni to kasuje bo nie ma problemu i pisz se chłopie do woli"

Kfiatek6
24.02.2017, 01:23
A mnie wyskoczyl troche inny problem. Co prawda nie jest to uszkodzony serwer, ale po dluuuugiej chwili laduje mi wyspe, na ktorej i tak nic nie moge zrobic (jedynie poogladac i to nie wszystko, bo nie wszystko sie laduje), po czym po krotkiej chwili pojawia sie gosc z mlotkiem walacy w komputer. I tak w kolko od ok 21. Nie rozumiem, co jest, bo wczesniej wszystko dzialalo. Bez szalu, ale kopalnie i pola moglam postawic. A teraz kupa.

Pan_Bobra
24.02.2017, 10:10
Oczywiście dalej żadnej odpowiedzi z supportu więc jak pojawi się BB_Penelopa to poproszę o pomoc lub podpowiedź jak się skontaktowac z tym odrębnym działem

qpon777
24.02.2017, 11:53
cierpliwosci

ja juz tak miałem kilka razy i zawsze trzeba było pare dni poczekać, pewnie Panowie z tego specjalnego działu są bardzo zajęci.
Cztery dni czekania to chyba nie długo :p

ps. w sumie to czemu niektórzy nigdy nie mieli takich niespodzianek a ja juz ze 4 razy ??????
Mam czuc się wyróżniony ???

Pan_Bobra
24.02.2017, 11:55
Chyba będziemy musieli poczekac do kolejnej konserwacji i będą liczyc że samo się naprawi, bo nie mają czasu nawet odpisać

qpon777
24.02.2017, 13:07
mnie się właśnie udało zalogować:D

próbuj Panie Bobra

Pan_Bobra
24.02.2017, 16:14
U mnie tez już działa, jakoś sobie poradzili

Jak juz działa w miare poprawnie, to mam pytanie:

- czy mozna się ubiegac o jakąś rekompesate za to że nie mozna było się zalogowac przez kilka dni??

- jak tak to jaka jest pracedura

BB_Penelopa
24.02.2017, 18:55
Witam!

Dział techniczny pracuje nad opisanymi niedogodnościami.
Dziękuje za cierpliwość.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

ck07
24.02.2017, 20:09
Witaj ,

dziękujemy za wiadomość. (...)



Ktoś mi podpowie gdzie teraz do nich wysyłać wiadomości? bo support techniczny twierdzi że to inny dział się tym obecnie zajmuje i oczywiście niczego nie można się dowiedzieć

Ten inny dział zajmował się moim problemem przez ponad pół roku... W żaden sposób nie dało się z nim skontaktować, ani przez formularz czy też konto ubi. Kpina i tyle.

rewrai666
12.03.2017, 16:05
NIestety, dziś podczas przenoszenia obozu marszałka, wyskoczył mi taki błąd, teraz podczas logowania cał czas wyskakuje.
Jest jakiś pomysł jak rozwiązać? czy po prostu czekać?

baqslaw
12.03.2017, 17:17
NIestety, dziś podczas przenoszenia obozu marszałka, wyskoczył mi taki błąd, teraz podczas logowania cał czas wyskakuje.
Jest jakiś pomysł jak rozwiązać? czy po prostu czekać?

Pisać do supportu i potem czekać.

rewrai666
13.03.2017, 16:42
Tylko pisać do supportu.
Tam pomoże Pani Magda szybko i konkretnie.
Dzięki baqslaw i Pani Magdzie.

MOD_Victoria
09.05.2017, 09:44
Dzień dobry,

skoro problem się rozwiązał - temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria