PDA

Zobacz pełną wersję : (nieoficjalny) Drzewko umiejętności generałów - dyskusja



Larxand
16.02.2017, 16:55
Stało się!

http://pics.tinypic.pl/i/00871/p118bdba2mut_t.jpg (http://www.tinypic.pl/p118bdba2mut)

Edytka46
16.02.2017, 16:59
noooo nareszcie :)

RedJul
16.02.2017, 17:00
Nie chwal dnia przed zachodem słońca:)

Larxand
16.02.2017, 17:13
Manuskrypty
Rapid fire: zwiększa atak łuczników o 5/10/15
Home field advantage: zwiększa atak armii na wyspie macierzystej o 6%/13%/20%
Juggernaut: zwiększa atak generała o 10/20/30 i daje mu 33%/66%/100% szansy na splash damage
Overrun: zmniejsza HP bossa o 10%/20%/30%

Tomy
Sniper training: zwiększa ataki wyborowych łuczników minimalny o 13/26/39 a max o 3/6/9
Confident leader: zmniejsza długość trwania rundy walki o 10%/20%/30%
Navigation crash course: skraca czas podróży generała na przygodę o 15%/30%/45%
Just a flesh wound: skraca czas uzdrawiania generała o 10%/20%/30%
Battle frenzy: zwiększa atak armii pod wodzą generała o 10%/20%/30% po każdej rundzie
Unstoppable charge: zwiększa minimalny atak swift units (pierwszego uderzenia?) o 1/2/3 i daje im 33%/66%/100% szansy na splash damage
Hostile takeover: po wygranej bitwie generała otrzymujesz 1 rekruta za każde 600/300/200 XP pokonanych jednostek
Jog: zwiększa prędkość poruszania się generała o 6%/13%/20%

Kodeksy
Garrison annex: zwiększa pojemność generała o 5/10/15
Weekly maintenance: zwiększa atak ciężkich jednostek o 10/20/30
First aid: leczy 2%/4%/6% jednostek po bitwie
Cleave: zwiększa atak elitarnych żołnierzy o 4/8/12 i daje im 33%/66%/100% szansy na splash damage

Top
1-up: generał ma 30% szansy na natychmiastowe uleczenie po porażce
Bounty hunter: po przygodzie dostajesz 1 gwiezdną monetę za każde 5k XP zdobyte na jednostkach z użyciem tego generała
Lighning slash: Generał atakuje 2 razy w rundzie, za drugim razem jako ostatni
Master planner: dodaje 10% do celności wojska pod wodzą tego generała

tam, gdzie napisałem 33/66/100 na testowym jest 33/66/0 ale zakładam że jest 100, tylko się chłopakom coś w pośpiechu nie udało
jeszcze ważna uwaga, bo nie dla wszystkich może to być oczywiste: skille które mają wpływ na inne elementy gry niż generał działają tylko w przypadku użytego generała, tzn np boss ma mniej HP tylko wtedy kiedy atakowany jest generałem ze skillem Overrun.

Misiorww
16.02.2017, 17:22
ciekawie będzie

pytanie czy np major 285 czy mma lub inny nowy gienek +15 zrobi jakąś różnice

Larxand
16.02.2017, 17:27
przy okazji zmieniony nieco interfejs generałów

sparkz
16.02.2017, 17:28
Czesc skillow mnie zaskoczyla pozytywnie, czesc nie zaskoczyla mnie negatywnie bo zawsze sie takich bzdur spodziewam po BB.

RedJul
16.02.2017, 17:30
Nowa ikonka "wyślij na przygodę" czasami się przyda:)
Pytanie innego typu - jak sobie poradzą symulatory walk z tymi zmianami:)

ciekawie będzie

pytanie czy np major 285 czy mma lub inny nowy gienek +15 zrobi jakąś różnice
15-20 niby niewielka różnica a w niektórych przypadkach różnica między majorem a weteranem ogromna.

BB_Penelopa
16.02.2017, 17:36
Witaj!

Zapraszam na http://www.tsotesting.com

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Misiorww
16.02.2017, 17:38
Nowa ikonka "wyślij na przygodę" czasami się przyda:)
Pytanie innego typu - jak sobie poradzą symulatory walk z tymi zmianami:)

przycisk wysłania będzie napewno użyteczny
żeby użyć symulatora (który obejmie wszystkie umiejętności) będzie trzeba trochę poklikać :/

Larxand
16.02.2017, 17:40
Czesc skillow mnie zaskoczyla pozytywnie, czesc nie zaskoczyla mnie negatywnie bo zawsze sie takich bzdur spodziewam po BB.

Które i jak Cię zaskoczyły?

Na razie nie jestem przekonany co do skilla, który działa na jeden typ jednostki (łucznicy) i do tego, który daje bonus tylko na wyspie macierzystej (myślę, że dla większości bezużyteczny)

Zastanawiam się też nad Czempionami z dwoma atakami na rundę. Mi się podoba, ale czy nie będzie to przegięcie...

RedJul
16.02.2017, 17:42
Tylko najpierw w symulatorach będzie musiała byc opcja konfiguracji generała, problem również w tym że jak bedę testował który generał lepszy w konkretnym ataku i za każdym razem bedę musiał konfigurować go to spuchnę po 3 próbie:)
I jeszcze jedno może dziwne pytanie u starego (stażem:)) gracza ale co znaczy splash damage ?
A właściwie co nam daje w walce?

Larxand
16.02.2017, 17:47
Tylko najpierw w symulatorach będzie musiała byc opcja konfiguracji generała, problem również w tym że jak bedę testował który generał lepszy w konkretnym ataku i za każdym razem bedę musiał konfigurować go to spuchnę po 3 próbie:)
I jeszcze jedno może dziwne pytanie u starego (stażem:)) gracza ale co znaczy splash damage ?
A właściwie co nam daje w walce?

uszkodzenia obszarowe

sparkz
16.02.2017, 17:50
Które i jak Cię zaskoczyły?

Na razie nie jestem przekonany co do skilla, który działa na jeden typ jednostki (łucznicy) i do tego, który daje bonus tylko na wyspie macierzystej (myślę, że dla większości bezużyteczny)

na plus :

- zwiekszenie pojemnosci generala bo nie wierzylem ze sie na cos takeigo zdecyduja
- Overrun jest potezny i dostepny na niskim poziomie
- Battle Frenzy mi sie wydaje przegiete

na minus :
- 6% poleglych wraca po walce, tylko w atakach w ktorych tracimy relatywnie duze ilosci jednostek general w walce ginie, a w tych w ktorych atkaujemy normalnie tracimy ich -nascie do kilkudziesieciu, wiec skill wskrzesi ich max kilka ( a w niektorych walkach zadnej). Ktos ewidentnie nie pomyslal.
- zwiekszenie ataku jednostek nie uwzglednia elitarnych (po co bonus +1 albo +2 do obrazen rzedu 100 ?)
- rekrut najemnik za zabite jednostki to jakis smiech na sali, przy ilosci expa za jednostke na poziomie 3-4 w starych przygodach ten skill nam 'odda' pojedynczych rekrutow w kazdej walce
- umiejetnosci top tier uwazam za praktycznie bezuzyteczne


Zastanawiam się też nad Czempionami z dwoma atakami na rundę. Mi się podoba, ale czy nie będzie to przegięcie...

Nie bedzie bo czempioni sami z siebie bija bardzo slabo w porownaniu do jednostek, a przy samobojczych atakach nie dozyja do drugiego ataku w tej samej turze.

Larxand
16.02.2017, 17:52
a kwatermistrze mają swoje:

Manu
Logistics apprentice: zwiększa pojemność o 20/40/60
Navigation apprentice: skraca prędkość podróży o 6%/12%/18%

Tomy
Logistics journeyman: zwiększa pojemność o 30/60/90
Navigation journeyman: skraca prędkość podróży o 10%/20%/30%

Kodeksy
Logistics master: zwiększa pojemność o 100
Navigation master: skraca prędkość podróży o 35%

RedJul
16.02.2017, 17:59
Tu ewentualnie można lecieć w czas i to tylko u mikołajów.
Pod warunkiem że skracany jest czas podróży w obie strony:)
I jak liczone są te procenty - sumowane czy mnożone?
W pierwszym przypadku czas skracamy o 83%, w drugim o 66,5%, 16,5% różnicy daje u mikołaja 15 minut:)

Larxand
16.02.2017, 18:01
Tu ewentualnie można lecieć w czas i to tylko u mikołajów.
Pod warunkiem że skracany jest czas podróży w obie strony:)

w obie
full wypas Mikołaj wraca w 1:30:00, zwykły w 00:05:36

m_ic_ha_l
16.02.2017, 18:22
W końcu dożyliśmy - gratulacje :D

krotos666
16.02.2017, 18:30
Mikołaj podrasowany na czas na przygode leci w jakieś 40 sekund a wraca w 33 i pół minuty

m_ic_ha_l
16.02.2017, 19:16
Swift unit - konie, rycerze, konni arkebuzerzy

Heavy unit - puszki, oblężnicy.

Bartexio
16.02.2017, 19:30
Idea godna podziwu, w końcu coś nowego póki co na testowym zobaczymy co z tego z czasem wyjdzie. Co do Kwatermistrzów to osobiście nie widzę sensu skracania czasu lepiej wg. mnie inwestować w ich pojemność
A niektóre profesje dla generałów to chyba tylko po to aby zapełnić drzewko

BB_Penelopa
16.02.2017, 19:32
W końcu dożyliśmy - gratulacje :D

Dziękuję w imieniu całego zespołu.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

spyyoda
16.02.2017, 19:51
Teraz dopiero sie zacznie jazda z podrecznikami

Larxand
16.02.2017, 20:00
Mikołaj podrasowany na czas na przygode leci w jakieś 40 sekund a wraca w 33 i pół minuty

jednak nie

Boletus_Edulis
16.02.2017, 20:02
Zwiększenie siły na wyspie macierzystej bardzo mało przydatne. Proponuję umiejętność zwiększającą prędkość generałów na mapie przygody. Aby poruszali się podobnie jak na ekspedycjach.

m_ic_ha_l
16.02.2017, 20:09
jednak nie

jednak tak - jest błąd z wyświetlaniem

Dokładnie o tym mówiłem - mimo tego w oknie odesłania armii pokazuje normalnie.
Zgłoszone już na testowym.

Gluciorek
16.02.2017, 20:36
A mnie martwi taki mały problem - skąd wziąć na to wszystko podręczniki?
Jedno miejsce w którym się je wytwarza (koksy może mają już drugie, ale jednak przytłaczająca ilość graczy się go nie dorobiła).
Brak kolejkowania produkcji książek, wszystko trwa koszmarnie długo (nawet z buffami), a ludzie się w międzyczasie kilku generałów dorobili.
Przydałoby się jakieś miejsce które pozwoliłoby cieszyć się rozwiniętymi generałami w rozsądnym czasie od wprowadzenia drzewka.
Jakby grubasy przynosiły książki z poszukiwań, dałoby się to przeżyć, a tak to miną bez mała lata zanim naprodukuje się odpowiednią ilość materiałów - oprócz generałów są jeszcze grubasy i geo - ich też pasuje trochę podrasować.

baqslaw
16.02.2017, 20:40
na plus :

- zwiekszenie pojemnosci generala bo nie wierzylem ze sie na cos takeigo zdecyduja
- Overrun jest potezny i dostepny na niskim poziomie
- Battle Frenzy mi sie wydaje przegiete

na minus :
- 6% poleglych wraca po walce, tylko w atakach w ktorych tracimy relatywnie duze ilosci jednostek general w walce ginie, a w tych w ktorych atkaujemy normalnie tracimy ich -nascie do kilkudziesieciu, wiec skill wskrzesi ich max kilka ( a w niektorych walkach zadnej). Ktos ewidentnie nie pomyslal.
- zwiekszenie ataku jednostek nie uwzglednia elitarnych (po co bonus +1 albo +2 do obrazen rzedu 100 ?)
- rekrut najemnik za zabite jednostki to jakis smiech na sali, przy ilosci expa za jednostke na poziomie 3-4 w starych przygodach ten skill nam 'odda' pojedynczych rekrutow w kazdej walce
- umiejetnosci top tier uwazam za praktycznie bezuzyteczne



Nie bedzie bo czempioni sami z siebie bija bardzo slabo w porownaniu do jednostek, a przy samobojczych atakach nie dozyja do drugiego ataku w tej samej turze.

Lepiej ogarniasz mechanikę gry, ale czy 100% celności w elitarnym woju nie jest warte uwagi?

Co do dwóch ataków w turze, to Anselm z elitarnymi żołnierzami pod uszkodzenia obszarowe pewnie będzie mógł łatwiejsze przygody robić solo na jeden atak z minimalną stratą elitek. Sam chyba z ciekawości sprawdzę.

M0rdechaj
16.02.2017, 21:06
dodane na wiki: http://settlersonlinewiki.eu/badania/system-badan-general/

sparkz
16.02.2017, 21:10
Lepiej ogarniasz mechanikę gry, ale czy 100% celności w elitarnym woju nie jest warte uwagi?

to nie jest 100% celnosci w elitarnym woju tylko 100% celnosci i bonus do dmg w elitarnych zolnierzach (tych chlopkach ze 120HP i 40dmg).

Z Anselmem zgoda, czempionow i tak bedzie sie inaczej budowac niz zwyklych generalow.


A mnie martwi taki mały problem - skąd wziąć na to wszystko podręczniki?

Wiekszosc skillow jest bezuzyteczna dla generalow atakujacych, dla blokujacych praktycznie wszystkie skille sa bezuzyteczne, wiec jesli tylko nie masz kompulsywnej potrzeby wyszkolenia wszystkich specjalistow na max to nie bedzie problemow z podrecznikami.

baqslaw
16.02.2017, 21:55
to nie jest 100% celnosci w elitarnym woju tylko 100% celnosci i bonus do dmg w elitarnych zolnierzach (tych chlopkach ze 120HP i 40dmg).

Z Anselmem zgoda, czempionow i tak bedzie sie inaczej budowac niz zwyklych generalow.



Wiekszosc skillow jest bezuzyteczna dla generalow atakujacych, dla blokujacych praktycznie wszystkie skille sa bezuzyteczne, wiec jesli tylko nie masz kompulsywnej potrzeby wyszkolenia wszystkich specjalistow na max to nie bedzie problemow z podrecznikami.

Dwie rzeczy pomieszałem, więc może wyszło niezrozumiale. Mówię o top skillu, który daje +10% do celności woja, a że wojsko elitarne ma jak jeden mąż 90%...

LeoBullero
16.02.2017, 22:00
Generalnie świetna zmiana, dziękujemy Ci BB!

Przydałoby się tylko spowalnianie walki dla tawerniaków, takiej umiejętności mi w drzewku brakuje.

m_ic_ha_l
16.02.2017, 23:25
Skoro skrócenie czasu jest możliwe bo jest taki skill to jego wydłużenie też jest możliwe więc przydałoby się do zwykłych gienków. Bo dla nich większość drzewka jest nieciekawa.

majsterpaulek60
16.02.2017, 23:55
Ciekaw jestem czy przy tej okazji nie pokuszą się o wzmocnienie obozów wroga czyli nowe poradniki a druga sprawa jak się ulepszy zwykłych generałów to jak będziemy robić bloki

Larxand
16.02.2017, 23:58
Ciekaw jestem czy przy tej okazji nie pokuszą się o wzmocnienie obozów wroga czyli nowe poradniki a druga sprawa jak się ulepszy zwykłych generałów to jak będziemy robić bloki

Te umiejętności mają sprawić, żeby robienie przygód było łatwiejsze/tańsze/szybsze, więc jaki sens miałoby wzmocnienie obozów wroga?
A zwykłych generałów do bloków (przynajmniej na początku) nie będziemy ulepszać.

baqslaw
17.02.2017, 00:08
Te umiejętności mają sprawić, żeby robienie przygód było łatwiejsze/tańsze/szybsze, więc jaki sens miałoby wzmocnienie obozów wroga?
A zwykłych generałów do bloków (przynajmniej na początku) nie będziemy ulepszać.

Ależ oczywiście, że będziemy. Skrócimy im czas podróży na przygodę oraz czas spaceru po mapce w równym stopniu co pozostałym gienkom. W przyszłości być może zwiększymy też limit jednostek, bo prawdopodobnie pomoże to w blokach na alibabach i przygodach z exela.

Czlowiek_Lasu
17.02.2017, 00:38
Przydałoby się tylko spowalnianie walki dla tawerniaków, takiej umiejętności mi w drzewku brakuje.

Dla tawerniaków i mistrzów obrony.

aTenSion
17.02.2017, 07:32
szkoda że nie ma zwiększenia ataku dla kuszników ( pod nusalę )

Larxand
17.02.2017, 08:39
Ależ oczywiście, że będziemy. Skrócimy im czas podróży na przygodę oraz czas spaceru po mapce w równym stopniu co pozostałym gienkom. W przyszłości być może zwiększymy też limit jednostek, bo prawdopodobnie pomoże to w blokach na alibabach i przygodach z exela.

Miałem raczej na myśli, że poza czasem podróży, ewentualnie dostosowaniu spaceru, na początek nie będziemy nic więcej ulepszać tawerniksom. Tzn ja nie widzę na razie potrzeby.

adamus402
17.02.2017, 09:49
W dobrym kierunku BB rozwija grę, robi się coraz ciekawiej.):

Kitikejt
17.02.2017, 11:31
Skoro skrócenie czasu jest możliwe bo jest taki skill to jego wydłużenie też jest możliwe więc przydałoby się do zwykłych gienków. Bo dla nich większość drzewka jest nieciekawa.

Skoro dali skrócenie czasu walki - nie jest już takie istotne wydłużenie tego czasu dla tawerniaków - jak się wyszkoli atakującego na skrócenie rundy to relacja czasu walki bloku i ataku i tak dość istotnie się poprawi

m_ic_ha_l
17.02.2017, 12:32
Jest jeszcze kwestia bloków 1R tylko na przejście majora.

Elelkal_
17.02.2017, 16:46
Generalnie świetna zmiana, dziękujemy Ci BB!

Przydałoby się tylko spowalnianie walki dla tawerniaków, takiej umiejętności mi w drzewku brakuje.

Tego akurat nie wprowadzą ;) Jeśli nie popierają bloków to dodanie takiej umiejętności jest równie użyteczne jak zmniejszenie pojemności gienka czy ataku jednostek.
Zwiększenie prędkości poruszania się dotyczy też ataku ?

robalus2012
17.02.2017, 17:15
Wkoncu jakas pozytywna zmiana od BB , mysle ze teraz troche graczy wroci na serwery.

Darq85
17.02.2017, 19:18
jakoś za bardzo tych zmian nie odczuję bo i tak atakuję jednostką która stoi najbliżej i raczej nie będę ściagał mma czy majora z końca mapy żeby zaoszczędzić kilkanaście jednostek ale fajnie że wprowadzają coś co graczom się przyda.

Swoją drogą zauważyłem że podali ceny za czempionów. Tanio nie jest ale myślałem że będzie gorzej.

Mercik68
17.02.2017, 22:12
A może ktoś wie czy pod te zmiany da się zaktualizować symulator,czy będą w nim dostępni generałowie z nowymi umiejętnościami?

Larxand
17.02.2017, 22:13
Tego akurat nie wprowadzą ;) Jeśli nie popierają bloków to dodanie takiej umiejętności jest równie użyteczne jak zmniejszenie pojemności gienka czy ataku jednostek.
Zwiększenie prędkości poruszania się dotyczy też ataku ?

Popierają bloki i jest to oficjalne stanowisko, skoro w archiwum jest zakładka poświęcona temu tematowi.

sparkz
17.02.2017, 22:42
Popierają bloki i jest to oficjalne stanowisko, skoro w archiwum jest zakładka poświęcona temu tematowi.

Nie tyle popieraja ile zostali postawieni przed faktem dokonanym i musieli sie przystosowac.

Nadal z tego nie wynika, ze jest tam ktos kompetentny kto jest w stanie zaproponowac zmiany wspomagajace bloki. MO jest przykladem tego ze bardzo nie wiedza co z tym fantem zrobic.

Iphoris
18.02.2017, 11:14
Tak w zasadzie to nie musieli. W cywilizowanej grze jak jest błąd, to się go poprawia bez pytania użytkowników o zdanie.
Nie widzę przeciwwskazań do wspierania bloków, ale oczywiście w poprawnej formie.

Jeśli chodzi o umiejętności dla tawerniaków, to kilka się znajdzie, ale raczej z niskim priorytetem - odzyskiwanie jednostek, skracanie podróży, zwiększanie pojemności, poprawianie celności.
Poprawa celności i pojemności może otworzyć nowe bloki i ustabilizować stare.

konkur4
19.02.2017, 14:40
Dwie rzeczy pomieszałem, więc może wyszło niezrozumiale. Mówię o top skillu, który daje +10% do celności woja, a że wojsko elitarne ma jak jeden mąż 90%...

Pod warunkiem, że zaprogramują 90% + 10% = 100%, a nie coś w stylu, że wyliczą 10% z 90%, i 99% celności będzie. Znając życie tak się właśnie może przydarzyć, a skargom nie będzie końca.

m_ic_ha_l
19.02.2017, 15:18
Jest pokazane 100%.

Chinatsu
21.02.2017, 22:36
czy jeśli wykształcę u generałów szybsze poruszanie się po mapie, to czy istnieje możliwość, że bloki przestaną wychodzić?

czy opłaca się nauka mistrzów sztuki walki umiejętności kolos, dającej obrażenia obszarowe?

aTenSion
21.02.2017, 23:01
czy opłaca się nauka mistrzów sztuki walki umiejętności kolos, dającej obrażenia obszarowe?

msw przecież zadaje obszarowe obrażenia

Elelkal_
21.02.2017, 23:08
czy jeśli wykształcę u generałów szybsze poruszanie się po mapie, to czy istnieje możliwość, że bloki przestaną wychodzić?
Tak, niestety będzie taka możliwość. Obecnie w większości przypadków puszczenie gienka nieco wcześniej niczym nie skutkuje, po ulepszeniu atakującego może się zdarzyć, że zostanie przechwycony, to samo tyczy się tawerniaków. Jeśli będzie blok na 2 tawerniaków, to mogą wystąpić komplikacje. Ale jeśli dasz tyle samo ksiąg każdemu gienkowi, to będą chodzić szybciej a bloki będą wchodzić tak samo jak teraz.

szkarłatnyrubin
21.02.2017, 23:13
bloki będą pewniejsze jeśli wyszkolisz generałów na taka samą predkość poruszania się

Bartexio
22.02.2017, 12:36
Tak tylko później to trzeba będzie mieć taką mega rozpiskę z gienkami gdzie co i jak który może atakowac

Chinatsu
22.02.2017, 21:22
Tak, niestety będzie taka możliwość. Obecnie w większości przypadków puszczenie gienka nieco wcześniej niczym nie skutkuje, po ulepszeniu atakującego może się zdarzyć, że zostanie przechwycony, to samo tyczy się tawerniaków. Jeśli będzie blok na 2 tawerniaków, to mogą wystąpić komplikacje. Ale jeśli dasz tyle samo ksiąg każdemu gienkowi, to będą chodzić szybciej a bloki będą wchodzić tak samo jak teraz.

Chodzi mi o to że, aby nauczyć tawerniaków szybszego chodzenia po mapie (trzecia linijka drzewka), najpierw należy im dostarczyć conajmniej 10 innych książek (pierwsza i druga linijka drzewka). Jeśli więc nauczymy ich umiejętności np. Szybki Ostrzał, Kolos, Najazd czy Wyborna celność, to może sie okazać że generał tawernik wygra wcześniej niż powinien. Stąd też moje wcześniejsze pytanie: czy jeśli wykształcę u generałów szybsze poruszanie się po mapie, to czy istnieje możliwość, że bloki przestaną wychodzić?

Wiesiu37
22.02.2017, 22:07
Jeśli wyszkoli się u gienka atakującego przywódcę np. majora szybsze chodzenie po mapie, a pozostałych pozostawi bez zmian to wystarczy albo odpowiednio dalej odsunąć obóz albo posłać atak na przywódcę z opóźnieniem. Zapewne prędzej czy później jakaś mądra głowa przy odrobinie czasu policzy ile to sekund lub palików trzeba odczekać by posłać atak na bossa w zalezności od wyszkolenia generała.

sparkz
22.02.2017, 22:56
Jeśli wyszkoli się u gienka atakującego przywódcę np. majora szybsze chodzenie po mapie, a pozostałych pozostawi bez zmian to wystarczy albo odpowiednio dalej odsunąć obóz albo posłać atak na przywódcę z opóźnieniem. Zapewne prędzej czy później jakaś mądra głowa przy odrobinie czasu policzy ile to sekund lub palików trzeba odczekać by posłać atak na bossa w zalezności od wyszkolenia generała.

czyli szkolisz generala zeby szybciej chodzil tylko po to, zeby postawic go dalej, zeby za szybko nie doszedl ?

Chinatsu
22.02.2017, 23:40
czyli szkolisz generala zeby szybciej chodzil tylko po to, zeby postawic go dalej, zeby za szybko nie doszedl ?

na to wygląda

m_ic_ha_l
22.02.2017, 23:50
Proste - zyskasz wtedy na atakach bez bloku.

aTenSion
23.02.2017, 16:12
Nie prościej skrócić czas trwania rundy ? 30% przy 3 rundach walki to już jest sporo

Wiesiu37
23.02.2017, 18:12
czyli szkolisz generala zeby szybciej chodzil tylko po to, zeby postawic go dalej, zeby za szybko nie doszedl ?
Moja wypowiedź dotyczyła sytuacji gdy nie u wszystkich gienków wyszkoli się tą umiejętność a będzie się chciało robić blok.

alek2k
23.02.2017, 21:04
No to jedyna rada taka by gienek wyszkolony na coś tam miał odpowiednie oznaczenie bo na dziś ciężko się połapać który był szkolony a który nie

nabuchodonozor1
23.02.2017, 21:34
Zapewne prędzej czy później jakaś mądra głowa przy odrobinie czasu policzy ile to sekund lub palików trzeba odczekać by posłać atak na bossa w zalezności od wyszkolenia generała.

Jednak dużo łatwiej będzie rozstawiać generałów jeśli obaj (Blok i Atak) będą tak samo szybko łazić


Chodzi mi o to że, aby nauczyć tawerniaków szybszego chodzenia po mapie (trzecia linijka drzewka), najpierw należy im dostarczyć conajmniej 10 innych książek (pierwsza i druga linijka drzewka). Jeśli więc nauczymy ich umiejętności np. Szybki Ostrzał, Kolos, Najazd czy Wyborna celność, to może sie okazać że generał tawernik wygra wcześniej niż powinien.
Generalnie to zgadzam sie że umiejętności zdobyte po drodze mogą nam namieszac w blokowych generałach. Ale:
Szybki ostrzał to łucznicy - jest gdzies blok na łucznikach?
Wyborna celność - jak wyżej. Oprócz tego z tej linijki raczej sie weźmie nawigacje
Już wydalismy 6
Gra na własnym boisku - nic nie daje ale tez nie szkodzi w blokach
to juz 9
Najazd - jeśli "wrogi dowódca" to boss to tawerniak szkolony do bloku raczej z bossami nie będzie walczył
Brakuje jednej księgi. Moim zdaniem mozna zaryzykowac Najazd a jak nie to Draśnięcie - na bloki nie wpłynie.
Reasumując - wydaje się że wyszkolenie tawerniaka "pod bloki" ale szybkochodzącego da sie zrobić bez rozwalania jego parametrów bojowych
i nawet stosunkowo "tanio" ;) jeśli możemy poświęcić 7 manuskryptów na nic

Chinatsu
06.03.2017, 20:58
ciekawe, czy wprowadzą to jeszcze w tym roku...

Adamynas
07.03.2017, 09:51
Mnie ciekawi ile błędów wraz z tą nowością wprowadzą :)

BB_Penelopa
07.03.2017, 14:49
Mnie ciekawi ile błędów wraz z tą nowością wprowadzą :)

Witam!

Nie przewidujemy! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

RedJul
07.03.2017, 15:23
http://emoty.blox.pl/resource/rotflwt.gif


(...)
Nie przewidujemy! :)
(...)

Wcześniej przewidywaliście? http://emoty.blox.pl/resource/takaemotka.gif
Pozdrawiam
RedJul

aTenSion
07.03.2017, 17:37
http://emoty.blox.pl/resource/rotflwt.gif



Wcześniej przewidywaliście? http://emoty.blox.pl/resource/takaemotka.gif
Pozdrawiam
RedJul

a konserwa konserwy ?

IGOZERI
07.03.2017, 21:49
czy jeśli wykształcę u generałów szybsze poruszanie się po mapie, to czy istnieje możliwość, że bloki przestaną wychodzić?

z tego co zauważyłem na testowym to gienek z tą umiejętnością jedynie przenosząc się idzie szybciej (nieznacznie), do ataku idzie "zwykłą" prędkością. Według mnie fajna umiejętność ale 20% to mało. powinno być 10%/25%/50%. Prędkość składania i rozkładania obozu niestety zostaje taka sama.

Chinatsu
07.03.2017, 22:05
i dlatego zrezygnuje z tej umiejętności u wszystkich moich generalów

IGOZERI
07.03.2017, 22:18
możne coś zmienia. pewnie z rok minie zanim wprowadzą do oficjalnej gry

Tornados
07.03.2017, 22:27
możne coś zmienia. pewnie z rok minie zanim wprowadzą do oficjalnej gry

Rok? Najpozniej na wakacje bedzie znajac BB

m_ic_ha_l
07.03.2017, 22:32
z tego co zauważyłem na testowym to gienek z tą umiejętnością jedynie przenosząc się idzie szybciej (nieznacznie), do ataku idzie "zwykłą" prędkością. Według mnie fajna umiejętność ale 20% to mało. powinno być 10%/25%/50%. Prędkość składania i rozkładania obozu niestety zostaje taka sama.

To chyba źle patrzyłeś bo puszczając 2 stojących obok siebie, jednego z umiejętnością i jednego bez, widać, że jest różnica w czasie dojścia.

IGOZERI
07.03.2017, 22:42
To chyba źle patrzyłeś bo puszczając 2 stojących obok siebie, jednego z umiejętnością i jednego bez, widać, że jest różnica w czasie dojścia.

tą wątpliwość może jedynie rozwiać BB_Penelopa ;)

Larxand
07.03.2017, 22:46
możne coś zmienia. pewnie z rok minie zanim wprowadzą do oficjalnej gry

W BB pracują ciężko, lada dzień pewnie nowa wersja będzie do testowania po naszych uwagach, a gdyby przyłączyło się jeszcze parę osób do komentowania na testowym, to pewnie jeszcze krócej by to wszystko trwało.
Jeśli się wczytać w nasze komentarze i odpowiedzi BB, wygląda na to, że biorą sobie wszystkie uwagi do serca i że zmian w stosunku do pierwotnej wersji będzie całkiem sporo, bo było/jest co zmieniać.
Obstawiam, że przed wakacjami będziemy mieli na co wydawać książki.
Swoją drogą ciekawe, czy pracują też nad ulepszaniem wyspy, o którym też wspominał któryś pamiętnik developera.


tą wątpliwość może jedynie rozwiać BB_Penelopa ;)

Jest dokładnie tak, jak pisze m_ic_ha_l.

m_ic_ha_l
07.03.2017, 23:51
Obiło mi się gdzie o oczy, że ulepszenie wyspy w postaci drzewka zostało zarzucone, ale nigdzie teraz tego nie znajdę.

A co do tego czy będą zmiany ? Dobre pytanie. Mam wrażenie, że mimo zapowiedzi na forum o przyglądaniu się opinii graczy drzewko zostanie dokładnie takie je jest.

Larxand
08.03.2017, 09:02
Obiło mi się gdzie o oczy, że ulepszenie wyspy w postaci drzewka zostało zarzucone, ale nigdzie teraz tego nie znajdę.

A co do tego czy będą zmiany ? Dobre pytanie. Mam wrażenie, że mimo zapowiedzi na forum o przyglądaniu się opinii graczy drzewko zostanie dokładnie takie je jest.

Gdyby zostało takie jak jest, to bym się jakoś specjalnie nie unosił, ale mówią nie tylko, że się przyglądają, ale również że widzą potrzeby zmian.

ArturGrab
08.03.2017, 16:26
a gdyby przyłączyło się jeszcze parę osób do komentowania na testowym, to pewnie jeszcze krócej by to wszystko trwało.

A to na polskim forum nie można komentować, chyba BB też może wejść na polskie forum i zajrzeć jakie ludzie mają pomysły lub sugestie. Jakoś mnie nie ciągnie na angielskie forum jeżeli mój English is so bad ;)

Misiorww
08.03.2017, 17:14
A to na polskim forum nie można komentować, chyba BB też może wejść na polskie forum i zajrzeć jakie ludzie mają pomysły lub sugestie. Jakoś mnie nie ciągnie na angielskie forum jeżeli mój English is so bad ;)

raczej angielskojęzyczni cm nie wchodzą tutaj, tylko nasz cm przekazuje info od graczy

sparkz
08.03.2017, 17:41
raczej angielskojęzyczni cm nie wchodzą tutaj, tylko nasz cm przekazuje info od graczy

zakladamy, ze przekazuje.

ArturGrab
09.03.2017, 09:18
zakladamy, ze przekazuje.

Dokładnie kolego zakładamy :):):):):)

Elelkal_
18.03.2017, 23:44
Zdaje się, że drzewko generała ulegnie zmianie ;)
Jeśli dobrze zrozumiałem to zmieniona zostanie umiejętność "Jog: zwiększa prędkość poruszania się generała o 6%/13%/20%". Teraz nie będzie wpływać na szybkość podczas ataku a tylko na szybkość powrotu po walce oraz podczas przemieszczania. Czyli problem z rozsynchronizowaniem bloków zniknie :)

baqslaw
19.03.2017, 00:03
Zdaje się, że drzewko generała ulegnie zmianie ;)
Jeśli dobrze zrozumiałem to zmieniona zostanie umiejętność "Jog: zwiększa prędkość poruszania się generała o 6%/13%/20%". Teraz nie będzie wpływać na szybkość podczas ataku a tylko na szybkość powrotu po walce oraz podczas przemieszczania. Czyli problem z rozsynchronizowaniem bloków zniknie :)

Dobrze zrozumiałeś - niestety. Jedyny problem z brakiem synchronizacji byłby, jeśli miałbyś nierówno "przyspieszonych" gienków. Sprawdzałem na testowym i każdy blok wchodził. Przez płaczków nie będzie aż tak fajnie jak mogłoby być - jedyna nadzieja w "znaczącym" zwiększeniu prędkości w pozostałych sytuacjach.

RedJul
22.03.2017, 00:19
Zdecydowanie powiększyli dodatkową pojemność kwatermistrzów z 250 do 1000.
I jeszcze jedno:
czy skraca prędkość podróży o 6%/12%/18% znaczy to samo co dodaje 4%/8%/12% do prędkości podróży generała (poza cyferkami oczywiście)?
Bo o ile w pierwszym przypadku wiedziałem jak liczyć skrócenie czasu to w drugim już mam problem.

Elelkal_
24.03.2017, 01:29
Zdecydowanie powiększyli dodatkową pojemność kwatermistrzów z 250 do 1000.
I jeszcze jedno:
czy skraca prędkość podróży o 6%/12%/18% znaczy to samo co dodaje 4%/8%/12% do prędkości podróży generała (poza cyferkami oczywiście)?
Bo o ile w pierwszym przypadku wiedziałem jak liczyć skrócenie czasu to w drugim już mam problem.

Tak to dokładnie to samo, z jakiegoś dziwnego powodu na wiki ta sama umiejętność została przetłumaczona jako "dodaje x% do prędkości podróży generała" ale po przełączeniu na anglojęzyczną wersję strony mamy "reduces the general’s travel time by" (na testowym jest taki sam opis) czyli nic innego jak "skrócenie/redukcja" czasu podróży generała. Więc liczysz to tak samo jak 1 przypadku.

IGOZERI
05.05.2017, 17:47
temat umarł. 0 nowych informacji

Elelkal_
05.05.2017, 18:23
temat umarł. 0 nowych informacji

Bo nic się na razie nie dzieje, póki co trwają testy na testowym, więc po więcej informacji najlepiej tam się udać. Po ostatnich zmianach widać, że na planowanie rozwoju konkretnych umiejętności jest za wcześnie bo wiele może się jeszcze zmienić.

IGOZERI
05.05.2017, 18:28
Bo nic się na razie nie dzieje, póki co trwają testy na testowym, więc po więcej informacji najlepiej tam się udać. Po ostatnich zmianach widać, że na planowanie rozwoju konkretnych umiejętności jest za wcześnie bo wiele może się jeszcze zmienić.

testują i testują. ile można testować. Prawdziwy test będzie jak wprowadzą na oficjalny serwer. wtedy wyjdą błędy i niedociągnięcia

Jurek12345
20.05.2017, 16:43
Czy w tym skillu chodzi o Elitarnych Żołnierzy robionych w zwykłych koszarach, czy w ogóle o wojsko robione w Elitarnych koszarach?

MOD_Victoria
20.05.2017, 16:56
Czy w tym skillu chodzi o Elitarnych Żołnierzy robionych w zwykłych koszarach, czy w ogóle o wojsko robione w Elitarnych koszarach?

Witaj,

ta umiejętność odnosi się do elitarnych żołnierzy (przez jakiś czas zwanych wartownikami) szkolonych w zwykłych koszarach, nie do jednostek elitarnych.

Pozdrawiam
MOD_Victoria

grajek81
23.05.2017, 11:16
Opis tej umiejętności w drzewku gienków powinien być zmieniony bo wprowadza w błąd.

Sacris
01.06.2017, 11:09
Dokładnie, miałem ten sam klopot z interpretacją tego skrutu myślowego i poza tym uzywanie elitarnych żołnierzy to raczej mocny archaik pow. 60 lvl... ja od ponad roku zwyklych wojsk poza rekrutami i lucznikami nie używalem.

Unangwata
04.09.2018, 11:02
Czy rekruci z Wrogiego przejęcia dochodzą przed kalkulacja Pojętnego za bitwe czy po ?
A dokładniej czy Pojętny zwiększa liczbę rekrutów za Wrogie Przejęcie ?

MOD_Victoria
06.02.2020, 17:07
Tematy połączono.