Zobacz pełną wersję : Gra Aktualizacje w przygodach
Tarczyńca
15.02.2017, 00:31
Witam był by najwyższy czas zaktualizować parę przygód mam namyśli Proch lub Dzieci Swanny :) O tuż wywalił bym jedną statuetkę i umieścił bym tam Wieże Wiedźmy. Tak że zmniejszył bym ilości procentowe bali egzo i granitu i dał więcej procent np 20% w proch wtedy by było super bo skończył by Się problemik z saletrą coś Ciężko leci :) ewentualnie pozmieniać parę przygód tam gdzie nie ma budynku i dołożyć bo wiadomo Populacja by Się przydała i budynek 1 na 1 mile widziany zawsze :) fajnie by było też domek z piernika wstawić w Proch :) :cool:
irek1968
15.02.2017, 00:34
jestem za:)))
Dołożą tu, zabiorą gdzie indziej - NIE.
Tarczyńca
15.02.2017, 01:02
No masz rację Zabiorą statuetkę dołożą ww lub domek z peirnika i każdy będzie zadowolony ^^
Po co dodawac wieze w smieciowych przygodach skoro juz leca z przygod znacznie lepszych ?
No masz rację Zabiorą statuetkę dołożą ww lub domek z peirnika i każdy będzie zadowolony ^^
Nie rozumiesz, że jak wezmą się za drop w przygodach, to nie tylko w tych dwóch przez Ciebie wymienionych, tylko zrobią globalny re-balans dropów we wszystkich przygodach, i zaś będzie gorzej niż było?
BB_Penelopa
15.02.2017, 14:14
Witam!
Zapraszam do dyskusji! :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Powiedzmy że proponowane zmiany to średnio mnie obchodzą, bo prochu czy dzieci przy tak drobnych zmianach nadal nie będzie sensu robić, zwłaszcza wyższym lvlom. Natomiast zmiany w dropach by się przydały, raczej dosyć rewolucyjne, tak żeby wyższym lvlom chciało się robić nie tylko alibaby i krawców.
żeby wyższym lvlom chciało się robić nie tylko alibaby i krawców.
nierealne z dwoch prostych powodow :
- jakiekolwiek surowce ktore moga wypadac z latwych przygod wysokie levele moga sobie wykopac na wyspie bez angazowania wojska w ogole
- ze wzgledu na skladowa stala czasu wykonania przygody spowodowana koniecznoscia wyslania i powrotu generalow latwe przygody nigdy nie beda konkurencyjne jesli chodzi o expa (bo w czasie zrobienia 1x trzeciego zlodzieja nigdy nie wykonasz CR 15 razy, a innych przygod tym bardziej)
Hm, a może uzależnić dropy od levelu? Zrobić z 5 progów, jak w eventach. Gdyby z takiej sawanny leciała na przykład zaprawa, to może ktoś 60+ mógłby się skusić.
Hm, a może uzależnić dropy od levelu? Zrobić z 5 progów, jak w eventach. Gdyby z takiej sawanny leciała na przykład zaprawa, to może ktoś 60+ mógłby się skusić.
jesli z drwala masz szanse na 200 czy 300 zaprawy, to ile mialoby leciec z sawanny ? 30-40 ?
Hm, a może uzależnić dropy od levelu? Zrobić z 5 progów, jak w eventach. Gdyby z takiej sawanny leciała na przykład zaprawa, to może ktoś 60+ mógłby się skusić.
Mnie już zaprawa niepotrzebna, natomiast gdyby wpadały fajne budynki i drop był przyzwoity to bym robiła te prostsze przygody, tylko to by trzeba jakoś sensownie ustawić.
nierealne z dwoch prostych powodow :
- jakiekolwiek surowce ktore moga wypadac z latwych przygod wysokie levele moga sobie wykopac na wyspie bez angazowania wojska w ogole
- ze wzgledu na skladowa stala czasu wykonania przygody spowodowana koniecznoscia wyslania i powrotu generalow latwe przygody nigdy nie beda konkurencyjne jesli chodzi o expa (bo w czasie zrobienia 1x trzeciego zlodzieja nigdy nie wykonasz CR 15 razy, a innych przygod tym bardziej)
Expa i tak głównie z drwali ciągnę, gdyby drop był fajny, to bym zrezygnowała z męczenia DMK na rzecz innych przygód, dla mnie najbardziej interesujące byłyby budynki, ale szansa na trafienie powinna być realna, bo przy 2% to mnie się nie chce bawić, jak w byczku było 7% szansy na wieżę, to masowo je robiłam i ładne osiedle postawiłam.
BB_Penelopa
16.02.2017, 14:26
Witam ponownie!
Dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji i głosowania!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
jesli z drwala masz szanse na 200 czy 300 zaprawy, to ile mialoby leciec z sawanny ? 30-40 ?
Sawanna jest dwuosobowa, w szybkim poradniku 12 ataków, poniżej 1k rekrutów straty. 50/100 zaprawy + szansa na jakiś ładny budynek i paru amatorów by się pewnie znalazło (na zasoby, nie na XP oczywiście).
A może wprowadzić możliwość samodzielnego ustalenia poziomu trudności przygody? Drop i exp rósłby proporcjonalnie ze wzrostem trudności. Czyli początkujący gracz robi sobie np Bagienną Wiedźmę tak jak teraz, a wysoki level włączy ja na poziomie 10/10 i dostanie 10x więcej surki i 10x więcej expa, za 10x większe straty.
Ktoś by się pisał na Byka ze stratami 5000 rekrutów, 200k expa i 20% szans na wieże? :)
lukasz18888
01.03.2017, 10:48
Po to masz tyle przygód żeby każdy znalazł coś dla siebie. powiedz mi jak byś przerobił wtedy bagienną? za mało tam miejsca.
BB_Penelopa
01.03.2017, 14:54
Witam!
Głosy są bardzo zróżnicowane, dlatego zachęcam do dalszego głosowania.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Po to masz tyle przygód żeby każdy znalazł coś dla siebie. powiedz mi jak byś przerobił wtedy bagienną? za mało tam miejsca.
I jak będzie więcej przygód to gracze będą mieli mniejszy wybór, trudniej znajdą coś dla siebie?
W bagiennej zmieniłbym tylko ilość i rodzaj jednostek w obozach. Rozstawienie i układ obozów zostawiłbym bez zmian.
Może zamiast suwaka z dziesięcioma poziomami trudności, zostawić obecny poziom trudności i jeden poziom "elitarny"?
BB_Penelopa
07.03.2017, 18:29
Witam!
W dalszym ciągu zachęcam do głosowania! :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Przygody z losowym umiejscowieniem obozów. Niby ta sama przygoda a tak naprawdę za każdym razem była by inna ;) Większa trudność = większy drop i wyższe prawdopodobieństwo trafienia budowli.
Jakby wrzucili do dzieci kościany kościółek to ja tam będę robić, wieża wiedźmy nie ma sensu
Kościółek masz w Wirze. Chętnie bym robił ale zebranie jeszcze 3 ludków obecnie graniczy z cudem.
Aaa, Dzieci Sawanny przemianował bym na przygodę epicką, CR jest na to za słabe,
lukasz18888
09.03.2017, 13:20
w sumie racja w dzieciach sawanny traci sie nawet 4 tys. ludzi.
Elelkal_
09.03.2017, 18:57
Kościółek masz w Wirze. Chętnie bym robił ale zebranie jeszcze 3 ludków obecnie graniczy z cudem.
Aaa, Dzieci Sawanny przemianował bym na przygodę epicką, CR jest na to za słabe,
Na epicką nie przerobią, wymagałoby to ogromnych zmian. Trzeba byłoby zmienić praktycznie wszystko w tej przygodzie. Od liczby graczy, poprzez drop, doświadczenie, obozy itp.
Tylko ikonkę nieco poprawić, no i drop. Exp jest w porządku: 33.440 punktów, CR ma 28.175 punktów. Jeśli trzeba by znaleźć miejsce na lądowanie 3 gracza to w górnej strefie lądowania, ew można by ją trochę powiększyć.
Sama kosmetyka.
Elelkal_
09.03.2017, 21:28
Tylko ikonkę nieco poprawić, no i drop. Exp jest w porządku: 33.440 punktów, CR ma 28.175 punktów. Jeśli trzeba by znaleźć miejsce na lądowanie 3 gracza to w górnej strefie lądowania, ew można by ją trochę powiększyć.
Sama kosmetyka.
W tym rzecz, że nie kosmetyka ;) Przebudowa całej przygody nie jest warta zachodu. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że wystarczy zmienić ikonę i dodać miejsce na 3 gracza ale tak nie jest. Nie bez powodu jest podział na "typ" przygody i ktoś kto już tych przygód trochę zrobił to z pewnością zauważył różnicę. Jakby nie było expa dostaje się za pokonane jednostki a nie za sam fakt ukończenia przygody. A wrzucenie 500 jednostek do obozu po to tylko, żeby zmienić expa nie wchodzi w grę. Dyskutować na tym nie ma sensu bo z pewnością nie będą ingerować w przygodę w taki sposób, pewne jest tylko to, że trzeba zmienić dropa z tej przygody bo robienie jej w ogóle nie jest opłacalne poza zrobieniem do zadania itp. Jest wiele innych przygód za doświadczenie, w których nie dość, ze poświeci się mniej czasu to i straty są dużo mniejsze i na doświadczeniu więcej zyska się.
rafal_06
09.03.2017, 22:02
a, mnie nie obchodzą te przygodyl
cześżć
MOD_Victoria
21.06.2017, 19:09
Dzień dobry,
w związku z tym, że w ciągu ostatnich miesięcy autorowi pomysłu nie udało się zebrać wystarczającej liczby pozytywnych głosów, by BB_Penelopa mogła przekazać go do developerów, temat zostanie zamknięty i przeniesiony do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.