PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Pomysl na lagi

horis
05.02.2017, 22:30
Zauważyłem ze często pojawiają się lagi z powodu przeładowania serwerów np na początku eventow lub wprowadzenia nowości, może być to spowodowane przepełnieniem się naszych siedmiu polskich serwerów.
Może warto aby powstały kolejne serwery polskie, a dzięki temu może by serwery były mniej przeciążane, bo np serwerów niemieckich jest 14

Co wy na to? A moze blednie mysle

ps. ja sie na tym nie znam , nie jestem programista ani komputerowcem,ale lagi po koserwacjach i na poczatkach eventow mnie wkurzaja, niech cos z tym bedzie zrobione

Elelkal_
05.02.2017, 22:43
Pomysł bardzo dobry ale tylko pod warunkiem, że problemy z lagami występują z powodu zbyt dużej ilości osób na serwerze. Bo jeśli lagi wynikają z braku odpowiedniej optymalizacji czy zbyt dużymi opóźnieniami w dostępie do serwera to nowe światy nie pomogą w tym a tylko pogorszą sprawę z punktu widzenia graczy na serwerze, tj. mniej nowych graczy a to prowadzi do konsekwencji, których raczej nie trzeba opisywać. Cóż, chyba tylko "góra" wie jak jest rzeczywiście oraz ile osób gra na serwerach ;)

dorisday
05.02.2017, 23:37
Zauwazylem ze czesto pojawiaja sie lagi z powodu przeladowania serentow pub werow np na poczatku eventow lub wprowadzenia nowosci, moze byc to spowodowane przepelnieniem sie naszych siedmiu polskich serwerow.
Moze warto aby powstaly kolejne serwery polskie, a dzieki temu moze by serwery byly mniej przeciazane, bo np serwerow niemieckich jest 14cie

Co wy na to? A moze blednie mysle

Nie mam pojęcia, zabrakło mi wyboru odpowiedzi prostej " Nie wiem".

cienkijakbarszcz
05.02.2017, 23:53
Zgadzam się z pomysłem, bo może nawet jeżeli nowe serwery nie odciążą naszego, to spowodują ze nie zostanie jeszcze bardziej przeciążony w przyszłości. Natomiast zła optymalizacja kodu ma to do siebie, że powoduje błędy cały czas lub w sposób losowy. Tutaj natomiast jest wyraźnie widoczna wyżej opisana zależność.

deagostini85