PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Inżynier i szpieg



Larxand
27.01.2017, 18:05
Mamy grad strzał, mamy skrytobójcę, co byście powiedzieli na kolejne jednostki do serii: inżyniera i szpiega.
Obie obarczone podobnymi restrykcjami jak dwie istniejące (dostępne za gwiezdne monety, z jakimś rozsądnym cooldownem)

Inżynier umożliwiałby jednemu dowolnemu generałowi przejście przez niedostępne dla innych jednostek obszary (umożliwiając skrót przez wodę, góry czy las). Jeden inżynier - jedno wykorzystanie. Maksymalna długość skrótu=długość strefy oddziaływania. Tzn. stawiam np takiego inżyniera na wodzie i obszar równy jego strefie (czyli 5 pól obecnie) oddziaływania mogę wykorzystać raz jako drogę do przeniesienia innego generała.

Szpieg z kolei umożliwiałby umiejscowienie jednego generała w dowolnym miejscu sektora zajętego przez wrogie jednostki. Ale tu dodatkowe ograniczenie: tylko jeden szpieg na przygodzie. Edit: może jeszcze tylko sektory nie stykające się z ostatnim, głównym bossem, albo ograniczenie do przygód, w których warunkiem zwycięstwa jest pokonanie bossów wszystkich sektorów a nie tylko jednego - ostatniego. Nie wnikam, na pewno dałoby się to jakoś rozwiązać.

Edit: Wyobrażam sobie, że można wykorzystywać kombinację obu.

Jeśli chodzi o ceny, to w przypadku inżyniera spodziewałbym się ceny i cooldownu na poziomie strzałek, a szpiega gdzieś w okolicach dużej katapulty ale nie to jest w tej chwili najistotniejsze.

Jurek12345
27.01.2017, 19:23
pisz po polsku, co masz na myśli pisząc cooldown?

Larxand
27.01.2017, 19:49
pisz po polsku, co masz na myśli pisząc cooldown?

Nie rób scen.
No dobrze. Jest to czas pomiędzy dostępnością kolejnych zakupów.

Misiorww
27.01.2017, 22:10
czy nie za łatwo by było, aby potem ktoś korzystał tak żeby szybkiego dropa robić?

Larxand
28.01.2017, 10:10
czy nie za łatwo by było, aby potem ktoś korzystał tak żeby szybkiego dropa robić?

Taki sam argument można pewnie było podnieść kiedy wchodziły strzałki i asasyn.
Jeśli to, co proponuję dostępne by było w cenach podobnych do wymienionych a kupić to mógłbyś raz na dobę (inżynier), lub raz na dwa czy trzy dni (szpieg), to te ułatwienia byłyby mniej więcej na taką skalę jak te obecne, a mogłyby otworzyć nowe możliwości (tak, wiem, to jest to słowo, na myśl o którym część graczy umyka w popołochu ;).

Mechanizm uniemożliwiający zbyt szybkiego dropa na pewno dałoby się zaaplikować, o czym zresztą napisałem w pierwszym poście. Natomiast co do zasady używania, nie zaczęlibyśmy tego przecież używać nagle na potęgę, bo tak jak mówię - szpieg jeden w przygodzie i raz na parę dni, a inżynier bez ograniczeń na przygodę ale z kolei tu też raz że gwiezdne monety, dwa przerwapomiędzydostępnościązakupów (cooldown) więc w praktyce moglibyśmy sobie skrócić robienie jakiejś przygody (skarb wiedzy na przykład) od czasu do czasu, być może nieco mniejszym kosztem, ale to tylko tyle (i aż tyle).

sparkz
28.01.2017, 10:21
Pomysl w porzadku, z technicznej perspektywy raczej nie do zrealizowania.

Larxand
28.01.2017, 12:17
A ci, którzy "nie", to "nie bo nie", czy z jakiegoś konkretnego powodu?

Nie chcecie, bo jesteście przeciw wszystkiemu co nowe, czy może nie chcecie kolejnych premii tego typu, czy może cena nie odpowiada, albo i tak nigdy nie korzystacie z takich premii?

MOD_Victoria
04.05.2017, 15:47
Dzień dobry,

w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie cieszył się poparciem na tyle wysokim, by mógł zostać przekazany dalej, w związku z tym temat zostanie zamknięty i przeniesiony do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria