PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Anulowanie produkcji wojska



dlugoszp
29.12.2016, 15:49
Miał ktoś kiedyś tak, że nastawił sobie np: 5k rekrutów, a później z wielu różnych powodów trzeba było to anulować lub czekać kilkanaście godzin na realizację?

Proponuję aby dodać opcję zaznaczania (np: checkbox), jednego lub wielu albo wszystkich nastawionych wojsk i jednym przyciskiem móc anulować.


W zależności od prędkości serwerów, czasem anulowanie jednej paczki (25 rekrutów) trwa kilka sekund i to razy N kliknięć, zamienia się w męczarnie....

Myślę, że opcja ta, to nie jest "rocket science", a pomoże wielu graczom...

Any0ne
29.12.2016, 15:58
Miałem taką sytuację, rzeczywiście katorga. Dlatego będę "ZA".

Larxand
29.12.2016, 16:40
Witam!


Myślę, że opcja ta, to nie jest "rocket science", a pomoże wielu graczom...

Na testowym na takie pomysły zasłaniają się priorytetami i balansem, ale coś mi mówi, że to jednak jest rocket science :)

Pozdrawiam,
Larxand

BB_Penelopa
29.12.2016, 16:59
Witam!

Ciekawy temat, zachęcam do głosowania. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Stan58
29.12.2016, 17:31
Witam!

Ciekawy temat, zachęcam do głosowania. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Penelopa przejrzyj archiwum, ten Ciekawy temat przewinął się już co najmniej kilkanaście razy i 90% głosów w ankietach było na TAK

Bartexio
29.12.2016, 18:45
Juz nawet nie musi być anulowanie ale kosztem nie wiem paru fasolek czy granitu - przekopanie 25 jednostek na początek kolejki - bo anulowanie całości to potem znów kolejkę wbijaj

dlugoszp
29.12.2016, 19:21
przekopanie 25 jednostek na początek kolejki - bo anulowanie całości to potem znów kolejkę wbijaj

"Przekopać" jak to nazwałeś można, ale też jest to sztuka po sztuce i też jest to męczarnia... Zrobienie nowej kolejki nie jest problemem wg mnie...

sparkz
29.12.2016, 21:08
Na testowym na takie pomysły zasłaniają się priorytetami i balansem, ale coś mi mówi, że to jednak jest rocket science :)

warto pamietac, ze mowa o ludziach ktorzy od 6 lat nie potrafia zmienic wielkosci paczki jednostek z 25 na inną.

horis
29.12.2016, 22:03
jestem na tak ,temat byl kilka razy walkowany , moze teraz ruszy

puscmy linka w gildiach i na g1 swych serwerach, zmobilizujmy wiare, jak 500 glosow bedzie to moze bb sie ugnie

Larxand
29.12.2016, 22:06
warto pamietac, ze mowa o ludziach ktorzy od 6 lat nie potrafia zmienic wielkosci paczki jednostek z 25 na inną.

No bo muszą wybierać czy poprawiać istniejące mechanizmy czy pracować nad nowym, przeniezwykłym kontentem, co przy jednym programiście, jednym grafiku, jednym Alexie i jednym Orowie jest nie lada wyzwaniem (zakładając, że Alex nie jest programistą a Orowa - grafikiem, bo wtedy to już w ogóle tylko współczuć).

A, zapomniałem:
Witam!
Pozdrawiam,
Larxand

Elelkal_
29.12.2016, 22:20
Tak, jak najbardziej ale wystarczyłoby zwiększyć liczebność szkolonego wojska na nieco większą niż 25 jednostek a 2 problemy same rozwiązałyby się.

dlugoszp
29.12.2016, 23:56
Tak, jak najbardziej ale wystarczyłoby zwiększyć liczebność szkolonego wojska na nieco większą niż 25 jednostek a 2 problemy same rozwiązałyby się.

w 100% się zgadzam, jednak jeżeli już jest taki mechanizm, jaki jest, to chociaż check niech zostanie dorobiony i 1 przycisk ;)

Misiorww
30.12.2016, 13:24
tematy już były, w różnych wersjach tutaj pierwszy (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/40437-Przycisk-Przesu%C5%84-na-sam%C4%85-g%C3%B3r%C4%99-w-koszarach-i-magazynach-prowiantu) i tutaj drugi (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/40572-Wycofywanie-wojska-z-Koszar)

MOD_Victoria
07.01.2017, 17:38
Dzień dobry,

tak jak pisze Misiorww, podobne tematy już były. Dziękujemy za czujność :).
Wasze posty zostały skopiowane i przeniesione do tego tematu (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/40572-Wycofywanie-wojska-z-Koszar). Gorąco zachęcam do oddawania głosów i dyskutowania właśnie tam.
Obecny wątek zamykam i przenoszę do archiwum jako zdublowany. Po raz kolejny apeluję o korzystanie z wyszukiwarki lub zestawienia pomysłów (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/41541-Zestawienie-pomysłów-i-sugestii).

Pozdrawiam,
MOD_Victoria