Zobacz pełną wersję : Gra Uatrakcyjnienie kolonii poprzez zmianę surowców do wydobycia
Widzę dwie propozycję na uatrakcyjnienie kolonii:
1) Łatwiejsza:
Zmiana surowców marmuru, węgla, bali liściastych na racjonalniejsze typu saletra, bale mahoniowe, rudę platyny.
2) Trudniejsze
Mamy 3 rodzaje poziomów kolonii Jałowa Kolonia, Obiecująca Kolonia, Bogata Kolonia oraz 8 rodzajów surowców do wydobycia per poziom kolonii.
Proponuje następujące surowce do wydobycia na poziom kolonii:
Jałowa Kolonia:
-ruda miedzi
-węgiel
-bale liściaste
-marmur
Obiecująca Kolonia:
- ruda żelaza
- ruda złota
- bale egzotyczne
- granit
Bogata Kolonia:
- ruda platyny
- bale mahoniowe
- saletra
- ruda tytanu
Zmienić także trzeba progi odnośnie poziomów kolonii.
1 poziomu -> 2 poziomu (50-100pkt min. 30-60 kolonii do podbicia)
2 poziomu -> 3 poziomu (50-100pkt min. 30-60 kolonii do podbicia)
zmiana także przy stratach punktów, przykładowo nie podbicie kolonii nie opanowanej przez gracza - 10pkt, a z graczem -5pkt.
aTenSion
06.12.2016, 18:09
Uatrakcyjnienie ? Zmniejszenie ilości żelaża potrzebnej do produkcji wojska
morgorothor
06.12.2016, 18:30
Dodanie saletry / mahoniu / może nawet zaprawy do surowców tak.
Podział zdecydowanie nie.
BB_Penelopa
06.12.2016, 19:35
Witam!
Dziękuję za opisana sugestię i zapraszam do głosowania.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Dodatkowo bym dodał zaprawę, oraz podczas eventow surke z niego
MOD_Victoria
06.12.2016, 20:00
Dodatkowo bym dodał zaprawę, oraz podczas eventow surke z niego
Dzień dobry,
o surowcach eventowych z kolonii rozmawiamy tutaj (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/42132-Kolonie-i-dynie-%28i-inne-surowce-eventowe%29).
Proponuję przyłączyć się do dyskusji.:)
Pozdrawiam,
MOD_Victoria
Uatrakcyjnienie ? Zmniejszenie ilości żelaża potrzebnej do produkcji wojska
Wątpię, aby ktoś z rozbudowaną gospodarką robił kolonie wyłącznie dla rudy żelaza. Dla osób, które robią też po 6 kolonii czy nawet po 4 kolonie ta opcja jest nie opłacalna bo się nie wydobędzie nawet tej rudy żelaza, ponieważ mam za małą pojemność i nawet jakbym zbierał co 6 godzin, nadal będę stratny, za to otrzymujemy sporo rudy żelaza w samych dropach. Co wg. mnie jest dobrą alternatywą , ktoś będzie chciał robić 3 poziom dla surowców endowych , a ktoś inny zostanie na poziomie 2 dla właśnie tej rudy żelaza.
Dodatkowo bym dodał zaprawę, oraz podczas eventow surke z niego
Jeżeli by mieli wprowadzić zaprawę musiała być naprawdę w małych ilościach, aby nie zaburzyć rynku. Kolonie nie są tak naprawdę trudne i nie chciałbym, sytuacji że lepiej wykonywać kolonie po zaprawę niż uczestniczyć w wydarzeniu eventowych dla zaprawy.
Dodanie saletry / mahoniu / może nawet zaprawy do surowców tak.
Podział zdecydowanie nie.
Podział jest głównie po to, aby zróżnicować kolonie pod zapotrzebowanie. Przykładowo na takim 40 poziomie nie jest potrzebna ruda platyny, czy ruda tytanu czy mahoń. Taka osoba robiłaby kolonie pod granit czy rudę żelaza... a przykładowo na samym początku kolonie ktoś mógłby robić kolonie pod nawet pod marmur. Kwestia głównie zapotrzebowania.
Dodatkowo trzeba zróżnicować te poziomy oraz zrobić odpowiedni system, aby łatwiej można jednak zrezygnować z poziomu 3 na poziom 2 przykładowo jak byśmy chcieli jednak czerpać korzyści z granitu czy rudy żelaza... bo obecnie aby wbić z poziomu 3 na poziom 2.. trzeba z 50-100 nieudanych prób przejęcia, co wg. mnie jest za dużo , i dlatego wolałbym aby 1 nieudana próba zajęcia była równa 10 udanym próbom zajęcia kolonii.
MOD_Victoria
18.03.2017, 22:17
Dzień dobry,
w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie spotkał się z poparciem na tyle wysokim, by mógł zostać przekazany. W związku z powyższym temat zostanie zamknięty i przeniesiony do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.