Zobacz pełną wersję : Gra Pojemność kolonii
Standardowa pojemność z wszystkich kolonii to 2 000. Jest to o wiele za mało, dlatego BB wprowadziło 2 nagrody na 20 i 30 poziomie, które pozwalają poszerzyć pojemność niestety to jest kropla w morzu.
Proponuje min.
20 poziom - +1k jednostek
30 poziom - +2k jednostek
ostatecznie 5k jednostek na 30 poziomie.
lub max.
10 poziom - +1k jednostek
20 poziom - +2k jednostek
30 poziom - +5k jednostek
ostatecznie 10k jednostek na 30 poziomie.
BB_Penelopa
07.12.2016, 12:45
Witam!
Zapraszam do dyskusji!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Dokładnie teraz większość przepada gdy się ma 6 koloni na 3 lvl to co 6h powinno się dostać 4044 jednostki (węgla) niestety z tego można zgarnąć 2000
BB_Penelopa
08.12.2016, 18:19
Witam ponownie!
Głosy są bardzo zróżnicowane, dlatego zapraszam do dalszej dyskusji.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
rapalek11
09.12.2016, 09:20
oczywiście za
Misiorww
09.12.2016, 09:24
"Nie robię kolonii, więc jest to mi obojętne." :D
morgorothor
09.12.2016, 16:26
Tak, z tym, że powinno być to uzależnione od rodzaju zdobytej koloni i wydobywanego surowca.
BB_Penelopa
13.12.2016, 18:39
Tak, z tym, że powinno być to uzależnione od rodzaju zdobytej koloni i wydobywanego surowca.
Witam!
Zachęcam do dokładnego opisania swojego pomysłu.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
morgorothor
13.12.2016, 22:52
Witam!
Zachęcam do dokładnego opisania swojego pomysłu.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Załóżmy, że startujemy z bazową pojemnością 2000
W zależności od zdobytej kolonii (niewielkiej / obiecującej / bogatej) oraz punktów siły (jałowa / obiecująca / bogata) ustalana jest produkcja (link z wiki (http://settlersonlinewiki.eu/expedycje/rodzaje-koloni/))
Dodatkowo każdy z zasobów ma ustaloną produkcję na 6h, dla przykładu dla niewielkiej jałowej kolonii bandytów: węgiel 175/6h, granit 44/6h. Dla obiecującej i bogatej jest to jeszcze wiecej.
Mając cztery bogate olbrzymie kolonie węgla w cyklu (6h) nie zmieścimy się nawet w limicie 2000 - czyli zebrane surowce przepadną.
Wprawdzie wegiel jest przykładem ekstremalnym to nie ma wielu surowców, które "zmiesciłyby" się w, nazwijmy to, magazynie kolonii (oczywiście na 30 poziomie jest lepiej bo mamy +1000, ale to i tak niewiele).
Dlatego proponuje zwiększać bazową pojemność "magazynu kolonii" o ilość zbieranego surowca na 6h.
Załóżmy, że mamy 4 kolonie: 2xwęgiel (450/h), 1xżelazo (300/h) + 1xgranit (120/h)
Ostateczna pojemność kolonii -> 2000 + 2x450 + 1x300 + 1x120 = 3320.
Oczywiście w momencie opuszczenia / utraty kolonii pojemność jest odpowiednio zmniejszana.
Nie potrzebnie w ankiecie jest 3 opcja co powoduje że osoby które robią kolonie i ich zapotrzebowania po prostu znikną w tłumie.
Nie potrzebnie w ankiecie jest 3 opcja co powoduje że osoby które robią kolonie i ich zapotrzebowania po prostu znikną w tłumie.
Pozwala to oddzielic osoby aktywne w watku ktore nie robia kolonii, od tych, ktore maja praktyczne doswiadczenie z tym.
Wole trzy opcje jw, niz samo TAK/NIE, bo wtedy zdarza sie, ze osoby z obojetnym podejsciem do tematu, wybieraja "nie".
MOD_Victoria
18.03.2017, 22:16
Dzień dobry,
w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie spotkał się z poparciem na tyle wysokim, by mógł zostać przekazany. W związku z powyższym temat zostanie zamknięty i przeniesiony do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.