Zobacz pełną wersję : Gra 7 lv budynków
Witajcie, takie coś znalazłem. Chyba sprzed wieków :P
Ostatnio wpadłem na iście fantastyczny pomysł, aby w nieodległej przyszłości (2019? :P) 7lv dla wszystkich budynków dodać. Nie za darmo, dla jasności. Podniesienie to ekskluzywnym być musi, zatem posuwając się z duchem czasu, wybudować cegielnię i w niej materiał wypalać trzeba. Materiał zaś (glinę zapewne), pozyskiwać z przygód i innych źródeł będziemy (podobnie do zaprawy) i po zmieszaniu z zaprawą, o ogromnych możliwościach budynek powstanie.
Czyż ten pomysł tylko mnie wspaniałym się wydaje?
Za, poziomow koszar nigdy za wiele.
Misiorww
03.12.2016, 23:14
czemu mielibyśmy się zatrzymać na 7 lvl? zróbmy od razu 10lvl, będzie na przyszłość i np 8lvl budynku koszt 1k surowca, którego np z alibab wpada 10szt z 10% szansą ;)
I właśnie masz rację Misiorww. Powinna być możliwość zwiększania levelu budynków powyżej 6. Mamy teraz surowce, które są już właściwie bezużyteczne - fasola, łodygi, monety, granit. Są też surowce elitarne, których zdobywamy zdecydowanie za dużo w stosunku do potrzeb - drewno mahoniowe, ruda platyny. Wprowadzenie kolejnych poziomów budynków właśnie za te surowce byłoby sensownym zagospodarowaniem ich nadpodaży.
I właśnie masz rację Misiorww. Powinna być możliwość zwiększania levelu budynków powyżej 6. Mamy teraz surowce, które są już właściwie bezużyteczne - fasola, łodygi, monety, granit. Są też surowce elitarne, których zdobywamy zdecydowanie za dużo w stosunku do potrzeb - drewno mahoniowe, ruda platyny. Wprowadzenie kolejnych poziomów budynków właśnie za te surowce byłoby sensownym zagospodarowaniem ich nadpodaży.
Jak najbardziej. Dodając do tego zaprawę, aby nie straciła swej wartości, byłoby naprawdę ciekawie :)
Kolejne pytanie, czy chcesz być piękny, młody i bogaty:)
Oczywiście na tak. Myślę że można "podpowiedzieć" BB jak to zrobić żeby również urozmaicić grę a nie tylko mechanicznie wykorzystać to co jest.
Koncepcja cegielni bardzo ciekawa - po osiągnięciu jakiegoś poziomu (przykładowo 63-65, tak między kopalnią saletry a nową rezydką) nowy budynek, w którym produkujemy surowiec do rozbudowy na wyższy poziom, surowiec którym nie można byłoby handlować oczywiście.
Można pójść dalej, wraz ze wzrostem poziomu gracza istnieje możliwość produkowania kolejnego surowca, żeby była możliwość podnoszenia budynków na kolejny poziom. Pierwszy surowiec na 7 poziom, drugi na 8 itd. Żeby nie było za szybko i za łatwo taki budynek byłby tylko jeden.
No i oczywiście czas rozbudowy by się zwiększał do astronomicznych wręcz wartości. Na 5 lvl jest standardowe 7 - 10 dni, na 6 lvl 10 - 14 dni, na 7 lvl 15 - 19 dni, na 8 lvl 20 - 25 dni, na 9 lvl 28 - 33 dni, itd, bez ograniczeń poziomowych i czasowych, ale by rajsko było.
Po kilku chwilach namysłu wydaje mi się to przesadą.
Nie ma różnic w czasie między podniesieniem na 5 i 6 poziom. Czas jest na tyle długi że nie trzeba go jeszcze wydłużać.
Nie ma różnic w czasie między podniesieniem na 5 i 6 poziom. Czas jest na tyle długi że nie trzeba go jeszcze wydłużać.
Ale gdyby 10 poziom trwał nawet 2 tygodnie - to nikt by nie miał nic przeciwko :)
kinia19910
04.12.2016, 13:17
Jak najbardziej za :)
Kopalnie przemysłowe działaja jak zwykłe kopalnie na 7 lvl, więc nie widzę przeciwwskazań, żeby reszta budynków mogła mieć 7 lvl; pomysł z cegielnią rzeczywiście jest ciekawy o ile ten surowiec nie byłby zdatny do handlu i nie leciał z dropów
(no, może tylko w trakcie eventów :P)
dario_j - nie przesadzaj z tymi czasami :D
miesiac czasu bez woja :)
miesiac czasu bez woja :)
Koszary nie mogą się podnosić miesiąc :P Chyba, że jeszcze jakaś premia skracająca czas podnoszenia się budynku o ileś %? :P
Grałem kiedyś na Ogame, tam takie czasy norma, a nawet i dłuższe bywały. Różnica polega na tym że tam miało się kilka planet i było gdzie wojo robić kiedy się podnosiło odpowiedni budynek. I stamtąd też ten pomysł z czasami, ale gdyby były drugie koszary to chyba dało by się to przełknąć. Ee no przecież są drugie, elitarne, tylko trzeba by uzbierać zapas przygód 1000 i 1 nocy by mieć co klepać przez ten miesiąc, gdy zwykłe by były w rozbudowie.:cool:
A co do premki na skracanie budowy, to też się trochę ogame zainspiruje (robotów nie będzie):o. Produkował by je nowy budynek zwący się "wytwórnią narzędzi precyzyjnych" i przerabiałby stal, tytan i platynę na owe "narzędzia precyzyjne", a im wyższy jego poziom tym bardziej skracająca premka i oczywiście odpowiednio droższa.:cool:
BB_Penelopa
05.12.2016, 13:12
Witam!
Gorąco zachęcam do głosowania! :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Androm3da
05.12.2016, 15:30
Wydaje mi się, że podnoszenie budynków na 6 lvl i tak zajmuje zbyt dużo czasu, od kilkunastu dni do ponad 20. Założenie wydawcy jest takie (chyba), żeby gracz/gracze spędzali w grze po kilka/kilkanaście godzin dziennie, ale chyba chodzi też o to, żeby gracz miał przez ten czas co robić w grze, a nie tylko się na nią patrzeć i tylko czekać. Takie rozwiązanie powiedzmy było "fajne" do pewnego stopnia, większość graczy po prostu sobie grała, ale jak by nie patrzeć idzie 5ty rok odkąd gra ukazała się na rynku i wydaje mi się że podnoszenie budynków na 7 lvl czy wyżej przez kolejne "x" dni jest trochę bez sensu, tym bardziej jeżeli potrzebne by były nowe surowce (cegła), czy czas na zebranie owych cegieł, żeby w końcu podnieść jeden budynek.
Jestem jak najbardziej za podnoszeniem budynków na 7 lvl, ale żeby cały system podnoszenia był uproszczony, bo nie widzę tego, żeby przez kolejne miesiące czy lata podnosić budynki na 7 lvl.
Ja to widzę inaczej i to tylko propozycja.
W grze dostępne są budowle, a mianowicie, podstawowe, średnie, zaawansowane, mistrzowskie i elitarne, a patrząc na system budowli, można by w podobny sposób podzielić przygody, przygodom zaś dodać nowy slot w dropie, w którym to slocie można by dostać itemek do podniesienia budynku na 7 lvl, coś na zasadzie "skórek retro" (studni czy drwala), z tym, że jak łatwo się domyślić "skórka" zmieniła by budynek na 7 lvl na stałe, oczywiście efekt był by natychmiastowy.
Tak więc "stare" przygody wróciły by do łask, bo żeby dostać skórkę podniesienia drwala czy kamieniarza trzeba by było zrobić powiedzmy "na końskim grzbiecie" czy "mrocznych kapłanów".
Żeby nie było znów tak łatwo i żeby było to opłacalne dla BB, skórkami nie można by handlować, skórki można by dodać do kupca, koszt w zależności od rodzaju budynku, od 100 do 2000 klejnotów.
W grze dostępne są budowle, a mianowicie, podstawowe, średnie, zaawansowane, mistrzowskie i elitarne, a patrząc na system budowli, można by w podobny sposób podzielić przygody, przygodom zaś dodać nowy slot w dropie, w którym to slocie można by dostać itemek do podniesienia budynku na 7 lvl, coś na zasadzie "skórek retro" (studni czy drwala), z tym, że jak łatwo się domyślić "skórka" zmieniła by budynek na 7 lvl na stałe, oczywiście efekt był by natychmiastowy.
Kiedys w starożytnych czasach TSO proponowalem cos co, dlugoterminowo, mialoby podobny skutek, mianowicie cos w rodzaju inventory w ktorym kazdemu budynkowi moznaby dodawac wymienialne modyfikacje na zasadzie pluginu.
Najprostszy przyklad to np wozki transportowe ktore budynkowi do ktorego zostaly dodane zmniejszalyby permanentnie czas transportu do najblizszego magazynu, np o 50%.
jakby pokombinowac moznaby uzyskac cos co stanowiloby przeciwwage dla dlugich upgradow i jednoczesnie niezle wygladalo.
Misiorww
05.12.2016, 17:26
sparkz pomysłów jest 100.000 z czego niektóre rewelacyjne, ale realizacja kuleje
No i co? Pomysł utknął? :)
zmień ankietę, daj budynki do 100lvl
BB_Penelopa
07.12.2016, 12:02
Witam ponownie!
Bardzo dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
zmień ankietę, daj budynki do 100lvl
chyba się nie da zmienić :) ale zniesienie limitu lvlowego też by było ok :D
Misiorww
07.12.2016, 17:53
ale zniesienie limitu lvlowego też by było ok :D
czemu nie, tylko jakie surowce do tego miałyby być potrzebne?
kolejne nowe czy może ze starych?
zniesienie limitu lvlowego też by było ok :D
przy normalnych budynkach moze by przeszlo, przy koszarach niekoniecznie.
Misiorww
07.12.2016, 18:22
przy normalnych budynkach moze by przeszlo, przy koszarach niekoniecznie.
wszystko zależne od ceny i czasu upania. gdyby np 7lvl koszarów kosztował 1k kleju i upał by się 1 dzień, to już by warto było
Nie zalapales, gdyby zniesc limit levelowy koszar to spora grupa ludzi (w tym ja) na dzien dobry zebralaby surowce na upgrady do 10-12 levelu przynajmniej, nawet jesli mialoby to oznaczac 10cio tygodnodniowy downtime.
Jakby ktos sie chcial posilic klejnotami to pewnie wcisnalby jeszcze ze 3-4 levele, a to sie juz robi troche niezbalansowane.
Upgrady budynkow produkujacych surowce maja marginalnie male znaczenie w porownaniu do tych centralnych zajmujacych sie produkcja strategicznie istotna. Dlatego skromna szansa ze BB pozwoliloby upgrady tych kilku kompletnie uwolnic.
Nie zalapales, gdyby zniesc limit levelowy koszar to spora grupa ludzi (w tym ja) na dzien dobry zebralaby surowce na upgrady do 10-12 levelu przynajmniej, nawet jesli mialoby to oznaczac 10cio tygodnodniowy downtime.
Każdy by podnosił tak wysoko na ile by potrzebował lub starczyło uporu. Gdzieś poniżej limitu teoretycznego, znajdowałby się limit cierpliwości i uporu, inny dla każdego gracza.
Kolejny problem to ilość surowców na złożu. Na dzień dzisiejszy 2 lub 3 poziom kopalni, której pozwala się zawalić, to max, taki właśnie limit cierpliwości, przynajmniej dla mnie. To z kolei limituje ilość produkowanej broni, potem ilość wojska (jeśli się założy że koszary nie limitują lub będzie można ponieść poziom), chleba i napitku, a na końcu zboża. Nie opłaca podnosić budynku jeśli większe moce przerobowe będą niewykorzystane.
Limituje ilosc produkowanej broni, tylko pytanie na jakim poziomie.
Jesli zalozymy mozliwosc podnoszenia elitarnych koszar bez ograniczen, to nawet jesli dojdziemy z upgradami do 18 czy 20 levelu to nadal spokojnie postawisz infrastrukture ktora to uciagnie. A jesli zalozysz mozliwosc dokupowania surowcow to spokojnie zatrzymasz sie jeszcze z 4-5 leveli wyzej.
Przy upg koszar zmniejsza sie czas rekrutacji, przy 6lvl chyba było już tylko 20%, idąc tak dalej dojdziemy do momenty gdzie nie będzie większego sensu upg bo zysk będzie znikomy a koszary będą unieruchomione przez X dni
Przy upg koszar zmniejsza sie czas rekrutacji, przy 6lvl chyba było już tylko 20%, idąc tak dalej dojdziemy do momenty gdzie nie będzie większego sensu upg bo zysk będzie znikomy a koszary będą unieruchomione przez X dni
Ok, ale wtedy każdy miałby swoją strategię. do tego można wykorzystać czas np urlopu. Nie ma Cię w grze przez tydzień (lub jesteś 10 min.) puszczasz koszary i bach po powrocie nawet te kilka procent byłyby miłe :)
Trochę sobie policzyłem, przy premiowaniu x2 moje 6 kopalni poziom 2 produkują 4980 rudy/12h, z tego maksymalnie piece mogą wytopić 9960/12h sztab brązu (premia x2), a mieczniki wykuć 19920/12h mieczy (premia x2), a koszary na 6 poziomie wyszkolą za to 1992 rekruty co potrwa niespełna 16 godz i 40 minut bez premii i trochę ponad 5 i pół godziny na Skunksie. Czyli to koszary mają wolne, jeśli nie ma odpowiednich zapasów.
Jak bedzie znikomy jak sie skaluje liniowo ?
Na 5 levelu czas rekrutacji jest 5x krotszy niz na 1
Na 15 levelu czas rekrutacji jest 3x krotszy niz na 5
Trochę sobie policzyłem, przy premiowaniu x2 moje 6 kopalni poziom 2 produkują 4980 rudy/12h, z tego maksymalnie piece mogą wytopić 9960/12h sztab brązu (premia x2), a mieczniki wykuć 19920/12h mieczy (premia x2), a koszary na 6 poziomie wyszkolą za to 1992 rekruty co potrwa niespełna 16 godz i 40 minut bez premii i trochę ponad 5 i pół godziny na Skunksie. Czyli to koszary mają wolne, jeśli nie ma odpowiednich zapasów.
Zwykłe koszary pal licho, bardziej chodzi o ulepszone :)
morgorothor
09.12.2016, 16:37
Tak, w pierwszej kolejności poprosze elitarne koszary może być powiązanie z łańcuchem zadań
BB_Penelopa
12.12.2016, 15:52
Witam!
Pomysł został przekazany!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Misiorww
12.12.2016, 16:33
Witam!
Pomysł został przekazany!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Czy mogłabyś się dowiedzieć czy jakikolwiek pomysł, który został przekazany jest brany pod uwagę do wprowadzenia na serwery live?
Bo pomysłów przekazanych jest masa, a nie widać żeby po przekazaniu jakiś zaimplementowali.
BB_Penelopa
03.01.2017, 13:06
Witam!
Otrzymałam informację o tym, że pomysł nie zostanie wprowadzony do gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Witam!
Otrzymałam informację o tym, że pomysł nie zostanie wprowadzony do gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
No cóż skoro nie zostają wprowadzane pomysły mające ponad 85% poparcie to szkoda zabierać się za pisanie kolejnych
wojtek91
03.01.2017, 18:35
Witam!
Otrzymałam informację o tym, że pomysł nie zostanie wprowadzony do gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
jeśli nie zostało wprowadzeno to po co przekazywałaś
Tornados
03.01.2017, 18:41
jeśli nie zostało wprowadzeno to po co przekazywałaś
....? Ze co?
Jurek12345
03.01.2017, 19:32
Witam!
Otrzymałam informację o tym, że pomysł nie zostanie wprowadzony do gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
A ja jestem przekonany że 7lvl budynków będzie wprowadzony, wcześniej czy później. Zależy od bilansu, myślę ze za jakiś rok może dwa-trzy. Gógle pamięta, więc abym odszczekał, bo może to być wcześniej.
Tornados
03.01.2017, 19:41
Tia wprowadz jak dodadza cegly i drewno debowe :D
Tia wprowadz jak dodadza cegly i drewno debowe :D
Mogłoby być i tak, ale gra wymaga rozwoju. Było XXL, był excelsior. Co będzie następne? Nie podnoszenie budynków? A może krasnoludki?
Vilgeforz
03.01.2017, 21:38
Na razie to content jeszcze jest nie zrobiony przez graczy wiec się nie musza za bardzo głowić co dalej. Z resztą obecnie naprawiają wszelkie niedociągnięcia których się przez te lata trochę nagromadziło. Jedyne co mnie zastanawia to jak im to się opłaca bo takie eventy jak ten gdzie ludzie po 20 młynów i 10 domow z piernika zdobywają pieniędzy im nie przyniesie. Gra prędzej czy później będzie musiała przyjąć bardziej agresywną (zachłanną) formę w wydawaniu klejów tak jak jest to w innych grach przeglądarkach więc cieszmy się bo jest całkiem dobrze a może być już tylko gorzej.
aTenSion
04.01.2017, 05:12
cegła - koszt produkcji 5 zaprawy + 25 klejnotów + 4 deski z drewna mahoniowego
Parsifalka
04.01.2017, 07:56
cegła - koszt produkcji 5 zaprawy + 25 klejnotów + 4 deski z drewna mahoniowego
taaaa..... biorąc pod uwagę że ta gra jest głównie Pay for Win,pomysł z klejkami powinien ich przekonać... :-)
taaaa..... biorąc pod uwagę że ta gra jest głównie Pay for Win,pomysł z klejkami powinien ich przekonać... :-)
Ja płacę ale nie daje mi to poczucia, że cokolwiek wygrywam, może jakaś podpowiedź?
taaaa..... biorąc pod uwagę że ta gra jest głównie Pay for Win,pomysł z klejkami powinien ich przekonać... :-)
Zeby bylo P2W to musialoby w tej grze byc cos do wygrania.
BB_Penelopa
04.01.2017, 12:02
A ja jestem przekonany że 7lvl budynków będzie wprowadzony, wcześniej czy później. Zależy od bilansu, myślę ze za jakiś rok może dwa-trzy. Gógle pamięta, więc abym odszczekał, bo może to być wcześniej.
Witam!
Możliwe, jednak na chwilę obecną nie jest to możliwe.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Misiorww
04.01.2017, 13:06
Witam!
Otrzymałam informację o tym, że pomysł nie zostanie wprowadzony do gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
a czy możesz dodawać takie informacje do tematów, które zostały przekazane?
BB_Penelopa
04.01.2017, 13:35
a czy możesz dodawać takie informacje do tematów, które zostały przekazane?
Witam!
Jeżeli otrzymam odpowiedź od dewelopera to oczywiście. :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Witam!
Jeżeli otrzymam odpowiedź od dewelopera to oczywiście. :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
I wszystko jasne. To deweloperzy tyle zwlekają :P
MOD_Victoria
07.01.2017, 18:15
Dzień dobry,
temat zostanie zamknięty i przeniesiony do archiwum, ponieważ otrzymaliśmy oficjalną informację (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/42824-7-lv-budynków?p=244510#post244510) od BB_Penelopy, że pomysł nie zostanie zrealizowany.
Pozdrawiam,
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.