PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Rosnący drop w przygodach



RedJul
03.12.2016, 18:22
@ArturGrab podsunął pomysł który mi sie spodobał i żeby nie umknął w potoku wodolejstwa od razu wrzucam go pod głosowanie:)
Chodzi o to, żeby wraz z ilością zrobionych przygód rósł w nich drop (oczywiście przede wszystkim PD:))
Przykładowo zbieramy 100 punktów gdzie za rozpoczętą przygodę dostajemy 2 punkty, za udział w zaproszonej 1 punkt.
Podkreślam - to przykład proszę więc nie czepiać się cyferek tylko proszę o konstruktywne wypowiedzi, ewentualnie poprawki co do zasady:)

sparkz
03.12.2016, 18:50
Nie wydaje mi sie zeby to byl dobry pomysl.

- biorac pod uwage ze sporo ludzi robi 4-5 typow przygod na krzyz zeby nie byli poszkodowani trzebaby retroaktywnie im ten bonus wlaczyc
- jesliby dostali bonus to zanika inicjatywa do robienia innych przygod niz te w ktorych ten bonus jest juz wyfarmiony
- dodatkowo nie moze to wplywac na PD bo niby jak ? PD jest zwiazane z jednostkami na przygodzie, stopniowe zwiekszanie tego musialoby wplywac na wszystkie.

Temat PD mozna rozwiazac w inny sposob (listy to jest niezly poczatek), dropa wiecej i tak nie trzeba bo kazdy surowiec na pewnym etapie wysypuje sie z magazynu.

horis
03.12.2016, 20:05
pomysl w ogolnym zarysie ciekawy, exp rosnace - tak, surki i reszta dropa - nie

Misiorww
03.12.2016, 23:25
czemu nie :)

RedJul
04.12.2016, 10:09
@ArturGrab (...)
Chodzi o to, żeby wraz z ilością zrobionych przygód rósł w nich drop (oczywiście przede wszystkim PD:))
(...)
@sparkz Nie chodzi mi o premię za zrobienie 100 CR ale wszystkie przygody miałyby być uwzględniane.
A bonus mógłby wyglądać jako dodatkowy slot w dropie tylko z PD. Za zrobienie 100 przygód + 5%, nic by nie było zaburzone.

sparkz
04.12.2016, 10:31
A jak rozwiazesz problem retroaktywnego naliczania bonusa i np. tego, ze ja jestem w plecy bo podczas eventow robie alibaby, a nie 30 wiedzm dziennie ?

Jesli to nie dziala retroaktywnie to poszkodowani sa ci z wysokimi levelami, ktorzy naturalnie robia dziennie mniej przygod.
Jesli ma dzialac retroaktywnie to problemy sa np. z :
- zebraniem danych historycznych
- zbalansowaniem bonusow ilosciowych dla poszczegolnych przygod (patrz wyzej)
- dodatkowy smaczek - mozliwosc uzywania multi i botow do nabijania bonusow na latwych przygodach wieloosobowych na zaproszeniach

horis
04.12.2016, 11:17
sparkiz, uwgledniajac twoje zastrzezenia, mozna by ten pomysl zastosowac np tylko do -kooperacyjnych- wtedy by nie bylo problemow ze sprzedawanymi dropami, a i atrakcyjnosc kooperacyjnych by sie podniosla; no i warto by bylo aby weszla jakas przygoda kooperacyjna z cyklu tysiaca i jednej nocy

RedJul
04.12.2016, 11:39
A jak rozwiazesz problem retroaktywnego naliczania bonusa i np. tego, ze ja jestem w plecy bo podczas eventow robie alibaby, a nie 30 wiedzm dziennie ?

(1)Jesli to nie dziala retroaktywnie to poszkodowani sa ci z wysokimi levelami, ktorzy naturalnie robia dziennie mniej przygod.
Jesli ma dzialac retroaktywnie to problemy sa np. z :
(2)- zebraniem danych historycznych
- zbalansowaniem bonusow ilosciowych dla poszczegolnych przygod (patrz wyzej)
(3)- dodatkowy smaczek - mozliwosc uzywania multi i botow do nabijania bonusow na latwych przygodach wieloosobowych na zaproszeniach

(1) To ci co są na niskim poziomie, dojdą do wysokiego i staną przed tym samym problemem, "koszt" wyższego poziomu.
(2) To akurat nie jest problem (może poza technicznym). Dane nie zginęły, są gdzieś w archiwach albo backupach.
(3) Ten punkt to dopisałeś chyba po to, żeby było więcej napisane:) Bo sam raczej nie wierzysz, że ktoś założy multikonto żeby robić kontu macierzystemu przygodę bo w drugą stronę to już całkiem bez sensu .
Ty to masz chyba na drugie Smerf Maruda, zamiast szukać lepszych rozwiązań to szukasz dziury w całym i tyczy się to nie tylko tego tematu:)

sparkz
04.12.2016, 12:13
Ty to masz chyba na drugie Smerf Maruda, zamiast szukać lepszych rozwiązań to szukasz dziury w całym i tyczy się to nie tylko tego tematu:)

Zawodowo zajmuje sie szukaniem bledow i tak mi po godzinach pracy zostaje ;)


Bo sam raczej nie wierzysz, że ktoś założy multikonto żeby robić kontu macierzystemu przygodę

Wierzyc nie musze, juz pare takich przypadkow widzialem.

RedJul
04.12.2016, 12:34
(...)
Wierzyc nie musze, juz pare takich przypadkow widzialem.
Zakładam multikonto i
1. Robię na nim przygodę, zapraszam "macierzyste" - cały drop (łącznie z PD) idzie na multikonto, macierzyste ma 1/2 punktu. Ekonomicznie bez sensu o tyle, że lepiej zrobić samemu. Tłumaczenie, że na multi mam wojo a na macierzystym się szkoli irracjonalne - lepiej kupić loota niż męczyć się na multi.
2. Robię przygodę na macierzystym, zapraszam multi - całkowicie bez sensu - lepiej się wymienić.
To, że są multikonta to wiadomo, ale akurat ta premia nie motywowałaby tych którzy nie mają do założenia.
Nawet jeżeli spotkałeś się z sytuacją, że ktoś na multi robił przygodę i zaprosił macierzyste to raczej sporadyczny przypadek dziecka neostrady które akurat nie miało co robić na macierzystym.

sparkz
04.12.2016, 13:13
Zakładam multikonto i
1. Robię na nim przygodę, zapraszam "macierzyste" - cały drop (łącznie z PD) idzie na multikonto, macierzyste ma 1/2 punktu. Ekonomicznie bez sensu o tyle, że lepiej zrobić samemu.

W przygodach dumpingowych typu CR drop i exp sa i tak zaniedbywalnie male. Do tego nie uwzgleniasz tego, ze w tak prymitywnej grze wszystko mozna bez wiekszego wysilku zautomatyzowac i powyzszy scenariusz jechac nawet rownolegle na kilkunastu kontach, łapiąc -nascie punktow dziennie.

Nawet jesliby to nie byla jakos ekstremalnie rozpowszechniona praktyka, to gwarantuje Ci, ze pewna grupa ludzi zyskalaby na tym duza przewage ;)

kinia19910
04.12.2016, 13:25
Jesli ma dzialac retroaktywnie to problemy sa np. z :
- zebraniem danych historycznych

To nie problem... BB raz juz pokazało,że umie przeliczać wstecz i się da :). jak wysłało każdemu graczowi odpowiednią ilość SC za przygody , króre wykonał od momentu osiągnięcia 50 lvl do momentu wprowadzenia SC.

Czyli konserwa, naliczenie bonusa i od nastepnej przygody kazdy dostanie tyle i tyle % więcej ... inaczej tego nie widze.

Co do pomysłu - dla mnie obojętnie

RedJul
04.12.2016, 13:25
Już całkiem wydziwiasz
Już widzę stado graczy rzucających się na multikonta żeby robić po kilkanaście przygód dziennie aby na macierzystym po uzbieraniu 100 punktów (czyli 200 przygód na multi) mieć 5% więcej PD.
Zwłaszcza, że te 100 punktów i 5% to moja propozycja wzięta z sufitu jako przykład. Równie dobrze może to być 500 i cała dyskusja jest akademicka.

sparkz
04.12.2016, 14:00
5% za 100 pktow czy 5% za kazde 100 pktow ?

Jesli to pierwsze to faktycznie dyskusja jest akademicka, bo taki kosmetyczny bonus psu na bude potrzebny.

RedJul
04.12.2016, 14:07
(...)
Podkreślam - to przykład proszę więc nie czepiać się cyferek tylko proszę o konstruktywne wypowiedzi, ewentualnie poprawki co do zasady:)
I tyle w temacie:)

konkur4
04.12.2016, 15:01
Dałem na tak, ale jakby miało coś takiego wejść to niech nie ogranicza się do sztywnego wbijania punktów, bo to będzie jak rzut kamieniem dla tych, co kiszą surowce od paru lat. Bonus niech zwieksza się poziomowo - 1 poziom 1%, a do jego wbicia niech będzie wymagane ukończenie danej ilości konkretnych przygód, i to nie jednej i tej samej, powiedzmy ze wszystkich dostępnych obecnie po 10 razy każdą (1,2,3-osobowe, kooperacje, scenariusze, wszystkie rodzaje kolonii - ogólnie wszystkiego, z czego można dostać drop).

kinia19910
04.12.2016, 15:33
(...), a do jego wbicia niech będzie wymagane ukończenie danej ilości konkretnych przygód, i to nie jednej i tej samej, powiedzmy ze wszystkich dostępnych obecnie po 10 razy każdą (1,2,3-osobowe, kooperacje, scenariusze, wszystkie rodzaje kolonii - ogólnie wszystkiego, z czego można dostać drop).

nieee!!! nie robie kolonii i nie chce robić, to jest przecież opcjonalne... i niech takie zostanie

horis
04.12.2016, 15:47
nie i jeszcz raz ni dla koloni, ktore ssa namiastka pvp w tso, ale jednak pvp- ja w tso sie bawie bo tu obligaryjnego pvp nie ma,wiec to byloby dla mnie jako sdyskryminacja tych graczy ktorzy bawia sie z podobnego powodu

Androm3da
04.12.2016, 16:17
Ja bym poszedł w drugą stronę, robisz 10 przygód dziennie, drop, a przy tym PD maleje :P niektórzy gracze pewnie nawet nie zauważyli że jesień się skończyła a zima za oknem :P
Tak czy siak jestem na nie bo nie.
Równie dobrze mogli by to dodać do osiągnięć, robisz powiedzmy 1000x dzielnego małego krawca i z poziomu osiągnięć dostajesz... nie wiem, 20 mln PD ?

kinia19910
04.12.2016, 16:26
Ja bym poszedł w drugą stronę, robisz 10 przygód dziennie, drop, a przy tym PD maleje :P niektórzy gracze pewnie nawet nie zauważyli że jesień się skończyła a zima za oknem :P
Tak czy siak jestem na nie bo nie.
Równie dobrze mogli by to dodać do osiągnięć, robisz powiedzmy 1000x dzielnego małego krawca i z poziomu osiągnięć dostajesz... nie wiem, 20 mln PD ?

Osiągnięcia popieram :) Ale dlaczego drop miałby maleć, bo nie rozumiem?

Elelkal_
04.12.2016, 16:50
Po to, żeby niektórzy zauważyli, że poza graniem w TSO jeszcze życie istnieje, a tak dropy coraz mniejsze, to mieliby większą motywację, żeby mniej czasu przed kompem siedzieć

kinia19910
04.12.2016, 16:54
Ale dokładnie z odwrotną wizję ma producent :D Dlatego trzeba tu na wszystko czekać :p

BB_Penelopa
05.12.2016, 13:14
Witam!

Z ankiety na chwilę obecną wychodzi prawie remis, dlatego zachęcam do dalszego głosowania!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

MOD_Victoria
18.03.2017, 19:14
Dzień dobry,

w ciągu ostatnich miesięcy autorowi pomysłu nie udało się zebrać wymaganej ilości głosów "na TAK" , by pomysł mógł zostać przekazany do developerów.
Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria