PDA

Zobacz pełną wersję : Problem techniczny - brak kontaktu z działem technicznym :D



ck07
10.11.2016, 22:39
W kwietniu na mojej wyspie wystąpił błąd, którego rezultatem było zniknięcie Koszar (miejsce normalne, nie jakieś tam krzaki itd.). Pisałem do odpowiedniego działu, ale ten przesyłając sprawę dalej stracił możliwość odpisania na jakim etapie są prace naprawcze. Mija już grubo ponad PÓŁ ROKU, a tu zero wiadomości, napisali by chociaż że mają to głęboko albo.... cokolwiek innego niż - pracę wciąż trwają, nasze programisty są tak urobione po łokcie że nie mają czasu odpisać.

Ps. tylko mi nie kasować proszę, bo przecież problem techniczny jest.

baqslaw
11.11.2016, 00:03
ok

BB_Penelopa
11.11.2016, 11:34
Witam!

Napisz proszę ponownie w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

ck07
17.11.2016, 17:32
Ponownie, czyli ile dokładnie razy mam pisać ? Przez pierwszy miesiąc pisałem co tydzień, potem co miesiąc tak żeby nie zapomnieli :D
Pisałem bezpośrednio, poprzez formularz a nawet poprzez konto ubi.
Nie będę przytaczać wiadomości zwrotnych, napisze tylko że są konstruktywne inaczej.

Ponad pół roku i otrzymałem surowce na odbudowanie koszar, bez słowa wytłumaczenia dlaczego tak długo to trwało ani rekompensaty za tak długi czas oczekiwania.
Surowce mi zbędne bo mam ich pokaźny zapas, czasu tylko szkoda bo gdybym wiedział że tak to się zakończy to już bym 10x te koszary ulepszył.
Wiwat support, oby tak dalej !

MOD_Victoria
19.04.2017, 20:07
Dzień dobry,

w związku z brakiem (aktualnych) wpisów potwierdzających dalsze istnienie opisanego problemu temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria