PDA

Zobacz pełną wersję : Exelsior



HORVANTY
11.10.2016, 11:56
Dziś Exelsior zarypał mi sporo Klejnotów. Miałem 15 czy 18 kryształów do przerobienia na listy. Przerobiłem pierwsze po 5 sztuk i wpadło sporo kryształów. I tak przerabiałem i przerabiałem aż zostało 3 kryształy. Więc jeszcze tak kilka razy przerobiłem zanim zobaczyłem że ubywa mi klejnotów mimo że pokazuje ciągle te 3 kryształy. Te okienka wypadały jedne na drugie zasłaniając się nawzajem i nie przyglądałem się co tam leci. Nie zamykałem exelsiora tylko tak zbierałem wszystko na kupę. Brakowało mi jednego zadania by mieć 9500 z groszem klejnotów. A przez ten bubel w grze teraz mam 9147 klejnotów. Jednym słowem ograbiło mnie na sporą sumkę klejnotów. Pewnie już tego nie odzyskam ale przynajmniej ten błąd byście zlikwidowali. Przydało by się też podwojenie potwierdzenia wydawania klejnotów na machinę przerabiającą wtedy taki błąd nic nikomu nie ukradnie.
Chyba że to specjalnie tak zrobione by na gapiostwo wyciągać od ludzi klejnoty. 3 kryształy ciągle mam w exelku i teraz mam obawy czy go używać.

set2g
11.10.2016, 12:19
Akurat w tej grze aż tak wiele pułapek kradnących walutę premium przez nieuwagę gracza aż tak dużo nie ma.
Ja zawsze po losowaniu zamykam i otwieram excela żeby wszytko się zaktualizowało, aby się nie okazało że niby miałem kryształy a zabrało i tak klejnoty. Przezorny zawsze ubezpieczony :)

HORVANTY
13.10.2016, 16:07
Znalazłem błąd w grze to zgłaszam. Sami o to prosili. Do suportu nie wysyłałem nic bo nie znam biegle angielskiego.

Dobrawa_old
13.10.2016, 17:54
Znalazłem błąd w grze to zgłaszam. Sami o to prosili. Do suportu nie wysyłałem nic bo nie znam biegle angielskiego.

Dzień dobry,

jak najbardziej zachęcam do kontaktu w tej sprawie z Supportem (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25410-FAQ-Jak-skontaktowa%C4%87-si%C4%99-z-Supportem). Znajomość języka angielskiego nie jest wymagana, gra jest obsługiwana w języku polskim.

Pozdrawiam,
Mod Dobrawa