PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kryształy w dropie z przygód



morgorothor
26.09.2016, 10:55
Proponuję dodac jako slot / sloty (?) w dropie z przygód kryształy, przykładowa propozycja:

- zwykle przygody: 1 kryształ (5-10%)

- epickie: 2 kryształy (5-10%), 1 kryształ (15-20%)

- bajkowe (krawce): 3 kryształy (5-10%), 2 kryształ (25-50%), 1 kryształ (55-75%)

- alibaby / wyprawy (lvl 58+): 4 kryształy (5-10%), 3 kryształ (15-20%), 2 kryształ (25-30%), 1 (100%).


- ekspedycje


- niewielka: 1 kryształ (20-25%)


- zwykła: 1 kryształ (25-35%)


- olbrzymia: 1 kryształ (35-50%)

Kwestia szansy na drop i ilości slotów do zbalansowania.

Z tym, że w alibabach i wyprawach 58+ dodałbym min. 2 sloty: 1-szy slot: 1 kryształ (100%), 2-gi slot: 4 kryształy (5-10%), 3 kryształ (15-20%), 2 kryształ (25-30%) - powód: przygody rzadko mają 3 sloty na wymianę - mniejsza szansa na kryształy niż np. w krawcach.

Misiorww
26.09.2016, 11:28
oczywiście, że tak

BB_Penelopa
26.09.2016, 12:53
Witam! :)

Zachęcam do głosowania. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

elitek
26.09.2016, 12:56
tak

rapalek11
26.09.2016, 13:26
za:)

BB_Penelopa
26.09.2016, 14:26
Witam ponownie!

Bardzo dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Misiorww
26.09.2016, 14:52
bardzo ciekawa dyskusja wg Penelopy ;p

Stan58
26.09.2016, 20:48
bardzo ciekawa dyskusja wg Penelopy ;p

I do tego merytoryczna :)

Edytka46
26.09.2016, 21:30
tak:)

Magubba
27.09.2016, 04:00
To ja sie rozpisze troszke :) Jesli w przygodach zaczna leciec krysztaly to za miesiac czy dwa excelsior straci swoj urok. Dziennie z zadan + logowania i tak jest ponad 10 krysztalkow wiec spokojnie w tydzien da sie nazbierac na przygody z cyklu "Zlej Krolowej" czy listy. A jesli BB wprowadzil go po to by za pol roku juz nikt go nie uzywal to rownie dobrze mogli dac recepty i przygody za klejnoty w sklepie.

Misiorww
27.09.2016, 07:29
cenię zdanie każdego, ale excelsior nie straci swojego uroku. tak czy siak będziemy wykonywać wyprawy/zadania, a że teraz (nie używając kleju) jest to dość sporadyczne, to zwiększenie dostępności kryształów nie spowoduje nagle niechęci do niego. niewiele więcej losowań to troszkę więcej krótkich premii strefowych itd

sparkz
27.09.2016, 08:38
To ja sie rozpisze troszke :) Jesli w przygodach zaczna leciec krysztaly to za miesiac czy dwa excelsior straci swoj urok.

Takie szacowanie ma mniej wiecej tyle uzasadnienia co gadanie rok temu ze "za pol roku i tak ludzie beda mieli 75lvl" (a jak to wyglada w rzeczywistosci kazdy wie).


A jesli BB wprowadzil go po to by za pol roku juz nikt go nie uzywal

Wrecz przeciwnie, jesli np w tym momencie wymaxowanie epickiego skladu to 34 cykle czyli ok 2 lat (za zrobienie jednej rzeczy) to dla kazdego samodzielnie myslacego to jest odpychajace, a skrocenie tego czasu nawet 4 razy (co byloby dosc radykalnym posunieciem) raczej zacheciloby do gry niz zniechecilo. Poza tym w takiej sytuacji Excelsiora moznaby traktowac jako pewne zrodlo dodatkowych przygod co usprawniloby proces levelowania.

aTenSion
27.09.2016, 11:14
Bez przesady, mi narazie same dosypki lecą, a do 1 przygody brakuje mi jeszcze 4 fragmentów :P
Jako dodatkowy slot z szansą na trafienie powiedzmy 50 sztuk ale żeby ten % był jak "gniazdo" w cr :)

BB_Penelopa
27.09.2016, 11:15
Witam!

Już niewiele brakuje do tego, abym mogła przekazać pomysł. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Misiorww
27.09.2016, 11:37
tylko 1 :)

Rados007
27.09.2016, 13:39
Jestem na Tak :)

misiasia
27.09.2016, 13:50
ode mnie też... Rados mnie zmusił :P

Ranhea
27.09.2016, 14:48
Szczegoly do dogadania, ale rowniez glosuje za :)

IGOZERI
28.09.2016, 08:05
kryształ w dropie TAK. Ale tylko dla gracza co robi przygodę. dla kupującego dropa NIE. możne to zachęci graczy do robienia przygód i do wymiany dropów, a nie tylko do kupowania.

fajnie by też było jakby kryształy można było kupić za gwiezdne monety.

tojanik
28.09.2016, 08:26
Bzdura. Pytanie, czy to ma sens? Kryształy za to, za co są to dla BB jest wabikiem dla nas, abyśmy byli aktywni w grze. Dając je w przygodach znów będzie marazm i nic tylko kupię sprzedam, dropa z CR, albo drugiego. BZDURA.

Jeśli dawać kryształy, to za to, czego teraz się nie robi. Z przygód niszowych. Sawanna, proch za EKSPEDYCJE, bo mało kto się nimi zajmuje. odbudowę po burzy i inne zapomniane rzeczy. Acha. Jeszcze kooperacyjnie nieopłacalne (TU NIE MA CENNIKÓW) w/g głupoli do roboty.

Robiłbym takie akcje, a nie sprawa jednolita. i na stałe, bo to znów byłby marazm. Podliczać powiedzmy co miesiąc co jest najrzadziej robione i robić takie akcje jedno, albo dwudniowe. Krótkie i co najważniejsze, aby to nie było za łatwe. to kryśka miała by być tylko od przedsięwzięć rozpoczętych i skończonych w czasie szybkiej akcji. Więcej. Jeśli byłyby to przygody na więcej niż jedną osobę, to ekstremalnie podszedłbym do sprawy. Kryształy należałyby się tylko tym osobom, co nie kupią jedynie dropa, ale aby kryształy otrzymać na przykład w 3-osobowej przygodzie, to musiałby być w dwóch dropach w tym czasie i zrobić ja samemu. Jakie bonusy? Za taką mękę, to dałbym więcej kryształów niż kolega proponuje. Takie rozwiązanie jak jest powyżej, to znów parcie w marazm, nudę i jednolitość.

Z ekspedycji dałbym na stałe. Może być w jakimś procencie. Powiedzmy, to co kolega przedstawił.

Ważne. Jakie były by to zadania, albo przygody do wykonania w krótkim czasie, to musi być niewiadoma, dla graczy do momentu rozpoczęcia wyścigu szczurów. Nie mogą być cele ujawnione wcześnie. Może być tylko info, że coś się zacznie jutro.

sparkz
28.09.2016, 08:33
Bzdura. Pytanie, czy to ma sens? Kryształy za to, za co są to dla BB jest wabikiem dla nas, abyśmy byli aktywni w grze. Dając je w przygodach znów będzie marazm i nic tylko kupię sprzedam, dropa z CR, albo drugiego. BZDURA.

Bzdura, bo jest dokladnie na odwrot. Gdy krysztaly dostajesz za zalogowanie sie i zrobienie 1-2 zadan ktore wskakuja raz dziennie i ograniczaja sie do kilku klikniec to, z perspektywy samego excelsiora, nie ma inicjatywy zeby zostac w grze dluzej niz 1-2 minuty dziennie. Wlasnie krysztaly w dropie z przygod ta inicjatywe daja, bo im wiecej czasu online bedziesz w stanie poswiecic tym wiecej na tym zyskasz.


kryształ w dropie TAK. Ale tylko dla gracza co robi przygodę. dla kupującego dropa NIE

Chyba nie do konca lapiesz, ze przez idiotycznie skonstruowany system dropow kupujacy akurat jest tym co robi przygode, bo warunkiem otrzymania nagrody jest zrobienie zadan a nie natluczenie ilestam procentow przeciwnikow. Wiec bez gruntownego przebudowania jednego z podstawowych elementow gry rozroznienia na tych co zasluzyli i nie zasluzyli nie bedzie.

IGOZERI
28.09.2016, 09:14
Chyba nie do konca lapiesz, ze przez idiotycznie skonstruowany system http://static.cdn.ubi.com/0034/int/general/2016_09_ghostevent/ghost_icon_white_black.pngdropow kupujacy akurat jest tym co robi przygode, bo warunkiem otrzymania nagrody jest zrobienie zadan a nie natluczenie ilestam procentow przeciwnikow. Wiec bez gruntownego przebudowania jednego z podstawowych elementow gry rozroznienia na tych co zasluzyli i nie zasluzyli nie bedzie.

raczej ty nie do końca łapiesz. Uważam ze kryształ powinien być w dropie jedynie dla gracza który odpalił przygodę i ją pomyślnie ukończył. Kryształ dla takiego gracza to była by rekompensata za poświęcony czas za zrobienie przygody. Zmotywowało by to graczy do robienia przygód a nie cwaniaczkowatego oczekiwania aż gracz który przez dłuższy czas nie ma z kim wymienić dropa zmuszony jest sprzedać go na wadze. "kupujacy akurat jest tym co robi przygode" ? chyba coś ci się pomieszało.

sparkz
28.09.2016, 09:33
Blad w szyku zdania.

Kupujacy z punktu widzenia gry jest dokladnie tak samo robiacym przygode co ten ktory wyczysci 99% mapy, dlatego ze gra nie wnika w stopien udzialu tylko w sam udzial w zrobieniu zadan koniecznych do ukonczenia przygody.

M.in dlatego (jakkolwiek patologiczne by to nie bylo) wystarczy zabic 1 jednostke zeby otrzymac kompletny drop, a nie jakas nagrode pocieszenia za checi. A kompletny drop uwzglednia rowniez taka sama ilosc krysztalow jak inni gracze ktorzy w zrobieniu tej przygody uczestniczyli.

Chcesz to zmienic - to wracamy do tematu zmiany sposobu przydzialu nagrod w przygodach na liniowy, co bylo juz walkowane -nascie razy przez ostatnie kilka lat.

Larxand
28.09.2016, 10:44
Kupujacy z punktu widzenia gry jest dokladnie tak samo robiacym przygode co ten ktory wyczysci 99% mapy, dlatego ze gra nie wnika w stopien udzialu tylko w sam udzial w zrobieniu zadan koniecznych do ukonczenia przygody.

Gra wie, kto przygodę odpalił i ta osoba powinna dostać te fanty a nie ta, która została zaproszona. Chociaż to też nie do końca rozwiązuje problem, bo przecież może ktoś uruchomić przygodę i ubić w niej 1 jednostkę, a całe XP oddać komuś innemu.

No ale generalnie jestem za kryształami w dropie, chociaż zrobiłbym to raczej nie jako 100% okienko, tylko w dodatkowym okienku np 50% na X kryształów i 5% na Y kryształów i w zależności od rodzaju. Np:

wyprawy: X=15: Y=150
alibaby: X=10, Y=100
krawce: X=5, Y=50
epickie: X=2, Y=20

tojanik
28.09.2016, 11:11
A czytałeś co napisałem??? To odnosi się wyłącznie dwudniówki jak pisałem. Ciężko zrozumieć jeśli z góry spisuje się temat na śmieci?

Robiąc wiecznie przygody i dostając zawsze kryształy, to bzdura nie wnosząca nic do gry. BB łapie się w ten sposób na zarabianie kasy, abyś wydawał te które kupuje się za kasę. Jak się dokładnie przyglądniesz, to jest to fantastycznie wyliczone. Człowiek normalnie funkcjonujący w życiu realnym, a nie grający 26h/dobę w setów ma ich w ten sposób wystarczającą ilość. Aby mieć łańcuszki z ex włączone cały czas. Pisze to o lewelach +50. Mnie chodzi o co innego. Napiszę łopatologicznie jak nie potrafisz normalnego tekstu zrozumieć. O to, aby nie klepać non stop tylko CR, albo dzielnego. Takie to ciężkie? To byłaby pokusa, aby choć raz w miesiącu zrobić na przykład Marynę. Ja się Wam dziwię. Tylko chcielibyście dostawać i robić w kółko jedno i to samo. Normalnie jak moi sąsiedzi emeryci, co tylko w oknie siedzą dzień i noc narzekając, że mają małe emerytury zamiast zająć się czymś pożytecznym. Choćby wnukami.

Pisałem też wyraźnie, że w tym przypadku zaproszone osoby powinny dostać fanty, ale tylko pod warunkiem, że w ciągu dwudniówki (małego ewentu) sama też odpali przygodę i skończy ją w czasie. Podliczenie z kryształami powinno być na końcu ewentu. Aby nie dostać ich jak się tylko dropy kupuje, a od siebie nic się nie daje.

Na marginesie, to powinno to funkcjonować do dropów. Kupuję 2x dzielnego wchodzę ubijam i w ciągu 10 dni sam powinienem DMK zrobić, aby dostać trzy dropy. Takie kupowanie, to nuda i brak kompletnie zacięcia i chęci do myślenia co widać po powyższych komentarzach. Choć i ja tez kupuję ile wejdzie ale robię cały czas coś.

morgorothor
28.09.2016, 11:14
kryształ w dropie TAK. Ale tylko dla gracza co robi przygodę. dla kupującego dropa NIE. możne to zachęci graczy do robienia przygód i do wymiany dropów, a nie tylko do kupowania.
....

Czemu tylko dla robiącego przygodę? No chyba, ze oddajesz dropa za darmo (to już problem robiącego).

Sprzedaż dropów podlega wolnemu rynkowi, ceny są takie jakie gotowi są zapłacić kupujący i w większości uwzględniają koszta + czas poświęcony na zrobienie przygody (a że w części z nich drop jest niezbalansowany...cóż pretensje do BB). http://static.cdn.ubi.com/0034/int/general/2016_09_ghostevent/ghost_icon_white_black.pngWymiana jest w takim przypadku satysfakcjonująca dla obu stron. Podsumowując nie widzę powodu, dla którego kupujący ma być karny.


Bzdura. Pytanie, czy to ma sens? Kryształy za to, za co są to dla BB jest wabikiem dla nas, abyśmy byli aktywni w grze. Dając je w przygodach znów będzie marazm i nic tylko kupię sprzedam, dropa z CR, albo drugiego. BZDURA.


Bzdurą to był poprzedni system, ten jest...mniej bzdurny. A dzisiejszy stan odzwierciedla:


Bzdura, bo jest dokladnie na odwrot. Gdy krysztaly dostajesz za zalogowanie sie i zrobienie 1-2 zadan ktore wskakuja raz dziennie i ograniczaja sie do kilku klikniec to, z perspektywy samego excelsiora, nie ma inicjatywy zeby zostac w grze dluzej niz 1-2 minuty dziennie. Wlasnie krysztaly w dropie z przygod ta inicjatywe daja, bo im wiecej czasu online bedziesz w stanie poswiecic tym wiecej na tym zyskasz. ...

Misiorww
28.09.2016, 11:25
osobiście dla 1 kryształu nie zrobiłbym dzieci czy innych super przygód.
a przy alibabach czy sindbadach czas wykonywania przygód nie jest szybki ze względu na wąskie gardło koszarów.
bb i tak ma całkiem inny system wartości np przy zwykłych przygodach niż gracze, co skutkuje właśnie np klepaniem podczas eventów cr
dlatego pierwszy post w tym wątku wydaję mi się najlepszy.

BB_Penelopa
28.09.2016, 12:20
Witam!

Pomysł został przekazany! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

IGOZERI
28.09.2016, 13:44
Witam!

Pomysł został http://static.cdn.ubi.com/0034/int/general/2016_09_ghostevent/ghost_icon_white_black.pngprzekazany! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

tylko który? bo było tu wiele pomysłów

Misiorww
28.09.2016, 14:18
tylko który? bo było tu wiele pomysłów

cały wątek dotyczy jednego pomysłu zawartego w pierwszym poście

horis
28.09.2016, 17:05
tak , i moze sie tego doczekamy za 3 lata jak pomysl zostanie przekazanie deweloperowi, wczesniej nie ma na co liczyc

kinia19910
06.12.2016, 13:19
przeciw

Idho
06.12.2016, 15:41
NIE.

pomysł niedopracowany.

Niestety ale wg. co wyżej zostało zaproponowane, jakby coś takiego zostało wprowadzonego 99% przygód byłoby CR lub RB. Pomysł nietrafiony.

wg. mnie lepiej coś takiego zastosować:
1) Niektóre high-endowe przygody jak ostatnia przygoda z serii alibaby czy rybaka. + zadania kilka nowych zadań dla niższych poziomów (30-50) lub zamiana nagród za poziom od ~30 poziomu zamiast monet byłyby kryształy.
2) Kopalnia kryształów, podobna zasada jak kopalnia klejnotów.
3) Kryształy w scenariuszach, dodanie ich do Odbudowa po burzy i Bogactwo gór aby uatrakcyjnić je.
4) Zamiana kolonii przykładowo taki marmur, uważam że jego pozyskiwanie jest nieopłacalne. Proponuję zmianę na kryształy, oczywiście małe sumy.

morgorothor
06.12.2016, 17:36
NIE.

pomysł niedopracowany.

Niestety ale wg. co wyżej zostało zaproponowane, jakby coś takiego zostało wprowadzonego 99% przygód byłoby CR lub RB. Pomysł nietrafiony.

wg. mnie lepiej coś takiego zastosować:
1) Niektóre high-endowe przygody jak ostatnia przygoda z serii alibaby czy rybaka. + zadania kilka nowych zadań dla niższych poziomów (30-50) lub zamiana nagród za poziom od ~30 poziomu zamiast monet byłyby kryształy.
2) Kopalnia kryształów, podobna zasada jak kopalnia klejnotów.
3) Kryształy w scenariuszach, dodanie ich do Odbudowa po burzy i Bogactwo gór aby uatrakcyjnić je.
4) Zamiana kolonii przykładowo taki marmur, uważam że jego pozyskiwanie jest nieopłacalne. Proponuję zmianę na kryształy, oczywiście małe sumy.

nie musisz się wysilać, z tego co deweloperzy napisali nie będzie kryształów w przygodach.

Idho
06.12.2016, 17:43
nie musisz się wysilać, z tego co deweloperzy napisali nie będzie kryształów w przygodach.

Jednak ty masz problem z rozumieniem pisma czytanego ....

morgorothor
06.12.2016, 18:22
Jednak ty masz problem z rozumieniem pisma czytanego ....


Crystals
A different topic emerged out of your feedback - the amount of crystals. The exact number is very important because of several reasons, but most importantly is that the value of crystals has to stay high. Besides that, letters do contain gem rewards. To keep things in check we have to maintain a delicate balance of crystals, which means we will avoid introducing sources for crystals that can be "grinded" out to the extreme; this includes adventure loot for example.
The amount of crystals won't stay the same and instead will be increased. To give you a specific example: we are working on new daily quests which should cover the endgame tier starting from level 66. These quests demand high level resources like platinum ore and mahogany wood in exchange for a higher amount of crystal rewards.

http://forum.thesettlersonline.pl/threads/42598-Dev-Blog-Excelsior

A jak chcesz mieć kopalnie kryształów to proponuję założyć nowy temat z pomysłem. Czytając powyższe raczej nie musisz (no chyba, że masz problem z rozumieniem pisma czytanego)

MOD_Victoria
06.12.2016, 20:26
Dzień dobry,

o kopalni kryształów rozmawiamy tutaj (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/42548-Kopalnia-krzyształów).
Proponuję podzielić się swoją opinią :).

Pozdrawiam,
MOD_Victoria

Idho
06.12.2016, 20:31
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/42598-Dev-Blog-Excelsior

A jak chcesz mieć kopalnie kryształów to proponuję założyć nowy temat z pomysłem. Czytając powyższe raczej nie musisz (no chyba, że masz problem z rozumieniem pisma czytanego)

cytując samego siebie


Jednak ty masz problem z rozumieniem pisma czytanego ....

Jeżeli nie zrozumiałeś to nie leży w mojej kwestii aby ci to wytłumaczyć eot.

morgorothor
06.12.2016, 20:54
cytując samego siebie



Jeżeli nie zrozumiałeś to nie leży w mojej kwestii aby ci to wytłumaczyć eot.

Odpisuje po raz ostatni bo jak widzę z Tobą dyskusja sprowadza się do jednego (i to nie tylko w tym temacie).

Rozumiem i zaproponowałem Ci rozwiązanie, a mod Ci ułatwił Ci zadanie i udostępnił linka.

MOD_Victoria
07.12.2016, 11:30
Dzień dobry,

proszę o uspokojenie emocji bo posypią się punkty.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria

aTenSion
09.12.2016, 10:57
Za zadania dzienne wpada dość kryształów, podam przykład z dzisiaj :)

http://images83.fotosik.pl/222/97fe55cc2d7bbedb.jpg

Freha
09.12.2016, 11:40
Jeszcze nigdy nie miałam tyle za zadanie... Z tym stwierdzeniem że wpada dość to bym nie do końca się zgodziła- u mnie przeważnie 3 kryształy za zadanie. Szału nie ma. Z premią pewnie jakoś to wygląda ale "na golasa" ciuła się dość opornie.

dario_j
09.12.2016, 14:29
Za zadania dzienne wpada dość kryształów, podam przykład z dzisiaj :)

http://images83.fotosik.pl/222/97fe55cc2d7bbedb.jpg

Tylko raz mi się to trafiło odkąd wprowadzili kryształki, najczęściej padają zadanka za 2 - 4 kryształki, co razem z nagrodą za logowanie daje w sumie od 4 do 8 kryształków, tyle co kot napłakał.

Polkjmn
09.12.2016, 16:13
jakby dołożyć kryształki nawet 10 szt. do dzieci sawanny to może wtedy ktoś je zrobi? :)

morgorothor
09.12.2016, 16:16
Pierwszy raz widzę zadanie za tyle kryształów :)

Może rozwiązaniem jest wprowadzenie trudniejszych / kosztowniejszych zadań za więcej kryształów - zobaczymy może coś się zmieni.

PS. Z premką jest lepiej, dodatkowe zadanie to zwykle kilka kryształów więcej.

sparkz
09.12.2016, 16:19
Pierwszy raz widzę zadanie za tyle kryształów :)

Moze niski level masz, zestaw zadan zmienia sie im wyzszy lvl.

np od 67 jest zdaje sie 2 albo 3 nowe zadania za 6-7 krysztalow, a czesc slabszych chyba odpada.

morgorothor
09.12.2016, 16:32
Moze niski level masz, zestaw zadan zmienia sie im wyzszy lvl.

np od 67 jest zdaje sie 2 albo 3 nowe zadania za 6-7 krysztalow, a czesc slabszych chyba odpada.

jeszcze 2 i będzie, ale brak motywacji :P

aTenSion
09.12.2016, 20:31
jak wskoczył mi 55 poziom to zauważyłem zmianę w ilości - na 54 miałem 2-3-4 od święta 5, ostatnio już na 55 poziomie było 5-5-6-5-4 i teraz za 7

Freha
09.12.2016, 20:42
jak wskoczył mi 55 poziom to zauważyłem zmianę w ilości - na 54 miałem 2-3-4 od święta 5, ostatnio już na 55 poziomie było 5-5-6-5-4 i teraz za 7

to chyba nie jest reguła-ta poprawa w zależności od lvl'u. Ja mam 60 i nadal szału nie ma ;) mam przeważnie zadania za 3-4 szt

dario_j
09.12.2016, 21:28
Może dobrym pomysłem byłoby w zadaniu dziennym były 3 - 4 pod-zadania o rosnącym stopniu trudności i nagrodą, by zaliczyć należałoby wykonać jedno wybrane z pod-zadań.

aTenSion
09.12.2016, 22:30
to chyba nie jest reguła-ta poprawa w zależności od lvl'u. Ja mam 60 i nadal szału nie ma ;) mam przeważnie zadania za 3-4 szt

to wczorajsze za 4 anulowałem - zobaczyłem je dopiero wieczorem a miałem proch albo saletrę wyprodukować ? więc skasowałem

BB_Penelopa
16.06.2017, 15:40
Witam!

Pomysł nie zostanie zrealizowany.

Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa