PDA

Zobacz pełną wersję : TSO a Chrome



Kornitzki
04.09.2016, 14:26
W celu prowadzenia rozgrywki w Settlers Online w możliwie najlepszych warunkach, niezbędne jest posiadanie zaktualizowanej wersji Adobe Flash Player. Stwierdzono obecność starszej wersji tego programu w twojej przeglądarce. Prosimy o zaktualizowanie Flash Playera, korzystając ze strony: http://www.adobe.com/go/getflash/
Instalacja Flash Player

Flash zaktualizowany, Chrome również, java też. Dalej nie da się odpalić TSO na Chromie.

RedJul
04.09.2016, 15:10
Wyczyść ciasteczka i reset kompa
lub sprawdź datę na kompie, miałem tak przy przestawionej dacie.

Kornitzki
04.09.2016, 16:43
Data jest ok, przeglądarka czyszczona.

RedJul
04.09.2016, 17:03
Zostaje odinstalować flasha (wcześniejsze wersje również) i zainstalować od nowa.
Najpierw jednak sprawdź czy jakiś wirus się nie przyplątał.

dario_j
04.09.2016, 20:58
Polecam przeglądarkę Opera, to prawie to samo co chrome, tylko trochę lepiej zrobione. A co do wersji flasha to dla Settlersów "wsio rawno", pójdą nawet na zeszłorocznej i to bez problemów.

Senlandia
06.12.2016, 12:02
Witam,
Po niedawnych problemach z grą na FF przeniosłem się na Chrome. Niestety programiści jakiś czas temu zaimplementowali mechanizm mający na celu oszczędzanie energii poprzez usypianie zakładek przeglądarki, które są nieaktywne. Niestety po ponownej aktywacji zakładki z TSO gra nie potrafi nawiązać połączenia z serwerem i wywala się do logowania.
Czy zna ktoś rozwiązanie tego problemu? Zmiana domyślnych ustawień w opcjach albo jakiś dodatek albo coś innego?
Dodam tylko że problem dotyczy także innych stron i serwisów int. (uśpiona zakładka po aktywacji ładuje od nowa stronę).

Tornados
06.12.2016, 12:39
Po prostu otworz tso w nowym oknie a nie nowej karcie ^^

BB_Penelopa
06.12.2016, 12:50
Witam!

Napisz proszę w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

set2g
06.12.2016, 14:34
Po prostu otworz tso w nowym oknie a nie nowej karcie ^^

Ale to nic nie da bo jak to okno sie zminimalizuje to tez chwili staje się nieaktywne

dario_j
06.12.2016, 17:04
Pogrzebać w ustawieniach i wyłączyć felerną opcję. Jak się nie da to są jeszcze konkurencyjne przeglądarki Opera, Vivaldi i inne

BB_Penelopa
06.12.2016, 20:04
Witam!

Jak już wcześniej napisałam, najlepiej jest zgłosić sprawę do Supportu.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Porit
06.12.2016, 21:08
To nie jest problem supportu tylko przeglądarki chrome.

Senlandia
07.12.2016, 11:05
Potestuje z osobnym oknem, w ustawieniach nie ma sie czego czepić :(

konkur4
07.12.2016, 12:48
Wejdź w chrome://flags i wyłącz opcję "Automatyczne usuwanie kart".

Senlandia
13.12.2016, 09:37
Wejdź w chrome://flags i wyłącz opcję "Automatyczne usuwanie kart".
I o to właśnie chodziło! Problem rozwiązany, dziękuję :)

MOD_Victoria
13.12.2016, 14:18
Dzień dobry,

skoro problem się rozwiązał wątek zostanie zamknięty i przeniesiony do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria