PDA

Zobacz pełną wersję : brak zakupionych klenotów



slicznooki
29.08.2016, 14:23
Witam,

zakupiłem klejnoty, wysłałem przelew na 100zł, jakieś 30min temu i nadal nic nie dostałem.. zaczynam się niepokoić.. proszę o informacje

Pozdrawiam

BB_Penelopa
29.08.2016, 14:50
Witam!

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Misiorww
29.08.2016, 14:51
tylko support ci pomoże, forum nie jest od tego

MarcinoSYT
29.08.2016, 15:24
Witam ja też dzis kupiłem klejnoty i pobrało mi pieniądze a wgl nie dostałem kodu zwrotnego tylko ponad dwie godz temu

BB_Penelopa
29.08.2016, 15:30
Witam ja też dzis kupiłem klejnoty i pobrało mi pieniądze a wgl nie dostałem kodu zwrotnego tylko ponad dwie godz temu

Witam ponownie!

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Misiorww
29.08.2016, 15:41
Witam ja też dzis kupiłem klejnoty i pobrało mi pieniądze a wgl nie dostałem kodu zwrotnego tylko ponad dwie godz temu

witam ponownie,

tylko support ci pomoże, forum nie jest od tego

kinia19910
29.08.2016, 16:18
witam ponownie,

tylko support ci pomoże, forum nie jest od tego

:D

A tak poważnie to tłumaczyłam mu co i jak ma zrobić z 3x na czacie ;)
Ale i tak co chwilę pytał o admina :)
I kazałam się dopisać do wątku - tak, żeby było widać czy to masowy problem czy pojedyncze przypadki.

Misiorww
29.08.2016, 18:09
kinia dobrze wiesz o co chodzi. gdyby flooding uprawiał jakiś user zaraz posty by znikneły, a cm jest nietyklana

MOD_Nefertum
14.01.2017, 22:09
Witam!

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Dzień dobry.

Zgodnie z sugestią BB_Penelopy, proszę skontaktować się z supportem. Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam.

MOD_Nefertum