PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Bohaterowie



Larxand
31.07.2016, 16:04
Na drzewko umiejętności generałów chyba już mało kto czeka a jeszcze mniej w nie wierzy, może spróbować od innej strony.
Co byście powiedzieli na wprowadzenie do gry bohaterów?

Mniej więcej widzę to tak: każdy typ jednostki może mieć swojego bohatera. Jednego. Rekruci jednego, arkebuzerzy jednego, itd. Taki bohater mógłby być do zdobycia w tawernie po pierwsze od określonego poziomu, po drugie za niemałą ilość zasobów, które się długo i żmudnie zbiera (rudy adamantu?), po trzecie po spełnieniu kryteriów osiągnięć, po czwarte po wybudowaniu, nazwijmy to roboczo, pałacu bohaterów (jeden dla wszystkich, ale z różnymi wirtualnymi skrzydłami, reprezentowanymi przez okienka). Pałace dwa, jeden dla zwykłych, drugi dla elity.

Każdy bohater może dać bonus jednej wybranej cesze typowi wojska, który reprezentuje - punkty zdrowia albo siłę ataku. Każda cecha może mieć 3 poziomy ulepszenia.

Na przykład bohater rekrutów, w cenie 500 rudy adamantu, dostępny od poziomu 50, po użyciu w walce (stracie?) 100k rekrutów. Użycie go na przygodzie powoduje zwiększenie punktów zdrowia/siły (w zależności od wybranej na początku ścieżki) rekrutów o 10%. Kolejny bonus, 20%, dostępny od 63 poziomu, po użyciu w walce (stracie?) 1kk rekrutów, zwiększeniu poziomu skrzydła pałacu do drugiego poziomu. Ostatni bonus, 30%, dostępny od 75 poziomu, po użyciu 10kk R i podniesieniu odpowiedniego poziomu skrzydła pałacu do trzeciego poziomu.

Kolejny: bohater ochotników, w cenie 1000 rudy adamantu, dostępny od poziomu 50, po użyciu w walce (stracie?) 100k ochotników. Użycie go na przygodzie powoduje zwiększenie punktów zdrowia/siły ochotników o 10%. Kolejny bonus, 20%, dostępny od 63 poziomu, po użyciu w walce (stracie?) 1kk ochotników, zwiększeniu poziomu skrzydła pałacu do drugiego poziomu. Ostatni bonus, 30%, dostępny od 75 poziomu, po użyciu 10kk O i po podniesieniu poziomu odpowiedniego skrzydła pałacu do trzeciego poziomu.

Warunek konieczny do podniesienia rangi bohatera: bohater kolejnego w hierarchii typu jednostki musi być przynajmniej o jedną rangę wyżej. Tzn bohater rekrutów nie może mieć rangi 2 jeśli bohater ochotników ma rangę 1.

Kolejny warunek: na przygodzie w jednym momencie może być dostępny jeden bohater.

(Dla forumowej policjantki: podobny pomysł już był, ale jest w archiwum i różni się od mojego)

sparkz
31.07.2016, 16:13
Bonusy 10/20/30% do hp/dmg akurat dla tych jednostek nic nie zmieniaja w walce (poza moze 1-2 wyjatkami).

Larxand
31.07.2016, 16:35
Chciałem się trochę wpisać w skłonność BB jeśli chodzi o potęgę różnych bonusów.
No i rekrut z HP 52 zamiast 40 jednak robi nieco różnicy. Np 100 dzików zjada jakieś 140R, ale przy HP 52 jest to już około 108R - jak dla mnie różnica jest.

sparkz
31.07.2016, 16:42
No i rekrut z HP 52 zamiast 40 jednak robi nieco różnicy. Np 100 dzików zjada jakieś 140R, ale przy HP 52 jest to już około 108R - jak dla mnie różnica jest.

Na jakiej podstawie tak twierdzisz ?

Jesli symulator nie klamie (bo nie pamietam dokladnych statystyk) to dzik zadaje 30-60, co oznacza ze niezaleznie czy rekrut ma 40 czy 52 hp do zabicia rekruta wystarczy jeden hit albo 2 missy. Zmiana nastapilaby dopiero gdyby rekruta buffnac do 61 hp (czyli o ponad 50%).

Larxand
31.07.2016, 16:55
A jakoś tak szybko policzyłem w głowie. Może trochę za szybko. Niemniej jednak wciąż chodzi o sam schemat koncepcji.

Larxand
31.07.2016, 18:02
Niedługo po tym jak skończyłem pisać o Bohaterach (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/42026-Bohaterowie) przyszła mi do głowy inna, chyba prostsza koncepcja.
A gdyby tak do tablicy dropów epickich i alibab dołożyć takiego bohatera (np. z 5% szansą trafienia), którego można jednorazowo wykorzystać (jako premia strefowa) na przygodzie. Zwiększa HP lub DMG (losowo) wszystkich typów jednostek np. dwukrotnie czy jakkolwiek, oby odczuwalnie.
Na przygodzie można użyć tylko jednego takiego bohatera z nielimitowanym czasem oddziaływania.

BB_Penelopa
01.08.2016, 12:22
Witam!

Zapraszam do dyskusji i głosowania.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Larxand
12.09.2016, 10:36
Wątki zostały połączone trochę niepotrzebnie - w tym wątku mieliśmy głosować za koncepcją opisaną w pierwszym poście...

Dobrawa_old
06.11.2016, 18:52
Dzień dobry,

w ciągu ostatnich miesięcy temat nie uzyskał wystarczającej ilości głosów, aby móc go przekazać dalej. W związku z powyższym zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum.

Pozdrawiam,
Mod Dobrawa