Zobacz pełną wersję : Gra Wilkołak - nowy generał
Patryszon
29.07.2016, 18:44
Przedstawiam propozycje dość specyficznego generała - Wilkołaka, który mógłby się pojawić w którymś evencie.
Oto jego opis widniejący w sklepie:
"Co prawda nie zna się na dowodzeniu, ale w trakcie walki wpada w szał i zamienia się w straszną bestie"
Oto jego cechy:
- 2x szybsza podróż na przygody
- 2x szybsze poruszanie się po mapie
- może dowodzić 20 jednostkami (czyli o wiele mniej niż normalny generał)
Oto staty tego generała (to jeszcze do omówienia na pewno):
10.000 HP
500-1000 szkody
Obrażenia obszarowe rzecz jasna.
Stoi w pierwszej linii
Oznacza to tyle, że będzie przyjmował obrażenia po śmierci rekrutów, ochotników, żołnierzy i elitarnych i dopiero po śmierci Wilkołaka wróg przejdzie do łuczników i konnych (chyba że ma "Atak na najsłabszy cel"). Zupełnie inaczej niż obecni generałowie, którzy są atakowani jako ostatni.
Oto cały wilkołak - generał, który nie będzie ponosił znacznych strat w bitwie. Dobrze użytkowany na pewno pomoże niektórym początkującym graczom, jednak straci na użyteczności w przypadku takiego krawca, a z pewnością w alibabie.
Pomysł pewnie wymaga wielu poprawek, ale warto się zastanowić - dlaczego by go nie wprowadzić?
Edit: Zmiany, dzięki którym sam pomysł prościej wprowadzić, bez zbędnych dodatków
moze szczegoly wymagaja dopracowania, ale pomysl genialny, moze na jakis event by bb to podlapalo
Strasznie skomplikowane.
Prościej - Mistrz Walki z pojemnością 10, czas podróży na przygodę - 2 min.
To byłby hit:)
I jest jeszcze jeden haczyk przy wilkołaku. Jeżeli po wygranej walce w armii wilkołaka są jakieś oddziały, od razu one giną (w swoim szale nie rozróżnił przyjaciół od wrogów). Nic jednak nie stoi na przeszkodzie by wysyłać go samego bez armii. (też do obdagania)
Oto cały wilkołak - generał, który nie będzie ponosił znacznych strat w bitwie, jednocześnie nie będzie zbyt często dostępny. Dobrze użytkowany na pewno pomoże niektórym początkującym graczom, straci też na użyteczności w przypadku takiego krawca, a z pewnością w alibabie.
Podsumowujac : general ktoremu nie ma sensu przyznawac jednostek bo sam sobie je zabije, samego puszczac tez nie ma sensu bo ma sile ~25 jednostek wiec nawet srednie obozy ledwo zadrapie. Do tego czy wygra czy przegra jest do uzytku jeden raz na przygode bo obecnie jesli nie ma sie dwoch lewych rak to prawie kazda idzie zrobic w 1.5-2h po wczesneijszym przygotowaniu.
Byloby to ladne i ciekawe w grze z inna mechanika, ale do tej niestety pasuje jak siodło do świni :p Do tego jesli mialby dzialac w taki sposob jak tutaj przedstawiony to wymagalby w paru miejscach szycia mechaniki na miare, czego sugerowanie wyjatkowo uzdolnionym ludziom z BB jest mocno ryzykowne.
Patryszon
30.07.2016, 11:10
Tak prościej - generał, który zamiast stać w tyłach, też uczestniczy w walce i jest w 1. linii wraz z rekrutami, żołnierzami itd. Jak się go będzie wysyłać samego na wrogi obóz, zada pewne straty wrogowi, a jak zginie w walce to tylko pójdzie odpoczywać do obozu, po pewnym czasie znowu dostępny coś zdziała - czyli takie jakby zadawanie szkód, jedynie kosztem nieprzytomności generała na pewien czas, bez straty żadnej jednostki.
W przenośni "zawsze przegrywa" czyli po każdej walce, czy pokonał wszystkich wrogów, czy nie jest nieprzytomny przez 4h, czyli tak jakby przegrał.
Oto cały pomysł. Może ma za słabe statystyki, a ta umiejętność ze śmiercią własnych jednostek po walce jest bez sensu - takie rzeczy jeszcze do omówienia, w końcu nie uważam się za eksperta od tso i faktycznie będzie bezużyteczny.
Taki jakby boss do naszej dyspozycji, ciężko mi to inaczej wyjaśnić.
Podsumowujac : general ktoremu nie ma sensu przyznawac jednostek bo sam sobie je zabije, samego puszczac tez nie ma sensu bo ma sile ~25 jednostek wiec nawet srednie obozy ledwo zadrapie. Do tego czy wygra czy przegra jest do uzytku jeden raz na przygode bo obecnie jesli nie ma sie dwoch lewych rak to prawie kazda idzie zrobic w 1.5-2h po wczesneijszym przygotowaniu.
Byloby to ladne i ciekawe w grze z inna mechanika, ale do tej niestety pasuje jak siodło do świni :p Do tego jesli mialby dzialac w taki sposob jak tutaj przedstawiony to wymagalby w paru miejscach szycia mechaniki na miare, czego sugerowanie wyjatkowo uzdolnionym ludziom z BB jest mocno ryzykowne.
Nie wydaje mi się, by wymagał jakiejś ciężkiej pracy. Liczba wojsk, statystyki - to tylko liczby, które można zmienić, jedynie odpoczynek po bitwie i 1. linia, chociaż ja tam się nie znam :)
Strasznie skomplikowane.
Prościej - Mistrz Walki z pojemnością 10, czas podróży na przygodę - 2 min.
To byłby hit:)
Co jest niezrozumiałe, postaram się wyjaśnić :)
Strasznie skomplikowane.
Prościej - Mistrz Walki z pojemnością 10, czas podróży na przygodę - 2 min.
To byłby hit:)
Raczej boss z pojemnością 20, który jak każdy ekspert idzie na przygody w 2h, jedynie szybciej się rusza po mapie (jak taki marszałek).
(...)
Co jest niezrozumiałe, postaram się wyjaśnić :)
(...)
Potrzeba takiego generała.
Raczej boss z pojemnością 20, który jak każdy ekspert idzie na przygody w 2h, jedynie szybciej się rusza po mapie (jak taki marszałek).
Kolejne udziwnienie.
Mistrz Walki z pojemnością 10, czas podróży na przygodę - 2 min miałby bardzo konkretne zastosowanie - byłby idealnym gienkiem na kupne, wymieniane looty.
Jeszcze jakby się poruszał po mapie 2 razy szybciej:)
Patryszon
30.07.2016, 14:02
Gienek od lootów mógłby być ciekawy, ale mój ma inny cel.
On ma po prostu zadawać straty bez dużych strat w jednostkach. On raczej będzie taką pierwszą falą. Mamy np. obozy gdzie trzeba zadziałać kilkoma falami np. 200 rekrutów i dopiero 2. fala rozwali obóz. Wilkołak mógłby być taką pierwszą falą, oczywiście taką słabszą, bo 200 rekrutom raczej nie dorówna, ale jakieś straty zada, a sam pokonany wróci do obozu. Jednakże po 4 godzinach nieprzytomności wciąż będzie żyć i będzie tak samo silny, w końcu to generał.
Teraz w sumie widzę, że ten obowiązkowy odpoczynek po bitwie jest zbędny i w sumie usunę to. Jak wygra, to wróci przytomny, jak nie, to nie. Ta śmierć jednostek po wygranej bitwie też nie ma sensu, więc w sumie usunąłem to, co programistom w BB mogłoby sprawiać problem :)
A staty uważacie za odpowiednie? Czy za mocny, słaby
Prostszym rozwiązaniem byłoby zwiększenie ilości Mistrzów Walki do 20:)
Lub tani pakiet medyczny do wyprodukowania w magazynie prowiantu.
Patryszon
30.07.2016, 14:14
Prostszym rozwiązaniem byłoby zwiększenie ilości Mistrzów Walki do 20:)
Lub tani pakiet medyczny do wyprodukowania w magazynie prowiantu.
Pakiet medyczny w prowiancie na pewno by nie przeszedł, w końcu jest za klejnoty.
MOD_Victoria
29.11.2016, 17:00
Dzień dobry,
w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie spotkał się z poparciem na tyle wysokim, by mógł być przekazany Developerom.
Temat zamykam i przenoszę do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.